فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

برد استقلال و توقف پرسپولیس در هفته بیست و دوم

 برد استقلال و توقف پرسپولیس در هفته بیست و دوم

- تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر پیکان 40 امتیازی شد و خود را به صدر جدول نزدیک تر کرد. در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید رجایی قزوین میهمان پیکان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود این تیم به پایان رسید. فرزاد آشوبی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، سید مهدی سید صالحی در دقیقه 20 و حنیف عمران زاده در دقیقه 80 برای استقلال گلزنی کردند و جهانگیر عسگری نیز در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی گل پیکان را به ثمر رساند.
این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به جایگاهشان در جدول رده بندی به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرم داشتند،‌ اما این بازیکنان استقلال بودند که روی خطای هند علی قربانی مدافع پیکان صاحب یک پنالتی شده و در دقیقه 12 توسط آشوبی گل اول مسابقه را به ثمر رساندند.
در حالی که پس از گل اول، شاگردان حمید علیدوستی برای جبران نتیجه دامنه حملات خود را افزایش دادند باز هم این بازیکنان استقلال بودند که با ضربه سید مهدی سید صالحی در دقیقه 20 گل دوم خود را وارد دروازه میزبان کردند.
مدافعان کناری تیم پیکان در این مسابقه عملکرد قابل توجهی نداشتند و هر دو گل شاگردان پرویز مظلومی در نیمه اول از این قسمت کلید خورد.
پس از گل دوم استقلال، بازی به تعادل کشیده شد و تلاش هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه ماند تا این مسابقه در نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.
تیم پیکان که با دریافت دو گل، چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم برنامه های هجومی خود را گسترش داد و بازیکنان این تیم در دقایق 53 و 67 تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند که در این امر ناکام ماندند.
برنامه های تیم پیکان سرانجام در دقیقه 75 به ثمر نشست و جهانگیر عسگری توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر برساند.
پس از این گل شاگردان علیدوستی به جبران نتیجه امیدوارتر شده و با انگیزه بیشتری به مسابقه ادامه دادند، ولی باز هم این تیم استقلال بود که توسط حنیف عمران زاده در دقیقه 80 گل سوم را به ثمر رساند تا آب سردی را بر پیکر تیم میزبان بریزد.
تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده نتیجه ای نداشت و بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال با این نتیجه 40 امتیازی شد و با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.




تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران حریف تیم 10 نفره راه آهن شهرری نشد.
در این دیدار که عصر یکشنبه در حضور دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد شود، پرسپولیس در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم 10 نفره راه آهن رضایت داد تا فاصله امتیازات این تیم با سایر مدعیان این رقابت ها افزایش یابد.
'حسن رودباریان' دروازه بان تیم راه آهن در دقیقه 43 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا زردپوشان 10 نفره در نیمه دوم مقابل پرسپولیس صف آرایی کنند.
دو تیم در اوایل نیمه نخست، بازی پایاپای و کم و افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوری که موقعیت گلزنی چندانی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.
سرخ پوشان که عمق خط دفاع تیم راه آهن را نشانه رفته بودند در اواسط نیمه نخست با دوندگی بسیار نبض بازی را در دست گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه راه آهن طراحی کردند، اما هادی نوروزی، امیر حسین فشنگچی و مازیار زارع موقعیت های گلزنی خود را از دست دادند.
بازیکنان تیم راه آهن نیز در این نیمه، سعی داشتند تا با تجمع در یک سوم خط میانی، اجازه بازیسازی را به هافبک های تیم پرسپولیس نداده و در ضد حملات دروازه حریف را تهدید کنند.
تاکتیک تیم راه آهن در مهار بازیکنان تیم پرسپولیس در نیمه نخست مثمر ثمر واقع شد به طوری که دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا با استفاده از برتری عددی، دروازه راه آهن را باز کنند.
سرخ پوشان در این نیمه از کناره ها به سمت دروازه راه آهن نزدیک شدند، اما دفاع پر تعداد زردپوشان مانع از خودنمایی مهاجمان پرسپولیس شد.
حملات احساسی، بی هدف و پراکنده بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم ادامه یافت و فریادهای علی دایی سرمربی این تیم نیز تاثیری در روند بازی سرخپوشان نداشت تا پرسپولیس با قبول چهارمین تساوی خود در لیگ برتر از جمع مدعیان لیگ برتر خارج شود.
تیم راه آهن، نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد. حسین کوشکی مدافع جانشین امین متوسل زاده مهاجم شد تا این تیم با حداقل امتیاز ورزشگاه آزادی تهران را ترک کند که تاکتیک مهدی تارتار سرمربی این تیم به ثمر نشست تا دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یابند.
در مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم، تیم صدرنشین ذوب آهن با دو گل مغلوب سپاهان شد تا جدال مدعیان در هفته های آینده، حساس تر از گذشته دنبال شود.
در سایر بازی ها، تیم بحران زده استیل آذین در ادامه ناکامی های خود با یک گل مغلوب مس کرمان شد، نفت تهران با نتیجه چهار بر یک مقابل پاس همدان به پیروزی رسید و تیم تراکتورسازی تبریز با درخشش 'جاسم کرار' عراقی با نتیجه دو بر یک از سد شاهین بوشهر گذشت.
نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:
پرسپولیس تهران صفر راه آهن شهرری صفر
پیکان قزوین 1 استقلال تهران 3
صبای قم 1 فولاد خوزستان 1
مس کرمان 1 استیل آذین تهران صفر
تراکتورسازی تبریز 2 شاهین بوشهر 1
سایپا البرز 1 ملوان انزلی 1
سپاهان اصفهان 2 ذوب آهن اصفهان صفر
نفت تهران 4 پاس همدان 1
صنعت نفت آبادان 1 شهرداری تبریز 1
هفته بیست و سوم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری با برگزاری هشت دیدار آغاز می شود که برنامه این هفته از رقابت ها به شرح زیر است:
جمعه 29 بهمن
مس کرمان با فولاد خوزستان
پیکان قزوین با استیل‌آذین تهران
سپاهان اصفهان با پاس همدان
صبای‌قم با شهرداری تبریز
صنعت نفت آبادان با ذوب‌آهن اصفهان
تراکتور‌سازی تبریز با ملوان انزلی
سایپا البرز با راه‌آهن شهرری
نفت تهران با استقلال تهران
شنبه 30 بهمن
پرسپولیس تهران با شاهین بوشهر

 - غلامرضا رضایى بازیکن ملى پوش و گلزن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید راه آهن شهررى را شکست دهیم.وى درباره بازى با راه آهن شهررى از هفته بیست و دوم رقابت هاى لیگ برتر به خبرنگار ورزشى برنا گفت: از روز جمعه تمرینات خود را براى بازى با راه آهن آغاز کرده ام تا بتوانم در شرایط مناسبى قرار داشته باشم و به پرسپولیس کمک کنم. او ادامه داد: هر ۲ تیم به پیروزى فکر مى کنند و تلاش مى کنیم با شکست راه آهن هوادارنمان را خرسند نگه داریم. اگر لوکوموتیورانان را از پیش رو برداریم، کماکان در کورس مدعیات قهرمانى قرار خواهیم داشت. رضایى درباره بازى تدارکاتى ایران و روسیه نیز تصریح کرد: با ارائه بازى روان نشان دادیم که فوتبال ایران پتانسیل فراوانى دارد و به فوتبال جهان اثبات کردیم که حرف هاى فراوانى براى گفتن خواهیم داشت.  یکشنبه 24 بهمن 1389


 پرویز مظلومى، سرمربى استقلال در پایان تمرین روز گذشته استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار امروز با پیکان اظهار داشت: خوشبختانه جبارى نیز در کنارمان تمرین کرد و شرایط بدى نیز نداشت اما این بازیکن از بازى هاى آینده در خدمت استقلال خواهد بود و در دیدار مقابل پیکان روى نفرات دیگرى حساب مى کنیم. وى ضمن خوشحالى از وضعیت آمادگى هوار ملا محمد گفت: هوار دو سه روز است که کارهاى بدنى انجام مى دهد و از هفته آینده مى توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. مظلومى با تاکید بر نگرانى اش مبنى بر سرماخوردگى فرهاد مجیدى گفت: در تمرین روز جمعه اجازه ندادم مجیدى با تیم تمرین کند و از او خواستم کارهاى بدنى انجام دهد. بقیه بازیکنان در شرایط خوبى هستند ضمن آنکه مقابل تیمى باید بازى کنیم که با نیم فصل اول قابل قیاس نیست. پیکانى ها تغییرات زیادى داشتند و با آمدن حمید علیدوستى نتایج خوبى گرفتند همانند برد پر گلى که مقابل پرسپولیس بدست آورده اند. وى افزود: بازى سختى داریم اما بازیکنان من با شرایط آگاه هستند و تنها براى کسب ۳ امتیاز پا به زمین مى گذاریم. سرمربى استقلال که در جمع خبرنگاران صحبت مى کرد در خصوص حضور کرش در فوتبال ایران گفت: درست است که با او قرارداد نبسته ایم اما باید بدانیم که همه چیز فوتبال ما مربى نیست و باید شرایط و امکانات را براى او مهیا کنیم. او مربى کارنامه دارى است و امیدواریم راضى به کار در کشور ما شود هرچند صحبت هایى مى شود و خیلى ها تلاش مى کنند او در ایران نماند. مظلومى در پاسخ به این سطال که چه کسانى تلاش مى کنند کرش به ایران نیاید گفت: تلاش ها بیرون از ایران صورت مى گیرد و شرایط سیاسى باعث مى شود عده اى نخواهد فوتبال در ایران رشد کند. سرمربى استقلال در پایان از پیش بینى نتیجه تیمش از دیدار مقابل پیکان خوددارى کرد و گفت: نتیجه به عملکرد دو تیم بستگى دارد و کادر فنى تلاش خود را انجام داده است. امیدوارم روى نقاطى که کار کرده ایم به نتیجه برسیم و با دست پر از مسابقه امروز خارج شویم. یکشنبه 24 بهمن 1389

 افشین قطبى سرمربى پیشین تیم فوتبال ایران کشورهاى ژاپن و کره جنوبى را در خصوص استفاده از ظرفیت هاى بازیکنان جوان فراتر از دیگر کشورهاى آسیایى دانست. وى در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ژاپنى بسیار تکنیکى، باهوش، سختکوش و منضبط هستند و براى تیم خود تمام و کمال مایه مى گذارند. بازى در خارج از ژاپن فرصت بزرگى براى بازیکنان این کشور خواهد بود تا بازى در فرهنگى متفاوت با برترى هاى تاکتیکى را تجربه کنند. این کار به بازیکنان جوان ژاپنى نیز این فرصت را خواهد داد تا در تیم هایشان جا باز کنند و به نظر من فوتبال ژاپن از این انتقال بازیکنان سود مى برد.قطبى بر این باور است که بازیکنان استرالیایى با حضور در تیم هاى شرق آسیا، فوتبال خود را توسعه مى بخشند. وى گفت: در کره، ژاپن و چین، باشگاه ها قادر هستند بازیکنان انگلیسى زبان را به خدمت بگیرند که این موضوع با روحیه جنگندگى استرالیایى ها ، یک بازى دو سر برد است. یکشنبه 24 بهمن 1389

 سازمان لیگ برتر اسامى محرومان هفته بیست و دوم رقابتهاى لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که بر این اساس تنها ۶ بازیکن از همراهى تیم هاى خود محروم هستند. اسامى محرومان هفته بیست و دوم به شرح ذیل است :
شاهین بوشهر: منصور تنهایى
پاس همدان : نادر احمدى
ذوب آهن اصفهان: على احمدى
استیل آذین: هادى ایمانى ، حسن اشجارى
مس کرمان: میلاد فخرالدینى
اسامى بازیکنانى که تا ۲ جلسه محرومیت آنها مورد بخشودگى قرارگرفته نیز به این شرح است :
نفت تهران: محمد حسین مهرآزما و محمدرضا نیک نهال
استیل آذین : حسین کعبى
مس کرمان: ساکت الهامى (مربى)
فولاد خوزستان: کوروش بختیارى زاده (مربى)
تراکتورسازى تبریز: کرار جاسم یکشنبه 24 بهمن 1389

 «فلیکس ماگات» از هواداران تیم فوتبال شالکه صفر چهار خواست از انتقاد خود مبنى بر خریدهاى زمستانى دست بکشند و به حمایت از تیم بپردازند. خریدهاى زمستانى دقیقه ۹۰ ماگات انتقاد گسترده هواداران شالکه را به همراه داشته است. على کریمى و آنجلوس کاریستیاس یونانى، خریدهاى دیرهنگام ماگات به حساب مى آیند. هفته گذشته و در آستانه دربى حساس تیم هاى دورتموند - شالکه، ماگات ملاقات با جمعى از هواداران تیم را رد کرد تا تمرکز تیم بر هم نریزد.بر پایه گزارش ساکرنت، ماگات بتازگى در پیامى از هواداران شالکه خواسته تا تیم خود را در دیدار با فرایبورگ تنها نگذارند. سرمربى شالکه در پیام خود نوشت: ما بازیکنان، تیم، هواداران و باشگاه باید با کمک یکدیگر مقابل دنیا بایستیم. این ، ناقض این نیست که من حتى الامکان با مشکلات رو به رو نشوم بلکه باید بدون اینکه احساس خود را دخیل کنم، بگویم که احساس شما براى ما مهم تر از هر چیزى است و باید در جهت درست به کار گرفته شود.ماگات در بخش دیگرى از پیام خود آورده است: من در چند روز گذشته حمایت خوبى را از جانب شما شاهد بوده ام و این حمایت باید در بازى روز شنبه مقابل فرایبوگ هم ادامه پیدا کند.رابین دوت، مربى فرایبورگ هم در خصوص بازى با شالکه گفته است: شالکه یکى از باشگاه هاى برتر اروپایى است و سومین تیم برتر آلمان هم محسوب مى شود. شما کافى است به تک به تک بازیکنان نگاه کنید تا متوجه این موضوع شوید. یکشنبه 24 بهمن 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد