فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه به برتری رسید

تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه به برتری رسید

- تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه چهارشنبه شب در ورزشگاه بن زاید ابوظبی در چارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت ملی پوشان کشورمان با تک گل محمدرضا خلعتبری به برتری رسیدند. قضاوت این دیدار را 'علی حمد' از امارات برعهده داشت. ملی پوشان ایران پس از ناکامی در جام ملت های آسیا در این دیدار به مصاف روسیه رفتند تا با نمایشی مناسب، تلخی شکست در قطر را به فراموشی بسپارند که با ارائه یک بازی منطقی به هدف خود رسیدند.
تیم ایران در این دیدار با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی فر، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری، آرش افشین و محمد غلامی به زمین رفت.
از سوی دیگر 'دیک ادووکات' سرمربی نامدار تیم ملی روسیه با استفاده از تمام بازیکنان توانمند خود به مصاف ایران آمده بود.
'آندره آرشاوین'، 'رومن پاولیچنکو'، ' ایگناسویچ'، 'کرژاکوف' و 'آگنیکف' از جمله بازیکنان نامدار روسیه هستند که در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند.
این دیدار با حملات دو تیم آغاز شد و در دقیقه 18 تیم ایران بهترین فرصت گلزنی را در نیمه اول به دست آورد اما موفق به این کار نشد.
در این لحظه 'محمدرضا خلعتبری' نتوانست از اشتباه مدافعان روسیه استفاده کرده و دروازه خالی را باز نکرد.
یک دقیقه بعد تیم ملی روسیه عکس العمل نشان داد و حمله ای گسترده ای را برروی دروازه تیم کشورمان طراحی کرد که مهدی رحمتی با واکنشی زیبا اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را نداد.
در دقیقه 24 مهدی رحمتی برای دومین مرتبه دروازه ایران را نجات داد و ضربه 'ایگناسویچ' را به کرنر فرستاد.
در بیشتر دقایق نیمه نخست تیم روسیه بازی برتری را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست دروازه تیم ایران را بازکند تا دو تیم بدون دستیابی به گل راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم تیم ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشت و به میدان آمدن هادی نوروزی و غلامرضا رضایی به جای محمدغلامی و آرش افشین باعث شد تا ملی پوشان کشورمان بازی روانتری را ارایه بدهند.
همین امر سبب شد تا روسیه نتواند همچون نیمه نخست حملات گسترده ای را برروی دروازه تیم ایران انجام بدهد تا بازی به تعادل کشیده شود.
بازیکنان تیم ملی روسیه در دقایق پایانی با استفاده از شرایط بدنی مطلوب خود به دنبال بازکردن دروازه ایران بودند که مدافعان ایران و واکنش های رحمتی اجازه این امر را نداد.
در دقیقه 90 این دیدار محمد نوری پاس زیبایی را برای محمدرضا خلعتبری ارسال کرد که این مهاجم باتکنیک کشورمان با ضربه ای دقیق دروازه روسیه یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا را بازکرد.
خلعتبری پس از این گل از زمین بازی اخراج شد.
کارلوس کرش سرمربی پرتغالی که در آستانه قبولی هدایت تیم ملی ایران است این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد.

  غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از توافقات مقدماتى با کارلوس کرش پرتغالى و امضاى پیش قرارداد همکارى وى با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد. وى افزود: توافقات مقدماتى درخصوص مسائل مالى ، مدت و نحوه همکارى کارلوس کرش با فدراسیون فوتبال و چگونگى اداره تیم هاى ملى نهایى شده و در نخستین گام قرارداد مقدماتى با این مربى پرتغالى سه شنبه شب امضا شد .بهروان تصریح کرد: به نظر مى رسد این مربى پرتغالى از امکانات و بویژه کمپى که در اختیار تیم هاى ملى قرار دارد بسیار راضى است و شخصا نیزعلاقه و انگیزه زیادى براى همکارى با فدراسیون فوتبال ایران دارد ولى همه چیز پس از بازگشت او به پرتغال و پاسخ نهایى او بستگى دارد.عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز هیچ چیز در مورد همکارى این مربى پرتغالى با فدراسیون فوتبال قطعى نیست ، تاکید کرد: قرار است کرش به پرتغال بازگردد و با بررسى دوباره شرایط همکارى با فدراسیون فوتبال پاسخ نهایى خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده با امضاى قرارداد اصلى اعلام کند.وى در عین حال تصریح کرد: با شرایط فعلى مشکلى براى استخدام این مربى صاحب نام پرتغالى وجود ندارد مگر اینکه مسائل پیش بینى نشده اى در این زمینه اتفاق بیفتد که از اختیار ما خارج باشد. این عضو ارشد فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: کرش گزینه اصلى فدراسیون فوتبال است اما اگر به هر دلیلى استخدام این مربى واجد شرایط محقق نشود روى دو گزینه دیگرى که رایزنى هاى مقدماتى با آنها انجام شده است متمرکز خواهیم شد .  پنجشنبه 21 بهمن 1389

 عباس ترابیان رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال قبل از پرواز به امارات گفت: به هر حال درمورد مصاحبه انجام شده با کرش خودفدراسیون مدیریت کرد و مدیر روابط عمومى فدراسیون نیز در جلسه عصر سه شنبه حضور داشت. پیش از جلسه قرارى براى مصاحبه با کرش گذاشته نشده بود اما به دلیل احترام به خبرنگاران و رسانه ها ما وظیفه داشتیم در مورد کروش و چگونگى حضور وى در ایران و سایر مسائل توضیحاتى را ارائه دهیم. من نمى خواهم در مورد چگونگى و کیفیت برگزارى جلسه رسانه اى عصر سه شنبه صحبت کنم اما کرش بعد از صحبت با خبرنگاران گلایه اى را مطرح نکرد. با این حال مطمئنا در آینده مصاحبه هاى مطبوعاتى با برنامه ریزى بهترى انجام خواهد شد. ترابیان در ادامه در مورد چگونگى عقد قرارداد با کرش گفت: ما نمى خواهیم براى عقد قرار داد با کرش عجله کرده و فشارى را متوجه سرمربى پرتغالى کنیم. هدف ما این است که همه کارها طبق روال و برنامه پیش برود و امیدواریم سه چهار روز دیگر در این خصوص تصمیم نهایى از سوى کروش و فدراسیون اتخاذ شده و در صورت مهیا شدن تمام مسائل کار عقد قرارداد با این مربى انجام شود. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان در سازمان لیگ برتر عید ندارند که براى ما در تعطیلات نوروز بازى مى گذارند؟وى اظهار داشت: واقعا آقایان چگونه فکر مى کنند که براى تیم ما چنین برنامه فشرده اى در نظر گرفته اند. اعضاى تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نوروز فرصت دارند که چند روزى را در کنار خانواده هاى خود سپرى کنند اما سازمان لیگ با این برنامه ریزى دو روز تعطیلى ما را خراب کرد.او ادامه داد: تیم ما ۲۹ اسفند ماه بازى دارد و باید شش فروردین سال آینده نیز در دربى به میدان برود. متاسفانه آقایان با برنامه ریزى خود و برگزارى بازى هاى بى دلیل براى تیم ملى تیم ها را در شرایط فشرده اى قرار داده اند.تیم پرسپولیس با این برنامه ریزى آقایان نباید استراحت کند و تعطیلاتش خراب مى شود. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 «بهتاش فریبا» مربى تیم فوتبال استقلال تهران درباره اعلام برنامه رقابت هاى لیگ برتر و زمان برگزارى شهرآورد استقلال و پرسپولیس در ۶ فروردین سال ۹۰ گفت: در ماه اسفند دیدار هاى استقلال در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اوج فشردگى خود مى رسد و باید انواع و اقسام بازى ها را انجام دهیم. باید به عربستان سفر کنیم و در زمان هاى قبل و بعد از آن باید در لیگ بازى کنیم. مسافرت هاى متوالى باعث خستگى بازیکنان و کادرفنى مى شود و این قضیه به سود ما نخواهد بود.وى ادامه داد: بازى با پرسپولیس در ۶ فروردین مناسب نیست و به زمان اعلام شده اعتراض داریم. سازمان لیگ باید براى تیم هایى که در رقابت هاى آسیایى بازى مى کنند، برنامه بهترى در نظر بگیرند تا نمایندگان ایران دچار خستگى نشوند. پنجشنبه 21 بهمن 1389

 پرویز مظلومى سرمربى استقلال معتقد است که برگزارى دربى در عید تصمیم چندان درستى نیست. مظلومى در خصوص این موضوع گفت: من هم معتقدم که برگزارى این بازى در تعطیلات عید درست نیست چرا که بازیکنان مربیان و دیگر اعضاى دو تیم دوست دارند که در تعطیلات نوروز بیشتر در کنار خانواده باشند. من امیدوارم سازمان لیگ این بازى را در یک زمان برگزار کند. در ضمن هر دو تیم درگیر رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا هم هستند ما آخر اسفند بازى داریم و بازیکنان براى انجام دیدار سنگین مقابل پرسپولیس احتیاج به استراحت دارند و معتقدم که برگزار دربى در عید چندان خوب نیست. مظلومى که حالا تیمش را در نزدیکى ذوب آهن مى بیند، در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانى دارید، خاطرنشان کرد: فکر مى کنم اوضاع تیم ما با این پیروزى مناسب شد. ما در این فصل مشکلات زیادى داشتیم و امتیازهایى را از دست دادیم ولى اگر در ادامه لیگ راحت امتیاز از دست ندهیم صددرصد قهرمان خواهیم شد. مظلومى درباره اضافه شدن حوارملامحمد به استقلال مى گوید: مدت ها منتظر این بازیکن بودیم و حالا حوار باید در تمرینات حاضر شود تا وضعیتش را بررسى کنیم. مطمئناظ او مى تواند به استقلال کمک کند. پنجشنبه 21 بهمن 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد