فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ فوتبال هفته -تعطیلات

ISN - تیم فوتبال استقلال تهران که برای یک بازی دوستانه به دبی سفر کرده است، دوشنبه شب موفق شد تیم الوصل میزبان خود را شکست دهد. این مسابقه که به منظور تجلیل از "راشد اسماعیل" کاپیتان الوصل تدارک دیده شده بود، با پیروزی 5 بر یک استقلال به پایان رسید. گلهای استقلال را در این بازی فرهاد مجیدی (دو گل) ، سیدصالحی، حنیف عمران زاده و بازیکن جدید مجتبی محبوب مجاز به ثمر رساندند . در بین دو نیمه ، مراسم تجلیل از کاپیتان با سابقه الوصل انجام شد که به همین دلیل بازی با 25 دقیقه تاخیر در این نیمه آغاز شد. سه شنبه 8 دی 1388

ISN - على دایى رسماً قراردادش را به عنوان سرمربى جدید تیم فوتبال پرسپولیس امضا کرد. پس از مذاکرات هفته جارى و اواخر هفته گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با على دایى براى پذیرش سرمربیگرى این تیم و در نهایت قبول پیشنهاد پرسپولیس از سوى على دایى، وى دیروز با حضور در محل باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمى اش را با این باشگاه به امضا رساند. سه شنبه 8 دی 1388

ISN - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از امضاى قرارداد على دایى و توافق یک و نیم ساله با سرمربى جدید این تیم خبر داد. على دایى صبح دیروز دوشنبه با حضور در محل باشگاه پرسپولیس رسما قراردادش را امضا کرد و جانشین زلاتکو کرانچار در این تیم شد. حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از امضاى قرارداد دایى به خبرنگاران گفت: دایى قراردادش را یک و نیم ساله و سفید امضا کرده است. سه شنبه 8 دی 1388

ISN - محمد احمدزاده سرمربى سابق تیم ملوان انزلى از مذاکره با على دایى براى حضور در پرسپولیس خبر داد.وى در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان دستیار على دایى اظهار داشت: اصلا دوست ندارم صحبتى در این زمینه داشته باشم و فقط یک جمله مى گویم که دایى براى حضور در پرسپولیس با من صحبت کرده است. او از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خوددارى کرد و حاضر نشد به این سؤال پاسخ دهد که حاضر است در پرسپولیس دستیار على دایى شود یا نه. احمدزاده هفته گذشته از سوى هیات مدیره باشگاه ملوان از سرمربیگرى این تیم کنار گذاشته شد. سه شنبه 8 دی 1388

ISN - زلاتکو کرانچار سرمربى برکنار شده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اطمینان دارم دایى در کنار بازیکنان به موفقیت خواهد رسید.وى افزود: من در سطح بالایى با شما همکارى کردم و از اینکه در کنار بازیکنان بزرگى مثل بازیکنان پرسپولیس فعالیت کرده ام بسیار خوشحالم. اکنون که ایران را ترک مى کنم بسیار راضى ام و هیچ دلخورى یا مشکلى وجود ندارد. اطمینان دارم دایى در کنار بازیکنان به موفقیت خواهد رسید.او ادامه داد: از کاشانى، هواداران، بازیکنان و سایر مسئولان پرسپولیس متشکرم و از اینکه در این مدت با آنها بودم خاطرات خوشى را با خود به کشور خواهم برد. من یک آرزوى بزرگ دارم و این را از صمیم قلبم مى گویم؛ امیدوارم پرسپولیس با مربى جدید خود به قهرمانى برسد و همه هواداران را شاد کند. این مربى عنوان کرد: در ۲۰ ماه اخیر سازماندهى خوبى توسط من و سایر همکارانم صورت گرفت و تیم پرسپولیس به اوضاع خوبى رسیده است. امیدوارم میراث رسیده به مربى جدید به هدف برسد.کرانچار افزود: با وجود مسائل پیش آمده از همه چیز راضى هستم و دوست ندارم به این زودى و به این راحتى بگویم خداحافظ اما فوتبال بسیار بى رحم است و غیرقابل پیش بینى. همه مى دانند من به خاطر پول کار نمى کنم چه در ورزش و چه در زندگى مسائلى غیر از پول را در نظر مى گیرم. امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود و دوباره شادى به جمع هوادارانش بازگردد.وى همچنین در کنفرانس خبرى گفت: امیدوارم على دایى برعکس من خوش شانس باشد.وى با اشاره به اینکه با تغییر ساختارى که در این تیم داده درباره تغییرات مداوم در پرسپولیس اظهار داشت: به غیر از مواردى که مصدومان تیم زیاد مى شدند و مجبور به تغییر در ترکیب بودیم تغییرات آنقدر فاحش نبود. او گفت: اگر به خاطر داشته باشید این تیم در ابتداى فصل ۱۵ بازیکن جدید را به خدمت گرفته بود و من با تغییر بزرگى به این تیم آمدم. در همان ابتدا بازیکنان نوسان زیادى داشتند و من براى نتیجه گیرى مجبور بودم دنبال راه حل باشم. بعد از اردوى تدارکاتى در دوبى ثبات در تیم به وجود آمد. البته با وجود بازى هاى خوب مقابل صبا و استقلال اهواز نتوانستیم نتایج مناسبى کسب کنیم. اعتقاد دارم دایى از این انسجام تیمى نهایت استفاده را مى برد و نیازى به تغییر ندارد و مطمئنم او با این تیم موفق مى شود. کرانچار درباره این سوال که خودش در ابتداى فصل دستیارانش را انتخاب نکرده و همچنین در ابتداى حضور خود در این تیم اعلام کرده بود براى یک فصل آمده است، اظهار داشت: هرگز در فوتبال نمى شود پیش بینى کرد چه زمانى مى توانى در یک تیم حضور داشته باشى. ما مربیان به نتایج خود وابسته هستیم اما قطعا مطلع هستید وقتى مربى با تغییر زیاد در یک تیم حضور پیدا مى کند نیاز به هماهنگى دارد. آن اوایل متاسفانه تیم دچار افت شده بود و به آن نحوى که باید کار را آغاز نکردیم. این مربى کروات خاطرنشان کرد: فکر مى کنم در آن زمان آقاى انصارى فرد نتوانست به خوبى اوضاع تیم را پیگیرى کند و امور مالى آن طور که باید؛ حل و فصل نمى شد. این مساله در تمرین تیم تاثیر گذاشته بود. باز هم مى گویم با حضور حبیب کاشانى در تیم پرسپولیس اوضاع اصلاح شد. این مسأله نه به لحاظ کیفى بلکه به لحاظ مدیریتى تاثیر خود را گذاشته بود. بین کاشانى و من رابطه حسنه بسیار خوبى وجود داشت و ما با یکدیگر همکارى خوبى داشتیم. سرمربى سابق پرسپولیس ادامه داد: با بازیکنان هم رابطه خوبى داشتم و هر آنچه مى گفتم مى پذیرفتند ونتیجه پیشرفت پرسپولیس شد و به مقام سوم رسید. من ایمان دارم کاشانى اگر از روز اول در این باشگاه بود، این تیم اکنون در صدر جدول قرار داشت اما در آن برهه حساس دچار نوسان شدیم. کرانچار با بیان اینکه سرانجام شرایطى از راه رسید تا حکم برکنارى من صادر شود، عنوان کرد: فشار به مسئولان عالى رتبه ورزشى ایران و بخصوص آقاى سعیدلو و هواداران باعث شد برکنار شوم. طى صحبت دوستانه اى که با آقاى کاشانى داشتم از این تیم جدا شدم. باز هم تاکید مى کنم از همکارى با حبیب کاشانى و باشگاه پرسپولیس بسیار خوشحال هستم. البته با خاطرى ناراحت پرسپولیس راترک مى کنم چون در این تیم خاطرات زیبایى داشتم. افتخار مى کنم با شخص بزر گى به نام کاشانى همکارى مى کردم.کرانچار با تمجید دوباره از کاشانى تصریح کرد: او داراى موازین اخلاقى زیادى است. تصمیمى که او براى برکنارى من اتخاذ کرد، هیچ تاثیرى در دیدگاه و ذهن من نمى گذارد. باید اعتراف کنم با شما خبرنگاران نیز احساس خوشایندى داشتم. همین طور راضى هستم که توانستم بعضى بازیکنان را به شکل حرفه اى عادت دهم و این برایم حائز اهمیت است.کرانچار گفت: باید بگویم براى خروج پرسپولیس از این وضعیت باید این حکم را مى پذیرفتم و باید بگویم که پذیرش این حکم برایم دردآور است اما با صداقت مى گویم پرسپولیس موفق مى شود. به غیر از آشنایى با تیم پرسپولیس از اینکه با مردم ایران آشنا شدم خوشحال شدم چون داراى فرهنگ غنى هستند.وى تاکید کرد: من در ۲ باشگاه بزرگ بازى کرده و قهرمان شدم اما افتخار خاصى دارم که سرمربى تیمى در ایران هستم که ۳۰ میلیون هوادار داشت. تشکر مى کنم از همه کسانى که از پرسپولیس حمایت کردند و باز هم اعلام مى کنم امیدوارم على دایى در بخشى که من خوش شانس نبودم، خوش شانس باشد و بتواند براى این تیم شادى و شعف را به وجود آورد. کرانچار یادآور شد: پرسپولیس باید افتخار کند که مدیرى مثل کاشانى آن را اداره مى کند که صاحب شخصیت، دانش و ارزش هاى انسانى است. سه شنبه 8 دی 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد