فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

خبرهای آخری جام

ISN - تیم استقلال تهران در حالى عنوان قهرمانى هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه هاى کشور را به دست آورد که داراى بهترین خطوط حمله و دفاع در جمع ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات بود. استقلال با ۷۰ گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را به دست آورد و با تفاضل گل ۳۶+ سرآمد دیگر تیم هاى حاضر در این مسابقات بود.استقلال و سپاهان با دریافت تنها ۳۴ گل عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر را به دست آوردند. آبى پوشان در بین ۱۸ تیم لیگ برترى به همراه ذوب آهن صاحب بیشترین پیروزى (۱۹ برد) شدند. اینها نشان مى دهد تیم امیر قلعه نویى سزاوارانه عنوان قهرمانى لیگ برتر را به دست آورده است. البته نباید از کنار تیم خوب منصور ابراهیم زاده نیز به سادگى گذشت که از هر حیث با تیم استقلال برابرى مى کرد و تنها مشکل اش این بود که کمتر از آبى پوشان گل زد و بیشتر از آنها گل خورد. لیگ برتر در حالى به اتمام رسید که فاصله امتیاز تیم قهرمان با تیم قعرنشین ۴۲ امتیاز بود. در پایان این مسابقات ۳ تیم استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان جواز حضور در فصل آتى مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند و ۳ تیم پیام مشهد، داماش گیلان و برق شیراز به لیگ دسته اول سقوط کردند. در حال حاضر استان تهران (۴ سهمیه)، اصفهان (۲ سهمیه)، خوزستان (۲ سهمیه)، کرمان، قم، قزوین، فارس، همدان، خراسان رضوى و گیلان (یک سهمیه) در لیگ برتر دارند که با این حساب ۱۰استان درگیر مسابقات لیگ برتر هستند. ترین هاى هشتمین دوره لیگ برتر در زیر مى آید:
اولین گل: پژمان نورى (پرسپولیس ) در دقیقه ۴۳ بازى مقابل سایپا
آخرین گل: مصطفى چتر آبگون (پاس همدان) دقیقه ۳+۹۰ بازى مقابل داماش گیلان
اولین بازى: سایپا کرج - پرسپولیس
آخرین بازى: ۸ دیدار هفته سى و چهارم همزمان برگزار شد
بهترین گلزن: آرش برهانى (استقلال تهران) با ۲۱ گل زده
بهترین خط حمله: استقلال تهران با ۷۰ گل زده
بدترین خط حمله: ملوان بندرانزلى با ۳۱ گل زده
بهترین خط دفاع: استقلال تهران و سپاهان اصفهان با ۳۴ گل خورده
بدترین خط دفاع: داماش گیلان با ۵۶ گل خورده
بیشترین امتیاز: استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با ۶۶ امتیاز
کمترین امتیاز: برق شیراز با ۲۴ امتیاز
بیشترین برد: استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با ۱۹ برد
کمترین برد: برق شیراز با ۵ برد
بیشترین تساوى: صباى قم با ۱۷ تساوى
کمترین تساوى: استقلال اهواز با ۷ تساوى
بیشترین باخت: برق شیراز با ۲۰ باخت
کمترین باخت: صباى قم با ۵ باخت
بهترین تفاضل گل: استقلال تهران با تفاضل گل ۳۶+
بدترین تفاضل گل: استقلال اهواز و برق شیراز با تفاضل گل ۱۹- سه شنبه 8 اردیبهشت 1388


 ISN - قهرمانى تیم فوتبال استقلال در هشتمین دوره رقابت هاى لیگ برتر بهانه اى بود که ظهر دیروز امیررضا واعظى آشتیانى مدیرعامل این باشگاه میهمان شبکه خبر باشد و به مسائلى اشاره کند که قطعاً مورد توجه اهالى فوتبال است. مدیرعامل استقلال همانطور که انتظار مى رفت در ابتداى صحبت هایش بدون نام بردن از على فتح الله زاده مدیرعامل سابق این باشگاه که گفته بود « این تیم را براى قهرمانى بسته بودم و از روز اول مى دانستم قهرمان مى شود » اظهارداشت: نمى دانم چرا یک سرى از افراد با صحبت هایشان قصد دارند قهرمانى استقلال را به نام خودشان تمام کنند؟! در حالى که واقعیت چیز دیگرى است و مجموعه استقلال با تمام تلاش خود توانست به این افتخار مهم دست یابد.به عنوان مثال در همین هفته هاى پایانى اگر مدیریت بحران در باشگاه وجود نداشت شاید استقلال به قهرمانى نمى رسید. واعظى در بخش دیگرى از صحبت هاى خود عنوان داشت: در روز آخر لیگ شاهد فوتبال پاکى بودیم که جا دارد به خاطر آن از ۲ باشگاه ذوب آهن و فولاد خوزستان تشکر کنم زیرا مرد و مردانه مقابل یکدیگر قرارگرفتند و فوتبال زیبایى را به نمایش گذاشتند به همین دلیل با آقایان آذرى، ابراهیم زاده و جلالى صحبت و بابت فوتبال پاک از آن ها تشکر کردم. البته از سوى دیگر استقلال نیز در طول فصل به دنبال فوتبال پاک بود و افتخار مى کنم صراحتا عنوان کنم که بدون پرداخت یک ریال باج قهرمان لیگ برتر شدیم. آشتیانى در ادامه به موضوع قرارداد امیرقلعه نویى اشاره کرد و گفت: اگر به سوابق حضور قلعه نویى در استقلال توجه کنید متوجه مى شوید که هیچ مدیرعاملى به اندازه من از او حمایت نکرد اما یک واقعیت را نباید نادیده گرفت، وقتى قرارداد همکارى به پایان مى رسد براى تمدید آن باید مذاکره شود. وى تصریح کرد:در فوتبال ما قربان صدقه رفتن مد شده ، درحالى که احترام متقابل نشانه همکارى و صمیمیت فى ما بین است. بین من و قلعه نویى این احترام وجود دارد و بنده نیز در پایان بازى اعلام کردم « قلعه نویى در قلب من است.» مدیرعامل استقلال در پایان اظهار داشت: در هفته هاى پایانى لیگ و به خصوص پس از تساوى استقلال مقابل ام صلال شایعه شد که قلعه نویى از استقلال برکنار شده در حالى که این موضوع صحت نداشت و من و قلعه نویى مى دانستیم که این فضاى به وجود آمده چیست. امیدوارم در جلسه اى که به زودى خواهیم داشت براى ماندن قلعه نویى در استقلال به تفاهم برسیم زیرا قبلا هم اعلام کرده بودم که « امیر، مربى ایده آل من است.» سه شنبه 8 اردیبهشت 1388


 ISN - مایلى کهن سرمربى سایپا در گفت و گو با خبرگزارى ایپنا اظهار داشت: در دیدار با صباى قم وقتى الفاظ رکیکى از فیروز کریمى شنیدم از داور چهارم که او هم این الفاظ را مى شنید خواستم تا با این رفتار برخورد کند چرا که ورزشگاه محیطى مقدس است و نباید چنین الفاظى در آن برده شود. وى درباره حواشى دیدار صبا و سایپا و همچنین اظهارات روزهاى اخیر خود درباره حواشى فوتبال در ایران گفت: صحبتهاى من موجود است و نوار آن هم وجود دارد که اگر منتشر شود از اخراجى هاى ۲ نیز بیشتر فروش مى کند. اما در بازى با صبا من ابتدا با داور وسط کارى نداشتم چراکه در حیطه مسئولیت من نیست تا با او صحبت کنم. من به داور چهارم اعتراض کردم که چرا با وجود اینکه الفاظ رکیک را مى شنود اما نسبت به آن عکس العمل نشان نمى دهد. او ادامه داد: داور مسابقه درست یا غلط بازیکن ما را مستقیماً اخراج کرد و مربى تیم حریف نیز در کنار زمین نیز از هر لفظى استفاده مى کرد و حتى یکى از بازیکنانم بعد از بازى به من گفت که شنیده این آقا به بازیکن خود مى گوید «مگر بهت نگفتم این(...) رو بگیر» البته این لفظ در مقابل دیگر الفاظى که در زمین به کار برد مؤدبانه بود. من به داور چهارم گفتم ورزشگاه مکان مقدسى است اینجا باغ وحش نیست که این آقا چنین مى گوید و به همین خاطر از زمین مسابقه اخراج شدم. مایلى کهن در ادامه گفت: اگر من این حرفها را مى زنم براى این است که فوتبال ما باید پاک شود چراکه امروز فوتبال ما بسیار آلوده شده و تا زمانى که من باشم اجازه نمى دهم برخى افراد همچون کریمى با لودگى و دلقک بازى خیلى از افراد را تخریب کند . به قاطعیت مى گویم که این آقا بازیکنان خود را به زور آمپول به زمین مى فرستد و یکى از عاملان دوپینگ است البته من در این زمینه مدارک و مستندات کافى را دارم که در صورت نیاز ارائه مى دهم. وى در پایان گفت: تنها هدف من سالم سازى فوتبال است و به موقع درباره بسیارى از موارد حرف مى زنم. به طور مثال چه طور مى شود که برخى آقایان که به دنبال تبانى هستند حالا جلالى را با القابى همچون جوانمرد خطاب مى کنند؟ اینگونه وانمود مى کنند که مردم فکر کنند آنها پاکترین هستند؟ سه شنبه 8 اردیبهشت 1388


 ISN - محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس با اشاره به کسب نتایج نه چندان خوب این تیم در این فصل گفت: رتبه پنجمى در شان پرسپولیس نیست. وى خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگى است و همیشه به عنوان یکى از قدرت هاى فوتبال ایران محسوب مى شود و رتبه پنجمى در شان این تیم نیست.او ادامه داد: متاسفانه در این فصل امتیازات بسیار زیادى را از دست دادیم و رتبه اى را که در پایان فصل از آن خود کردیم دور از انتظار بود چرا که ما به دنبال قهرمانى در این فصل بودیم.وى در این رابطه افزود: به هر حال لیگ هشتم به پایان رسید اما پرسپولیس هنوز در جام حذفى و جام باشگاه هاى آسیا مى تواند کارنامه درخشانى از خود ارائه دهد.خوردبین با تاکید بر این مطلب گفت: پرسپولیس قطعا در جام حذفى قهرمان مى شود و با قهرمانى در این جام نتایج ضعیفى که در لیگ برتر داشتیم جبران خواهد شد.سرپرست تیم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: اکنون یک بازى حساس در دیدار با سپاهان داریم و براى صعود به مرحله بعدى جام حذفى در گام اول باید این تیم را در تهران شکست دهیم.