فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

برنامه بازیهای هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و چهار

05 اسفند16:15پنجشنبه
استقلال- - -سپاهان
ذوب آهن- - -صبای قم



لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و چهار

06 اسفند15:15جمعه
شاهین- - -راه آهن
06 اسفند16:00جمعه
نفت تهران- - -مس
06 اسفند16:15جمعه
پاس- - -سایپا
شهرداری تبریز- - -پیکان
استیل آذین- - -تراکتورسازی
ملوان- - -نفت آبادان
06 اسفند17:15جمعه
فولاد- - -پرسپولیس

 

فوتبال جام قهرمانان باشگاه های آسیا

10 اسفند17:30سه شنبه
--- - -استقلال
10 اسفند21:00سه شنبه
سپاهان- - -االهلال عربستان



فوتبال جام قهرمانان باشگاه های آسیا

11 اسفند18:30چهارشنبه
الامارات- - -ذوب آهن
11 اسفند21:05چهارشنبه
پرسپولیس- - -التحاد عربستان



لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج

13 اسفند16:15جمعه
راه آهن- - -ملوان
صبای قم- - -استیل آذین
سایپا- - -شاهین
نفت آبادان- - -فولاد



لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج

14 اسفند15:30شنبه
پیکان- - -نفت تهران
تراکتورسازی- - -ذوب آهن



لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج

15 اسفند17:30یکشنبه
مس- - -استقلال


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج

16 اسفند16:15دوشنبه
پرسپولیس- - -پاس
سپاهان- - -شهرداری تبریز


اخبار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

 پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر به برتری رسید 
 
- تیم فوتبال پرسپولیس تهران 3 امتیاز حساس دیدار با شاهین بوشهر را کسب کرد تا امیدهای اندک خود برای موفقیت در لیگ برتر دهم را همچنان حفظ کند. تیم فوتبال شاهین بوشهر از ساعت 15 امروز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور میزبان پرسپولیس بود که در پایان با نتیجه یک بر 2 شکست خورد. سپهرحیدری و محمد نوری برای پرسپولیس و عماد رضا برای شاهین بوشهر گلزنی کردند.
پرسپولیس از همان دقایقی ابتدایی چند حمله را برروی دروازه میزبان خود طراحی کرد و در دقیقه پنجم به گل رسید.
در این دقیقه حسین بادامکی ضربه آزاد را برروی دروازه حریف ارسال کرد که سپهر حیدری به راحتی با یک ضربه سر گل نخست این دیدار را برای سرخ پوشان تهرانی با ارمغان آورد.
پس از این گل بازیکنان دو تیم بیشتر به خطاهای متوالی روی آوردند به طوریکه در یک صحنه ستار زارع و امیرحسین فشنگچی پس از درگیری با کارت زرد هدایت ممبینی مواجه شدند.
در دقیقه 16 بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند که همین مساله برای آنها مشکل ساز شد.
عماد رضا مهاجم عراقی که چندی پیش به شاهین پیوست به خوبی از این ضربه آزاد استفاده کرد و گل مساوی را برای شاهین به ارمغان آورد.
پرسپولیسی ها که نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار دارند برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام دادند اما برنامه خاصی برای گلزنی در بازی خود نداشتند.
در دقیقه 31 سرخ پوشان پایتخت فرصت مناسبی برای رسیدن به گل به دست آوردند که هادی نوروزی در مصاف با مجید غلامی توپ را به دیرک دروازه شاهین کوبید.
نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم شاگردان علی دایی برای رسیدن به گل از توپ های بلند استفاده کردند که در دقیقه 64 غلامرضا رضایی ضربه کرنر را برروی دروازه شاهین ارسال کرد که محمد نوری با ضربه سر گل دوم سرخ پوشان تهرانی را به ثمر رساند.
پس از این گل بازیکنان شاهین بوشهر شاهین بوشهر حملات گسترده ای را برای جبران نتیجه انجام دادند که با مقاومت خط دفاعی پرسپولیس مواجه شدند.
در دقیقه 90 این دیدار عباس پورخسروانی بهترین فرصت را برای گلزنی از دست داد و از چند قدمی توپ را به دیرک دروازه پرسپولیس کوبید تا شاهین بازنده این دیدار لقب بگیرد.
پرسپولیس با این پیروزی 37 امتیازی شد و شاهین بوشهر هم 23 امتیازی باقی ماند.


 
تاریخ  مخابره پیام:شنبه 30 بهمن 1389
 

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد. عزیزاله محمدی افزود: دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران پس از بررسی های مختلف 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: سایر تیم ها نیز در تاریخ های 11 و 12 فروردین ماه بازی های خود را برگزار خواهند کرد. رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تاریخ بازی های 29 اسفند را نیز به هیچ عنوان نمی توان تغییر داد. وی تصریح کرد: امیدوارم با تغییر تاریخ برگزاری دیدار شهرآورد اعتراض تیم ها کاهش پیدا کند. وی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خواسته های تیم های لیگ را در صورت امکان برآورده سازیم. شنبه 30 بهمن 1389


 
 عباس ترابیان گفت: هنوز ارتباطمان را با کرش قطع نکرده ایم و به حضور دوباره این مربى در ایران خوشبین هستیم. ترابیان با بیان اینکه هنوز با کرش ارتباط دارم و با او از طریق تلفن صحبت مى کنم گفت: کرش به ۳ دلیل قصد داشت که با تیم ملى ایران کار کند و مطمئنا او هنوز ایران را از قلبش بیرون نکرده است. اول اینکه کوئیرش درایران محبت بسیار خوبى را از مردم، مسولان و مربیان فوتبال دید. دوم اینکه امکاناتى که درفوتبال ایران است که شاید درسطح آسیا هم بى نظیر باشد کرش را براى حضور در تیم ملى متقاعد کرده بود و دلیل سوم هم نمایش تیم ملى مقابل روسیه بود که در واقع کرش در آن بازى تیمى را دید که آنچه که انتظار داشت را به نمایش گذاشت. او تمایل دارد به ایران مشاوره بدهد وى ادامه داد: در حال حاضر کرش تمایل دارد که به عنوان مشاور فنى به ایران بیاید و برنامه هاى ما را زیرنظر داشته باشد و ارتباطش را هم با ما قطع نکرده است. پس از آنکه کرش گفت نمى تواند به ایران بیاید پیشنهادهایى از عربستان، آنگولا و واسکودو گاما را رد کرد. درهر صورت او یک آدم حرفه اى است و روند کارى مربیان بزرگ به گونه اى است که پس از سرمربیگرى در یک تیم ملى به یک تیم باشگاهى مى روند. ترابیان با اشاره به برخى مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال با کرش گفت: یکى از نکات جالب در قرارداد کرش این بود که او خود اصرار داشت که پاداشش را پس از صعود ایران به جام جهانى بگیرد و این نشان مى دهد که این مربى چقدر به کار خودش اطمینان دارد. مطمئنا ما سعى مى کنیم براى توافق مجدد با کرش از جذابیت هاى دیگرى استفاده کنیم تا با او به توافق برسیم، چرا که از دست دادن او یک ضرر بزرگ است. عباس ترابیان با اشاره به اینکه در این مقطع زمانى دیگرنباید به فکرمربى داخلى بود گفت: وقتى که ما صحبت ازبرنامه بلندمدت مى کنیم دیگر نباید مقطعى فکرکنیم. باید توجه کرد که ما دنبال یک مربى - معلم رفتیم که تیم ملى را در قالب هاى مختلف مدنظر داشته باشد و این موضوع نیاز به حضور ۳ ساله کرش در ایران داشت. عباس ترابیان با بیان اینکه با بازگشت کرش به ایران خوشبین هستم گفت: مواردى در قرارداد ما با کرش وجود داشت که در صورت بازگشت این مربى به ایران به آنها اصلا دست نمى زنیم. ضمن اینکه کرش هم تاکنون در این مورد صحبتى نکرده است او فقط مى خواهد نگرانى هایش برطرف شود و اگر این کار انجام شود او مثل قبل علاقمند به ایران است و پس از دیدار تیم ملى با روسیه هم گفت با این تیم خیلى کارها مى شود کرد. اگر ما صبر کنیم که راههایى براى حل کردن نگرانى هاى کرش انجام شود مى توانیم امیدوار باشیم که این مربى بزرگ به ایران بازگردد. شنبه 30 بهمن 1389


 
 فدراسیون فوتبال ایران مبلغ پیشنهادى نیجریه براى پرداخت غرامت را نپذیرفت.لغو یک طرفه و خارج از عرف و قرارداد منعقد شده از سوى نیجریه باعث شد فیفا رسما ایران را در این زمینه محق بداند. به این ترتیب، مقامات فوتبال نیجریه به خاطر آنچه که در ادبیات فیفا بى نظمى و عمل خلاف قانون اطلاق مى شود به پرداخت جریمه و غرامت راضى شدند. نیجریه دلیل بر هم زدن این بازى از قبل هماهنگ شده را از یک هفته مانده به بازى مصدومیت برخى از بازیکنان اصلى و کلیدى خود عنوان کرده بود اما بعدها مشخص شد که این کشور به دلایل غیر ورزشى اقدام به لغو قرارداد منعقد شده با فوتبال ایران کرده است. اسوشیتدپرس نوشته است: مقامات فدراسیون فوتبال ایران پس از این اتفاق، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار درخواست کردند که پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از سوى مقامات نیجریه مورد قبول قرار گرفته است. نیجریه روز سه شنبه اعلام کرد ۲۰۰ هزار دلار پرداخت مى کند اما مقامات فدراسیون فوتبال ایران تاکنون پاسخى به این موضوع ندا ده اند و با این شرایط به نظر مى رسد بر مبلغ قبلى پافشارى مى کنند. دیدار این ۲ تیم قرار بود ۲۶ آبان سال ۸۹ در ورزشگاه آزادى برگزار شود. شنبه 30 بهمن 1389


 
 در برنامه جدید تیم ملى فوتبال ایران بازى تدارکاتى با اکوادور یا حضور در یک تورنمنت دوستانه پیش بینى شده است. عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدارسیون فوتبال در مورد جایگزینى یک تیم به جاى اسکاتلند براى دیدار با ایران در روز ۹ فروردین، اظهار داشت: ۲ گزینه در این زمینه پیش رو داریم. گزینه اول تیم ملى اکوادور است که ابراز تمایل کرده با تیم ایران دیدارى تدارکاتى برگزار کند. هنوز محل برگزارى این مسابقه مشخص و معلوم نیست بازى در ایران برگزار شود یا در کشورى دیگر. وى ادامه داد: گزینه دیگر حضور تیم ملى ایران در یک تورنمنت دوستانه در منطقه با حضور تیم هاى ملى کشورهاى عربى است. نهایتا تا امروز برنامه دقیق تیم ملى مشخص و اعلام خواهد شد. شنبه 30 بهمن 1389


 
 پرویز مظلومى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم ریسک و برنامه هایم براى شکست دادن نفت جواب داد و مقابل آنها پیروز شدیم. وى پس از پیروزى ۳ بر یک تیم استقلال مقابل نفت تهران در نشست پس از بازى اظهار کرد: بازى بسیار خوبى بود. ما مى دانستیم که نفت حریف بسیارسرسختى است. حسین فرکى تیم خوبى را از نفت ساخته است. آنها حتى نسبت به نیم فصل نخست لیگ پیشرفت زیادى کرده اند. نفت دفاع فشرده و منسجمى را برابر ما داشت که نیاز بود که براى باز کردن آن نیازمند تدابیر لازم بودیم.او افزود: براى بازى کردن چنین دفاع هایى باید سه کار اصلى را انجام مى دادیم که خوشبختانه بازیکنان استقلال از عهده آن برآمدند، ابتدا بردن بازى به کناره ها و ارسال سانتر از جناحین، استفاده از ضربات ایستگاهى و استفاده از توپ هاى سوم سه کار برجستگى بود که ما براى باز کردن دفاع حریف انجام دادیم. از عملکرد بازیکنان استقلال رضایت کامل دارم. من از این برد خوشحالم، اما شادى بیشترم به خاطر روحیه، تلاش و موفقیتى است که در میان تک تک بازیکنان تیم وجود دارد. مظلومى گفت: از قبل وعده داده بودم که استقلال بعد از تعطیلات نیم فصل شرایط بهترى پیدا خواهد کرد ما اکنون روند مطلوبى پیدا کردیم و میزان دوندگى تیم زیاد شده است. دیدید که تا پایان ۹۰ دقیقه میل به پیروزى در میان بازیکنان استقلال وجود داشت. ما تیم یک دست و منسجمى را تشکیل داده ایم و در تمرینات نیم فصل سعى داشتیم ضعف ها را پوشش دهیم. اکنون همه بازیکنان به موفقیت تیم مى اندیشند و براى این هدف فرقى بین بازیکنان اصلى و ذخیره نیست. وى تاکید کرد: خوشحالم که نظم و انضباط در استقلال موج مى زند. اتحاد و یکدلى که در کادرفنى تیم ما وجود دارد به بازیکنان هم سرایت کرده و تمامى مشکلات را برطرف کرده است. نمونه روحیه جنگندگى تیم ما را در بازى مقابل نفت دیدید. ما پس از آنکه با استفاده از تدابیر لازم به گل اول بازى رسیدیم روى اشتباهى که پس از یکى از ضربات ایستگاهى داشتیم گل تساوى را دریافت کردیم، اما در بین دو نیمه توضیحات فنى کافى را به بازیکنان دادم، همچنین در نیمه دوم ریسک کردم و با بیرون کشیدن یک هافبک، مهاجم دیگرى چون آرش برهانى را به ترکیب اضافه کردم. آرش هم انگیزه زیادى داشت و خوب کار کرد و گل هم رفت، خوشحالم که ریسکم جواب داد. سرمربى تیم استقلال در مورد دیدار بعدى این تیم با سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از رقیبان است. آن تیم از مدعیان قهرمانى لیگ امسال بوده و تمام توانش را براى کسب این موفقیت بسیج کرده است. استقلال کادر مدیریت، بازیکنان و مربیان خوبى دارد. بى تردید این مسابقه براى هر دو تیم حساس خواهد بود و حکم یکى از فینال هاى لیگ را دارد. استقلال براى این جدال سخت که در اصفهان خواهد بود، برنامه ریزى کرده است. هر چند سپاهان تیم خوب و مقتدرى است اما استقلال هم بزرگى خودش را دارد و براى برد به میدان خواهد رفت. شنبه 30 بهمن 1389


 

جدول لیگ برتر فوتبال ایران 89-90 هفته بیست و سوم

ردیفتیم ها بازیبردمساویباختزدهخورده+/-امتیاز
1ذوب آهن اصفهان2313060435181745
2استقلال تهران2312070439291043
3سپاهان2211090237181942
4تراکتورسازی2310080525170838
5مس کرمان2310070630220837
6پرسپولیس2311040829280137
7فولاد خوزستان2308090639251433
8صبای قم2308090629230633
9ملوان23070907212302-30
10نفت آبادان22090211243006-29
11راه آهن23070610212706-27
12سایپا23060710303404-25
13شهرداری تبریز23050909293910-24
14شاهین23050810222604-23
15نفت تهران23041108232906-23
16پیکان23060413253813-22
17پاس همدان23040910193112-21
18استیل آذین23040811193718-20
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال
15 گل
ادینهو(مس)
12 گل
رضا نوروزى (فولاد)، کریم انصارى فرد (سایپا)
10 گل
آرش افشین (فولاد)
9 گل
ابراهیم توره(سپاهان)، سیدمحمد حسینى(ذوب آهن) و سعید دقیقى (شهردارى تبریز)
8 گل
مهرداد اولادى(ملوان)، آرش برهانى(استقلال)، روح الله عرب(صنعت نفت)، فرهاد مجیدى(استقلال) و میلاد میداودى(استقلال)
7 گل
سیاوش اکبرپور(استیل آذین)، محسن بیاتى نیا(صباى قم)، محمد غلامى(استیل آذین)
6 گل
کرار جاسم محمد(تراکتور سازى)، جهانگیر عسکرى(پیکان)، امین متوسل زاده(راه آهن)، عباس محمد رضایى(سایپا) و محمد نورى (پرسپولیس)
5 گل
کارلوس ادواردو(شهردارى تبریز)، فرزاد حاتمى(صباى قم)، ایمان حیدرى(شاهین)، فرهاد خیرخواه(پاس)، غلامرضا رضایى(پرسپولیس)، علیرضا عباس فرد(پیکان)، بهادر عبدى (راه آهن)، على علیزاده(تراکتور سازى)، محمد نزهتى(ملوان)، پژمان نورى (ملوان)، میلوراد یانوش (سپاهان) و ایگور کاسترو (ذوب آهن)
لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و سه
29 بهمننتیجه پایانیجمعه
سایپا0 - 0راه آهن
سپاهان1 - 0پاس
مس0 - 1فولاد
صبای قم1 - 0شهرداری تبریز
پیکان0 - 0استیل آذین
تراکتورسازی0 - 2ملوان
نفت آبادان0 - 6ذوب آهن
29 بهمننتیجه پایانیجمعه
نفت تهران1 - 3استقلال


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و سه
30 بهمننتیجه پایانیشنبه
پرسپولیس2 - 1شاهین
 

نرم افزار بسیار جالب جدول ساز اتوماتیک فوتبال توضیحات بیشتر و دانلود رایگان در 
http://easysport.blogsky.com/1389/07/23/post-238

احکام کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس صادر شد

کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس تهران شیث رضایى مدافع این تیم را تنها به کسر ۱۵ درصد از قراردادش محکوم کرد. منصور بیک محمد لو درباره احکام صادر شده از سوى کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: نشست روز سه شنبه کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس براى رسیدگى به پرونده هاى انضباطى محمد نورى، شیث رضایى و سعید حلافى تشکیل شد و اعضاى کمیته پس از شنیدن دفاعیات بازیکنان راى خود را صادر کردند.وى اضافه کرد: اعضا پس از شنیدن دفاعیات محمد نورى در مورد دریافت کارت زرد در بازى برابر مس کرمان و با در نظر گرفتن اینکه کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال جریمه اى سه میلیون تومانى را براى این بازیکن در نظر گرفته، به تذکر شفاهى براى این بازیکن بسنده کرد. نورى در مورد ارائه ندادن گذرنامه جدیدش به باشگاه نیز با اکثریت آراء تبرئه شد.دبیر کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت شیث رضایى خاطرنشان کرد: شیث رضایى در تهران حضور نداشت اما با هماهنگى هاى به عمل آمده، دفائیاتش را به باشگاه ارسال کرد و اعضاى کمیته انضباطى پس از مطالعه لایحه دفاعیه، وى را به دلیل انجام مصاحبه اى که به تنش در باشگاه انجامید، به کسر ۱۵ درصد از مبلغ قراردادش محکوم کردند.بیک محمدلو افزود: در این نشست همچنین در مورد غیبت سعید حلافى در تورنمنت ۶ جانبه دبى به دلیل آماده نبودن گذرنامه بحث شد که اعضا پس از شنیدن دفاعیات این بازیکن، او را به کسر ۵ درصد از مبلغ قراردادش محکوم کردند.وى همچنین با اشاره به حرکت جوانمردانه حمید على عسکر در بازى با تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد: حرکت جوانمردانه على عسکر نیز در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفت و بر اساس نظر اعضاى کمیته انضباطى، علاوه بر تقدیر کتبى، مبلغ پنج میلیون ریال پاداش نیز براى ایشان در نظر گرفته شد.دبیر کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنانى که جرایمى براى آنها در نظر گرفته شده، در صورت تمایل مى توانند ظرف مدت ۱۰ روز، اعتراض خود را به احکام صادر شده به شوراى استیناف باشگاه به صورت کتبى ارائه کنند.

 مجید جلالى سرمربى تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مورد اینکه آیا پیشنهادى از تیم امید دارم یا نه صحبت نمى کنم.وى در مورد اینکه گفته مى شود یکى از گزینه هاى سرمربیگرى تیم امید است، اظهار داشت: اصلا در مورد این قضیه صحبت نمى کنم. دلیل صحبت نکردنم هم به تجربیات قبلى ام باز مى گردد. من این موضوع را دیروز شنیدم. اگر شما هم تجربیات من را به یاد بیاورید به من حق مى دهید که صحبتى نکنم. او درباره اینکه آیا باانصراف کرش براى حضور در ایران رویکرد فدراسیون به استفاده از مربى ایرانى صحیح است یا خیر تصریح کرد: من کلا روى اصل موضوع حرف دارم. رسانه ها دوست دارند به فرعیات بپردازند؛ اینکه مثلا مربى ایرانى خوب است یا خارجى. در شرایطى که به نظر من حضور مربى فقط درصدى از مشکلات ما را حل مى کند. من به این جزییات کارى ندارم.  پنجشنبه 28 بهمن 1389

 تیم ملى فوتبال ساحلى در دومین دیدار دوستانه اش مقابل عمان در ضربات پنالتى به پیروزى رسید. تیم ملى فوتبال ساحلى در دومین بازى دوستانه اش مقابل نایب قهرمان آسیا که دیروز در بندر امام(ره) برگزار شد، در ضربات پنالتى به پیروزى رسید. این بازى که ۱۵ گل داشت در ۳ وقت معمول با تساوى ۷ بر ۷ به پایان رسید، تا کار به ضربات پنالتى بکشد. اولین ضربه پنالتى عمان توسط دروازه بان ایران مهار شد تا مسلم مسیگر به راحتى تک پنالتى ایران را به گل تبدیل کند و ایران به پیروزى برسد. در فوتبال ساحلى در صورت تساوى در وقت هاى معمول، براى تعیین برنده بازى ۲ تیم تک پنالتى مى زنند. گلهاى ایران را محمد احمدزاده (سه گل)، مسلم مسیگر (یک گل)، على نادرى، فرید بلوک باشى ، على حامدى و مهران مرشدى (یک گل) به ثمر رساندند. تیم فوتبال ساحلى ایران در مرحله نیمه نهایى بازیهاى المپیک ساحلى با نتیجه ۴ بر یک از عمان شکست خورده بود. پس از پایان بازى، عمانى ها بندر امام(ره)را به مقصد تهران و سپس تهران را به مقصد عمان ترک کردند. پنجشنبه 28 بهمن 1389

 باشگاه پرسپولیس در نامه اى به سازمان لیگ برتر رسما از هوار ملا محمد شکایت کرد.مصطفى شکرى مدیر حقوقى باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه هوار ملا محمد بدون اخذ رضایت نامه از سوى باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با استقلال به ثبت رسانده و با توجه به مفاد آئین نامه نقل انتقالات که ایشان باید ۲۰ درصد از قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بدهد صبح امروز در نامه اى به سازمان لیگ، رسما از هوار ملا محمد شکایت کردیم. وى افزود: در این نامه درخواست کرده ایم که بر اساس قانون انضباطى با این بازیکن برخورد شود تا حق باشگاه پرسپولیس از بین نرود. این موضوع را تا رسیدن به هدف اصلى مان یعنى دریافت ۲۰ درصد از مبلغ قراداد هوار پیگیرى خواهیم کرد. پنجشنبه 28 بهمن 1389

 باشگاه پرسپولیس در نامه اى به سازمان لیگ برتر رسما از هوار ملا محمد شکایت کرد.مصطفى شکرى مدیر حقوقى باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه هوار ملا محمد بدون اخذ رضایت نامه از سوى باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با استقلال به ثبت رسانده و با توجه به مفاد آئین نامه نقل انتقالات که ایشان باید ۲۰ درصد از قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بدهد صبح امروز در نامه اى به سازمان لیگ، رسما از هوار ملا محمد شکایت کردیم. وى افزود: در این نامه درخواست کرده ایم که بر اساس قانون انضباطى با این بازیکن برخورد شود تا حق باشگاه پرسپولیس از بین نرود. این موضوع را تا رسیدن به هدف اصلى مان یعنى دریافت ۲۰ درصد از مبلغ قراداد هوار پیگیرى خواهیم کرد. پنجشنبه 28 بهمن 1389

 مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان از مخالفت این باشگاه براى حضور امیر قلعه نویى در تیم ملى خبر داد و گفت: بعید مى دانم در این شرایط حساس قلعه نویى از سپاهان جدا شود. وى در مورد اخبار مطرح شده درخصوص حضور امیر قلعه چنویى در تیم ملى ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه سپاهان موافق حضور قلعه چنویى در تیم ملى نیست و بعید مى دانم خودش هم با این مساله موافقت کند.وى اضافه کرد: اگر این اتفاق در مقطعى مى افتاد که تیم در شرایط حساسى قرار نداشت، مى توانستیم به نحوى با آن موافقت کنیم اما تیم سپاهان امروز در شرایط بسیار مهمى قرار دارد. پنجشنبه 28 بهمن 1389

داداشی، قهرمان مسابقات قویترین مردان جهان شد

مسابقات قویترین مردان جهان امسال در قشم برگزار شد. این مسابقات با قهرمانی روح الله داداشی از ایران با کسب 125 امتیاز بعنوان قهرمان دومین دوره مسابقات قویترین مردان جهان در جزیره قشم پایان یافت. به گزارش واحد مرکزی خبر مسلم دارابی دیگر ورزشکار کشورمان هم با 123 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کریستوف رادزی کوزکی از هلند با 117 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. مقام نخست بخش پلکان قدرت نیز از آن کریستوف رادزی کوزکی از هلند شد.

مسابقات قویترین مردان جهان با حضور 12 ورزشکار خارجی از 10 کشور جهان و 3 ورزشکار از کشورمان به مدت 2 روز در بوستان زیتون جزیره قشم برگزار شد که در 4 آیتم برگزار شده روز گذشته در بخش حمل الوار 400کیلوگرمی به مسافت 30متر و بلند کردن گوهای سنگی 100و200 کیلوگرمی روح الله داداشی از کشورمان در جایگاه نخست ایستاد و در بخش غلتاندن لاستیک 440کیلوگرمی نیز مسلم دارابی به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش برنا، در جریان رقابت های قویترین مردان جهان که با حضور ورزشکاران کشورمان در قشم در حال برگزاری بود، اتفاقی افتاد که در نوع خودش جالب توجه بود و باعث شد تا بازی ها برای دقایقی تحت تاثیر قرار بگیرد. حضور یک گربه در جریان آیتم پنج گانه سبب شد تا قویترین مردان جهان از وجود این حیوان بترسند؛ البته این گربه قصد خارج شدن از زمین را نداشت و برای لحظاتی بازی ورزشکاران را تماشا می کرد!

تصاویر مسابقات در ادامه مطلب همین بخش

ادامه مطلب ...

اخبار فوتبال ایران بعد بخشش بازیکنان!

- مهدى محمدنبى دبیر کل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه توافقات کلى با کارلوس کرش حاصل شده و منتظر پاسخ نهایى این مربى پرتغالى هستیم، گفت: هنوز در چند بند قرارداد با کرش اختلاف نظر داریم.وى ضمن بیان این مطلب افزود: فدراسیون فوتبال همچنان منتظر پاسخ نهایى کارلوش کرش است اما هنوز در دو، سه بند قرارداد با این مربى پرتغالى توافق نکرده ایم که امیدواریم این توافقات ظرف روزهاى آینده حاصل شود.او در ادامه افزود: توافقات مالى و حقوقى با کارلوس کرش انجام شده و مشکلى از این نظر وجود ندارد. او حتى دستیاران خود را نیز معرفى کرده و تنها در برخى جزئیات با این مربى پرتغالى اختلاف داریم که امیدواریم آنهم برطرف شود.وى در مورد طولانى شدن روند عقد قرارداد با این مربى پرتغالى تصریح کرد: بهرحال فدراسیون فوتبال براى سه سال آینده قصد استخدام کارلوس کرش را دارد و طبیعى است که براى جذب این مربى حساسیت هاى خاصى داشته باشد و با دقت مفاد قرارداد همکارى با او را تنظیم کند.دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تصور مى کنم حداکثر تا پایان هفته جارى وضعیت قطعى همکارى کارلوس کرش با فدراسیون فوتبال مشخص شود.نبى در پاسخ به این سئوال که »وضعیت سرمربى تیم امید در آستانه دیدار مقابل قرقیزستان چه سرانجامى خواهد یافت؟»، گفت: طبق توافقات صورت گرفته با کارلوس کرش، مدیریت فنى تیم امید زیر نظر این مربى پرتغالى خواهد بود و سرمربى جدید امیدهاى فوتبال ایران با نظر و تشخیص او انتخاب مى شود.وى در خاتمه تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت سرمربیگرى تیم ملى، وضعیت تیم امید هم مشخص مى شود و هیچ نگرانى از این بابت وجود ندارد. ضمن اینکه تمرینات تیم امید طبق برنامه زیر نظر مربیان ایرانى پیگیرى مى شود و تصور نمى کنم با بازیکنان خوب و آشنایى کادرفنى به توانایى هاى بازیکنان مشکلى براى دیدار با قرقیزستان داشته باشیم.

 کارلوس کرش از توافق براى قرارداد ۳ ساله با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد. نامزد اصلى مربیگرى تیم ملى فوتبال ایران به سایت اسپورت ۳۶۰ گفته که با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده است. طبق اعلام این سایت توافق کرش با قراردادى سه ساله به ارزش ۶ میلیون دلار خواهد بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این رقم را تکذیب کرده اند. گفته مى شود این ۶ میلیون دلار که توسط رسانه هاى خارجى مورد تاکید قرار دارد، هزینه اى است که فدراسیون فوتبال ایران باید بابت حضور کرش و ۳ دستیارش بپردازد. سه شنبه 26 بهمن 1389

 عباس ترابیان مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در عین حال که از حمایت على سعیدلو براى حضور کارلوس کرش صحبت مى کند اما مى گوید که هیچ چیزسد راه تصمیمات فدراسیون فوتبال نیست. وى با تکذیب خبرمخالفت سعیدلو با حضور کارلوس کرش به خاطر شرایط مشابه این مربى با پروازى بودن خاویر کلمنته گفت: چنین چیزى به هیچ وجه وجود ندارد. روزى که پیش سعیدلو رفتیم او ازگزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال حمایت کرد. ضمن اینکه مقایسه کلمنته و کرش به طور کامل اشتباه است. کرش آمادگى شفاهى اش را براى حضور در تیم ملى ایران اعلام کرده است اما ما مى خواهیم تا زمانى که قرارداد کامل نشده او به ایران نیاید. او زمانى باید به ایران بیاید که قراردادش آماده امضا شدن باشد. درحال کارکردن برروى قرارداد هستیم و من کاملا به امضاى این قرارداد خوشبین هستم. او در پاسخ به این سوال که چنین شایعه اى راه افتاده که ممکن است کرش پس از امضاى قرارداد زمان زیادى را در خارج از ایران حضور داشته باشد گفت: این چنین نیست. در قرارداد آمده که ما بر اساس قوانین بین المللى و حتى میزان زمانى که فیفا تعیین کرده به کرش و دستیارانش مرخصى خواهیم داد و مشکلى بابت این مساله وجود ندارد.وى افزود: سعیدلو هیچ مخالفتى با کرش نداشته است. ضمن اینکه هیچ چیز هم سد راه فدراسیون فوتبال نیست. فدراسیون فوتبال در آرامش کامل درحال کارکردن برروى قرارداد است اما بعضى از دوستان مى خواهند با فشار مضاعف کار را براى فدراسیون سخت کنند.ترابیان درباره پخش نشدن بازى ایران و روسیه و دلایل این اتفاق گفت: هیچ دلیلى به ما ارائه ندادند حتى در روز بازى زیرنویس کردند که این بازى پخش مى شود. تنها با اتفاق رخ داده، بسیارى از کارهایى که در دست اجرا داشتیم زیر سوال رفت. ما براى ماه جون قصد داشتیم با اسکاتلند بازى برگزار کنیم که با پخش نشدن بازى ایران و روسیه اسپانسرها جا زدند و ما براى برگزارى این بازى دچار مشکل شدیم. وقتى یک اسپانسر زمین مى خورد اسپانسرهاى دیگر راغب نیستند که جلو بیایند. فردى به نام »پیر« که از مدیران شرکت تبلیغاتى بازى ایران و روسیه بوده به خاطر پخش نشدن این بازى و ضررهایى که متحمل شده در بیمارستان بسترى شده است. این اتفاق قطعا کار فدراسیون فوتبال را براى برگزارى بازیهاى دوستانه بزرگ مشکل مى کند. قرار بود در ماه فروردین با یک تیم خوب بازى کنیم که مذاکراتمان به مراحل خوبى رسیده بود اما با این وضع مشخص نیست که چه اتفاقى مى افتد. ترابیان ادامه داد: سیاست ما این است همانند کارى که در فوتسال انجام شد در فوتبال هم پیاده شود اما با تصمیمى که صدا و سیما گرفت و بازى ایران برابر روسیه را پخش نکرد کار ما مشکل شد. متاسفانه صدا و سیما خودش چنین بازیهایى را پخش نمى کند و به کسى هم اجازه پخش چنین بازیهایى را نمى دهد که این ظلم به فوتبال است. سه شنبه 26 بهمن 1389

 نشست کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس سه شنبه تشکیل مى شود.منصور بیک محمدلو دبیر کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شیث رضایى، محمد نورى و سعید حلافى جهت پاره اى از توضیحات به این کمیته دعوت شده اند. وى اظهار داشت: شیث رضایى به دلیل انجام مصاحبه بدون هماهنگى که منجر به ایجاد تنش براى باشگاه پرسپولیس شده است و محمد نورى به جهت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل مس کرمان و عدم ارائه پاسپورت جدید که مانع حضور وى در تورنمنت بین المللى امارات شد و سعید حلافى به دلیل عدم ارائه پاسپورت براى اعزام به امارات، باید روز سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در این کمیته حاضر شوند. سه شنبه 26 بهمن 1389

 سایت اخبار فوتبال جهان با توجه به ارقام دستمزد و ارزش بازیکنان حاضر تیم آبى پوش احتمال داد على کریمى براى مدت پنج ماه و نیم رقمى بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد. بازیکن اسبق تیم هاى بایرن مونیخ آلمان، پرسپولیس، فتح و استیل آذین ایران، اسپرت قطر و الاهلى امارات، در آخرین ساعات روز ۳۱ ژانویه (خاتمه موعد نقل و انتقالات زمستانى) قراردادى تا پایان فصل جارى با تیم شهر گیلزن کرشن بست که به خاطر سیاست هاى فلیکس ماگات، سرمربى تیم با واکنش منتقدین و رسانه ها مواجه شد. سه شنبه 26 بهمن 1389

 اسامى بازیکنان محرومى که از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال مورد بخشش قرار گرفتند به شرح ذیل، اعلام شد:
لیگ برتر:
حسین کعبى از استیل آذین
جاسم کرار از تراکتورسازى
محمد حسین مهر آزما از نفت تهران
محمد نیک نهال از نفت تهران
ساکت الهامى از مس کرمان (مربى)
کوروش بختیارى زاده از فولاد خوزستان (مربى)
لیگ دسته اول:
محمدرضا مهدوى از داماش گیلان
لیگ دسته دوم:
صدیف فتح الهى از گلچین رباط کریم
امیر جندقى از گلچین رباط کریم
تقى نائبى از نیروى زمینى
کوروش جمشیدى از نیروى زمینى
محمد على بازگیر از کوثر لرستان
ابوذر محمد عیسى از کوثر لرستان
لیگ دسته سوم:
محسن اسلامیان از هپکو اراک
محسن فراغت از راه آهن نوین
سید سجاد ساداتى از ارم ساز قم سه شنبه 26 بهمن 1389

جدول لیگ برتر فوتبال ایران 89-90 هفته بیست و دوم

لیگ برتر فوتبال ایران 89-90 هفته بیست و دوم
ردیف تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده +/- امتیاز
1 ذوب آهن اصفهان 22 12 06 04 29 18 11 42
2 استقلال تهران 22 11 07 04 36 28 08 40
3 سپاهان 21 10 09 02 36 18 18 39
4 تراکتورسازی 22 10 08 04 25 15 10 38
5 مس کرمان 22 10 07 05 30 21 09 37
6 پرسپولیس 22 10 04 08 27 27 00 34
7 فولاد خوزستان 22 07 09 06 38 25 13 30
8 صبای قم 22 07 09 06 28 23 05 30
9 نفت آبادان 21 09 02 10 24 24 00 29
10 ملوان 22 06 09 07 19 23 04- 27
11 راه آهن 22 07 05 10 21 27 06- 26
12 سایپا 22 06 06 10 30 34 04- 24
13 شهرداری تبریز 22 05 09 08 29 38 09- 24
14 شاهین 22 05 08 09 21 24 03- 23
15 نفت تهران 22 04 11 07 22 26 04- 23
16 پاس همدان 22 04 09 09 19 30 11- 21
17 پیکان 22 06 03 13 25 38 13- 21
18 استیل آذین 22 04 07 11 19 37 18- 19



جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال

14 گل
ادینهو(مس)
12 گل
رضا نوروزى (فولاد)، کریم انصارى فرد (سایپا)
10 گل
آرش افشین (فولاد)
9 گل
سعید دقیقى(شهردارى تبریز)، ابراهیم توره (سپاهان)
8 گل
میلاد میداودى(استقلال)، سید محمد حسینى(ذوب آهن)، فرهاد مجیدى(استقلال)، روح الله عرب(صنعت نفت)
7 گل
آرش برهانى (استقلال)، محسن بیاتى نیا(صباى قم)، سیاوش اکبرپور و محمد غلامى (استیل آذین)، مهرداد اولادى(ملوان)
6 گل
محمد نورى(پرسپولیس)، عباس محمدرضایى(سایپا)


نرم افزار بسیار جالب جدول ساز اتوماتیک فوتبال توضیحات بیشتر و دانلود رایگان در 
http://easysport.blogsky.com/1389/07/23/post-238


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و سه
29 بهمن 15:00 جمعه
سایپا - - - راه آهن
29 بهمن 17:15 جمعه
نفت تهران - - - استقلال
سپاهان - - - پاس
مس - - - فولاد
صبای قم - - - شهرداری تبریز
پیکان - - - استیل آذین
تراکتورسازی - - - ملوان
نفت آبادان - - - ذوب آهن


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و سه
30 بهمن 15:00 شنبه
پرسپولیس - - - شاهین


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و چهار
05 اسفند 16:15 پنجشنبه
استقلال - - - سپاهان
ذوب آهن - - - صبای قم


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و چهار
06 اسفند 15:15 جمعه
شاهین - - - راه آهن
06 اسفند 16:00 جمعه
نفت تهران - - - مس
06 اسفند 16:15 جمعه
پاس - - - سایپا
شهرداری تبریز - - - پیکان
استیل آذین - - - تراکتورسازی
ملوان - - - نفت آبادان
06 اسفند 17:15 جمعه
فولاد - - - پرسپولیس


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج
13 اسفند 16:15 جمعه
راه آهن - - - ملوان
صبای قم - - - استیل آذین
سایپا - - - شاهین
نفت آبادان - - - فولاد


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج
14 اسفند 15:30 شنبه
پیکان - - - نفت تهران
تراکتورسازی - - - ذوب آهن


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج
15 اسفند 16:15 یکشنبه
پرسپولیس - - - پاس
15 اسفند 17:30 یکشنبه
مس - - - استقلال


لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست و پنج
16 اسفند 16:15 دوشنبه
سپاهان - - - شهرداری تبریز

برد استقلال و توقف پرسپولیس در هفته بیست و دوم

 برد استقلال و توقف پرسپولیس در هفته بیست و دوم

- تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر پیکان 40 امتیازی شد و خود را به صدر جدول نزدیک تر کرد. در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید رجایی قزوین میهمان پیکان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود این تیم به پایان رسید. فرزاد آشوبی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، سید مهدی سید صالحی در دقیقه 20 و حنیف عمران زاده در دقیقه 80 برای استقلال گلزنی کردند و جهانگیر عسگری نیز در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی گل پیکان را به ثمر رساند.
این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به جایگاهشان در جدول رده بندی به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرم داشتند،‌ اما این بازیکنان استقلال بودند که روی خطای هند علی قربانی مدافع پیکان صاحب یک پنالتی شده و در دقیقه 12 توسط آشوبی گل اول مسابقه را به ثمر رساندند.
در حالی که پس از گل اول، شاگردان حمید علیدوستی برای جبران نتیجه دامنه حملات خود را افزایش دادند باز هم این بازیکنان استقلال بودند که با ضربه سید مهدی سید صالحی در دقیقه 20 گل دوم خود را وارد دروازه میزبان کردند.
مدافعان کناری تیم پیکان در این مسابقه عملکرد قابل توجهی نداشتند و هر دو گل شاگردان پرویز مظلومی در نیمه اول از این قسمت کلید خورد.
پس از گل دوم استقلال، بازی به تعادل کشیده شد و تلاش هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه ماند تا این مسابقه در نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.
تیم پیکان که با دریافت دو گل، چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم برنامه های هجومی خود را گسترش داد و بازیکنان این تیم در دقایق 53 و 67 تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند که در این امر ناکام ماندند.
برنامه های تیم پیکان سرانجام در دقیقه 75 به ثمر نشست و جهانگیر عسگری توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر برساند.
پس از این گل شاگردان علیدوستی به جبران نتیجه امیدوارتر شده و با انگیزه بیشتری به مسابقه ادامه دادند، ولی باز هم این تیم استقلال بود که توسط حنیف عمران زاده در دقیقه 80 گل سوم را به ثمر رساند تا آب سردی را بر پیکر تیم میزبان بریزد.
تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده نتیجه ای نداشت و بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال با این نتیجه 40 امتیازی شد و با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.




تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران حریف تیم 10 نفره راه آهن شهرری نشد.
در این دیدار که عصر یکشنبه در حضور دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد شود، پرسپولیس در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم 10 نفره راه آهن رضایت داد تا فاصله امتیازات این تیم با سایر مدعیان این رقابت ها افزایش یابد.
'حسن رودباریان' دروازه بان تیم راه آهن در دقیقه 43 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا زردپوشان 10 نفره در نیمه دوم مقابل پرسپولیس صف آرایی کنند.
دو تیم در اوایل نیمه نخست، بازی پایاپای و کم و افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوری که موقعیت گلزنی چندانی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.
سرخ پوشان که عمق خط دفاع تیم راه آهن را نشانه رفته بودند در اواسط نیمه نخست با دوندگی بسیار نبض بازی را در دست گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه راه آهن طراحی کردند، اما هادی نوروزی، امیر حسین فشنگچی و مازیار زارع موقعیت های گلزنی خود را از دست دادند.
بازیکنان تیم راه آهن نیز در این نیمه، سعی داشتند تا با تجمع در یک سوم خط میانی، اجازه بازیسازی را به هافبک های تیم پرسپولیس نداده و در ضد حملات دروازه حریف را تهدید کنند.
تاکتیک تیم راه آهن در مهار بازیکنان تیم پرسپولیس در نیمه نخست مثمر ثمر واقع شد به طوری که دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا با استفاده از برتری عددی، دروازه راه آهن را باز کنند.
سرخ پوشان در این نیمه از کناره ها به سمت دروازه راه آهن نزدیک شدند، اما دفاع پر تعداد زردپوشان مانع از خودنمایی مهاجمان پرسپولیس شد.
حملات احساسی، بی هدف و پراکنده بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم ادامه یافت و فریادهای علی دایی سرمربی این تیم نیز تاثیری در روند بازی سرخپوشان نداشت تا پرسپولیس با قبول چهارمین تساوی خود در لیگ برتر از جمع مدعیان لیگ برتر خارج شود.
تیم راه آهن، نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد. حسین کوشکی مدافع جانشین امین متوسل زاده مهاجم شد تا این تیم با حداقل امتیاز ورزشگاه آزادی تهران را ترک کند که تاکتیک مهدی تارتار سرمربی این تیم به ثمر نشست تا دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یابند.
در مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم، تیم صدرنشین ذوب آهن با دو گل مغلوب سپاهان شد تا جدال مدعیان در هفته های آینده، حساس تر از گذشته دنبال شود.
در سایر بازی ها، تیم بحران زده استیل آذین در ادامه ناکامی های خود با یک گل مغلوب مس کرمان شد، نفت تهران با نتیجه چهار بر یک مقابل پاس همدان به پیروزی رسید و تیم تراکتورسازی تبریز با درخشش 'جاسم کرار' عراقی با نتیجه دو بر یک از سد شاهین بوشهر گذشت.
نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:
پرسپولیس تهران صفر راه آهن شهرری صفر
پیکان قزوین 1 استقلال تهران 3
صبای قم 1 فولاد خوزستان 1
مس کرمان 1 استیل آذین تهران صفر
تراکتورسازی تبریز 2 شاهین بوشهر 1
سایپا البرز 1 ملوان انزلی 1
سپاهان اصفهان 2 ذوب آهن اصفهان صفر
نفت تهران 4 پاس همدان 1
صنعت نفت آبادان 1 شهرداری تبریز 1
هفته بیست و سوم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری با برگزاری هشت دیدار آغاز می شود که برنامه این هفته از رقابت ها به شرح زیر است:
جمعه 29 بهمن
مس کرمان با فولاد خوزستان
پیکان قزوین با استیل‌آذین تهران
سپاهان اصفهان با پاس همدان
صبای‌قم با شهرداری تبریز
صنعت نفت آبادان با ذوب‌آهن اصفهان
تراکتور‌سازی تبریز با ملوان انزلی
سایپا البرز با راه‌آهن شهرری
نفت تهران با استقلال تهران
شنبه 30 بهمن
پرسپولیس تهران با شاهین بوشهر

 - غلامرضا رضایى بازیکن ملى پوش و گلزن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید راه آهن شهررى را شکست دهیم.وى درباره بازى با راه آهن شهررى از هفته بیست و دوم رقابت هاى لیگ برتر به خبرنگار ورزشى برنا گفت: از روز جمعه تمرینات خود را براى بازى با راه آهن آغاز کرده ام تا بتوانم در شرایط مناسبى قرار داشته باشم و به پرسپولیس کمک کنم. او ادامه داد: هر ۲ تیم به پیروزى فکر مى کنند و تلاش مى کنیم با شکست راه آهن هوادارنمان را خرسند نگه داریم. اگر لوکوموتیورانان را از پیش رو برداریم، کماکان در کورس مدعیات قهرمانى قرار خواهیم داشت. رضایى درباره بازى تدارکاتى ایران و روسیه نیز تصریح کرد: با ارائه بازى روان نشان دادیم که فوتبال ایران پتانسیل فراوانى دارد و به فوتبال جهان اثبات کردیم که حرف هاى فراوانى براى گفتن خواهیم داشت.  یکشنبه 24 بهمن 1389


 پرویز مظلومى، سرمربى استقلال در پایان تمرین روز گذشته استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار امروز با پیکان اظهار داشت: خوشبختانه جبارى نیز در کنارمان تمرین کرد و شرایط بدى نیز نداشت اما این بازیکن از بازى هاى آینده در خدمت استقلال خواهد بود و در دیدار مقابل پیکان روى نفرات دیگرى حساب مى کنیم. وى ضمن خوشحالى از وضعیت آمادگى هوار ملا محمد گفت: هوار دو سه روز است که کارهاى بدنى انجام مى دهد و از هفته آینده مى توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. مظلومى با تاکید بر نگرانى اش مبنى بر سرماخوردگى فرهاد مجیدى گفت: در تمرین روز جمعه اجازه ندادم مجیدى با تیم تمرین کند و از او خواستم کارهاى بدنى انجام دهد. بقیه بازیکنان در شرایط خوبى هستند ضمن آنکه مقابل تیمى باید بازى کنیم که با نیم فصل اول قابل قیاس نیست. پیکانى ها تغییرات زیادى داشتند و با آمدن حمید علیدوستى نتایج خوبى گرفتند همانند برد پر گلى که مقابل پرسپولیس بدست آورده اند. وى افزود: بازى سختى داریم اما بازیکنان من با شرایط آگاه هستند و تنها براى کسب ۳ امتیاز پا به زمین مى گذاریم. سرمربى استقلال که در جمع خبرنگاران صحبت مى کرد در خصوص حضور کرش در فوتبال ایران گفت: درست است که با او قرارداد نبسته ایم اما باید بدانیم که همه چیز فوتبال ما مربى نیست و باید شرایط و امکانات را براى او مهیا کنیم. او مربى کارنامه دارى است و امیدواریم راضى به کار در کشور ما شود هرچند صحبت هایى مى شود و خیلى ها تلاش مى کنند او در ایران نماند. مظلومى در پاسخ به این سطال که چه کسانى تلاش مى کنند کرش به ایران نیاید گفت: تلاش ها بیرون از ایران صورت مى گیرد و شرایط سیاسى باعث مى شود عده اى نخواهد فوتبال در ایران رشد کند. سرمربى استقلال در پایان از پیش بینى نتیجه تیمش از دیدار مقابل پیکان خوددارى کرد و گفت: نتیجه به عملکرد دو تیم بستگى دارد و کادر فنى تلاش خود را انجام داده است. امیدوارم روى نقاطى که کار کرده ایم به نتیجه برسیم و با دست پر از مسابقه امروز خارج شویم. یکشنبه 24 بهمن 1389

 افشین قطبى سرمربى پیشین تیم فوتبال ایران کشورهاى ژاپن و کره جنوبى را در خصوص استفاده از ظرفیت هاى بازیکنان جوان فراتر از دیگر کشورهاى آسیایى دانست. وى در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ژاپنى بسیار تکنیکى، باهوش، سختکوش و منضبط هستند و براى تیم خود تمام و کمال مایه مى گذارند. بازى در خارج از ژاپن فرصت بزرگى براى بازیکنان این کشور خواهد بود تا بازى در فرهنگى متفاوت با برترى هاى تاکتیکى را تجربه کنند. این کار به بازیکنان جوان ژاپنى نیز این فرصت را خواهد داد تا در تیم هایشان جا باز کنند و به نظر من فوتبال ژاپن از این انتقال بازیکنان سود مى برد.قطبى بر این باور است که بازیکنان استرالیایى با حضور در تیم هاى شرق آسیا، فوتبال خود را توسعه مى بخشند. وى گفت: در کره، ژاپن و چین، باشگاه ها قادر هستند بازیکنان انگلیسى زبان را به خدمت بگیرند که این موضوع با روحیه جنگندگى استرالیایى ها ، یک بازى دو سر برد است. یکشنبه 24 بهمن 1389

 سازمان لیگ برتر اسامى محرومان هفته بیست و دوم رقابتهاى لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که بر این اساس تنها ۶ بازیکن از همراهى تیم هاى خود محروم هستند. اسامى محرومان هفته بیست و دوم به شرح ذیل است :
شاهین بوشهر: منصور تنهایى
پاس همدان : نادر احمدى
ذوب آهن اصفهان: على احمدى
استیل آذین: هادى ایمانى ، حسن اشجارى
مس کرمان: میلاد فخرالدینى
اسامى بازیکنانى که تا ۲ جلسه محرومیت آنها مورد بخشودگى قرارگرفته نیز به این شرح است :
نفت تهران: محمد حسین مهرآزما و محمدرضا نیک نهال
استیل آذین : حسین کعبى
مس کرمان: ساکت الهامى (مربى)
فولاد خوزستان: کوروش بختیارى زاده (مربى)
تراکتورسازى تبریز: کرار جاسم یکشنبه 24 بهمن 1389

 «فلیکس ماگات» از هواداران تیم فوتبال شالکه صفر چهار خواست از انتقاد خود مبنى بر خریدهاى زمستانى دست بکشند و به حمایت از تیم بپردازند. خریدهاى زمستانى دقیقه ۹۰ ماگات انتقاد گسترده هواداران شالکه را به همراه داشته است. على کریمى و آنجلوس کاریستیاس یونانى، خریدهاى دیرهنگام ماگات به حساب مى آیند. هفته گذشته و در آستانه دربى حساس تیم هاى دورتموند - شالکه، ماگات ملاقات با جمعى از هواداران تیم را رد کرد تا تمرکز تیم بر هم نریزد.بر پایه گزارش ساکرنت، ماگات بتازگى در پیامى از هواداران شالکه خواسته تا تیم خود را در دیدار با فرایبورگ تنها نگذارند. سرمربى شالکه در پیام خود نوشت: ما بازیکنان، تیم، هواداران و باشگاه باید با کمک یکدیگر مقابل دنیا بایستیم. این ، ناقض این نیست که من حتى الامکان با مشکلات رو به رو نشوم بلکه باید بدون اینکه احساس خود را دخیل کنم، بگویم که احساس شما براى ما مهم تر از هر چیزى است و باید در جهت درست به کار گرفته شود.ماگات در بخش دیگرى از پیام خود آورده است: من در چند روز گذشته حمایت خوبى را از جانب شما شاهد بوده ام و این حمایت باید در بازى روز شنبه مقابل فرایبوگ هم ادامه پیدا کند.رابین دوت، مربى فرایبورگ هم در خصوص بازى با شالکه گفته است: شالکه یکى از باشگاه هاى برتر اروپایى است و سومین تیم برتر آلمان هم محسوب مى شود. شما کافى است به تک به تک بازیکنان نگاه کنید تا متوجه این موضوع شوید. یکشنبه 24 بهمن 1389

برنامه مدیریت باشگاه بدنسازی و پرورش اندام آرش نسخه 2.9

(قابل توجه کلیه باشگاهای بدنسازی و پرورش اندام در ایران)- برنامه اختصاصی سایت زاویه مدیریت مالی و حسابرسی به همراه امکانات جانبی فوق العاده-نسخه 2.9

 

کاملترین برنامه بدنسازی و پرورش اندام بصورت فارسی

(قابل توجه کلیه باشگاهای بدنسازی و پرورش اندام و فیت نس در ایران) 

 

 

این برنامه بهترین و  کاربردی ترین و ساده ترین برنامه مدیریت و حسابرسی باشگاهای بدنسازی در ایران می باشد.کار با این نرم افزار آسان است و امکانات آن فوق العاده میباشد.توسط این برنامه مدیریت مالی - مدیریت ورود و خروج - مدیریت نفراتی که به عنوان دستیار با شما همکاری میکنند-مدیریت برنامه های غذایی و تمرینی باشگاه بدنسازی خود را به راحتی انجام دهید.

 این برنامه برای ویندوز اکس پی ارایه شده است.اما نسخه های سفارشی آن تحت ویندوز ۷ هم اجرا خواهند شد.درصورتی که بعضی پارامترها با ابعاد یا رنگ سیستم شما همخوانی نداشته باشد در نسخه سفارشی تغییرات مطابق مشخصات شما صورت خواهد گرفت.

 

برای دریافت نسخه اختصاصی برنامه به اسم باشگاه خود  میتوانید با این شماره تلفن تماس حاصل نمایید: 09111435187

 

نسخه جدید و رایگان ***  

امکانات جدید در نسخه رایگان وجود ندارد.****

 بهترین وعالی ترین و کاربردیترین برنامه مالی و مدیریت باشگاهای بدنسازی در ایران 

 

با کمک از پیشنهادات دهها باشگاه بدنسازی و پرورش اندام

و برنامه نویسانی که بیش از ۱۰ سال در این ورزش فعالیت کرده اند. 

پیش بینی همه نیازهای یک برنامه در باشگاه بدنسازی به دور از هیاهوی برنامه های پر حجمی که تنها فضای هارد کامپیوتر شما را اشغال میکنند.

برنامه مدیریت مالی برای باشگاهها(باشگاه بدنسازی -فوتبال-والیبال-شنا و...:

این یه برنامه با قابلیت جستجوی سریع- اصلاح اطلاعات - محاسبه درآمد باشگاه و طلب باشگا ه در هر ماه -نشان دادن لیست افراد بدهکار-بی نیاز از اکسل و ورد و سایر برنامه های مشابه.میتوانید در هر قسمت متن را نوشته و با فشار اینتر سرچ نمایید. جدید وکاملا فارسی وسازگار با هر سیستمی.بسیارکم حجم  و دارای کارکرد فوق العاده آسان.و هشدار های مختلف نسبت به خطای کاربر.در لیست زیر ادامه قابلیتهای برنامه ذکر شده است:

1)ارسال و دریافت پیام خصوصی به دیگر کاربران  برنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 27/11/1388

2)جدول مدیریت مسابقات پاور  برنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 27/11/1388

3)ایجاد و ساخت کاربرهای مختلف با دسترسیهای دلخواه به قسمتهای مختلف برنامه-امکان ساده سازی برنامه برای کاربرتازه وارد برنامه-مشاهده کلیه نامهای کاربری و پسوردها توسط خود مربی.(ایجاد ۱۱ کاربر مختلف با سطح دسترسیهای مختلف)  

4)خروجی اطلاعات بصورت اکسل و مرتب شده مخصوص کاربرانی که با کارکردن با این نرم افزار مایکروسافت را علاقه دارند. 

5)گزارش گیری از وضعیت درآمدهای مختلف و بدهکاریها بصورت نمودارهای متحرک

6)مشاهد آخرین تغییرات در هر لحظه

7)تعیین موقع پرداخت شهریه بعد از ۱ماه برای هر نفر به صورت لیست

8)درج تاریخ شمسی به صورت خودکار

9)لیست جداگانه عملکرد هر شخص

10)قابلیت پرینت

11)قابلیت تغییر رنگهای مختلف

۱2)امکان بک آپ گیری و رستور کردن

۱3)پیدا کردن شماره های حذف شده و آخرین شماره ذخیره شده. 

۱4) لیست نوبت شهریه افراد ثبت نام شده

۱5)لیست سیاه افراد بد حساب 

16)لیست افراد بدهکار 

17)برنامه قرعه کشی بسیار جالب تا ظرفیت ۱۵۰ نفر در هر ماه برای تشویق ورزشکاران 

18)مشاهده آمار و اطلاعات هر شخص از اولین تا آخرین حضور 

19)ثبت آسان  

20)نشان دادن آمار ثبت نام کنندگان-بدهکاران از حیث تعداد و شهریه در هر لحظه 

21)کاملا فارسی 

22)درج در آمد کسب شده در هر روز و ذخیره جداگانه این فایل 

23)نمایش عکس بدهکاران با مشخصات   

24)نمایش عکس افرادی که نوبت شهریه آنهاست با مشخصات   

25)نمایش عکس افراد در لیست سیاه(مدت طولانی شهریه نداده اند.) با مشخصات 

26)صدور کارت باشگاه با قابلیت تشخیص ماههای فعالیت افراد(پشت کارت) 

 27) لیست ارزش غذایی مواد با قابلیت تصیح  

28)فروم صدور برنامه غذایی برای ورزش کاران با محاسبه کالری-پروتئین-چربی

 29) فروم مخصوص نوشتن برنامه تمرینی برای ورزشکاران     

30) کنترل مخفی اپراتور ثبت کننده-برای کنترل مراحل ثبت کاربران در زمانی که شما در باشگاه حضور نداشتید!!

31) افکتهای زیبای فرم ها 

32) کنترل ورود و خروج ورزشکاران و شماره کمد 

33) نمایش اسلاید عکس ها با نمایش نام و مشخصات دلخواه(بدهکاران-نوبت شهریه-لیست سیاه) 

34)دیکشنری اسامی برای سهولت در کار 

35)درای ۲ پسورد(برای مربی با امکانات کامل- برای حسابدار با امکانات محدود شده) 

36) گرفتن لیستهای سریع 

۳7) نمایش عملکرد بیمه افراد  

۳8)لیستهای ترکیبی عکس و مشخصات 

39) کنترل پنل دسترسی کامل 

40)نمایش عکس همه گروه ها به همراه اسکرین سیور مخصوص و حالتهای ترکیبی عکس و لیست 

41)این برنامه به اسم باشگاه شما و نام شما و آرم دلخواه شما برای شما ارسال میشود!!(در نسخه رایگان این امکان وحود ندارد.

این برنامه بهترین و  کاربردی ترین و ساده ترین برنامه مدیریت و حسابرسی باشگاهای بدنسازی و پرورش اندام در ایران می باشد.کار با این نرم افزار آسان است و امکانات آن فوق العاده میباشد.توسط این برنامه مدیریت مالی - مدیریت ورود و خروج - مدیریت نفراتی که به عنوان دستیار با شما همکاری میکنند-مدیریت برنامه های غذایی و تمرینی باشگاه بدنسازی خود را به راحتی انجام دهید.

42)برنامه بوفه باشگاه به طور رایگان با قابلیت فروش مکملها نیز بطور رایگان به خریداران ارسال میشودبرنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 27/11/1388

43)ارسال سریع برنامه بصورت میل یا دریافت س دی برنامه همراه با ویدویو آموزشی برنامه+کتاب الکترونیکی آموزشی برنامهبرنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 27/11/1388

44)تغییر در شکل و رنگ برنامه مطابق با سلیقه شمابرنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 27/11/1388


بهترین وعالی ترین و کاربردیترین برنامه مالی و مدیریت باشگاهای بدنسازی در ایران

این برنامه بهترین و کاربردی ترین و ساده ترین برنامه مدیریت و حسابرسی باشگاهای بدنسازی در ایران می باشد.کار با این نرم افزار آسان است و امکانات آن فوق العاده میباشد.توسط این برنامه مدیریت مالی - مدیریت ورود و خروج - مدیریت نفراتی که به عنوان دستیار با شما همکاری میکنند-مدیریت برنامه های غذایی و تمرینی باشگاه بدنسازی خود را به راحتی انجام دهید.

برنامه مدیریت مالی باشگاهای بدنسازی آرش


صدور کارت:

برنامه مالی ومدیریت باشگاهای بدنسازی آرش ریوژن 1389/2/18 نسخه 2.4



اگر برای اولین بار این برنامه را اجرا میکنید نیاز به پسورد ورودی نیست و این حالت تا زمانی که شما پسوردی را خودتان ایجاد نکرده ایید ادامه خواهد داشت.
ماژولهای ارزش غذایی مواد و تمرین ها آماده است.برای کسایی که میخواهند ارسال میشه.
خودتون هم میتونید این ماژول ها رو بسازید.
این برنامه ها به سفارش باشگاه هیرو بندرعباس و شرکت... نوشته شده است.شما تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی این برنامه ها را به اسم خودت یا شرکتتان.وبا تغییرات موردنظر خودتان داشته باشید.

قیمت نسخه عادی برنامه با همه امکانات بالا: 40 هزار تومان

قیمت نسخه با پشتیبانی و ارسال نسخه های جدید تنها 60 هزارتومان


شماره پشت کارت برای کارت به کارت کردن: 6273532050046862

بانک تجارت

شماره حساب: ۰۰۰۹۲۱۳۵۶۷۰۶۰

کدشعبه: ۲۳۱۲۰

دارنده حساب : رضا حسین زاده

واریز کرده و ظرف مدت ۴۸ ساعت برنامه به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود.بعد درخواست از طریق ایمیل من: pars_soft@yahoo.com یا از قسمت نظرات من و مطلع کنید.
خواهشمند است فیش ارسال را تا لحظه رسید برنامه نزد خود نگه دارید.
آرش-سافت همواره آماده پاسخگویی برای عزیزانی است که با این برنامه چه بصورت رایگان و چه بصورت خریداری شده استفاده میکنند.شماره تماس ما در برنامه موجود است. برای توضیحات بیشتر درمورد برنامه به ادامه مطلب همین بخش بروید.


دانلود رایگان برنامه مدیریت مالی و حسابرسی باشگاهای بدنسازی و فیت نس آرش نسخه ویندوز اکس پی از لینک

 

اینم دانلود کلیپ تبلیغاتی نرم افزار مدیریت مالی و حسابرسی باشگاهای بدنسازی از سرور پرشین گیگ


برچسبها:
باشگاه بدنسازی, باشگاهای بدنسازی , برنامه مالی , برنامه مالی باشگاهای بدنسازی , برنامه مدیریت مالی , دانلود , رایگان. برنامه مالی و حسابرسی پرورش اندام

 

ادامه مطلب ...

تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه به برتری رسید

تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه به برتری رسید

- تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه چهارشنبه شب در ورزشگاه بن زاید ابوظبی در چارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت ملی پوشان کشورمان با تک گل محمدرضا خلعتبری به برتری رسیدند. قضاوت این دیدار را 'علی حمد' از امارات برعهده داشت. ملی پوشان ایران پس از ناکامی در جام ملت های آسیا در این دیدار به مصاف روسیه رفتند تا با نمایشی مناسب، تلخی شکست در قطر را به فراموشی بسپارند که با ارائه یک بازی منطقی به هدف خود رسیدند.
تیم ایران در این دیدار با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی فر، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری، آرش افشین و محمد غلامی به زمین رفت.
از سوی دیگر 'دیک ادووکات' سرمربی نامدار تیم ملی روسیه با استفاده از تمام بازیکنان توانمند خود به مصاف ایران آمده بود.
'آندره آرشاوین'، 'رومن پاولیچنکو'، ' ایگناسویچ'، 'کرژاکوف' و 'آگنیکف' از جمله بازیکنان نامدار روسیه هستند که در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند.
این دیدار با حملات دو تیم آغاز شد و در دقیقه 18 تیم ایران بهترین فرصت گلزنی را در نیمه اول به دست آورد اما موفق به این کار نشد.
در این لحظه 'محمدرضا خلعتبری' نتوانست از اشتباه مدافعان روسیه استفاده کرده و دروازه خالی را باز نکرد.
یک دقیقه بعد تیم ملی روسیه عکس العمل نشان داد و حمله ای گسترده ای را برروی دروازه تیم کشورمان طراحی کرد که مهدی رحمتی با واکنشی زیبا اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را نداد.
در دقیقه 24 مهدی رحمتی برای دومین مرتبه دروازه ایران را نجات داد و ضربه 'ایگناسویچ' را به کرنر فرستاد.
در بیشتر دقایق نیمه نخست تیم روسیه بازی برتری را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست دروازه تیم ایران را بازکند تا دو تیم بدون دستیابی به گل راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم تیم ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشت و به میدان آمدن هادی نوروزی و غلامرضا رضایی به جای محمدغلامی و آرش افشین باعث شد تا ملی پوشان کشورمان بازی روانتری را ارایه بدهند.
همین امر سبب شد تا روسیه نتواند همچون نیمه نخست حملات گسترده ای را برروی دروازه تیم ایران انجام بدهد تا بازی به تعادل کشیده شود.
بازیکنان تیم ملی روسیه در دقایق پایانی با استفاده از شرایط بدنی مطلوب خود به دنبال بازکردن دروازه ایران بودند که مدافعان ایران و واکنش های رحمتی اجازه این امر را نداد.
در دقیقه 90 این دیدار محمد نوری پاس زیبایی را برای محمدرضا خلعتبری ارسال کرد که این مهاجم باتکنیک کشورمان با ضربه ای دقیق دروازه روسیه یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا را بازکرد.
خلعتبری پس از این گل از زمین بازی اخراج شد.
کارلوس کرش سرمربی پرتغالی که در آستانه قبولی هدایت تیم ملی ایران است این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد.

  غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از توافقات مقدماتى با کارلوس کرش پرتغالى و امضاى پیش قرارداد همکارى وى با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد. وى افزود: توافقات مقدماتى درخصوص مسائل مالى ، مدت و نحوه همکارى کارلوس کرش با فدراسیون فوتبال و چگونگى اداره تیم هاى ملى نهایى شده و در نخستین گام قرارداد مقدماتى با این مربى پرتغالى سه شنبه شب امضا شد .بهروان تصریح کرد: به نظر مى رسد این مربى پرتغالى از امکانات و بویژه کمپى که در اختیار تیم هاى ملى قرار دارد بسیار راضى است و شخصا نیزعلاقه و انگیزه زیادى براى همکارى با فدراسیون فوتبال ایران دارد ولى همه چیز پس از بازگشت او به پرتغال و پاسخ نهایى او بستگى دارد.عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز هیچ چیز در مورد همکارى این مربى پرتغالى با فدراسیون فوتبال قطعى نیست ، تاکید کرد: قرار است کرش به پرتغال بازگردد و با بررسى دوباره شرایط همکارى با فدراسیون فوتبال پاسخ نهایى خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده با امضاى قرارداد اصلى اعلام کند.وى در عین حال تصریح کرد: با شرایط فعلى مشکلى براى استخدام این مربى صاحب نام پرتغالى وجود ندارد مگر اینکه مسائل پیش بینى نشده اى در این زمینه اتفاق بیفتد که از اختیار ما خارج باشد. این عضو ارشد فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: کرش گزینه اصلى فدراسیون فوتبال است اما اگر به هر دلیلى استخدام این مربى واجد شرایط محقق نشود روى دو گزینه دیگرى که رایزنى هاى مقدماتى با آنها انجام شده است متمرکز خواهیم شد .  پنجشنبه 21 بهمن 1389

 عباس ترابیان رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال قبل از پرواز به امارات گفت: به هر حال درمورد مصاحبه انجام شده با کرش خودفدراسیون مدیریت کرد و مدیر روابط عمومى فدراسیون نیز در جلسه عصر سه شنبه حضور داشت. پیش از جلسه قرارى براى مصاحبه با کرش گذاشته نشده بود اما به دلیل احترام به خبرنگاران و رسانه ها ما وظیفه داشتیم در مورد کروش و چگونگى حضور وى در ایران و سایر مسائل توضیحاتى را ارائه دهیم. من نمى خواهم در مورد چگونگى و کیفیت برگزارى جلسه رسانه اى عصر سه شنبه صحبت کنم اما کرش بعد از صحبت با خبرنگاران گلایه اى را مطرح نکرد. با این حال مطمئنا در آینده مصاحبه هاى مطبوعاتى با برنامه ریزى بهترى انجام خواهد شد. ترابیان در ادامه در مورد چگونگى عقد قرارداد با کرش گفت: ما نمى خواهیم براى عقد قرار داد با کرش عجله کرده و فشارى را متوجه سرمربى پرتغالى کنیم. هدف ما این است که همه کارها طبق روال و برنامه پیش برود و امیدواریم سه چهار روز دیگر در این خصوص تصمیم نهایى از سوى کروش و فدراسیون اتخاذ شده و در صورت مهیا شدن تمام مسائل کار عقد قرارداد با این مربى انجام شود. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان در سازمان لیگ برتر عید ندارند که براى ما در تعطیلات نوروز بازى مى گذارند؟وى اظهار داشت: واقعا آقایان چگونه فکر مى کنند که براى تیم ما چنین برنامه فشرده اى در نظر گرفته اند. اعضاى تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نوروز فرصت دارند که چند روزى را در کنار خانواده هاى خود سپرى کنند اما سازمان لیگ با این برنامه ریزى دو روز تعطیلى ما را خراب کرد.او ادامه داد: تیم ما ۲۹ اسفند ماه بازى دارد و باید شش فروردین سال آینده نیز در دربى به میدان برود. متاسفانه آقایان با برنامه ریزى خود و برگزارى بازى هاى بى دلیل براى تیم ملى تیم ها را در شرایط فشرده اى قرار داده اند.تیم پرسپولیس با این برنامه ریزى آقایان نباید استراحت کند و تعطیلاتش خراب مى شود. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 «بهتاش فریبا» مربى تیم فوتبال استقلال تهران درباره اعلام برنامه رقابت هاى لیگ برتر و زمان برگزارى شهرآورد استقلال و پرسپولیس در ۶ فروردین سال ۹۰ گفت: در ماه اسفند دیدار هاى استقلال در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اوج فشردگى خود مى رسد و باید انواع و اقسام بازى ها را انجام دهیم. باید به عربستان سفر کنیم و در زمان هاى قبل و بعد از آن باید در لیگ بازى کنیم. مسافرت هاى متوالى باعث خستگى بازیکنان و کادرفنى مى شود و این قضیه به سود ما نخواهد بود.وى ادامه داد: بازى با پرسپولیس در ۶ فروردین مناسب نیست و به زمان اعلام شده اعتراض داریم. سازمان لیگ باید براى تیم هایى که در رقابت هاى آسیایى بازى مى کنند، برنامه بهترى در نظر بگیرند تا نمایندگان ایران دچار خستگى نشوند. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 پرویز مظلومى سرمربى استقلال معتقد است که برگزارى دربى در عید تصمیم چندان درستى نیست. مظلومى در خصوص این موضوع گفت: من هم معتقدم که برگزارى این بازى در تعطیلات عید درست نیست چرا که بازیکنان مربیان و دیگر اعضاى دو تیم دوست دارند که در تعطیلات نوروز بیشتر در کنار خانواده باشند. من امیدوارم سازمان لیگ این بازى را در یک زمان برگزار کند. در ضمن هر دو تیم درگیر رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا هم هستند ما آخر اسفند بازى داریم و بازیکنان براى انجام دیدار سنگین مقابل پرسپولیس احتیاج به استراحت دارند و معتقدم که برگزار دربى در عید چندان خوب نیست. مظلومى که حالا تیمش را در نزدیکى ذوب آهن مى بیند، در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانى دارید، خاطرنشان کرد: فکر مى کنم اوضاع تیم ما با این پیروزى مناسب شد. ما در این فصل مشکلات زیادى داشتیم و امتیازهایى را از دست دادیم ولى اگر در ادامه لیگ راحت امتیاز از دست ندهیم صددرصد قهرمان خواهیم شد. مظلومى درباره اضافه شدن حوارملامحمد به استقلال مى گوید: مدت ها منتظر این بازیکن بودیم و حالا حوار باید در تمرینات حاضر شود تا وضعیتش را بررسى کنیم. مطمئناظ او مى تواند به استقلال کمک کند. پنجشنبه 21 بهمن 1389

حضور کارلوس کرش در ایران

 - عباس ترابیان سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال مى گوید نمى توان با قطعیت تاریخى را براى امضاى قرارداد با کارلوس کرش تعیین کرد. وى درباره حضور کارلوس کرش در ایران گفت: یک روز پیش از ورود کرش به ایران، مدیر برنامه هاى او به تهران آمد و بازدیدى از کشورمان انجام داد. پس از صحبتهایى که با مدیر برنامه هاى او انجام دادیم، قرار شد کرش پس از بازى نمایشى ستارگان جهان که در دوبى انجام شد به تهران بیاید که دوشنبه شب این اتفاق افتاد. او با بیان اینکه با حضور کرش در ایران دو محور را دنبال مى کنیم گفت: با توجه به سمپاشیهاى بزرگى که علیه ایران صورت گرفته به او گفتیم مى تواند از نزدیک شرایط را ببیند. او مى خواهد ابتدا ببیند کجا آمده و براى خودش و خانواده اش مهم است که در کجا قرار است حداقل ۳ سال زندگى کند. این براى دستیاران او هم اهمیت دارد. بنابراین به او زمان دادیم که چند روز مى تواند از نزدیک شرایط ایران را بررسى کند. کرش امروز بازدیدى از محلى که براى اقامت او و خانواده اش در نظر گرفتیم، خواهد داشت. سپس بعدازظهر دیروز بازدیدى از کمپ تیمهاى ملى خواهد داشت و اگر در کلیات مسایل مشکلى نباشد دیدارى با کفاشیان خواهد داشت. سپس امشب یا فردا صبح به همراه او به ابوظبى خواهیم رفت تا او از نزدیک بازى ایران را تماشا کند و پس از بازى به تهران باز مى گردیم. ترابیان در پاسخ به این سوال که نظر کرش در بازدید اولیه از ایران هنگام حضور در تهران چه بود? گفت: من از او چیزى در این باره نپرسیدم. البته صحیح هم نیست که بخواهم چنین صحبتى را با او مطرح کنم. او خودش باید به این باور برسد که کجا آمده است. دوشنبه مدیر برنامه هاى او با چند خارجى که در ایران زندگى مى کنند، بدون حضور من و سایر مسوولان فدراسیون فوتبال صحبت کرد. ما باید با ظرافت این مسئله را مدیریت کنیم. مسئول کمیته بین الملل فوتبال درباره محور دوم برنامه کرش در ایران هم گفت: محور دوم مربوط به قرارداد است که تصور من این است که از دو روز دیگر این محور فعال شود. او درباره تیم امید هم گفت: کرش یکى، دو اسم را به ما داده و نظرش این است که از همکاران خودش هدایت تیم امید را برعهده بگیرند. او به هر حال در صورتى که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد ببندد ناظر تیم امید و جوانان هم خواهد بود.ترابیان در پایان درباره دستیاران کرش هم گفت: در صورت عقد قرارداد او یک مربى به عنوان دستیار اول، یک مربى دروازه بان ها و یک مربى بدنساز به همراه خود خواهد آورد. چهارشنبه 20 بهمن 1389


 
  یک پایگاه اینترنتى پرتغال پیشنهاد ۳ ساله فدراسیون فوتبال ایران به سرمربى اسبق تیم ملى این کشور اروپایى را اعلام کرد.سایت رناسنچا متعلق به یک شبکه رادیویى در پرتغال، در گزارش کوتاه خود عنوان کرد کارلوس کرش از سوى فدراسیون ایران براى مدت سه سال دعوت به همکارى شده است. مطابق این گزارش فدراسیون فوتبال ایران به منظور تحقق پروژه حضور در جام جهانى ۲۰۱۴ پس از حذف تیمش در مرحله یک چهارم نهایى جام ملت هاى آسیا »دوحه ۲۰۱۱ » خواهان استفاده از کرش ۵۷ ساله است. چهارشنبه 20 بهمن 1389


 
  سرمربى سابق تیم ملى پرتغال باید در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) پاسخگوى رفتار خود باشد.کارلوس کرش پس از جلوگیرى از انجام وظیفه ماموران وادا در اردوى تیم ملى پرتغال در جام جهانى ۲۰۱۰ دردسرهاى جدى براى خود و فدراسیون فوتبال این کشور درست کرد. برخى شاهدان مدعى هستند که در آن روز حداقل ۸ بازیکن از تیم ملى پرتغال از دید مقامات مبارزه با دوپینگ مشکوک بوده اند اما کرش اجازه اخذ تست دوپینگ به آنها را نداده است. دادگاه حکمیت ورزش (CAS) از کرش پرونده اى باز در اختیار دارد که شاکى آن ۳ پزشک ارشد وادا و دو تن از اهالى فدراسیون فوتبال پرتغال هستند و مدعى اند که وى با این کار به فوتبال ملى پرتغال ضربه زده است. چهارشنبه 20 بهمن 1389


 
  رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم ایران اولین فدراسیونى بود که با ما مذاکره کرد.سرگئى فورسنکو پیش از برگزارى بازى دوستانه تیم ملى روسیه با ملى پوشان فوتبال ایران در ابوظبى به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:
• بازى ایران با روسیه در ابوظبى کمى عجیب است. چگونه با مسئولان ایرانى به توافق رسیدید؟
- زمانى که در جام جهانى حاضر بودیم قراردادى با مسئولان فدراسیون ایران امضا کردیم و درخصوص این موضوع به جمع بندى رسیدیم. قول دادیم بازى دوستانه اى برگزار کنیم، همچنین در بخش هاى دیگرى از جمله فوتسال و تیم هاى پایه هم تفاهم نامه هایى امضا کردیم. پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال روسیه انتخاب شدم ایران اولین فدراسیونى بود که با ما مذاکره کرد و به همین دلیل در یک کشور آفریقایى قراردادهاى خود را نهایى کردیم.
• ادووکات واکنش مثبتى به برگزارى این مسابقه نداشت. ارزیابى شما از این واکنش چیست؟
- این اظهار نظر وى واضح و طبیعى است، چون خودش دوست دارد تیم هاى حریفش را براى مسابقات دوستانه انتخاب کند و به ماموریتى که دارد کاملاظ آگاه است. وى سرمربى است و دوست دارد مشکلاتش را با توجه به شناخت از تیم برطرف کند، البته باید به این نکته هم توجه کرد که بازى با ایران پیش از حضور وى قطعى شده بود. به هر حال نفرات جدیدى به تیم ملى دعوت شده اند و این موضوع باعث ایجاد انگیزه مى شود. سعى مى کنیم که این نفرات به افکار سرمربى تیم ملى نزدیک تر شوند و بهترین راه براى محقق کردن این موضوع برگزارى بازى هاى دوستانه است. شرایط در تیم ملى بسیار مثبت است و تمام بازیکنان دوست دارند با تمام توان بازى کنند و روحیه بالایى دارند. چهارشنبه 20 بهمن 1389


 
  على حمد، داور سرشناس اماراتى قضاوت مسابقه امشب بین تیم هاى ملى فوتبال ایران و روسیه در ابوظبى را بر عهده خواهد داشت. یک تیم داورى متشکل از على حمد به عنوان داور، محمد الجلاف و حسن السقطرى به عنوان کمک داور وظیفه قضاوت بازى تیم هاى ایران و روسیه را عهده دار شدند. همچنین عبدالواحد خاطر داور چهارم این مسابقه خواهد بود. چهارشنبه 20 بهمن 1389


 

کارلوس کرش برای هدایت تیم ملی فوتبال وارد ایران شد

کارلوس کرش برای هدایت تیم ملی فوتبال وارد ایران شد
 
نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کارلوس کرش به احتمال فراوان به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می شود. مهدی تاج گفت: کارلوس کرش برای هدایت تیم ملی ایران روز دوشنبه وارد کشورمان شده است. وی افزود : مذاکرات نهایی را با این سرمربی انجام خواهیم داد و به احتمال فراوان او سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد. نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به احتمال فراوان قرارداد کرش فردا به امضا خواهد رسید. تاج تصریح کرد : قرارداد این مربی پرتغالی تا پایان جام جهانی 2014 خواهد بود. وی در خصوص مسایل مالی اظهار داشت: هنوز توافقات نهایی در خصوص مسایل مالی با این مربی انجام نشده است.
شایان ذکر است در کارنامه کاری کارلوس کرش ، سرمربی گری تیم های رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال دیده می شود. این مربی سال ها به عنوان دستیار نیز در کنار فرگوسن در تیم منچستر یونایتد انگلیس فعالیت کرده است
 
 

 

ادووکات سرمربى تیم فوتبال روسیه گفت: در دیدار برابر ایران تغییرات اساسى در ترکیب تیم خواهیم داشت.ادووکات درباره حضور تمام بازیکنان عنوان کرد: تمام ۲۰ بازیکن اصلى خود را براى این دیدار دعوت کردیم، البته آلین زاگوفا در تمرینات مصدوم شد و او را در این دیدار در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در ترکیب قرار خواهند داشت. وى ادامه داد: زاگوفا در تمرینات مصدوم شد و ما مجبور هستیم با ۱۹ بازیکن به ابوظبى سفر کنیم. بازیکنان در شرایط خوبى قرار دارند و امیدوارم بازى زیبایى را شاهد باشیم. سرمربى روسیه در پاسخ به سوالى مبنى بر حضور ۹۰ دقیقه اى آندره آرشاوین خاطرنشان کرد: اگر چه آرشاوین در بازى هاى اخیر آرسنال نیمکت نشین بوده، اما به نظرم جزء مهره هاى کلیدى ونگر به حساب مى آید. وى افزود: باید شرایط را بسنجم و هم اکنون نمى توانم درباره حضور ۹۰ دقیقه اى آرشاوین صحبت کنم. حضور آرشاوین در این دیدار براى خود او هم مفید است و مى تواند به شرایط آمادگى برسد. ادووکات با اشاره به تغییرات اساسى در ترکیب تیم تصریح کرد: مطمئن باشید با تغییرات زیادى نسبت به آخرین دیدار برابر بلژیک به میدان مى رویم. در دیدار برابر ایران تغییرات اساسى خواهیم داشت و خود را براى جام ملت هاى ۲۰۱۲ اروپا آماده مى کنیم تا بتوانیم نتایج خوبى کسب کنیم. وى درباره جوانگرایى تیمش گفت: من به تنهایى نمى توانم در تیم جوانگرایى کنم. این امر در وهله اول به باشگاه ها بر مى گردد و باید ابتدا در باشگاه ها جوانگرایى صورت بگیرد. سرمربى روسیه در مورد شناخت از ایران اظهار داشت: بازى دوستانه است و آنچه مهم است ارزیابى بازیکنان و آمادگى آنهاست. ما در دیدار برابر بلژیک و اسلوونى اشتباهات زیادى داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم. این اشتباهات باعث تاسف است و باید هر چه زودتر از بین بروند. سه شنبه 19 بهمن 1389


 
  علیرضا منصوریان مربى تیم ملى فوتبال ایران گفت: بازى با روسیه بازى با کره جنوبى، ژاپن یا بحرین نیست و من تمام سعى ام را مى کنم تا بهترین ترکیب و تاکتیک را براى تیم ملى دربازى با این تیم در نظر بگیرم. وى درباره بازى دوستانه تیم ملى برابر روسیه و اینکه آیا برگزارى این مسابقه در مقطع فعلى ضرورتى داشت؟ اظهار کرد: قرارداد برگزارى این بازى از قبل بسته شده بود. پیش از جام ملتها مى دانستیم که باید در تاریخ مقرر با تیم روسیه بازى کنیم. اگرافشین قطبى پس از جام ملتها سرمربى تیم ملى بود خودش هدایت تیم را در این مسابقه برعهده مى گرفت و اگر مربى جدید هم جایگزینش مى شد قطعا او به عنوان سرمربى روى نیمکت مى نشست اما از آنجا که هیچ کدام از این ۲ مساله به وقوع نپیوست و کادر فنى همچنان با فدراسیون قرارداد داشتند مسولان خواستند که بنده به عنوان سرمربى تیم ایران روى نیمکت بنشینم. او در پاسخ به این سوال که آیا شناختى از تیم روسیه دارید؟ گفت: طبق قرارى که از قبل گذاشته شده بود فیلم دو مسابقه از تیم ها در اختیار طرفین قرار گرفت. از روسیه شناخت داریم. جلسات مفصلى هم با مرتضى محصص داشتیم، وضعیت این تیم را کاملا براى ما آنالیز و تشریح کرد. ما امروز و فردا هم روسیه را آنالیز مى کنیم و سعى مى کنیم با مشخص کردن نقاط ضعف و قوتشان ترکیب خوبى را به میدان بفرستیم. وى در پاسخ به این سوال که آیا روسیه با ترکیب اصلى اش مقابل ایران صف آرایى خواهد کرد؟ گفت: از آنجا که این بازى در یکى از تاریخ هاى فیفا دى برگزار مى شود طبق قرارداد فدراسیون ایران و روسیه تیم حریف با تیمى کامل و حضور تمام بازیکنان سرشناسش مقابل ما قرار مى گیرد. منصوریان در پاسخ به این سوال که چه کسانى روى نیمکت شما را در این بازى همراهى مى کنند؟ گفت: از کریم باقرى خواستم روى نیمکت بنشیند، او گفت که اینکار را نخواهد کرد اما قطعا از مشورت کریم در این بازى استفاده مى کنم. اما منصور رشیدى و اصغر حاجیلو هم به عنوان مربیان و پیشکسوتان فوتبال ما روى نیمکت حضور خواهند داشت و دست به دست یکدیگر سعى مى کنیم به خوبى تیم کشورمان را هدایت کنیم. سه شنبه 19 بهمن 1389


 
  با غیبت نکونام، شجاعى، انصارى فرد و نوروزى در دیدار مقابل روسیه ۳ بازیکن جدید به تیم ملى فوتبال دعوت شدند.خسرو والى زاده مدیر رسانه اى تیم ملى عنوان کرد: باشگاه اوساسونا در پى دریافت نامه از فدراسیون فوتبال ایران، از فدراسیون درخواست کرد که به دلیل دورى طولانى جواد نکونام و مسعود شجاعى از تمرینات این باشگاه و برخى آسیب دیدگى ها و اینکه به همین دلایل این ۲ بازیکن در ۲ بازى اخیر اوساسونا در فهرست ۱۸ نفره تیم نبوده اند، فدراسیون موافقت کند که نکونام و شجاعى در این سفر تیم ملى را همراهى نکنند. وى گفت: در پى این درخواست، علیرضا منصوریان مربى تیم ملى روز یکشنبه تلفنى با نکونام صحبت کرد تا به طور مستقیم درجریان وضعیت او و شجاعى قرار گیرد که نکونام ضمن تایید موارد فوق از منصوریان خواست که موافقت کند در این سفر آنها همراه تیم ملى نباشند تا با استراحت و تمرین بیشتر و رفع آسیب دیدگى ها در آینده با شرایط بهترى بتوانند به تیم ملى کمک کنند. منصوریان به دنبال این مکالمه تلفنى با درخواست باشگاه اوساسونا موافقت کرد. همچنین رضا نوروزى و کریم انصارى فرد نیز با آسیب دیدگى هایى مواجه هستند و آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال و کادر فنى تیم ملى رسانده و از همراهى تیم عذرخواهى کرده اند. والى زاده تصریح کرد: با توجه به عدم همراهى ۴ بازیکن فوق، علیرضا منصوریان با مشورت با اعضاى کادر فنى، یکشنبه شب ۳ بازیکن جدید را به تیم ملى براى این دیدار دوستانه دعوت کرد. این ۳ بازیکن، هادى نوروزى از تیم پرسپولیس، اسماعیل شریفات از استقلال و حسین ماهینى از ذوب آهن هستند که قرار است در اسرع وقت به اردوى تیم ملى بپیوندند. سه شنبه 19 بهمن 1389


 
  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند خانواده جلوى من را گرفتند و گفتند شیث حرکاتى کرده که آنها خیلى ناراحت شدند.محمود خوردبین در نشست خبرى دیروز باشگاه پرسپولیس درباره مساله اى در مورد شیث رضایى که ادعا کرده او به خانم هاى حاضر در ورزشگاه در امارات توهین نکرده اظهار داشت: وقتى بازى پرسپولیس تمام شد و از رختکن بیرون آمدیم چند خانواده جلوى من را گرفتند و گفتند شیث حرکاتى کرده که آنها خیلى ناراحت شدند. وى گفت: من از آنها عذرخواهى کردم اما پس از عذرخواهى من آنها با على دایى رو به رو شدند و بار دیگر شکایت شیث رضایى را به دایى کردند. سه شنبه 19 بهمن 1389


 
  هافبک عراقى که مدتى پیش با استقلال قرارداد بسته بود دیروز به تهران آمد.هوار ملامحمد بالاخره پس از کش و قوسهاى فراوان و بدقولیهایى که کرده بود بامداد دیروز به تهران آمد تا تمریناتش را با استقلال شروع کند.جالب اینکه مسئولان باشگاه استقلال قصد نداشتند آمدن هوار را رسانه اى کنند. سه شنبه 19 بهمن 1389