فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

هفته 12 جام خلیج فارس


  • هفته 12 جام خلیج فارس
  • پنج‌شنبه 11 مهر
  • 16:00
  • ذوب آهن
  • 0-0
  • فجر سپاسی
  • 16:00
  • تراکتورسازی
  • 2-1
  • راه‌آهن سورینت
  • 17:20
  • نفت تهران
  • 2-0
  • فولاد
  • جمعه 12 مهر
  • 16:00
  • استقلال خوزستان
  • -
  • داماش گیلان
  • 16:00
  • مس
  • -
  • سپاهان
  • 16:00
  • سایپا
  • -
  • گسترش فولاد
  • 18:15
  • پرسپولیس
  • -
  • صبای قم

قلعه نویی: هواداران ما را شرمنده کردند

قلعه نویی: هواداران ما را شرمنده کردند

- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: هواداران با حضور گسترده در ورزشگاه و تشویق تیم حتی بعد از حذف، ما را شرمنده خود کردند. امیرقلعه نویی پس ازناکامی تیمش از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، گفت: هواداران با تشویق ما در طول بازی و به خصوص زمانی که عقب بودیم،ما را شرمنده کردند. 
وی ادامه داد:به بازیکنانم خسته نباشیدمی گویم خیلی زیبا بازی کردیم اماعدالت فوتبال رعایت نشد. موقعیت های زیادی را از دست دادیم و برخلاف بازی گل خوردیم که گل بسیار کم نظیری بود. از همه تشکر می کنم اما امروز عدالت فوتبال رعایت نشد. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: برای رسیدن به اینجا خیلی سختی کشیدیم اما حق ما رسیدن به فینال بود.از فوتبال تیم خودم خیلی راضی هستم. 
وی تصریح کرد: ای کاش برای داوری این بازی از میان عرب ها انتخاب نمی کردند و او پنالتی پ‍ژمان نوری را نگرفت. اگر قرار است او به جام جهانی برود مطمئن باشید حق داوران ما بسیار بیشتر از او است و الغندی قضاوت ضعیفی داشت. 
وی اظهارداشت:بسیار ناراحت هستم اما ازنظر فوتبالی خیلی برتر بودیم و این مساله برای من زیبا است. گل را در زمان بسیار بدی دریافت کردیم و باید برای سال آینده سعی کنیم موفق تر باشیم. 
قلعه نویی خاطرنشان کرد: هواداران روز بسیار خوبی را برای ما رقم زدند اما ای کاش آنها امشب خوشحال به خانه می رفتند. 
وی در خصوص تعویض خسرو حیدری، افزود: باید از او تشکر کنم که حاضر شد به خاطر مردم بازی کند اما تعویض های ما ازجمله بازی نکردن قاضی در نیمه نخست به خاطر مصدومیت ها بود. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: بازی رفت یک نیمه دیگر از بازی بود ولی در این دیدار ما خیلی انگیزه داشتیم وواقعا بازیکنان فداکارانه کار کردند.در فوتبال شانس موثر است و ما امروز شایسته صعود بودیم. مقداری ایراد های دفاعی داریم و باید وضعیت بهتر شود. 
وی اظهارداشت: تیمی که می خواهد در آسیا هم موفق باشد باید تیم بیرونی قوی داشته باشد. بسیاری از مسایل را نمی خواهم باز کنم اما هیات مدیره و مدیرعامل ما تلاش کردند اما آنطور که باید تقویت نشدیم. متاسفانه پول های بازیکنان ما واریز نشده اما آنها به خاطر غیرت خود با قدرت کار کردند. 
قلعه نویی خاطرنشان کرد:ما در مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده بسیار بهتر خواهیم بود اما برای موفقیت در این مرحله حداقل ۱۵ میلیارد پول می خواستیم. 
وی افزود: خوشبختانه احمد جمشیدیان به شرایط بازی رسیده و امروز هم مشکل بازیسازی ما را حل کرد. این شکست جزیی از فوتبال است باید هرچه سریعتر تیم را جمع کنیم و مشکلات مالی هم برطرف شود اما مطمئن باشید در دیدار های آینده با قدرت بیشتری به میدان خواهیم رفت. 
تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 11 مهر 1392



سرمربی تیم فوتبال اف. سی. سئول کره جنوبی گفت: بازیکنان تیم ما با ارایه یک بازی خوب، شایسته صعود به فینال مسابقه های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بودند. «چوی یونگ سو» چهارشنبه شب پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان‌ باشگاه های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما مستحق این پیروزی بودند و از آنها به خاطر بازی خوب شان راضی هستم و خوشحالم به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. 
وی ادامه داد: تمام مردم قاره آسیا این باور را دارند که گوانگ ‍ژو چین بهترین تیم آسیا است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. 
وی ادامه داد: این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد اما من انتظار دارم بازیکنان بهترین بازی را بکنند و مطمئن باشید کاملا آماده این بازی هستیم. 
سرمربی تیم فوتبال اف. سی. سئول کره جنوبی گفت: بین تیم های اول و دوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تفاوت زیادی است و ما می خواهیم اول شویم. 
وی در خصوص اینکه شانس برای صعود استقلال به فینال چقدر تاثیرگذار است، تصریح کرد: فکر نمی کنم شانس در صعود ما تاثیر گذار باشد و برخی از بازیکنان ما خیلی باهوش ظاهر شدند و توانستیم از قابلیت های فنی خود به خوبی استفاده کنیم و شایسته صعود بودیم. شرایط سختی داشتیم اما کل مجموعه، ما را حمایت کردند و این دلیل حضور ما در فینال است. 
وی اظهار داشت: ما در نیمه دوم تلاش کردیم از نظر دفاعی بهتر باشیم اما دو گل دریافت کردیم. بازیکنان هجومی خوبی در تیم داریم اما باید در کار دفاعی هم بهتر باشیم و اگر می خواستیم در این بازی دفاعی کار کنیم، دچار مشکل می شدیم. 
یونگ سو گفت: متاسفانه مصدومیت یکی از بازیکنان ما باعث گل خوردن ما شد و این مساله هم در گلی که دریافت کردیم تاثیر گذار بود. 
وی در مورد اینکه بعضی بازیکنان اف سی سئول به دور از چشم داور خشونت داشتند، خاطرنشان کرد: حتی در کره جنوبی هم ما با مدافعان حریف یارگیری داریم و این مساله را استقلالی ها هم فهمیده بودند اما قبول دارم بازیکن ما هم عصبانی شده و کارت هم گرفت که بعد از آن آرام تر شد. 
پنجشنبه 11 مهر 1392 

   مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پایان دیدار تیم های استقلال و اف سی سئول گفت : حذف ما از لیگ قهرمانان آسیا به معنای پایان زندگی نیست. علی فتح اله زاده با بیان اینکه هواداران درحالی تیم را تشویق کردند که ما نتیجه را واگذار کرده بودیم، افزود:این نشان از درک بالای آنان دارد و از این رفتار بسیار خوشحال شدم. 
تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا مقابل تیم اف سی سئول کره جنوبی با نتیجه دو بردو متوقف شد و در مجموع با نتیجه ۴بر۲ از صعود بازماند. 
وی افزود:ازقبل نیزگفته بودم اگربازی رفت را مساوی می کردیم امروز جشن صعود می گرفتیم. 
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره این بازی نیز گفت:بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه یک گل در نیمه اول خوردیم و این کار را ما سخت کرد. 
وی با دفاع از عملکرد خود و تیمش ادامه داد:البته شرایط مالی تیم ما با تیم کره ای بسیار متفاوت بود ارزش یکی از مهاجمان این تیم معادل کل هزینه های تیم ماست. 
فتح اله زاده تصریح کرد:ما نه پول داریم و نه ثروت اما مردم را داریم و این تشویق ها ارزشش برای بازیکنان ما از پاداش مالی بیشتر است. 
پنجشنبه 11 مهر 1392 

   دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه فاصله فوتبال ایران و کره زیاد است و بایداین واقعیت را پذیرفت، گفت: زمانی که ما در ابتدای فصل به دنبال مطالبات خود بودیم و کسی پاسخگوی ما نبود دیگر تیم ها دراردو بودند و مزد زحمات خود را گرفتند. سید مهدی رحمتی پس از حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیادرجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان در دیدار امشب تمامی سعی و تلاش خود را بکار بردند تا هواداران را راضی به خانه بفرستند باید از هواداران فهیم خود تشکر کنیم که ۹۰ دقیقه مارا حمایت کردند چرا که می دانستند بازیکنان هر چه داشتند به کار گرفتند. 
وی افزود:می خواهم به یک واقعیت اعتراف کنم فاصله فوتبال ایران وکره جنوبی بسیار زیاد است واین مساله امروز مشخص شد این تیم بازیکن چند میلیون دلاری داشت اما بازیکنان استقلال یادشان نمی آید آخرین پولی که گرفتند چه زمانی بود. 
دروازه بان تیم استقلال ادامه داد:پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابرتیم ملی کره جنوبی نیز یک اتفاق بود و ما باید این واقعیت را بپذیریم. 
رحمتی تصریح کرد:زمانی که ما نمی دانیم این تیم برای چه ارگانی است و در جشن قهرمانی این تیم هیچ کس شرکت نمی کند وضعیت از این بهتر نیز نمی شود درعین حال باید باز هم از شهردار تهران که حداقل در اردوی ما حاضر شد و گفت این تیم تهرانی است تشکر کنیم. 
وی درپاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی براینکه تیم استقلال با میانگین سنی بالا نمی تواند بیش از این موفق بشود نیزاظهار داشت: وقتی شما خبرنگاران به دنبال این مسایل هستید و تماشاگران فقط یک بازیکن را می خواهند هر روز فاصله ما با فوتبال دنیا باید بیش از این شود باید قبول کنیم حرفه ای نیستیم و باید آن را قبول کنیم. 
پنجشنبه 11 مهر 1392 

   هاشم بیک زاده و حنیف عمران زاده بازیکنان تیم استقلال تهران پس از دیدار این تیم برابر اف سی سئول کره جنوبی آزمایش دوپینگ دادند. افسران دوپینگ با تمام شدن این مسابقه این بازیکنان را فرا خواندند و از آنان آزمایشات مربوط به استفاده از مواد نیروزا را گرفتند. 
ازتیم کره جنوبی نیز یول ای اوگ و یول سان هونگ در تست دوپینگ شرکت کردند. 
دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر روز چهارشنبه با نتیجه تساوی دو بردو به پایان رسید و تیم کره ای درمجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ به دیدار نهایی صعود کرد. پنجشنبه 11 مهر 1392 

   دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و اف.سی. سئول کره جنوبی در حضور ۸۸ هزار و ۳۳۰ تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. این رقم را گوینده ورزشگاه آزادی تهران اعلام کرد. 
کمتر از ۱۰ دقیقه تا پایان بازی تیم های فوتبال استقلال و اف.سی سئول کره جنوبی باقی مانده است اما با توجه به تساوی ۲ بر ۲ این دو تیم و کاهش احتمال حضور استقلال در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، بسیاری از مردم در حال ترک ورزشگاه آزادی بودند. 
تیم فوتبال استقلال ایران، ساعت ۱۹ (چهارشنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا به مصاف اف.سی. سئول کره جنوبی رفته است. 
دیدار رفت این دو تیم، روز چهارشنبه هفته گذشته در شهر سئول کره جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر به سود حریف به پایان رسید. 
پنجشنبه 11 مهر 1392 

جدول پخش زنده تلویزیون


شنبه 06/07/1392 ساعت : 15:15

هفته 6 لیگ برتر انگلیس : تاتنهام - چلسی

زنده از شبکه سه

شنبه 06/07/1392 ساعت : 17:30

هفته 6 لیگ برتر انگلیس : استون ویلا - منچسترسیتی

زنده از شبکه ورزش

شنبه 06/07/1392 ساعت : 19:30

هفته 7 لالیگا : آلمریا - بارسلونا

زنده از شبکه ورزش

شنبه 06/07/1392 ساعت : 23:30

هفته 7 لالیگا : رئال مادرید - آتلتیکومادرید

زنده از شبکه سه

یکشنبه 07/07/1392 ساعت : 14:00

هفته 6 سری آ : تورینو - یوونتوس

زنده از شبکه ورزش

یکشنبه 07/07/1392 ساعت : 17:30

هفته 6 لیگ برتر انگلیس : ساندرلند - لیورپول

زنده از شبکه ورزش

سه‌شنبه 09/07/1392 ساعت : 23:15

لیگ قهرمانان اروپا گروه F : آرسنال - ناپولی

زنده از شبکه ورزش

سه‌شنبه 09/07/1392 ساعت : 23:15

لیگ قهرمانان اروپا گروه H : سلتیک - بارسلونا

زنده از شبکه سه

چهارشنبه 10/07/1392 ساعت : 19:00

لیگ قهرمانان آسیا نیمه‌نهایی : استقلال - اف‌سی‌سئول

زنده از شبکه سه

چهارشنبه 10/07/1392 ساعت : 23:15

لیگ قهرمانان اروپا گروه D : منچسترسیتی - بایرن مونیخ

زنده از شبکه سه

چهارشنبه 10/07/1392 ساعت : 23:15

لیگ قهرمانان اروپا گروه B : رئال مادرید - کپنهاگن

زنده از شبکه ورزش

جمعه 12/07/1392 ساعت : 18:15

هفته 12 جام خلیج فارس : صبای قم - پرسپولیس

زنده از شبکه سه


قلعه نویی : شکست مقابل اف.سی.سئول را در تهران جبران می کنیم

قلعه نویی : شکست مقابل اف.سی.سئول را در تهران جبران می کنیم

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران با بیان اینکه هنوز دیدار برگشت این تیم مقابل اف.سی.سئول باقی مانده است، گفت: شکست مقابل این تیم کره ای را درتهران جبران خواهیم کرد. «امیر قلعه نویی» پس از شکست تیم استقلال مقابل اف.سی. سئول کره جنوبی اظهارداشت: این پیروزی را به تیم حریف تبریک می گویم اما با توجه به درپیش بودن بازی برگشت در تهران، آنها در واقع فقط یک نیمه این مسابقه را به سود خود رقم زدند. 

وی افزود: هنوز یک نیمه دیگر از بازی تیم های استقلال ایران و اف.سی.سئول کره جنوبی بافی مانده است و شکست امروز را در تهران جبران خواهیم کرد. 

به گفته وی ، تیم استقلال در این بازی اشتباهاتی داشت که تیم حریف از این اشتباهات استفاده کرد و به گل رسید. 

دیدار رفت تیم های فوتبال استقلال ایران و«اف.سی.سئول» کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول، با ۲ گل به سود تیم میزبان به پایان رسید تاآبی پوشان ایران برای جبران این نتیجه چشم به بازی برگشت درتهران داشته باشند. 

سرمربی تیم استقلال درباره دو بازیکنی که امروز در این تیم دو اخطاره شدند و بازی برگشت را از دست دادند، گفت: ما بازیکنان جانشین خوبی داریم و بدون تردید درتهران بهتر بازی خواهیم کرد. 

قلعه نویی افزود: با توجه به کیفیت بازی شاگردانم به هیچ وجه ناامید نیستیم.من به آنها خسته نباشید می گویم. تا قبل ازگل نخست همه چیز در اختیار ما بود و ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. 

وی افزود:به شاگردانم تاکید کرده بودم که نباید گل دوم را دریافت کنیم اما بی دقتی کردیم. یکی از اهداف ما این بود که در این مسابقه گل بزنیم و خیلی هم برای رسیدن به گل تلاش کردیم. 

سرمربی تیم استقلال گفت: بازی درتهران شرایط خاص خود را دارد اما ماناامید نیستیم.ما ۱۴ روز است که از ایران خارج شدیم و شاگردان من در این مدت از خانواده های خود دور بودند. 

قلعه نویی افزود: کنفدراسیون می توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد، اما به هر حال به تهران از نظر روحی و جسمی تیم را ریکاوری خواهیم کرد ومطمئن باشید که یک استقلال متفاوت و هجومی را مشاهده خواهید کرد. 

وی تصریح کرد: در بازی امروز کنترل بازی دست ما بود و تا قبل از اینکه گل بخوریم چند کرنر هم به دست آوردیم و یکی دو فرصت گل هم داشتیم اما متاسفانه گل خوردیم. 

وی خاطر نشان کرد: برای بازی برگشت امیدوار هستیم و با کمک ۱۰۰ هزار هوادار استقلالی به امید خدا سئول را شکست خواهیم داد. 

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 4 مهر 1392




 «آندرانیک تیموریان» هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال ایران هم مانند «جواد نکونام» از حضور در دیدار برگشت این تیم مقابل اف.سی.سئول کره جنوبی محروم شد. آندرانیک تیموریان در دقیقه ۴۹ دیدار رفت تیم های استقلال و اف.سی.سئول با دریافت اخطار زرد، دو اخطاره شد و بازی برگشت مقابل این تیم را از دست داد. 

البته با توجه به حضور نداشتن نمایندگان رسانه های ایران برای پوشش این بازی در ورزشگاه جام جهانی سئول و نمایش داده نشدن دریافت اخطار توسط تیموریان از تصاویر تلویزیونی، این شائبه به وجود آمده بود که تیموریان در دقیقه ۴۹ فقط از سوی داور با تذکر مواجه شده است. 

پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز در گزارش خود از این بازی، نام «آندرانیک تیموریان» را به همراه «جواد نکونام» در فهرست اخطاری‌ های تیم استقلال قرار داده است. 

در این بازی که به شکست ۲ بر صفر تیم استقلال انجامید، «جواد نکونام» نیز در دقیقه ۶۰ با دریافت اخطار زرد، دو اخطاره شد و بازی برگشت مقابل این تیم را از دست داد. 

دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال ایران و اف.سی.سئول کره جنوبی، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و در نهایت، تیم برتر در مجموع دو دیدار به دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود خواهد کرد. 

پنجشنبه 4 مهر 1392 


   باشگاه پرسپولیس تهران با عقد قراردادی ۱۰ ساله، پدیده نونهال فوتبال کشورمان که به «لیونل مسی» ایران شهرت دارد را جذب کرد. امیرحسین حاجی‌ زاده فوتبالیست ۹ ساله‌ای که با حرکات تکنیکی و ویران کننده خود، در این روزها علاقه مندان زیادی پیدا کرده است، به جمع سرخپوشان تهران پیوست. 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: این فوتبالیست نونهال، استعدادهای ویژه و بالایی دارد که می‌بایست برای هرچه شکوفاتر شدن آن برنامه ‌ریزی کرد تا این استعداد هدر نرفته و این پدیده، به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود. در همین راستا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از من عازم شهر اردبیل شد و در نشستی که با حضور سرپرست هیات فوتبال استان اردبیل و خانواده این فوتبالیست خردسال برگزار شد، توافقات لازم برای عقد قرارداد ۱۰ ساله بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد ۱۰ ساله بست. 

رویانیان تصریح کرد: در روزهای آینده که احتمالا هفته آینده خواهد بود، به اتفاق حمید استیلی رییس آکادمی پرسپولیس عازم شهر اردبیل خواهیم شد و ضمن تبادل قرارداد در باره همکاری در سال‌ های آینده و مسایل تحصیلی و فوتبالی وی با خانواده‌اش صحبت‌ های بیشتری خواهیم داشت. 

پنجشنبه 4 مهر 1392 


   کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که براساس آن سرمربی آبی پوشان با محرومیت مواجه شد. دردیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر که روز ۲۱ شهریور در اصفهان برگزار شد تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی به شرح زیر آرا خود را صادر کرد. 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل اعتراض مکرر به داور، یک جلسه محروم و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. 

کریم بوستانی مربی استقلال به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراج وی نیز شد به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

محمدمهدی نظری بازیکن تیم استقلال به دلیل تخلف رفتار زننده و غیر ورزشی با جریمه توبیخ کتبی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی روبرو شد. 

تیم استقلال تهران به دلیل اعتراض تماشاگران و شکستن و پرتاب صندلی به داخل زمین مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

سیناعشوری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل تخلف رفتارغیرورزشی به دوجلسه محرومیت و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

تیم ذوب آهن نیز به دلیل تخلف تماشاگران و پرتاب بطری آب به داخل زمین با جریمه پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی روبرو گردید. 

همچنین کمیته انضباطی از آندرانیک تیموریان بازیکن تیم استقلال به علت رفتار شایسته و خویشتن داری از وی تشکر و قدردانی کرد. 

پنجشنبه 4 مهر 1392 


   ملی پوش دو سرعت کشورمان در نخستین روزمسابقات دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا دو ۱۰۰ متر دست یافت.درنخستین روز رقابت های دوومیدانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی رضا قاسمی در ماده ۱۰۰ متر با رکورد ۱۰ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال راه یافت. 

فینال این رقابت ها برگزارشد و رضا قاسمی با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت و سومین طلایی ایران در روز اول مسابقات دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی لقب گرفت. 

پنجشنبه 4 مهر 1392 


   «علی پاکدامن» شمشیرباز کشورمان در فینال اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا در کویت با شکست نماینده کویت با نتیجه ۱۵ بر ۷ به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلای اسلحه سابر را از آن خود کرد. در رقابت‌ های انفرادی دومین دوره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا در کویت، (چهارشنبه) در اسلحه سابر، علی پاکدامن در مرحله نیمه نهایی موفق شد، حریف هموطن خود فرزاد باهر ارسباران را شکست داده و به مرحله نهایی مسابقات راه یابد. 

فرزاد باهر ارسباران نیز به مدال برنز مشترک این اسلحه دست یافت. 

مدال طلای پاکدامن، اولین مدال طلا و سومین مدال شمشیربازان ایران در دومین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (امیدهای آسیا) در کویت محسوب می شود. 

مهسا پوررحمتی نیز در روزهای پیش، مدال برنز مشترک اسلحه اپه را از آن خود کرده بود. 

در مسابقات اسلحه فلوره دختران نیز که امروز برگزار شد، مطهره محسنی که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بود، مقابل حریف لبنانی خود با نتیجه ۱۵ بر ۲ شکست را پذیرا شد و از صعود به جمع هشت شمشیرباز برتر بازماند. 

پیش از او نگین کافی، سروناز مرتضوی و الهه قهرمانی در مسابقات اسلحه فلوره دختران زیر ۲۳ سال آسیا حذف شده بودند. 

رقابت های تیمی مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. 

دومین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (امیدهای آسیا) از اول تا پنجم مهر ماه در کویت در جریان است. 

پنجشنبه 4 مهر 1392 


جدول لیگ برتر فوتبال ایران 92-93 هفته یازدهم

لیگ برتر فوتبال ایران 92-93 هفته یازدهم
ردیفتیم هابازیبردمساویباختزدهخورده+/-امتیاز
1فولاد خوزستان107121711622
2پرسپولیس1162395420
3سپاهان10532137618
4نفت تهران10532139418
5تراکتورسازی10442128416
6استقلال تهران95131311215
1-
7داماش گیلان103521211113
1-
8گسترش فولاد103431211113
9صبای قم104151313013
10سایپا10343792-13
11ذوب آهن اصفهان103349123-12
12استقلال خوزستان1023512153-9
13ملوان102448113-9
1-
14فجر سپاسی112368168-9
15راه آهن101457103-7
16مس کرمان90544106-5

نتایج لیگ برتر فوتبال ایران هفته یازدهم


لیگ برتر فوتبال ایران هفته یازدهم

04 مهرنتیجه پایانیپنجشنبه
پرسپولیس1 - 0پرسپولیس



لیگ برتر فوتبال ایران هفته یازدهم

05 مهرنتیجه پایانیجمعه
داماش0 - 1راه آهن
فولاد2 - 1ملوان
05 مهرنتیجه پایانیجمعه
نفت تهران0 - 1تراکتورسازی
05 مهرنتیجه پایانیجمعه
گسترش فولاد2 - 1مس
05 مهرنتیجه پایانیجمعه
سپاهان1 - 0ذوب آهن
04 مهرلغو شدپنجشنبه
استقلال- - -سایپا
05 مهرنتیجه پایانیجمعه
صبای قم0 - 1استقلال خوزستان

شکست استقلال مقابل اف.سی.سئول

شکست استقلال مقابل اف.سی.سئول

 - دیدار رفت تیم های فوتبال استقلال ایران و «اف.سی.سئول» کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با ۲ گل به سود تیم میزبان به پایان رسید تا آبی پوشان ایران برای جبران این نتیجه چشم به بازی برگشت در تهران داشته باشند. این دیدار بعدازظهر(چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول برگزار شد و شاگردان «امیر قلعه نویی» در نیمه نخست نسبت به میزبان خود نمایش بهتری ارایه کردند و بازی بیشتر در زمین تیم اف.سی.سئول پیگیری می شد، اما «دژان دامیانوویچ» در دقیقه ۳۸، بر خلاف جریان بازی برای تیم اف.سی.سئول گلزنی کرد و نیمه نخست با برتری تیم کره ای به پایان رسید. 
«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم استقلال ایران از آغاز نیمه دوم، همچون دیدار مقابل بوریرام تایلند «فرهاد مجیدی» را به میدان فرستاد تا به گل برسد اما تیم اف.سی.سئول که در این نیمه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نیمه نخست داشت، در دقیقه ۴۸ توسط «کو یو هان» به گل رسید. 
استقلالی ها در ادامه با حملات گسترده خود، تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند اما به نتیجه نرسیدند و بازی با ۲ گل به سود اف.سی.سئول به پایان رسید. 
قضاوت این بازی بر عهده «بنجامین ویلیامز» با کمک های «متیو جیمز کرم» و «هاکان آناز» از استرالیا بود. 
از نکات قابل توجه این مسابقه، کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه ۶۶ هزار و ۴۷۶ نفری جام جهانی شهر سئول و استقبال کم تماشاگران از این دیدار بر خلاف پیش بینی های قبلی بود. 
آبی پوشان ایران در این بازی، «خسرو حیدری» مدافع - هافبک ملی پوش و تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت (دو اخطاره شدن در دیدار با بوریرام) در اختیار نداشتند. 
استقلال ایران که تنها تیم منطقه غرب آسیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان محسوب می شود، در مرحله گروهی این رقابت ها با تیم های الهلال عربستان سعودی، العین امارات عربی متحده و الریان قطر در گروه «D» حضور داشت و با اقتدار و کسب ۱۳ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 
آبی پوشان ایران اواخر فصل گذشته فوتبالی نیز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، با شکست «الشباب» در امارات عربی متحده و تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران مقابل این تیم، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. 
تیم استقلال روز چهارشنبه هفته گذشته نیز موفق شد تیم بوریرام را در تایلند با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و با توجه به پیروزی مقابل این تیم در تهران، در مجموع با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و به جمع چهار تیم برتر راه یافت. 
تیم فوتبال «اف.سی.سئول» کره جنوبی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در گروه «E» قرار داشت، در مصاف با تیم های وگالتا ساندای ژاپن، بوریرام تایلند و جیانگ سو چین، با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 
اف.سی.سئول در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز تیم های «بیجینگ گوان» چین و «الاهلی» عربستان سعودی را شکست داد و حریف استقلال ایران در مرحله نیمه نهایی شد. 
از زمانی که برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با شیوه جدید آغاز شده است، فقط ذوب آهن و سپاهان اصفهان به عنوان نمایندگان ایران به دیدار پایانی صعود کرده اما نتوانسته اند قهرمان شوند و علاقه مندان به فوتبال ایران اکنون در انتظار درخشش استقلالی ها هستند تا تیم پرافتخار پایتخت که دو عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، بتواند سومین ستاره طلایی آسیا را روی پیراهن خود حک و فوتبال ایران را در آسیا سرافراز کند. 
دیدار برگشت این دو تیم ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و در نهایت، تیم برتر در مجموع دو دیدار به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد. 
در دیگر دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دقایقی پیش تیم فوتبال گوانگ ژو چین با نتیجه ۴ بر یک بر میزبان خود تیم کاشیوا ریسول ژاپن غلبه کرد. بازی برگشت این دو تیم نیز روز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. 
تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 3 مهر 1392