فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت:!

 سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: نباید با یک یار کمتر به فکر بردن پرسپولیس می افتادیم و این مساله دلیل شکست سنگین ما بود.اکبر میثاقیان چهارشنبه شب پس از شکست مقابل پرسپولیس تهران در وقت های اضافه گفت: در بازی حذفی برای قهرمانی نیامده بودیم و ما فقط به دنبال صعود به لیگ برتر فوتبال هستیم.


وی ادامه داد: حسین بادامکی زمانی که 10 نفره شدیم اشتباه کرد زیرا بازی کردن مقابل پرسپولیس با یک یار کمتر بسیار دشوار است.


سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: در وقت های قانونی بازی بسیار خوبی از خود نمایش دادیم زیرا این ششمین بازی ما بود و تازه دو ماه است که تشکیل شده ایم.


وی تصریح کرد: بازی بعد ما با تیم الوند همدان چهار روز دیگر برگزار خواهد شد و مطمئن باشید فشار زیادی به ما خواهد آمد. اگر می دانستیم شکست می خوریم مطمئن باشید در همان 90 دقیقه بازی را به پرسپولیس می باختیم.


وی اظهار داشت: تیم الوند همدان در صدر جدول قرار دارد و اگر می خواهیم به لیگ دسته یک نزدیک شویم باید آنها را شکست دهیم.


میثاقیان خاطرنشان کرد: داور مسابقه عملکرد بدی نداشت اما متاسفانه بازیکنان پرسپولیس چند بار بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و این برای آنها خوب نبود.


وی افزود: تیم ما گل های اول و دوم را بسیار بد خورد و فکر می کنم شانس در این شکست نقشی نداشت. اخراج بازیکنان ما اشتباه بود و بزرگترین اشتباه ما این بود که می خواستیم با 10 بازیکن، پرسپولیس را شکست دهیم. 

پنجشنبه 2 آبان 1392 


   سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فکر می کنم شعارهایی که امروز (چهارشنبه) علیه «امیر قلعه نویی» سر دادند، به تلافی شعارهایی بود که علیه من داده شد.«علی دایی» چهارشنبه شب پس از پیروزی مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد گفت: در نیمه نخست به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم بسیار بهتر کار کردیم و می توانستیم گل های بسیار بیشتری را به ثمر برسانیم.


وی افزود: متاسفانه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم و بازی به وقت اضافه کشیده شد. ما باید در 90 دقیقه مسابقه را تمام می کردیم اما به هر حال برد زیبایی بدست آوردیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کار بسیار سختی در پیش رو داریم و خوشحالم توانستیم در این مسابقه به بازیکنانی که کمتر بازی کردند، فرصت زیادتری دهیم.


وی تصریح کرد: بازیکنانی که کمتر بازی کردند توانستند خود را نشان دهند و این مساله برای من بسیار مهم بود.


وی اظهار داشت: از هواداران گلایه دارم زیرا اگر به ما اعتماد می کنید باید پای ما بایستید. کسانی که علیه بازیکن شعار می دهند مشخص می شوند و مطمئن باشید علی دایی پای بازیکن خود خواهد ایستاد.


دایی خاطرنشان کرد: از باشگاه می خواهم این مساله را پیگیری کند زیرا به هیچ عنوان هیچ کس حق ندارد علیه بازیکن من شعار دهد. با رفتارهای خوب می توانید پرسپولیس را کمک کنید. 


وی ادامه داد: صبوری همیشه به تیم کمک می کند و همان بازیکنی که هو شد برای ما گلزنی کرد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: عدم حضور هواداران شاید به خاطر رایی بود که علیه ما صادر شد و به خصوص تعطیلات فردا هم در این مساله نقش دارد.


وی در باره بحث فساد تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دقت کنید ما به دنبال این بودیم که بسیاری از مسایل را ثابت کنیم و با اثبات بعضی مسایل می توان به خیلی چیزها رسید. 


وی اظهار داشت: بعضی افراد در برنامه خود به برخی ها بال و پر دادند که بعضی چیزها مهم است اما بعد از اینکه ما مسایل از نظر این افراد مهم را ثابت می کنیم این مسایل بی اهمیت جلوه داده می شود!


وی افزود: ما در این مساله باید همه را با یک دید نگاه کنیم و نباید برنامه های خود را به سمتی که دوست داریم بکشانیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که همه چیز در این پرونده مشخص است دیگر چرا بعضی ها نمی خواهند متوجه شوند. چرا وقتی یک چیزی پخش می شود زنگ می زنند فیلمبردار من را تهدید می کنند اگر می خواهیم خانم و خود او را تهدید کنید به من زنگ بزنید و من را تهدید کنید.


وی افزود: اگر از رو شدن حقایق ناراحت هستید چرا او را تهدید به شکایت می کنید. بروید این کار را بکنید چرا از مطرح شدن حقایق می ترسید اما مطمئن باشید اگر وقت کنم بعضی دیگر از سی دی ها را هم پیدا کرده و نمایش می دهم.


دایی در باره سر دادن بعضی شعارها علیه امیر قلعه نویی گفت: فقط دوست دارم در ورزشگاه بازیکنان من را تشویق کنند چه کاری با امیر قلعه نویی دارید. شما مگر از حرف هایی که مطرح می شود اطلاعات دارید و نباید آنها را مطرح کرد اما تیم حریف ما بود که این مسایل را شروع کرد و من به کل با این مسایل مخالف هستم. 


وی افزود: مطمئن باشید اگر علیه من حرفی زده نمی شد امروز هم علیه قلعه نویی شعار داده نمی شد. 


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از کمیته انضباطی گفت: کمیته ای که فقط به دنبال کسر امتیاز از ما است باید مراقب باشیم تا مساله ای پیش نیاید. در دیدار با داماش گیلان بازیکنان ما فقط فحش شنیدند و مطمئن باشید هیچ گاه از گفتن حقایق دست نخواهم کشید. 

پنجشنبه 2 آبان 1392 


   کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای با روزنامه «رکورد» پرتغال ادعا کرد که با رفتن از انگلیس فرصت جانشینی الکس فرگوسن را از دست داده است.به نوشته رکورد،دستیار سابق فرگوسن در شیاطین سرخ و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران تأیید کرده است که پیش از ترک لیگ برتر انگلیس و مربیگری در تیم ملی پرتغال، همواره به عنوان یکی از جانشینان احتمالی این مربی با سابقه مطرح بوده است. 


کی روش در این مصاحبه گفته است:بله ... وقتی از انگلیس رفتم در واقع فرصت جانشینی الکس فرگوسن را از دست دادم. 


وی در پاسخ به این سوال که آیا از این تصمیم پشیمان است، بدون هیچ درنگی گفت:به هیچ عنوان. هرگز از این تصمیم پشیمان نخواهم شد.


وی ادامه داد:دلایلش را هم می توانم توضیح بدهم. یکی اینکه توانستم در اولین جام جهانی که درآفریقا برگزار شد، شرکت کنم. دیگری چون به جایی رفتم که نزدیک زادگاهم بود و تیم ملی کشورم را مربیگری کردم. علاوه بر این بعد از 16 سال دوری از پرتغال، فرصتی پیدا کردم تا به خانواده و دوستانم نزدیکتر شوم. 


رکورد افزوده است،فرگوسن پنج سال بعد از جدایی کی روش بازنشستگی خود را اعلام کرد از این رو کی روش باید در تمام این مدت در اولدترافورد می ماند تا شانس مربیگری منچستریونایتد را به دست می آورد.

پنجشنبه 2 آبان 1392 


   معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال لایحه ای، به آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.معاونت حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، پس از تطابق رأی صادره با مفاد آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و اتفاقاتی که در دو بازی تیم پرسپولیس مقابل تیم های صبای قم و داماش گیلان روی داد، خواستار تجدید نظر در رای صادره شده است.


این معاونت با اشاره به اینکه هواداران پرسپولیس فصل گذشته با وجود اشتباهات داوری به گونه ای رفتار کرده اند که در نهایت به تقدیر سازمان لیگ از کانون هواداران باشگاه انجامید، کمیته استیناف را نسبت به عدم تطابق بندهای مورد اشاره درحکم صادره با آنچه روی داد وهمچنین نحوه رسیدگی به موضوع علی دایی، توجه داده و خواستار تجدید نظر در این باره شد.


کمیته انضباطی اوایل هفته جاری علی دایی را از دو جلسه همراهی این تیم و همچنین تیم فوتبال پرسپولیس را به کسر یک امتیاز به سبب رفتار هواداران جریمه کرد.

پنجشنبه 2 آبان 1392 


   یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا از شیوه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)برای سیدبندی تیم های حاضر در قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2014 برزیل انتقاد کرد.وی گفته است که در سال های گذشته عملکرد تیم ها در تورنمنت های قبلی نقش مهمی در رده بندی آنها داشت اما رده بندی ماه اکتبر قرار است مبنای قرعه کشی جام جهانی باشد.


سرمربی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ معتقد است، این شیوه جدید موجب گروه بندی های نامتوازنی خواهد شد. 


کلینزمن گفت: باید راهی پیدا کرد که همه را راضی کند و اینگونه به نظر نمی رسد. 


وی که موفق شد در جام جهانی 2006 آلمان را به مرحله نیمه نهایی برساند، افزود: مثلا در سید یک انتظار دارید تیم هایی حضور داشته باشند که در جام های جهانی قبلی واقعا قابلیت خود را ثابت کرده باشند. ولی اکنون تیم هایی در این سید هستند که در مسابقات گذشته عملکرد درخشانی نداشتند. 


سرمربی آمریکا اظهار داشت: نتیجه این سیدبندی حداقل روی کاغذ، به وجود آمدن دو گروه مرگ و دو یا سه گروه بسیار آسان تر خواهد بود. این مسئله ابهامات زیادی را به وجود می آورد. ولی کاری است که شده و من زیاد از آن خوشحال نیستم. 


بر اساس آخرین رده بندی فیفا، تیم های برزیل، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک و سوییس در سید یک قرار گرفته اند. اروگوئه هم در صورت شکست اردن در مسابقات پلی آف، در این سید قرار خواهد گرفت و در غیر این صورت هلند جای آن خواهد گرفت. 


آمریکا در تازه ترین رده بندی فیفا در مکان سیزدهم قرار دارد.

پنجشنبه 2 آبان 1392 


نتایج لیگ برتر فوتبال ایران هفته چهاردهم

در مورد آنالیز بازیها چند وقت هست که تو بلاگ نمیزاریم.بابت تعداد بازیهای غیر یکسان هست.هیچ وقت هیچ چیزمون سرجاش نیست.به زودی این نتایج رو دوباره دو بلاگ میزاریم حتی اگه بازیها یکسان نباشند


لیگ برتر فوتبال ایران هفته چهاردهم

02 آباننتیجه پایانیپنجشنبه
مس2 - 2صبای قم
ملوان2 - 1سپاهان
ذوب آهن1 - 5داماش


لیگ برتر فوتبال ایران هفته چهاردهم
03 آباننتیجه پایانیحمعه
نفت تهران2 - 1گسترش فولاد
03 آباننتیجه پایانیحمعه
فولاد0 - 2استقلال


لیگ برتر فوتبال ایران هفته چهاردهم
05 آبان15:30یکشنبه
سایپا- - -فجرسپاسی
تراکتورسازی- - -استقلال خوزستان
پرسپولیس- - -راه آهن

جدول لیگ برتر فوتبال ایران 92-93 هفته چهاردهم

لیگ برتر فوتبال ایران 92-93 هفته چهاردهم
ردیفتیم هابازیبردمساویباختزدهخورده+/-امتیاز
1فولاد خوزستان148242118326
2نفت تهران147431812625
3سپاهان14653159623
4پرسپولیس13733126623
1-
5تراکتورسازی136521711622
1-
6استقلال تهران116231612419
1-
7داماش گیلان144641715217
1-
8سایپا124539101-17
9گسترش فولاد1444617181-16
10صبای قم1444617181-16
11استقلال خوزستان1344516171-16
12ملوان1344513152-15
1-
13ذوب آهن اصفهان1435611198-14
14فجر سپاسی1334610177-13
15راه آهن1324711154-10
16مس کرمان130768168-7