فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر

تهران www.zavyeh.com- تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب درنخستین دیدار خود در رقابت های چهارجانبه قطر مقابل تیم میزبان تن به شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه "بن حمد" شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد، تیم ایران در وقت های تلف شده بازی با نتیجه سه بر دو مغلوب حریف خود شد. "علی عفیف" در دقیقه 7 و "ماجد محمد" در دقایق 10 و 4+90 برای تیم قطر و "میلاد زنیدپور" در دقیقه 38 و " احسان حاج صفی" در دقیقه 47 برای تیم ایران گلزنی کردند.
بازی با حملات غافلگیر کننده قطری ها آغاز شد به طوریکه این تیم با استفاده از غفلت مدافعان ایرانی، دو گل وارد دروازه سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم کشورمان کردند.
بیش از 10 دقیقه به طول انجامید تا بازیکنانی ایرانی از شوک دو گل حریف خارج شوند، اما در ادامه بازی با دوندگی بسیار و کنترل زمین توانستند حملاتی را بر روی دروازه قطری ها ایجاد کنند.
حملات سفید پوشان ایرانی در دقیقه 38 برروی یک کار گروهی در عمق خط دفاع حریف به ثمر نشست. در این صحنه "محمد نوری" پشت محوطه جریمه تیم قطر پاس ایده آلی را برای زنیدپور فراهم کرد که شوت سرکش این بازیکن در درون دروازه "قاسم برهان" دروازه بان باتجربه حریف جا گرفت.
حملات ملی پوشان ایرانی در اواخر نیمه نخست ادامه یافت، اما این حملات با دفاع منطقی قطری ها بی ثمر ماند تا بازیکنان کشورمان با شکست به رختکن بروند.
نیمه دوم این دیدار با ادامه حملات تیم ایران آغاز شد که در نهایت سفیدپوشان بر روی یک ضربه کرنر و شوت حاج صفی بازی را به تساوی کشاندند.
در اواسط نیمه دوم ، هر دو تیم چند شانس فرصت گلزنی بدست آوردند، اما این موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.
در لحظات پایانی بازی که همگان در انتظار سوت پایانی داور بودند اشتباه فاحش " حسین کعبی" کاپیتان تیم ملی کشورمان باعث شد تا قطری ها به گل پیروزی بخش خود دست یابند.
در این صحنه کنترل ناموفق کعبی فرصت مناسبی را در اختیار ماجد محمد قرار داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با رحمتی، گل سوم قطر را به ثمر برساند تا این تیم در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، رقابت های فوتبال چهارجانبه قطر عصر یکشنبه با پیروزی یک بر صفر تیم ملی کره شمالی مقابل تیم ملی مالی آغاز شد.
تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه هفته جاری در دومین دیدار خود در این دوره از مسابقه ها به مصاف تیم ملی مالی می رود.
ملی پوشان کشورمان خود را برای رویارویی با تیم ملی سنگاپور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در سال 2011 آماده می کنند.
دیدار دو تیم روز شانزدهم دی ماه جاری در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار خواهد شد.
تیم ملی کشورمان هم اکنون با کسب 7 امتیاز در صدر گروه پنجم این مسابقه ها قرار دارند و تیم های سنگاپور، تایلند و اردن در رتبه های بعدی ایستاده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد