فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

صعود لیورپول، اتلتیکو،هامبورگ و فولام به نیمه نهایی لیگ اروپا


صعود لیورپول، اتلتیکو،هامبورگ و فولام به نیمه نهایی لیگ اروپا
با برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ اروپا، تکلیف تیمهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابتها مشخص شد.

- پیروزی پر گل لیورپول مقابل بنفیکا باعث شد تا این تیم به عنوان یکی از 4 تیم حاضر در مرحله شناخته شود. دیدار رفت این تیم با برتری 1-2 تیم پرتغالی پایان یافته بود.

دیدار برگشت در ورزشگاه آنفیلد با گلزنی درک کوئیت در دقیقه 27 همراه بود، لوکاس در دقیقه 34 گل دوم قرمزپوشان رابه ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با برتری 0-2 شاگردان بنیتس به پایان برسد.

در دقیقه 59 بازی بود که فرناندو تورس موفق شد تا سومین گل تیمش را به ثمر برساند و کاردوسو، بازیکن تیم میهمان در دقیقه 70، اولین گل بنفیکا را به ثمر رساند. فرناندو تورس نیز در دقیقه 82 این دیدار توانست برای چهارمین بار برای تیمش گلزنی کند تا اندک امیدهای بنفیکا برای آنکه ورق را به سمت خود برگرداند، به ویژه پس از گلزنی کاردوسو، از بین برود.

در دیگر دیدار برگزار شده، اتلتیکو مادرید و والنسیا در ورزشگاه بیسنته کالدرون، به تساوی بدون گل دست یافتند.بدین ترتیب و باتوجه به تساوی 2-2 دو تیم در دیدار رفت و با توجه به گل زده اتلتیکو مادرید در خانه حریف، این تیم مادریدی بود که توانست رهسپار مرحله بعد شود تا به رغم ناکامی اش در رقابتهای این فصل لالیگا، امیدوار به فتح دو جام (در رقابتهای لیگ اروپا و جام حذفی باشگاه های اسپانیا) باشد.

دیدار دو تیم وولفسبورگ و فولام نیز با برتری 1-0 فولام میهمان پایان یافت.تک گل فولام در این دیدار را زامورا در دقیقه 1 بازی به ثمر رساند و قهرمان فصل پیش بوندس لیگا هر چه کرد نتوانست تک گل خورده را جبران و به نتیجه مطلوب دست یافته و مقدمه صعودش به دور بعدی رقابتهای لیگ اروپا را فراهم آورد. وولفسبورگ در دیدار رفت نیز با نتیجه 1-2 مغلوب تیم انگلیسی شده بود.

درآخرین دیدار نیز هامبورگ در حالی با نتیجه 1-3 مقابل استاندارد لیژ به برتری دست یافت که در دیدار رفت نیز با نتیجه 1-2 مقابل این تیم پیروز شده بود. بدین ترتیب هامبورگ نیز به عنوان تنها نماینده آلمان راهی مرحله نیمه نهایی این رقابتها شد.

گلهای این دیدار را کامارگو (33) برای استانداردلیژ به ثمر رساند و پتریچ (20 و 35) و گررو (90) برای هامبورگ گلزنی نمودند.

بدین ترتیب تیمهای هامبورگ، اتلتیکو مادرید،لیورپول وفولام تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابتها خواهند بود.اتلتیکو مادرید و لیورپول می بایست مقابل هم قرار بگیرند و دو تیم هامبورگ و فولام نیز با هم دیدار خواهند کرد.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، روز بیست و دوم ماه آوریل برگزار می شود و دیدار برگشت روز 29 آوریل برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد