فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

 پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر به برتری رسید 
 
- تیم فوتبال پرسپولیس تهران 3 امتیاز حساس دیدار با شاهین بوشهر را کسب کرد تا امیدهای اندک خود برای موفقیت در لیگ برتر دهم را همچنان حفظ کند. تیم فوتبال شاهین بوشهر از ساعت 15 امروز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور میزبان پرسپولیس بود که در پایان با نتیجه یک بر 2 شکست خورد. سپهرحیدری و محمد نوری برای پرسپولیس و عماد رضا برای شاهین بوشهر گلزنی کردند.
پرسپولیس از همان دقایقی ابتدایی چند حمله را برروی دروازه میزبان خود طراحی کرد و در دقیقه پنجم به گل رسید.
در این دقیقه حسین بادامکی ضربه آزاد را برروی دروازه حریف ارسال کرد که سپهر حیدری به راحتی با یک ضربه سر گل نخست این دیدار را برای سرخ پوشان تهرانی با ارمغان آورد.
پس از این گل بازیکنان دو تیم بیشتر به خطاهای متوالی روی آوردند به طوریکه در یک صحنه ستار زارع و امیرحسین فشنگچی پس از درگیری با کارت زرد هدایت ممبینی مواجه شدند.
در دقیقه 16 بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند که همین مساله برای آنها مشکل ساز شد.
عماد رضا مهاجم عراقی که چندی پیش به شاهین پیوست به خوبی از این ضربه آزاد استفاده کرد و گل مساوی را برای شاهین به ارمغان آورد.
پرسپولیسی ها که نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار دارند برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام دادند اما برنامه خاصی برای گلزنی در بازی خود نداشتند.
در دقیقه 31 سرخ پوشان پایتخت فرصت مناسبی برای رسیدن به گل به دست آوردند که هادی نوروزی در مصاف با مجید غلامی توپ را به دیرک دروازه شاهین کوبید.
نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم شاگردان علی دایی برای رسیدن به گل از توپ های بلند استفاده کردند که در دقیقه 64 غلامرضا رضایی ضربه کرنر را برروی دروازه شاهین ارسال کرد که محمد نوری با ضربه سر گل دوم سرخ پوشان تهرانی را به ثمر رساند.
پس از این گل بازیکنان شاهین بوشهر شاهین بوشهر حملات گسترده ای را برای جبران نتیجه انجام دادند که با مقاومت خط دفاعی پرسپولیس مواجه شدند.
در دقیقه 90 این دیدار عباس پورخسروانی بهترین فرصت را برای گلزنی از دست داد و از چند قدمی توپ را به دیرک دروازه پرسپولیس کوبید تا شاهین بازنده این دیدار لقب بگیرد.
پرسپولیس با این پیروزی 37 امتیازی شد و شاهین بوشهر هم 23 امتیازی باقی ماند.


 
تاریخ  مخابره پیام:شنبه 30 بهمن 1389
 

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد. عزیزاله محمدی افزود: دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران پس از بررسی های مختلف 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: سایر تیم ها نیز در تاریخ های 11 و 12 فروردین ماه بازی های خود را برگزار خواهند کرد. رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تاریخ بازی های 29 اسفند را نیز به هیچ عنوان نمی توان تغییر داد. وی تصریح کرد: امیدوارم با تغییر تاریخ برگزاری دیدار شهرآورد اعتراض تیم ها کاهش پیدا کند. وی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خواسته های تیم های لیگ را در صورت امکان برآورده سازیم. شنبه 30 بهمن 1389


 
 عباس ترابیان گفت: هنوز ارتباطمان را با کرش قطع نکرده ایم و به حضور دوباره این مربى در ایران خوشبین هستیم. ترابیان با بیان اینکه هنوز با کرش ارتباط دارم و با او از طریق تلفن صحبت مى کنم گفت: کرش به ۳ دلیل قصد داشت که با تیم ملى ایران کار کند و مطمئنا او هنوز ایران را از قلبش بیرون نکرده است. اول اینکه کوئیرش درایران محبت بسیار خوبى را از مردم، مسولان و مربیان فوتبال دید. دوم اینکه امکاناتى که درفوتبال ایران است که شاید درسطح آسیا هم بى نظیر باشد کرش را براى حضور در تیم ملى متقاعد کرده بود و دلیل سوم هم نمایش تیم ملى مقابل روسیه بود که در واقع کرش در آن بازى تیمى را دید که آنچه که انتظار داشت را به نمایش گذاشت. او تمایل دارد به ایران مشاوره بدهد وى ادامه داد: در حال حاضر کرش تمایل دارد که به عنوان مشاور فنى به ایران بیاید و برنامه هاى ما را زیرنظر داشته باشد و ارتباطش را هم با ما قطع نکرده است. پس از آنکه کرش گفت نمى تواند به ایران بیاید پیشنهادهایى از عربستان، آنگولا و واسکودو گاما را رد کرد. درهر صورت او یک آدم حرفه اى است و روند کارى مربیان بزرگ به گونه اى است که پس از سرمربیگرى در یک تیم ملى به یک تیم باشگاهى مى روند. ترابیان با اشاره به برخى مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال با کرش گفت: یکى از نکات جالب در قرارداد کرش این بود که او خود اصرار داشت که پاداشش را پس از صعود ایران به جام جهانى بگیرد و این نشان مى دهد که این مربى چقدر به کار خودش اطمینان دارد. مطمئنا ما سعى مى کنیم براى توافق مجدد با کرش از جذابیت هاى دیگرى استفاده کنیم تا با او به توافق برسیم، چرا که از دست دادن او یک ضرر بزرگ است. عباس ترابیان با اشاره به اینکه در این مقطع زمانى دیگرنباید به فکرمربى داخلى بود گفت: وقتى که ما صحبت ازبرنامه بلندمدت مى کنیم دیگر نباید مقطعى فکرکنیم. باید توجه کرد که ما دنبال یک مربى - معلم رفتیم که تیم ملى را در قالب هاى مختلف مدنظر داشته باشد و این موضوع نیاز به حضور ۳ ساله کرش در ایران داشت. عباس ترابیان با بیان اینکه با بازگشت کرش به ایران خوشبین هستم گفت: مواردى در قرارداد ما با کرش وجود داشت که در صورت بازگشت این مربى به ایران به آنها اصلا دست نمى زنیم. ضمن اینکه کرش هم تاکنون در این مورد صحبتى نکرده است او فقط مى خواهد نگرانى هایش برطرف شود و اگر این کار انجام شود او مثل قبل علاقمند به ایران است و پس از دیدار تیم ملى با روسیه هم گفت با این تیم خیلى کارها مى شود کرد. اگر ما صبر کنیم که راههایى براى حل کردن نگرانى هاى کرش انجام شود مى توانیم امیدوار باشیم که این مربى بزرگ به ایران بازگردد. شنبه 30 بهمن 1389


 
 فدراسیون فوتبال ایران مبلغ پیشنهادى نیجریه براى پرداخت غرامت را نپذیرفت.لغو یک طرفه و خارج از عرف و قرارداد منعقد شده از سوى نیجریه باعث شد فیفا رسما ایران را در این زمینه محق بداند. به این ترتیب، مقامات فوتبال نیجریه به خاطر آنچه که در ادبیات فیفا بى نظمى و عمل خلاف قانون اطلاق مى شود به پرداخت جریمه و غرامت راضى شدند. نیجریه دلیل بر هم زدن این بازى از قبل هماهنگ شده را از یک هفته مانده به بازى مصدومیت برخى از بازیکنان اصلى و کلیدى خود عنوان کرده بود اما بعدها مشخص شد که این کشور به دلایل غیر ورزشى اقدام به لغو قرارداد منعقد شده با فوتبال ایران کرده است. اسوشیتدپرس نوشته است: مقامات فدراسیون فوتبال ایران پس از این اتفاق، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار درخواست کردند که پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از سوى مقامات نیجریه مورد قبول قرار گرفته است. نیجریه روز سه شنبه اعلام کرد ۲۰۰ هزار دلار پرداخت مى کند اما مقامات فدراسیون فوتبال ایران تاکنون پاسخى به این موضوع ندا ده اند و با این شرایط به نظر مى رسد بر مبلغ قبلى پافشارى مى کنند. دیدار این ۲ تیم قرار بود ۲۶ آبان سال ۸۹ در ورزشگاه آزادى برگزار شود. شنبه 30 بهمن 1389


 
 در برنامه جدید تیم ملى فوتبال ایران بازى تدارکاتى با اکوادور یا حضور در یک تورنمنت دوستانه پیش بینى شده است. عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدارسیون فوتبال در مورد جایگزینى یک تیم به جاى اسکاتلند براى دیدار با ایران در روز ۹ فروردین، اظهار داشت: ۲ گزینه در این زمینه پیش رو داریم. گزینه اول تیم ملى اکوادور است که ابراز تمایل کرده با تیم ایران دیدارى تدارکاتى برگزار کند. هنوز محل برگزارى این مسابقه مشخص و معلوم نیست بازى در ایران برگزار شود یا در کشورى دیگر. وى ادامه داد: گزینه دیگر حضور تیم ملى ایران در یک تورنمنت دوستانه در منطقه با حضور تیم هاى ملى کشورهاى عربى است. نهایتا تا امروز برنامه دقیق تیم ملى مشخص و اعلام خواهد شد. شنبه 30 بهمن 1389


 
 پرویز مظلومى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم ریسک و برنامه هایم براى شکست دادن نفت جواب داد و مقابل آنها پیروز شدیم. وى پس از پیروزى ۳ بر یک تیم استقلال مقابل نفت تهران در نشست پس از بازى اظهار کرد: بازى بسیار خوبى بود. ما مى دانستیم که نفت حریف بسیارسرسختى است. حسین فرکى تیم خوبى را از نفت ساخته است. آنها حتى نسبت به نیم فصل نخست لیگ پیشرفت زیادى کرده اند. نفت دفاع فشرده و منسجمى را برابر ما داشت که نیاز بود که براى باز کردن آن نیازمند تدابیر لازم بودیم.او افزود: براى بازى کردن چنین دفاع هایى باید سه کار اصلى را انجام مى دادیم که خوشبختانه بازیکنان استقلال از عهده آن برآمدند، ابتدا بردن بازى به کناره ها و ارسال سانتر از جناحین، استفاده از ضربات ایستگاهى و استفاده از توپ هاى سوم سه کار برجستگى بود که ما براى باز کردن دفاع حریف انجام دادیم. از عملکرد بازیکنان استقلال رضایت کامل دارم. من از این برد خوشحالم، اما شادى بیشترم به خاطر روحیه، تلاش و موفقیتى است که در میان تک تک بازیکنان تیم وجود دارد. مظلومى گفت: از قبل وعده داده بودم که استقلال بعد از تعطیلات نیم فصل شرایط بهترى پیدا خواهد کرد ما اکنون روند مطلوبى پیدا کردیم و میزان دوندگى تیم زیاد شده است. دیدید که تا پایان ۹۰ دقیقه میل به پیروزى در میان بازیکنان استقلال وجود داشت. ما تیم یک دست و منسجمى را تشکیل داده ایم و در تمرینات نیم فصل سعى داشتیم ضعف ها را پوشش دهیم. اکنون همه بازیکنان به موفقیت تیم مى اندیشند و براى این هدف فرقى بین بازیکنان اصلى و ذخیره نیست. وى تاکید کرد: خوشحالم که نظم و انضباط در استقلال موج مى زند. اتحاد و یکدلى که در کادرفنى تیم ما وجود دارد به بازیکنان هم سرایت کرده و تمامى مشکلات را برطرف کرده است. نمونه روحیه جنگندگى تیم ما را در بازى مقابل نفت دیدید. ما پس از آنکه با استفاده از تدابیر لازم به گل اول بازى رسیدیم روى اشتباهى که پس از یکى از ضربات ایستگاهى داشتیم گل تساوى را دریافت کردیم، اما در بین دو نیمه توضیحات فنى کافى را به بازیکنان دادم، همچنین در نیمه دوم ریسک کردم و با بیرون کشیدن یک هافبک، مهاجم دیگرى چون آرش برهانى را به ترکیب اضافه کردم. آرش هم انگیزه زیادى داشت و خوب کار کرد و گل هم رفت، خوشحالم که ریسکم جواب داد. سرمربى تیم استقلال در مورد دیدار بعدى این تیم با سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از رقیبان است. آن تیم از مدعیان قهرمانى لیگ امسال بوده و تمام توانش را براى کسب این موفقیت بسیج کرده است. استقلال کادر مدیریت، بازیکنان و مربیان خوبى دارد. بى تردید این مسابقه براى هر دو تیم حساس خواهد بود و حکم یکى از فینال هاى لیگ را دارد. استقلال براى این جدال سخت که در اصفهان خواهد بود، برنامه ریزى کرده است. هر چند سپاهان تیم خوب و مقتدرى است اما استقلال هم بزرگى خودش را دارد و براى برد به میدان خواهد رفت. شنبه 30 بهمن 1389


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد