فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال جام باشگاهای آسیا

  - صمد مرفاوى سرمربى استقلال گفت: حذف از جام حذفى براى تمام بازیکنان انگیزه اى شد تا لیگ قهرمانان آسیا را جدى بگیریم.وى پس از پیروزى ۲ بر یک مقابل الاهلى اظهار داشت: این برد را به هواداران استقلال تقدیم مى کنم که در ورزشگاه آزادى حاضر شده و ۹۰ دقیقه به تشویق تیم خود پرداختند. او ادامه داد: پیروزى استقلال تقدیم به جامعه فوتبال نیز خواهدبودزیرانمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و امیدوارم روزى فوتبال ایران دوباره درخشش سال هاى قبل را داشته باشد. بازى سختى را پشت سر گذاشتیم. الاهلى یک تیم بسیار خوب و با کیفیت بود و در دور رفت و برگشت مقابل ما بازى هاى خوبى انجام داد. خدا را شکر مى کنم که توانستیم فوتبال قابل قبولى ارائه دهیم و داشته هایمان را در زمین پیاده کنیم. این مربى در خصوص اینکه آیا با توجه به نتایج تیمش ممکن است در روز آخر در امارات بازى را جدى نگیرد عنوان کرد: هدف ما از روز اول این بود که با قدرت مسابقات را شروع کنیم. بازیکنان من براى این مسابقات انگیزه خاصى داشتند. در دور اول بازى ها را با موفقیت به اتمام رساندیم. امیدوار هستم سپاهان، مس کرمان و ذوب آهن که دیگر نمایندگان ایران محسوب مى شوند به مرحله بعد صعود کنند. مرفاوى در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید استقلال در بازى هاى آسیایى انگیزه بیشترى نسبت به لیگ برتر دارد، گفت: همانطور که اشاره کردم از بازى اول با انگیزه استارت زدیم و همانطور که دیدید بازى به بازى بهتر شدیم و با شرایط خاص مقابل تیم ها بازى کردیم. از بازیکنان تیمم تشکر مى کنم که همه یکدل هستند. ضمن آنکه از دست رفتن جام حذفى باعث شد لیگ قهرمانان آسیا براى ما جدى تر شود. سرمربى استقلال در خصوص اظهارنظر فاریاس که گفته بود؛ داورى در این نتیجه تاثیر داشت، گفت: نظر من برعکس نظر سرمربى الاهلى است. داور مسابقه یک پنالتى سختگیرانه براى الاهلى گرفت و حتى در بعضى از صحنه ها به ضرر ما سوت زد. وى در خصوص عدم استفاده از مجتبى جبارى گفت: این بازیکن روز به روز آماده تر مى شود و در شرایط مسابقه قرار مى گیرد. جبارى در آینده به تیم کمک زیادى خواهد کرد. ما در این بازى ترجیح دادیم از بازیکنى استفاده کنیم که نسبت به جبارى بیشتر در شرایط مسابقه قرار داشت. مرفاوى در پایان در مورد احتمال رویارویى با سپاهان در مرحله بعد تصریح کرد: براى ما مهم نیست سپاهان حریف مان باشد یا بهترین تیم آسیا. ما به دنبال پیروزى و صعود به مراحل بالاتر هستیم. پنجشنبه 26 فروردین 1389

- فرهاد مجیدى کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: برایم خوشحال کننده است که با پیروزى مقابل الاهلى عربستان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. وى پس از پیروزى ۲ بر یک تیمش مقابل الاهلى عربستان در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال قابل قبولى را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با تلاش همه بازیکنان به یک پیروزى با ارزش دست پیدا کنیم.او در مورد دلایل تعویضش در این دیدار نیز گفت: این تشخیص کادر فنى است و من هیچ گلایه اى از این بابت ندارم.مهاجم تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندى از صعود تیمش به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد نیز با پیروزى مقابل حریفان به عنوان قهرمانى دست پیدا کنیم.مجیدى در پایان از حاشیه سازى برخى رسانه ها گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخى خبرنگاران از کاه کوه مى سازند و خبرهایى را منتشر مى کنند که واقعیت ندارد و براى تیم حاشیه درست مى کند. پنجشنبه 26 فروردین 1389

- سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: براى حضورى مقتدارنه در مرحله بعدى لیگ قهرمانان آسیا باید سرگروه شویم.وى پس از پیروزى مقابل الاهلى اظهار داشت: از اینکه مقابل تماشاگران خود شرمنده نشدیم و ۳ امتیاز را کسب کردیم خوشحالم. استقلال در این بازى شایسته پیروزى بود. او ادامه داد: براى صعودى مقتدارنه باید سرگروه شویم تا در مرحله بعدى هم موفق باشیم. فکر مى کنم با توجه به پتانسیل تیم و این انرژى که در هواداران است باید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم. اکبرپور در ارتباط با اینکه براى فصل بعد در استقلال مى ماند یا خیر گفت: نباید از اکنون درباره این مسائل حرف زد و سایر بازیکنان هم این مورد را رعایت کنند. من عاشق استقلال هستم و اگر شرایط فراهم باشد چرا نمانم؟ پنجشنبه 26 فروردین 1389

  - آرش برهانى مهاجم استقلال گفت: براى اولین بار بود که در لیگ قهرمانان آسیا صاحب موقعیت گل مى شدم.وى پس از پیروزى استقلال مقابل الاهلى در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم مقابل هواداران خود ۳ امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم با صعود مقتدارنه به مرحله بعدى نماینده خوبى براى ایران در مرحله بعدى باشیم. او در پاسخ به این سؤال که به نظر آماده نیستى و در گلزنى ناموفق عمل کردى ، عنوان کرد: من آماده هستم و فکر مى کنم مسائل تاکتیکى باعث نیمکت نشینى من است. شاید امروز تمرکز خوبى براى گلزنى نداشتم اما با این حال براى استقلال بد گلزنى نکرده ام. برهانى اضافه کرد: به اندازه اى که بازى به من داده شده است گلزنى کرده ام. در لیگ قهرمانان آسیا هم فرصت کمى براى حضور در میدان داشته ام و به اندازه ۹۰ دقیقه هم بازى نکرده ام. دیروز هم براى اولین بار بود که در این مسابقات صاحب موقعیت گل شدم. موقعیت دیگرى هم نداشتم تا بتوانم استفاده کنم. مهاجم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا فصل آینده در این تیم مى ماند یا خیر با کمى مکث گفت: اگر خواسته هایم برآورده شود، مى مانم. پنجشنبه 26 فروردین 1389

- سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان اشتباه بزرگ داور را عامل شکست این تیم برابر استقلال اعلام کرد. سرجیوریکاردو فارس پس از شکست در مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: داور چینی این دیدار یک ضربه کرنر را به سود استقلالی ها در اواخر نیمه نخست گرفت که همین اشتباه وی باعث شد تا تیم حریف گل دوم خود را به ثمر برساند. وی ادامه داد: گل دوم استقلال باعث شد تا شیرازه تیم برهم بریزد، به طوریکه ما نتوانیم در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان مشکل عمده این تیم مصدومیت مدافعان اصلی خود اعلام کرد و گفت: مجبور شدیم بازیکنانی را در این دیدار وارد زمین کنیم که نخستین تجربه خود را در لیگ قهرمانان پشت سر می گذاشتند. وی با بیان اینکه تیم الاهلی هنوز شانس صعود به مرحله دوم را دارد افزود: تلاش خواهیم کرد در آخرین دیدار خود در این مرحله با غلبه بر تیم الغرافه قطر به جمع شانزده تیم برتر آسیا ملحق شویم. پنجشنبه 26 فروردین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد