فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تساوی بدون گل استقلال وپرسپولیس درداربی 76


زور سرخابی‌ها به هم نرسید

تساوی بدون گل استقلال وپرسپولیس درداربی76


دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس برنده نداشت تا آبی پوشان با این مساوی به صدر جدول بازگردند.


هفتاد و ششمین دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر آغاز شده است. که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فارس،دربی 76 برخلاف پیش بینی‌ها بازی زیبایی از کار درنیامد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. بازی صفر بر صفر دو تیم از نظر فنی زیر صفر بود. از 10 روز پیش تمامی رسانه‌ها به این بازی پرداختند اما بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه نتوانستند نمایشی شایسته ارایه کنند.

هرچند پرسپولیس برتری نسبی در نیمه دوم داشت اما به جز تک صحنه‌هایی که توپ بر روی دروازه استقلال رفت تماشاگران دیگر صحنه جذابی ندیدند.

در دقایق پایانی ضربه سر بازیکن پرسپولیس از روی تیرک دروازه آبی ها رد شد.

محسن قهرمانی داور مسابقه به رضا حقیقی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پیش از این دیدار استقلال با 42 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول است و پرسپولیس 29 امتیازی در رده دهم قرار دارد.

دربی رفت هم با یک بازی ضعیف از دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، علی حمودی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حسن اشجاری( از دقیقه 67 حنیف عمران‌زاده)، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، عباس‌ محمدرضایی،( از دقیقه 58 ساموئل) آرش برهانی( از دقیقه 71 فرهاد مجیدی) و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیرقلعه نویی

ترکیب پرسپولیس :

نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، محمد نوری، مهدی مهدوی‌کیا،( از دقیقه 59 عادل کلاه کج) مارکو پروویچ، غلامرضا رضایی( 89- محمد قاضی) و کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 81 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

زرینچه: هر دو تیم محتاط بازی کردند


بازیکن سابق استقلال گفت: احتیاط به خصوص در نیمه دوم در دستور کار هر دو تیم قرار گرفت، اما با توجه به شرایط دو تیم احساس می‌کردیم دربی بهتری را شاهد باشیم.


 جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره دربی 76 گفت: بازی نفس‌گیری را شاهد بودیم، اما همان طور که می‌دانیم در چنین مسابقاتی به بازیکنان اجازه داده نمی‌شود تا مانند سایر بازی‌ها جسورانه به دروازه حریف حمله کنند چون ممکن است کوچکترین اشتباه گران تمام شود.
وی ادامه داد: احتیاط به خصوص در نیمه دوم در دستور کار هر دو تیم قرار گرفت به طوری که در 15 دقیقه پایانی هر دو تیم به نتیجه مساوی راضی بودند در حالی‌که با توجه به شرایط دو تیم احساس می‌کردیم دربی بهتری را شاهد باشیم، اما این طور نشد.
بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس هر دو تیم و اینکه قلعه‌نویی نمی‌خواست دربی را از دست دهد و در طرف مقابل گل‌محمدی هم نمی‌خواست با شکست در این مسابقه تیمش به بحران برگردد و روند رو به رشدش را ادامه دهد، محتاط‌تر از همیشه بازی کردند.
زرینچه افزود: از طرفی کادر فنی با توجه به استرس بیش از حد حاکم بر این مسابقه و بار روانی روی بازیکنان اجازه ابتکار عمل بیشتر به بازیکنان را نمی‌دهد و آنها را به همان وظایف تعیین شده محدود می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به مهره‌هایی که دو تیم دارند و بازی‌های گذشته، مانند پرسپولیس مقابل ملوان یا استقلال مقابل سایپا انتظار داشتیم در این دیدار هم شاهد بازی جذابی باشیم، اما استرس و حواشی پیرامون دربی اجازه نمی‌دهد هم تفکرات مربی در زمین اجرا شود و هم بازیکنان عملکرد ایده‌آل خود را داشته باشند.
بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: هر دو تیم تلاش کردند و به دنبال موفقیت بودند، اما بیشتر مسابقه میانه میدان در جریان داشت و تیم‌ها به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها و ضربات ایستگاهی بودند و کار تیمی زیادی را شاهد نبودیم.
زرینچه گفت: به احتیاط در دربی عادت کرده‌ایم مگر بازی‌هایی که شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشیم.

رویانیان: باز هم داور ما را متوقف کرد


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: چگونه می‌شود که در دربی رفت و برگشت سه پنالتی پرسپولیس را نگیرند!


 محمد رویانیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: من نمی‌خواستم مصاحبه کنم. در این یکی، دو هفته نیز صحبتی نکردم اما اتفاقات به وجود آمده در دربی امروز و نادیده گرفته شدن 2 پنالتی پرسپولیس باعث شد بگویم واقعا متاسفم که حق 30 میلیون هوادار به راحتی نادیده گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: من دیگر به خیلی از مسائل اعتماد ندارم و سازمان لیگ و کمیته داوران باید پاسخگو باشند. در بازی رفت و به گفته کارشناسان داوری، پنالتی مسلم روی بنگر را نگرفتند، پیراهن او پاره شد اما داور اعلام پنالتی نکرد. در این بازی هم کارشناسان داوری روی نادیده گرفته شدن دو پنالتی پرسپولیس در گفت و گو با رسانه‌ها مصاحبه کردند.

رویانیان ادامه داد: چگونه می‌شود که در دربی رفت و برگشت سه پنالتی پرسپولیس را نگیرند. در دو، سه  سال اخیر و به گفته کارشناسان داوری، پنالتی روی غلامرضا رضایی نادیده گرفته شده است. گل سالم محمد نوری آفساید اعلام شده و در دربی رفت امسال نیز پنالتی روی بنگر را نگرفتند و در بازی امروز هم کارشناسان اعلام کردند روی حقیقی و نوری خطای پنالتی صورت گرفته است.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه افزود: این چه بلایی است که بر سر پرسپولیس می‌آورند، بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه چه پاسخی باید به 30 میلیون هوادار بدهم. برای آقایان متاسفم، من دیگر به خیلی از مسائل اعتماد ندارم. شما ببینید امسال اشتباهات داوری علیه پرسپولیس کار را به کجا رسانده است. در همین هفت دیداری که یحیی گل محمدی سرمربی تیم بوده، این پنجمین پنالتی است که به نفع پرسپولیس نمی‌گیرند.

رویانیان خاطرنشان کرد: زمان ژوزه هم از این اتفاقات رخ می‌داد. بخاطر دارم کارشناسان داوری گفته بودند؛ سه پنالتی پرسپولیس در بازی با سایپا نادیده گرفته شده است. شما ببینید که در فصل جاری اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص تا چه حد بوده و اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس تا چه اندازه. آن وقت خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. در این دو، سه سال و به ویژه در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و استقلال در فصل جاری، مثل آب خوردن پرسپولیس را از پیروزی در دربی محروم کردند.
محمد رویانیان در ادامه گفت: آقایان با پرسپولیس و هوادارانش چه می‌کنید؟! چرا باید در دو دربی امسال پرسپولیس را از رسیدن به حقش محروم کنند؟! باز هم تاکید می‌کنم که سازمان لیگ و کمیته داوران باید پاسخگوی 30 میلیون هوادار پرسپولیس باشند و اعتراف به اینکه پنالتی پرسپولیس گرفته نشده نیز دردی را دوا نمی‌کند. اینها واقعیت‌هایی است که در دل تاریخ می‌ماند و مردم قضاوت می‌کنند که در دو، سه سال متوالی و بویژه در بازی‌های امسال اشتباهات داوری در دربی چگونه به ضرر پرسپولیس و به نفع تیم رقیب بوده است.
رویانیان در پایان افزود: از اینکه بازی بدون حاشیه و مشکل به پایان رسید از هواداران پرسپولیس و مسئولان تامین امنیت و همچنین برگزاری بازی تشکر می‌کنم اما نسبت به کمیته داوران اعتراض شدیدی داریم که باز هم اشتباهات داوری نگذاشت بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران به آنچه که شایستگی آن را دارند برسند. من به کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم و معتقدم پرسپولیس برنده بازی بود اما داوری مثل بازی رفت، پرسپولیس را متوقف کرد. طی دو، سه روز اخیر و با توجه به اینکه گفته می‌شد داور دربی همین داور است، خیلی‌ها به من گفتند، اعتراض کن اما بنده برای اینکه داور تحت فشار قرار نگیرد حرفی نزدم.
لیگ برترفوتبال ایرا ن هفته بیست و سه

جمعه نتیجه پایانی

06 بهمن

استقلال 0 - 0 پرسپولیس
جمعه 15:30

06 بهمن

داماش 0 - 1 مس
فولاد 2 - 1 راه آهن
نفت تهران 2 - 0 ملوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد