فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

حواشی فوتبال ایران

کاشانی و دایی هم آواز خواندند!

حبیب کاشانی سرپرست موقت و علی دایی سرمربی پرسپولیس در روز آخر کاری ضبط ترانه پرسپولیس، در استودیو حاضر شده و به گروهی که وظیفه تهیه و ضبط سرود رسمی پرسپولیس را داشتند ملحق شدند. البته کاشانی و دایی به دکلمه چند جمله قناعت کرده تا صدای آنها به صورت سمبلیک در این ترانه باقی بماند. گفتنی است که به رغم ادعای قبلی داریوش خواجه نوری بعید است این کار تا پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استیل آذین آماده و روانه بازار شود.

 

قلعه نویی: می خواهیم ببریم و صدرنشین شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این آخرین بازی ما در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیاست و با توجه به این که در رده دوم جدول قرار داریم، درصدد هستیم با انجام یک بازی تاکتیکی، به سه امتیاز این بازی برسیم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

امیر قلعه نویی با اشاره به اینکه العین تیم بسیار خوبی است افزود: ما از تغییرات انجام شده در کادر فنی این تیم باخبر هستیم و بازی این تیم مقابل الوصل را آنالیز کردیم و این تیم در بازی مقابل الوصل فوتبال روانی را از خود به نمایش گذاشت و مطمئنا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

قلعه نویی در ادامه درباره دیگر دیدار این گروه و حساسیت نتیجه آن بازی گفت: ما بیشتر تمرکز خود را بر روی دیدار خودمان گذاشته ایم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در صورت به دست آمدن هر نتیجه ای در دیدار الشباب و پاختاکور، ما می توانیم به راحتی به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم.

 

اولروم: می خواهم در ایران مربیگری کنم

عرفان اولروم بازیکن تراکتورسازی تبریز بر خلاف رسم و رسوم سایر بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال کشورمان قصد ندارد پس از اتمام دوران فوتبالش ایران را ترک کند و می خواهد به مربیگری بپردازد.

اولروم در این خصوص گفت: با وجود اینکه هنوز چند سالی از عمر فوتبالم باقی مانده است، ولی از هم اکنون به فکر مربیگری افتاده ام و می خواهم به فوتبال ایران کمک کنم. از این رو قصد دارم با تاسیس یک آکادمی فوتبال به تربیت نوجوانان و جوانان مستعد بپردازم.اولروم در مورد وضعیت فعلی اش در تیم تبریزی افزود: تراکتور سازی تیم بزرگی است و از اینکه در این تیم بازی می کنم خوشحالم و اگر با این تیم و شفق به توافق برسم به طور حتم در فصل آینده نیز در این تیم می مانم.

 

تیموریان: از امارات پیشنهاد وسوسه انگیز دارم

آندرانیک تیموریان هنوز در فهرست فروش و بازیکنان مازاد تیم فولام قرار نگرفته است اما وی دیگر تمایلی به همکاری با آنها ندارد و سکونشینی های متعدد این بازیکن را خسته کرده است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی اش گفت: فولامی ها نه در نیم فصل نام مرا در فهرست فروش قرار داده اند و نه اکنون که فصل رو به اتمام است تمایلی به فروش من دارند اما دیگر مایل نیستم وقتم را در فوتبال انگلیس تلف کنم، طی مدت حضورم در فولام فقط سعی کردم به تعهداتم پایبند باشم وگرنه هیچ فرصت مناسبی برای بازی نصیبم نشد.

هافبک ملی پوش فولام به پیشنهادهای میلیاردی اماراتی ها اشاره کرد و افزود: از حوزه خلیج فارس پیشنهادهای خوبی دارم، مبالغ قابل توجهی به من پیشنهاد کردند که وسوسه برانگیز است، ترجیح می دهم برای فصل بعد در این بخش از آسیا به فوتبالم ادامه دهم از این رو احتمال تمدید قرارداد با فولام منتفی است.

تیموریان پیوستن به تیم های ایرانی را منتفی دانست و گفت: هر چند برخی تیم های ایرانی خواهانم هستند و مذاکراتی هم با برخی از آنها داشتم، اما هیچ کدام مبلغی معادل آنچه عرب ها به من می دهند ، پرداخت نمی کنند، من چیزی نزدیک به یک میلیارد تومان یا بیشتر از تیم های اماراتی پیشنهاد دارم ، به طور حتم این پول وسوسه برانگیز است و مایلم با آنها همکاری کنم.

به دنبال کسب نشان برنز الهه احمدی در جام جهانی ؛ تبریک رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا به ایران

شیخ سلمان آل صباح، رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا کسب نخستین مدال برنز ایران در مسابقات جام جهانی چین را به فدراسیون تیراندازی ایران تبریک گفت. شیخ سلمان آل صباح در پیامی کسب مدال برنز رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان توسط الهه احمدی تیرانداز کشورمان درمسابقات جام جهانی تیراندازی چین را به سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ایران تبریک گفت.

 

مسعود مرادی؛ ناظر و مدرس CFA

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد با خارج شدن نام مسعود مرادی از فهرست داوران الیت و برگزیده آسیا، یک داور جوان را جایگزین وی کند.

مسعود مرادی پس از 11 سال حضور مستمر در فهرست داوران بین المللی دی ماه سال جاری به سن بازنشستگی خواهد رسید و از فهرست داوران الیت کشورمان خارج خواهد شد. مرادی که از جمله داوران با سابقه فوتبال آسیا به شمار می رود، احتمالاً پس از بازنشستگی در قضاوت دیدارهای بین المللی از سال 2011 به عنوان ناظر و مدرس داوری همکاری خود را با AFC آغاز خواهد کرد.

درهمین حال کمیته داوران با نزدیک شدن سن بازنشستگی مسعود مرادی، درصدد یافتن جایگزینی مناسب برای معرفی به AFC است. سعید بخشی زاده، داور 37 ساله کشورمان که از دو سال گذشته در فهرست داوران بین المللی کشورمان قرار گرفته، اصلی ترین گزینه کمیته داوران برای حضور در فهرست داوران الیت آسیا به شمار می رود.

قرار است قضاوتهای او در چند رویداد مهم آسیایی از سوی ناظران داوری آسیا زیر نظر گرفته شود تا در صورت تایید ناظران AFC و کسب نمرات لازم، وی بتواند در فهرست داوران الیت ایران قرار بگیرد.

با جایگزین شدن یک داورجوان به جای مسعود مرادی، 6 سهمیه ایران در فهرست داوران الیت آسیا حفظ خواهد شد تا پس از محسن ترکی، سعید مظفری زاده، هدایت ممبینی، علیرضا فغانی و یدا... جهانبازی، همچنان ایران یکی از دو کشور برتر قاره در داشتن داوران برگزیده و الیت باشد.

 

مذاکره ایران با ژاپن برای انجام دیدار دوستانه

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال از آغاز مذاکره با فدراسیون فوتبال ژاپن برای انجام دیدار تدارکاتی با این تیم در روز 13 شهریور خبر داد.

عباس ترابیان در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر قطعی بودن دیدار با کره جنوبی در روز شانزدهم شهریور گفت: پیش از مراسم قرعه کشی با سران فدراسیون فوتبال کره به توافق رسیده بودیم تا در صورتی که در مرحله گروهی با هم در یک گروه قرار نگرفتیم، دیدار تدارکاتی را در تاریخ 16 شهریورماه برگزار کنیم که این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد. در حال حاضر هم به دنبال این هستیم که در روز 13 شهریور دیداری دوستانه را با یکی از تیم های شرق آسیا و به احتمال زیاد ژاپن برگزار کنیم. اولویت اصلی ما برای این بازی تیم ملی ژاپن است.

ترابیان درباره اردوی تیم ملی در تاریخ 11 تا 24 جولای هم گفت: برای انتخاب اردوی تیم ملی گزینه های مختلفی را مدنظر قرار داده ایم که یکی از محل های تمرینی در اتریش به معیارهای ما بسیار نزدیک است. امروز به فدراسیون فوتبال خواهم رفت و با کفاشیان دراین باره صحبت خواهم کرد. البته باید این نکته را بگویم که در این تاریخ تیمهای ملی فعال نیستند و ما باید روی باشگاه هایی که خود را برای حضور در رقابتهای لیگ کشورشان آماده می کنند برای انجام بازی تدارکاتی حساب کنیم.

ترابیان در پاسخ به این سؤال که آیا برای برپایی اردوی تیم ملی در اتریش با محدودیت مالی مواجه نیستید، گفت: مشکل مالی برای این اردو نداریم، زیرا به طور کل اردوی اتریش به رقم سرسام آوری نیاز ندارد.

رئیس کمیته فوتسال درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در فاصله 28 روز مانده به آغاز جام ملتهای آسیا گفت: نمی توانم نظر فنی بدهم اما، ما هرآنچه برای این تیم لازم بود انجام دادیم و بازی تدارکاتی خوبی برگزار شد. حضور در تورنمنت اخیر هم به ما کمک زیادی کرد و امیدواریم بتوانیم در جام ملتهای آسیا قهرمانی مان را تکرار کنیم. برای دفاع از عنوان قهرمانی نیازی به اردوی خارج از کشور نیست، زیرا ما همواره از اردوهای داخلی نتایج خوبی گرفتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد