فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبارکوتاه-باشگاه پرسپولیس-پیروزی تیم ملی فوتبال و...

ISN - آندرانیک تیموریان‌ هافبک ملی پوش ایرانی، به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی فوتبال یران و کره شمالی انتخاب شد.کمیته برگزاری این رقابت ها در پایان بازی، تیموریان را به عنوان بهترین بازیکن برگزید تا این بازیکن به جایزه یک هزار دلاری آن دست یابد. تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب با تنها گل دقیقه 43 "مهرزاد معدنچی"‌ از سد تیم ملی کره شمالی گذشت. تیم ملی ایران در پایان این دوره از مسابقه ها با کسب یک پیروزی مقابل کره شمالی و دو شکست برابر تیم های ملی قطر و مالی به مقام چهارمی دست یافت. ملی پوشان کشورمان خود را برای رویارویی با تیم ملی سنگاپور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در سال 2011 آماده می کنند. دیدار دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری (شانزدهم دی ماه جاری) در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با کسب 7 امتیاز در صدر گروه پنجم این مسابقه ها قرار دارد و تیم های سنگاپور، تایلند و اردن در رتبه های بعدی ایستاده اند. یکشنبه 13 دی 1388

ISN - احمد عابدزاده مربى پیشین دروازه بان هاى پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز دلایل اخراجش از این تیم را نمى داند گفت: على دایى و کاشانى ۲هفته فرصت دارند دلایل اخراجم را بازگو کنند، در غیر این صورت حرف هاى زیادى دارم که آنها را که براى مردم خواهم گفت.وى همچنین اظهار کرد: در طول ۲ سالى که در پرسپولیس بودم هیچ گونه مشکلى با هیچکس نداشتم و رابطه من با بازیکنان، کادر فنى و بازیکنان رابطه اى بسیار عالى و منطقى بود و فقط به فکر آماده سازى گلرهاى تیم بودم و بیشترین تعامل را با دیگر اعضاى کادر فنى داشتم. اینکه چرا على دایى حاضر به همکارى با من نشده است، سئوالى است که خودم هم جواب آنها را نمى دانم اما حبیب کاشانى و على دایى ۲هفته فرصت دارند تا دلایل اخراج من را بگویند در غیر این صورت واقعیاتى موجود است که براى مردم بازگو خواهم کرد. وى ادامه داد: حرف هاى زیادى از طول مدت حضورم در پرسپولیس دارم بنا به مصالح باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس از اعلام آنها همواره دورى کرده ام اما امروز سئوال بزرگى در ذهن مردم و هواداران من به وجود آمده است که باید روشن شود. هواداران مطمئن باشند که اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر به بیان واقعیات در این مورد نشوند به صورت شفاف تمام اتفاقات را شرح خواهم داد. در حقیقت مردم از على دایى مى خواهند که واضح بگوید که آیا من مشکلى دارم که چنین کارى کرده است؟ من خودم باید عنوان کنم که هیچ مشکلى در گذشته و حال با دایى نداشته ام و این براى خود من هم جاى سوال است که دلیل این برخورد دایى چه بوده است؟ عابدزاده در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از یک استقلالى به عنوان مربى دروازه بان هاى پرسپولیس توهین به پیشکسوتان این باشگاه نیست، گفت: به شخصه معتقدم که مردم در این بحث بهترین قاضى هستند و من قضاوت در این مورد را به خود آنها واگذار مى کنم البته امیدوارم دایى هم موضع گیرى قابل قبولى در بحث اخراج من داشته باشد. وى در پایان در خصوص جلسه خود با کاشانى تصریح کرد: روز چهارشنبه گذشته جلسه اى را با آقاى کاشانى برگزار کردم و مباحثى مطرح شد که بعدا خواهم گفت ضمن آنکه در خصوص مطالباتم هم صحبت کردیم. یکشنبه 13 دی 1388

ISN - على کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با اظهار تاسف از اشتباه رخ داده در ارسال پیام تبریک فدراسیون فوتبال گفت: موضع این فدراسیون همگام و همسو با ارزش هاى نظام است و به هیچ عنوان با دشمنان اسلام و انقلاب کارى نداریم.وى افزود: متاسفانه اشتباهى در ارسال یکى از پیام هاى فدراسیون روى داده است که برخى از دشمنان داخلى و خارجى از این فرصت نهایت سوء استفاده را کرده و مى خواهند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند. رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در همه مجامع و کنگره هایى که نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران حضور دارند به هیچ وجه ارتباطى با کشورهاى دشمن نظام و انقلاب نداریم و این موضوعى است که همه جهانیان به آن واقفند، متاسفانه تمام این اتفاقات در اثر یک اشتباه روى داده است که فدراسیون رسما به خاطر آن از مردم شهید پرور ایران اسلامى و همه عاشقان نظام عذرخواهى مى کند. یکشنبه 13 دی 1388

ISN - رئیس کمیته امور بین الملل فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا کرد. محمدمنصورعظیم زاده اردبیلى پس از گفت وگو با على کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین مهدى محمدنبى دبیرکل این فدراسیون از سمت خود کناره گیرى کرد. درمتن استعفاى عظیم زاده خطاب به کفاشیان آمده است: «پیرو جلسه مورخ ۱۳۸۸‎/۱۰‎/۱۲ با جنابعالى و آقاى مهدى محمدنبى دبیرکل فدراسیون موضوع مطروحه در ارسال پیام تبریک سال نو میلادى بدین وسیله استعفاى خود را از سمت ریاست امور بین الملل ایفا مى دارم و ما رایت الا جمیلا.»على کفاشیان با استعفاى عظیم زاده رئیس کمیته امور بین الملل فدراسیون فوتبال موافقت کرد. یکشنبه 13 دی 1388

ISN - محمد خاکپور کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت هاى ضمنى درباره حضورم در باشگاه انجام گرفته است. وى، درباره احتمال حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان قائم مقام باشگاه گفت: ترجیح مى دهم تا پیش از جلسه دوشنبه با کاشانى در این باره صحبتى نکنم اما باید بگویم صحبت هاى ضمنى در این باره انجام گرفته و در جلسه روز دوشنبه مسائل مشخص مى شود. وى درباره انتخاب على دایى به عنوان سرمربى پرسپولیس گفت: فکر مى کنم انتخاب دایى از بهترین انتخاب هاى چند سال فوتبال پرسپولیس بوده است. او بسیار بهتر از مربیان درجه ۲ و ۳ اروپایى است که به ایران مى آیند و پول هاى کلان مى گیرند. دایى با اقتدارى که در تیم ملى و سایپا داشت، نشان داده که مى تواند در پرسپولیس هم موفق باشد. خاکپور در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور پرسپولیس در مکان سوم جدول قطعا هواداران به کمتر از این رده راضى نخواهند بود، گفت: هواداران در فوتبال ایران به ویژه هواداران پرسپولیس و استقلال به خوبى فوتبال را درک مى کنند. براى آنها مهم است که در بازى تیم شان تغییراتى انجام گیرد و من اطمینان دارم با حضور دایى تغییرات مثبتى در روند بازى هاى پرسپولیس ایجاد خواهد شد. وى درباره وضعیت تیم ملى هم گفت: بحث حمایت یا تخریب شخص خاصى مطرح نیست. بحثى که وجود دارد، این است که ما همه به فکر موفقیت تیم ملى هستیم. ما تیمى مى خواهیم که واقعا متعلق به مملکت باشد نه تیمى که مدام تغییر مى کند و به محله بروبیا تبدیل شده است. اگر بخواهم از وضعیت تیم ملى آنالیزى ارائه دهم، باید بگویم تیم ملى ایران در این شرایط تیم نیست و تنها محلى است براى سنجش بازیکنان مختلف. بازیکنان به تیم ملى دعوت مى شوند، یک هفته تمرین مى کنند و بعد به تیم هاى باشگاهى شان برمى گردند. در مقطع بعدى که اردوى تیم ملى تشکیل مى شود، بازیکنان جدیدى به تیم ملى دعوت مى شوند. بازیکنانى که بعضاباسفارش هایى به تیم ملى مى رسند. این به دلیل عدم شناخت کادرفنى از بازیکنان است. وقتى ثبات در کادر بازیکنان وجود ندارد، قطعا به هدف نمى رسیم. کاپیتان سابق تیم ملى درباره اینکه تیم ملى باید جوانگرایى کند، گفت: بحث جوانگرایى در تیم ملى از زمان دایى شروع شد. او وقتى به تیم ملى آمد تغییرات زیادى را انجام داد و جوانانى به تیم ملى آمدند. از زمانى که دایى از تیم ملى رفته، زمان زیادى نمى گذرد. نمى توانیم دوباره نسل فوتبالى مان را عوض کنیم. منکر خوب بودن بازیکنانى که در حال حاضر به تیم ملى دعوت شده اند، نیستم اما یک سرى بازیکنان ملى هستند و یک سرى بازیکنان لیگى و این درایت سرمربى است که بازیکنان ملى را مطرح کند. خاکپور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما باید قطبى از تیم ملى برکنار شود، گفت: بحث برکنارى نیست. باید بگویم انتخاب قطبى، انتخاب درستى نبود. اگر انتخاب اشتباه باشد، هر چه بر آن اشتباه اصرار کنیم، شرایط بدتر مى شود. نمى گویم قطبى مربى خوبى نیست، او انسان بسیار با شخصیتى است اما تیم ملى براى قطبى تیم بزرگى است و انتخاب قطبى هم انتخاب بسیار بدى بوده است. یکشنبه 13 دی 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد