فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

این هم عکس هایی از باتیستا ::BATISTA::

●●● برای مشاهده مطلب به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●● 

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد

 بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.

 

عکس ها کوچک شده هستند و برای مشاهده در اندازه و کیفیت خوب

آنها رو در کامپیوتر خود سیو کنید....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلعه‌نویی:روزنامه‌ها به خاطر فروش استقلال را وارد حاشیه می‌کنند

اتفاقی نیفتاده، تیم پارسال هم سیزدهم شد 

خبرگزاری فوتبال ایران – امیر قلعه‌نویی شکست تلخی از فیروز کریمی خورد تا استقلال در یک شب تلخ به رده هفدهم جدول سقوط کند. سرمربی آبی‌ها بعد از پایان بازی مسئولیت شکست را برعهده گرفت و البته به این نکته اشاره کرد که تیمش احتیاج به زمان دارد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران امیر قلعه‌نویی پس از باخت به صباباتری، در کنفرانس مطبوعاتی صبحت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «من این برد را به تیم صباباتری تبریک می‌گویم و معتقدم که تماشاگران حاضر در ورزشگاه فوتبال بسیار خوبی را دیدند. تیم ما از هر لحاظ آماده این بازی بود ولی متأسفانه شکست خوردیم و مقصر من هستم. متأسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و داور هم 2 پنالتی به سود استقلال نگرفت و در نهایت بازی را واگذار کردیم. کوتاهی از من بود و من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم.»
قلعه‌نویی در ادامه گفت: «من مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم ولی در فوتبال همیشه می‌گویند که اگر گل نزنی خیلی راحت گل می‌خوری. ما تا دقیقه 60 باید با چهار گل از صباباتری پیش می‌افتادیم ولی متأسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم.» قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالات متعدد خبرنگاران در خصوص میزبانی صباباتری گفت: «اجازه بدهید که در این مورد بعداً صحبت کنم. جو ورزشگاه قبل از بازی هم مشخص بود که چگونه خواهد شد و بهتر است که فیلم مسابقه را بازبینی کنید و ببینید که ما در چه شرایطی میهمان صباباتری بودیم و چه اتفاقاتی افتاد.»
قلعه‌نویی که قصد داشت خیلی زود کنفرانس مطبوعاتی را ترک کند، در صحبت‌های پایانی‌اش گفت: «پارسال تیم سیزدهم شد و معتقدم که احتیاج به حمایت داشت، همانطور که تیم فعلی هم احتیاج به حمایت دارد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده که این همه برای ما حاشیه درست می‌کنند. متأسفانه بعضی از روزنامه‌ها برای اینکه فروش خود را زیاد کنند توان استقلال را می‌گیرند و برای این تیم حاشیه درست می‌کنند. تیم من احتیاج به زمان دارد و در آینده وضعیت بهتر خواهد شد.»

استقلال به مکان هفدهم سقوط کرد

خبرگزاری فوتبال ایران – پس از شکست پرسپولیس و توقف برق شیراز رقابت های هفته ششم رقابت های لیگ برتر با شگفتی سازی تیم های صبا باتری،‌ابومسلم و پیکان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران جمعه شب در ادامه رقابت های هفته ششم استقلال تهران در قم مقابل صبا باتری قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک در این دیدار شکست خورد.شاگردان امیر قلعه نویی که از چهار بازی گذشته خودشان به یک برد ،‌یک تساوی و دو شکست دست یافته بودند با تحقق سومین شکست بدترین نتیجه تاریخ باشگاه استقلال را رقم زدند و در جایگاه هفدهم جدول ایستادند. شیث رضایی ،‌کلاه کج و فضلی گل های صبا را در این مسابقه به ثمر رساندند و سیاوش اکبرپور زننده تنها گل استقلال بود.
در سایر بازی های این شب هم اتفاقات عجیبی افتاد. ابومسلم با نتیجه چهار بر صفر ،‌ذوب آهن را شکست داد. پیکان با چهار گل مقابل راه آهن به پیروزی رسید و پاس همدان با یک گل پیام مشهد را شکست داد.استقلال اهواز مقابل مقاومت شیراز به تساوی یک بر یک رضایت داد و سپاهان مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شد.در جدول رقابت ها برق شیراز همچنان 11 امتیاز صدرنشین است و ذوب آهن با 10 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

جدول لیگ فوتبال جام خلیج فارس

ردیف نام تیم تعداد بازی امتیاز
1 برق شیراز 4 10
2 ذوب آهن 4 10
3 پرسپولیس 4 8
4 مس کرمان 4 6
5 فولادخوزستان 3 6
6 سپاهان 3 5
7 فجر سپاسی 4 5
8 پیکان قزوین 4 5
9 راه آهن 4 5
10 پگاه گیلان 4 5
11 استقلال اهواز 4 5
12 استقلال تهران 4 4
13 ملوان 4 4
14 پاس همدان 4 4
15 سایپا کرج 3 3
16 ابومسلم 4 3
17 صبا باطری قم 4 2
18 پیام خراسان 3 1
برای مشاهده جداول کامل لیگ کلیک کنید