فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

مجیدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم

 مجتبی جباری هافبک خوش فکر و ملی پوش فوتبال کشورمان که به دنبال کنارگذاشته شدن از تیم استقلال توسط مسوولان این باشگاه و بدون اینکه امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان در جریان قرار بگیرد به تیم سپاهان اصفهان پیوست در آستانه بازگشت به تیم استقلال تهران قرار دارد. درروزهای اخیروبه دنبال غیبت جباری درتمرینات تیم فوتبال سپاهان و اظهارات زلاتکو کرانچار سرمربی کروات زردپوشان اصفهان، شایعه بازگشت هافبک تاثیرگذار فوتبال کشورمان به تیم فوتبال استقلال منتشر شد، اما مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کردند که این بازیکن با آنها قرارداد دارد و در سپاهان خواهد ماند. 

یکی از معاونان باشگاه استقلال از احتمال بازگشت جباری به جمع آبی پوشان خبر داده واعلام کرده است: «امیر قلعه نویی» سال گذشته در ماندن جباری در استقلال نقش مهمی داشت و امسال هم با درایت و خیر اندیشی او، احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال وجود دارد. 

جباری که ۹ سال از عمر فوتبالی خود را در تیم استقلال گذرانده و با عملکرد تحسین برانگیز خود درجمع آبی پوشان در بین هواداران جایگاه ویژه ای بازکرده است، امسال بر خلاف میل باطنی مجبور به ترک تیم استقلال شد. با توجه به این نکته و علاقه وافر سرمربی آبی پوشان، بازگشت جباری به استقلال دور از ذهن نیست. 

جباری به رغم حواشی که در سال های اخیر با خود به یدک می کشید، همواره بازیکنی کارسازو موثر برای استقلال بوده، به طوری که بسیاری از کارشناسان از او به عنوان مغز متفکر میانه میدان آبی پوشان یاد می کردند. 

بازیکنی که باهوش بالای خود مهاجمان تیم باشگاهی خود را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می داد و پایه گذار بسیاری از گل های آبی پوشان در مقابل حریفان بود.

سرمربی آبی پوشان بیش از هر فرد دیگری به توانمندی های منحصر به فرد جباری شناخت داشته و تمایل زیادی به بازگشت مجدد این مهره ارزشمند به خانه اصلی خود استقلال دارد. 

البته در صورت بازگشت جباری به اسقتلال، این بازیکن نمی تواند آبی پوشان را در دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلندهمراهی کند، اما قلعه نویی که درسال های اخیر با کسب چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی با تیم های مختلف، بهترین مربی لیگ برتر باشگاه های ایران محسوب می شود امیدوار است با بازگشت جباری، برای دومین سال متوالی با آبی پوشان قهرمان لیگ برتر شود. پنجشنبه 7 شهریور 1392 


   «محمدرضا خلعتبری» همچنان عنوان مهم ترین حاشیه تمرینات سرخ پوشان را به خود اختصاص داده است.همچنین خبرها حاکی از آن است باشگاه عجمان امارات عربی متحده برای پرداخت مانده بدهی انتقال این بازیکن به باشگاه پرسپولیس تهران مهلت چهار ماه به مسوولان این باشگاه داده است. 

باشگاه پرسپولیس برای انتقال محمدرضا خلعتبری ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه عجمان بدهکار است و این باشگاه اماراتی برای پرداخت این مبلغ چهار ماه به پرسپولیس فرصت داده است. 

** کریم باقری دستیار علی دایی در تیم پرسپولیس به علت سفر به آمریکا برای تمدید ویزای اقامتش در تمرین امروز این تیم حضور نداشت و دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان را از دست داد. 

گمانه زنی ها حاکی است کریم باقری در شهرآورد پایتخت به روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست البته به نظر می رسد باشگاه در نظر دارد وی را به عنوان سرپرست جدید تیم معرفی کند. 

سعید شیرینی در حال حاضر سرپرست پرسپولیس است. 

** علی دایی فردا (پنجشنبه) نظر نهایی خود را برای در اختیار قراردادن بازیکنان زیر ۲۳ ساله های تیمش به تیم امید کشورمان به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد. 

** شینده شد باشگاه پرسپولیس با فروش بلیت الکترونیکی در شهرآورد مخالف بوده و آن را به سازمان لیگ اعلام کرده است. 

** کارت بازی (آی.تی.سی) محمدرضا خلعتبری از سوی باشگاه عجمان امارات عربی متحده صادر و به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است. در همین راستا، مسوولان پرسپولیس در خصوص بازی کردن این بازیکن در شهرآورد از فدراسیون فوتبال استعلام کرده اند تا چنانچه مشکلی در این ارتباط باشد، در فرصت باقی مانده به برگزاری این بازی مشکلات احتمالی را برطرف کنند. پنجشنبه 7 شهریور 1392 


   کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امتیاز باشگاه ابومسلم خراسان را به موسسه فرهنگی مسلم واگذار کرد. کمیته انضباطی با صدور قرار دستور موقت امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان را تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در اختیار موسسه فرهنگی ورزشی مسلم خراسان قرار داد. 

بر اساس این رای، مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی مسلم خراسان می تواند در فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال آن استان فعالیت کند. 

رای قطعی متعاقبا اعلام خواهد شد. پنجشنبه 7 شهریور 1392 


   سرپرست تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: صدور قرار موقت واگذاری مالکیت باشگاه ابومسلم به موسسه فرهنگی و ورزشی مسلم خراسان بعد از ارسال و بررسی نامه اداره کل و هیات فوتبال استان خراسان رضوی در کمیته استیناف این هیات رد می شود. محمد محمدزاده اضافه کرد: صدور قرار موقت واگذاری امتیاز باشگاه فرهنگی و ورزشی ابومسلم مشهد تا اطلاع ثانوی به موسسه فرهنگی و ورزشی مسلم خراسان بر اساس تصمیم قبلی کمیته ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی صورت گرفته است. 

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم این اداره کل و بر مبنای مدل جدید مالکیتی باشگاه ابومسلم قرار بود امتیاز این باشگاه به موسسه فرهنگی و ورزشی مسلم خراسان به مسوولیت وفایی واگذار شود. 

وی گفت: بعد از مدتی به دلیل عمل نکردن این فرد به تعهداتش برای تامین هزینه تیم، بر اساس تصمیم اخیر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان خراسان رضوی، این اداره کل مدیریت تیم را تا زمان تعیین موسسه و یا شخص دیگر برای قبول این تصدی عهده دار شد. 

محمدزاده اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی روز چهارشنبه نامه ای را با این مضمون به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و لذا بعد از بررسی مجدد نامه در کمیته استیناف فدراسیون رای کمیته انضباطی رد خواهد شد. 

وی گفت: تمامی امور مربوط به این باشگاه تا زمان واگذاری آن به شخص و یا موسسه های خاص متقاضی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مدیریت می شود. 

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: تاکنون ۳۴۰ میلیون ریال از محل درآمدهای شخصی خود را برای این تیم هزینه کرده ام و وفایی هیچ مبلغی را در چند ماه گذشته هزینه نکرده است. 

وی سخنان مطرح شده توسط وفایی مبنی بر تعیین علی حنطه به عنوان سرمربی و خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی تیم ابومسلم مشهد را بی پایه و اساس و فاقد وجاهت قانونی دانست. پنجشنبه 7 شهریور 1392 


   سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: زمانی که برای فوتبال برنامه داشته باشیم، دیگر نیازی به اولویت بندی باشگاه ها و تیم ملی نداریم. «امیر قلعه نویی» در پایان تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم استقلال نه ایده آل است و نه بد زیرا ما نگرانی مالی داریم اما همه از جمله مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در تلاش هستند، این مشکل را برطرف کنند. 

وی ادامه داد: از سازمان لیگ به خاطر تغییر بازی تشکر می کنم و آنها شرایط را درک کردند و این نشان از حرفه ای بودن است. باید از مسوولان باشگاه استقلال صنعتی خوزستان هم تشکر کنم و این نشان از حرفه ای بودن «عبدالله ویسی» دارد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال خوزستان مقابل فولاد خوزستان بسیار خوب کار کرد و اگر تک به تک حسین کعبی گل می شد، نتیجه تغییر می کرد. فوتبال، بازی لحظه ها است و هر تیمی از لحظه ها بهتر سود ببرد، موفق تر خواهد بود. مقابل این تیم بازی سختی به طور حتم خواهیم داشت. 

وی در خصوص اولویت داشتن تیم ملی فوتبال یا تیم های باشگاهی تصریح کرد: زمانی که برنامه و هماهنگی باشد، دیگر نیازی به اولویت بندی نیست. کفاشیان احتمالا از نگاه ایرانی صحبت می کند. اکنون تیم ملی فوتبال برنامه خاصی ندارد، پس اولویت با سایر مسایل است. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه استقلال در میان ۸تیم برتر آسیا است، همه این تیم را از آن ایران می دانند و ما هم نیاز به حمایت داریم. 

قلعه نویی گفت: علی کفاشیان آمارش در این مدت بسیار خوب بوده و اگر اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال لغو شد، به خاطر مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت ها نسبت به گذشته است. همه در شرایط کنونی مملکت حتی در زندگی شخصی خود هم مشکل دارند. 

وی در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: ما در این بازی، مجیدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و این مساله ارتباطی به دو اخطاره بودن او ندارد. ما در این تمرین به بعضی از بازیکنان از جمله مهدی رحمتی و خسرو حیدری استراحت دادیم و به بعضی از بازیکنان نیز استراحت کامل ندادیم. چهارشنبه 6 شهریور 1392 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد