فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

نکونام: مقابل رئال مادرید بازى مى کنم

  - جواد نکونام ، بازیکن ایرانى تیم فوتبال اوساسونا که در بازى با رئال ساراگوسا دچار یک آسیب دیدگى نسبتا شدید شد،امیدوار است که در بازى حساس تیمش مقابل رئال مادرید براى قرمزهاى دى ناوارا به میدان برود. هافبک ملى پوش و مصدوم اوساسونا در مورد آخرین وضعیتش گفت: به علت مصدومیت هنوز نتوانستم به آمادگى کامل برسم و امشب مقابل اتلتیکو بیلبائو به میدان مى روم.قرار بود این مصدومیت ۲ هفته بیشتر طول نکشد،اما ورمى که از ناحیه مچ پا داشتم مانع فعالیتم شد و مجبور شدم بیشتر فیزیوتراپى کنم.هافبک ایرانى اوساسونا تصریح کرد:به نظر مى رسد کمى بهبود یافته ام و هفته آینده و در بازى حساس رئال مادرید به میدان مى روم البته این نظر پزشکان باشگاه است و نظر اصلى را مربیان اعلام مى کنند،هر چند خودم هم دوست دارم مقابل رئال مادرید بازى کنم.وى در مورد هم گروهى ایران باعراق،کره شمالى و امارات گفت:پیش از این هم گفته بودم علاقه اى به بازى با کره شمالى ندارم، زیرا از سبک بازى آنها خوشم نمى آید،اما عراق وامارات حریفان سختى نیستند،از طرفى کره شمالى هم به خاطر حضور در جام جهانى با خستگى به سراغ ما مى آید و من معتقدم باید به راحتى صعود کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد