فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تراکتورسازی با 3 گل استقلال را شکست داد

پرسپولیس در وقت های اضافی از شکست گریخت


- تیم پرسپولیس تهران با گلزنی رضا نور محمدی مدافع باتجربه خود در وقت های اضافی از شکست برابر ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران گریخت. دراین دیدار که درحضور شش هزار تماشاگر ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، پرسپولیس با ارائه یک بازی تهاجمی در وقت های اضافی به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافت تا به حداقل امتیاز این بازی قناعت کند.

اسماعیل فرهادی در دقیقه چهار و هوگو ماچادو در دقیقه 79 برای تیم ذوب آهن و علی کریمی در دقیقه 49 و رضا نور محمدی در دقیقه 2+90 برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.

هوگو ماچادا هافبک پرتغالی تیم ذوب آهن در دقیقه 6+90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

تیم ذوب آهن اصفهان در دقیقه چهار روی اشتباه میثاق معمار زاده دروازه بان پرسپولیس در شروع مجدد بازی، به یک گل زودهنگام دست یافت تا سرخ پوشان بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهند.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست با کنترل میانه میدان حملات گسترده ای را بر روی دروازه شهاب گردان سنگربان تیم ذوب آهن طراحی کردند اما با بی دقتی فرصت های خود را از دست دادند.

محمد نوری، علی کریمی، حسین بادامکی، محمد نصرتی و حمید علی عسگر موقعیت های ایده آل خود را از دست دادند تا سرخپوشان در نیمه نخست در گشودن دروازه ذوب آهن ناکام بمانند.

بازیکنان تیم ذوب آهن نیز در نیمه نخست، با تجمع در یک سوم خط میانی، روی به بازی تدافعی آوردند تا بتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند که تاکتیک سفیدپوشان اصفهانی مثمرثمر واقع شد و شاگردان منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن با پیروزی به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات سرخپوشان پرسپولیس آغاز شد آنان با بهره گیری از ضعف عمق خط دفاع ذوب آهن توانستند با شوت سنگین علی کریمی به گل برسند.

بازیکنان پرسپولیس در این نیمه نبض بازی را در دست داشتند و بارها دروازه گردان را با خطر جدی روبرو کردند اما جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی، علی کریمی و حسین بادامکی موقعیت های خود را از دست دادند تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود.

بازیکنان ذوب آهن که در نیمه دوم چشم به ضد حملات سرعتی از کناره ها داشتند در دقیقه 79 به دومین گل خود دست یافتند اما نور محمدی در دومین وقت اضافه، بازی را به تساوی کشاند تا پرسپولیس متحمل سومین شکست خود در لیگ برتر نشود.

در دیگر دیدارهای عصر امروز، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب فجر سپاسی شیراز شد، تیم مس سرچشمه کرمان با هدایت اصغر شرفی با یک گل از سد شاهین بوشهر گذشت و بازی تیم های راه آهن تهران و شهرداری تبریز با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.


تراکتورسازی با 3 گل استقلال را شکست داد


- فرزاد آشوبی در دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال تهران با سه سانتر زیبای خود باعث شد تا امیر قلعه نویی با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم سابق خود به پیروزی برسد. دیدار حساس تیم های رده اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر در چارچوب هفته ششم این رقابت ها از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی و با حضور حدود 93 هزار هوادار دو تیم آغاز شد. فرهاد مجیدی کاپیتان آماده استقلال در دقیقه 19 روی ارسال مجتبی جباری موفق شد با یک ضربه سر زیبا استقلال را پیش بیاندازد. 

فرزاد آشوبی که در این دیدار بار ها از روی ضربات ایستگاهی استقلالی ها را دچار مشکل کرده بود موفق شد در دقیقه 41 با ارسالی زیبا سید محسن حسینی را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز دروازه استقلال را بگشاید. 

در دقایق پایانی نیمه نخست احمد آل نعمه مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در دقیقه سوم وقت های اضافی بازهم بر روی ارسال زیبای فرزاد آشوبی موفق شد گل دوم تراکتوری ها را وارد دروازه استقلال کند. 

مجتبی جباری در دقیقه 65 توانست گل تساوی استقلال را وارد دروازه تراکتورسازی کند. 

در دقیقه 84 بار دیگر فرزاد آشوبی با ارسال زیبای خود باعث شد تا لوپز فلاویو گل پیروزی بخش این تیم را وارد دروازه استقلال کند. 

در پایان این نبرد نفس گیر تراکتورسازی تبریز با نتیجه سه بر 2 از سد استقلال گذشت تا استقلالی ها با شکست بدرقه شهرآورد تهران شوند. 

تراکتورسازی با سه امتیاز این بازی به صدرجدول لیگ برتر فوتبال کشورمان صعود کرد. 



 پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از بهبود مهرداد اولادى خبر داد و گفت: او مشکلى براى حضور در دربى ندارد. چشمه سرى عنوان کرد: مهرداد اولادى تمرینات خود را امروز آغاز کرد و مشکل خاصى نداشت و در صورت تشخیص کادر فنى برابر استقلال حضور پیدا خواهد کرد. وى درباره علیرضا محمد نیز گفت: این بازیکن شرایط خیلى خوبى دارد و بعدازظهر دیروز تست نهایى خواهد شد. به حضور او هم در دربى خوشبین هستیم. دوشنبه 21 شهریور 1390 


   علیرضا رحیمى مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از مدیرعاملى استفعا نکرده ام و پرونده اختلاس هم ربطى به من ندارد.وى در خصوص شایعات مبنى بر استعفاى او از مدیرعاملى باشگاه سپاهان اظهار داشت: اصلا استعفایى در کار نیست و این خبرها شایعه است. مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چرا نشست خبرى اش را لغو کرد، اظهار داشت: لغو کنفرانس دلایلى داشت که من عذرخواهى مى کنم اما بعدا دلایل آن را مى گویم. رحیمى در خصوص اینکه چرا مجید بصیرت از سرپرستى برکنار شد،گفت: بصیرت همچنان سرپرست تیم است. من باید در این مورد تصمیم بگیرم که مى گویم بصیرت با همان سمت سرپرستى کنار تیم است.وى در مورد اینکه گفته مى شود به دلیل اختلاف بین ساکت و حسینى رئیس هیات مدیره برخى از بازیکنان تیم به حرف هاى کادرفنى گوش نمى دهند، عنوان کرد: چنین خبرى صحت ندارد و بازیکنان تیم اختلافى با کادرفنى ندارند. دوشنبه 21 شهریور 1390 


   محمد قاضى بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازى در خانه سامسونگ بسیار سخت است و باید در این دیدار باهوش باشیم.وى در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازى کرد که شاید مهم ترین دلیلش گل زود هنگام ما بود. بعد از این گل پرسپولیس دیگر چیزى براى از دست دادن نداشت و هجومى بازى کرد و کار ما سخت شد.او در مورد تغییر راى کمیته انضباطى باشگاه در آستانه بازى با پرسپولیس عنوان کرد: ۴۰ میلیون از جریمه ۵۰ میلیون تومانى من به این دلیل بود که گفته بودند از ورزشگاه خارج شدم در حالى که این اتفاق رخ نداده بود و من در داخل ورزشگاه بودم. به همین دلیل بعد از اعتراض من به کمیته استیناف باشگاه این جریمه ۱۰ میلیون تومان شد.قاضى در مورد تیم ملى گفت: تیم ملى ایران با حضور کوئیروش مى تواند موفق شود. بازیکنان جوان و با تجربه خوبى داریم و اگر حمایت تماشاگران از تیم ملى ادامه داشته باشد به جام جهانى مى رویم. مردم هم با تیم ملى آشتى کرده اند.بازیکن ملى پوش ذوب آهن در مورد دلیل آشتى مردم با تیم ملى تصریح کرد: بازگشت بازیکنان محبوب مردم به تیم ملى یکى از دلایل مهم این آشتى کنان بود.قاضى در مورد دیدار روز چهارشنبه با سامسونگ کره جنوبى گفت: مى دانم این تیم بازیکنان خارجى خوبى جذب کرده و بازى در خانه حریف بسیار دشوار است. باید مقابل سامسونگ باهوش و با تجربه بازى کنیم. دوشنبه 21 شهریور 1390 


   مجید بصیرت سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برکنارى من کذب محض است و برخى از رسانه ها چون دوست دارند من برکنار شوم این اخبار کذب را منتشر مى کنند. وى اظهارکرد: اصلا این موضوع که من از سرپرستى تیم فوتبال سپاهان برکنار شده ام صحت ندارد و من همچنان به کار خود ادامه مى دهم. او افزود: رحیمى مدیرعامل باشگاه به من پیشنهاد داده است که به کادر فنى اضافه شوم که اگر این پیشنهاد را قبول کنم آن وقت به جاى من یک سرپرست براى تیم مى گذارند. بصیرت خاطرنشان کرد: برخى از رسانه ها دوست دارند من برکنار شوم و به همین دلیل این اخبار نادرست را منتشر مى کنند. دوشنبه 21 شهریور 1390 


   سید محمد حسینى مدافع ذوب آهن گفت: برابر سامسونگ باید بسیار هوشیار بازى کنیم چرا که تیم هاى کره اى شناور و تاکتیکى بازى مى کنند.وى در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: این تیم انگار زیر و رو شده بود و کاملا متحول شده بازى مى کرد. پرسپولیس مى خواست جبران امتیازهاى از دست رفته اش را در هفته هاى ابتدایى بکند و به همین دلیل چیزى براى از دست دادن نداشت. در این چند سال چنین فوتبالى از پرسپولیس ندیده بودم.او ادامه داد: شاید یکى از دلایلى که پرسپولیس خوب بازى کرد گل زودهنگام ما بود. ما محتاط شدیم و به همین دلیل بازى پرسپولیس بیشتر به چشم همه آمد.حسینى در مورد اینکه تصور مى کند دربى پایتخت را کدام تیم ببرد گفت: تا قبل از بازى پرسپولیس برابر ما تصور مى کردم کفه ترازو به سود استقلال سنگینى مى کند اما اکنون مى گویم دو تیم قدرت برابرى دارند.مدافع ذوب آهن در مورد دیدار روز چهارشنبه با سوان سامسونگ کره جنوبى گفت: از این تیم شناخت زیادى ندارم اما تقریبا تمام تیم هاى کره اى مانند هم و شناور و کاملا تاکتیکى بازى مى کنند. بنابراین در دیدار با سامسونگ کره جنوبى باید بسیار هوشیار باشیم چرا که بازى بسیار سختى داریم. وى افزود: گل زدن به این تیم ها که تمام تمرکزشان بر روى حمله است خیلى سخت نیست. در ضد حملات مى توان به آنها گل زد؛ دقیقا همان کارى که با الهلال عربستان کردیم. دوشنبه 21 شهریور 1390 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد