فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار کوتاه لیگ برتر ایران

 - عزیز محمدى رئیس سازمان لیگ اعلام کرد؛ هیچ درخواستى مبنى بر تغییر زمان مسابقه پرسپولیس و صبا به این سازمان ارائه نشده و مشکلى براى برگزارى دیدار صبا و پرسپولیس وجود ندارد.وى در مورد شایعه لغو مسابقه صبا و پرسپولیس گفت: هیچ درخواستى مبنى بر تغییر زمان مسابقه این ۲ تیم یا لغو این دیدار به سازمان لیگ ارائه نشده و بنابراین مسابقه طبق برنامه قبلى اعلام شده راس ساعت ۱۵ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. سه شنبه 1 دی 1388

ISN - سازمان لیگ حرفه اى برترین هاى اخلاق هفته بیستم لیگ برتر را به شرح ذیل اعلام کرد: مربى اخلاق: رسول کربکندى سرمربى تیم فوتبال( صباى قم) ، بازیکن برتر اخلاق:
سهراب بختیارى زاده بازیکن تیم (صباى قم)، تیم اخلاق:( استقلال تهران) با تشکر از تیم هاى پاس همدان، ملوان بندرانزلى و مس کرمان.
سه شنبه 1 دی 1388

ISN - زلاتکو کرانچار سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: براى دیدار روز چهارشنبه آمادگى کامل داریم و اجازه نمى دهیم صبا غافلگیرمان کند.وى پس از تمرین دیروز پرسپولیس در آستانه دیدار با صباى قم در مورد آخرین شرایط سرخپوشان اظهار داشت: سعى مى کنیم از ۱۵ روز تعطیلى لیگ برتر به نحو مطلوب و بدون حاشیه استفاده کنیم. قصد داریم با سفر به دوبى اردوى تدارکاتى را در این شهر ساکت و بى حاشیه برگزار کنیم. این اردو مى تواند براى ما خوب باشد و البته بازیکنان باید نهایت استفاده را از آن بکنند. سرمربى پرسپولیس در مورد هوار محمد گفت: من در این مورد نظرى ندارم و فقط باشگاه پرسپولیس باید در مورد او تصمیم گیرى کند. کرانچار در مورد پیشنهاد باشگاه نساجى به محمد پروین گفت: با توجه به اینکه پروین بازیکن بزرگى است و من هم به مسائل تاکتیکى بازیکنان توجه مى کنم به سادگى اجازه جدایى او را از پرسپولیس نمى دهم مگر اینکه منافع باشگاه در میان باشد. به هوار محمد گفته ام سعى خود رادو چندان کن که به ترکیب اصلى برسى. او باید قدر خود را بیشتر بداند. سرمربى پرسپولیس در مورد لیست جدید تیم ملى فوتبال ایران و بازیکنانى که از پرسپولیس به این تیم دعوت شده اند تصریح کرد: این نظر سرمربى تیم ملى بوده اما ما بازیکنان دیگرى هم قبلا در تیم ملى داشتیم. خوشحالم که خلیلى و سپهر حیدرى به تیم ملى دعوت شدند. آنها فشارهاى زیادى را تحمل کردند و برایشان آرزوى موفقیت مى کنم. وى در پاسخ به این سؤال که اگر سرمربى تیم ملى بودید چند بازیکن پرسپولیس را به این تیم دعوت مى کردید گفت: نگاه من در این مورد با قطبى متفاوت است زیرا من به کیفیت اهمیت بیشترى مى دهم. وقتى مربى تیم ملى کرواسى بودم ۸۰ درصد بازیکنان را از کشورهایى مانند آلمان، فرانسه، اسپانیا و انگلیس به تیم ملى دعوت کردم و بهترین ها همیشه زیر ذره بین من قرار داشتند. این مورد را طرفداران فوتبال ایران بدانند که کیفیت همیشه در اولویت من بوده است. کرانچار در مورد صباى قم حریف روز چهارشنبه پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: این تیم را به خوبى شناسایى کردیم. صبا تیم قوى و فرصت طلبى است البته ما هم مى خواهیم به صدر جدول برسیم. وى افزود: اختلاف امتیازات در صدر جدول نزدیک است و هیچ کس حق اشتباه ندارد زیرا یک تیم با یک شکست از صدر جدول دور مى شود. سرمربى پرسپولیس ادامه داد: صبا در ۳ بازى اخیر نتیجه خوبى گرفته است اما آمادگى کامل داریم و اجازه غافلگیرى را به حریف نخواهیم داد. وى در مورد ناراحتى عادل کلاه کج به دلیل بیرون ماندن از ترکیب اصلى پرسپولیس گفت: همیشه بهترین ها و آماده ترین ها در ترکیب تیم من قرار مى گیرند. در این مورد با کلاه کج حرف زدم و مشکلى وجود ندارد. از همه بازیکنان کمک خواستم و همین جا هم اعلام مى کنم اگر مى توانند در ترکیب اصلى قرار بگیرند بدون حرف خود را به من تحمیل کنند. من بازیکنان فداکار مى خواهم که اگر در ترکیب قرار نداشتند دلشان با پرسپولیس باشد. موفقیت پرسپولیس به بازى کردن عادل یا غیر او بستگى ندارد و ۲۶ بازیکن ما با موفقیت پرسپولیس خوشحال شوند. سرمربى پرسپولیس در مورد نقاط ضعف لیگ برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من در لیگ ایران همه چیز را مثبت مى بینم. شما جدول را نگاه کنید به همه چیز پى مى بردید زیرا اختلاف امتیاز ها ناچیز است و این نشان مى دهد سطح کیفى فوتبال ایران خوب است که از این مورد نمى توان به سادگى گذشت. وى در مورد اشتباهات داورى گفت: خبرنگاران خودشان در این مورد قضاوت کنند آنها با استخراج آمار سوت هاى درست و نادرست به نفع تیم ما در مورد قضاوت داوران در دیدارهاى پرسپولیس قضاوت داشته باشند. سه شنبه 1 دی 1388

ISN - شرایط عمومى ناصرحجازى رو به بهبودى مى رود و همین مسأله امیدواریها را در نزد اهالى خانه و دوستان ناصر حجازى بیشتر وبیشتر کرده است.خانم شفیعى همسر ناصر حجازى ضمن بیان مطلب بالا درباره آخرین شرایط جسمانى همسر خود گفت: خوشبختانه از یکشنبه شب وضعیت جسمانى ناصر حجازى رو به بهبودى گذاشت و این مسأله پزشکان معالج و دوستداران وى را خوشحال ساخت.همسر ناصرحجازى در ادامه گفت: در حال حاضر حرف زدن براى ناصرخان تا حدودى سخت و دشوار است، بطورى که وقتى چند کلام به زبان مى آورد دچار مشکل تنفسى شده و با مشکل مواجه مى شود.خانم شفیعى گفت: در حال حاضر ناصر حجازى در اطاقى در منزلش مشغول استراحت است و پزشکان نیز او را ممنوع الملاقات کرده اند تا او زودتر به بهبودى کامل برسد.همسر ناصر حجازى گفت: با وجود اینکه خیلى از دوستان این روزها براى دیدار با ناصر حجازى ما را شرمنده محبت هاى خود ساخته اند اما به گفته پزشکان این دوستان بهتر است براى رعایت حال او، اصرارى در اینباره نداشته و اجازه دهند تا حجازى به استراحت بپردازد.خانم شفیعى از آقایان انارکى، عطاران و روح اللهى به عنوان پزشکان معالج ناصر حجازى نام برد و گفت: پزشکان امیدوارند که طى روزهاى آینده خبرهاى خوبى را در خصوص سلامتى ناصر حجازى به علاقمندان او بدهند، ضمن اینکه ما نیز از همه مردم ایران مى خواهیم که در این شبها، که تعلق به خاندان امام حسین (ع) و مظلومیت آنها دارد، ناصر حجازى را از دعاى خیر خود فراموش نکرده و براى سلامتى وى دعا کنند. سه شنبه 1 دی 1388

ISN - هافبک محروم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من هم همانند ۲ بازیکن دیگر تیم درخواست بخشش خود را به کمیته انضباطى باشگاه ارائه داده ام.وى افزود: به همراه رضا عنایتى وسیاوش اکبرپور درخواست بخشش خود را ارائه داده ایم و منتظر جواب و نتیجه این درخواست هستیم. وى درخصوص بى سر وصدا بودن درخواست بخشش نسبت به عنایتى و اکبرپور اظهار داشت: نیازى نیست که این درخواست علنى باشد و رسانه ها به زودى از آن مطلع شوند. وقتى اکبرپور وعنایتى درخواست خود را ارائه دادند، من هم آنها را همراهى کردم. کاظمى در پاسخ به سوالى مبنى بر امکان تجدید نظر در حکم صادر شده گفت: هنوز هیچ خبرى به ما نداده اند و در این مورد چیزى نمى دانم ضمن اینکه دوست ندارم در این خصوص بیشتر صحبت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد