فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران هفته ۳۳


مرفاوى: بازیکنى که وظیفه اش را انجام ندهد جایش در زمین نیست

- صمد مرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران که با چهره اى درهم در نشست مطبوعاتى پس از دیدار با راه آهن حاضر شده بود، درباره جدال لفظى اش با کاپیتان استقلال گفت: بازیکن باید آنچه که من مى خواهم انجام دهد. بازیکنى که وظیفه اش را انجام ندهد جایش در زمین نیست حالا این بازیکن چه مجیدى باشد چه بزرگتر از او.در دقیقه ۸۴ بازى استقلال مقابل راه آهن جدال لفظى فرهاد مجیدى و صمد مرفاوى براى دقایقى جو ورزشگاه آزادى را ملتهب کرد و در این بین حمایت یکپارچه هواداران استقلال از کاپیتان تیم شان باعث شد که مرفاوى در نشست مطبوعاتى با چهره اى درهم حاضر شود.مرفاوى درباره این اتفاق گفت: بازیکن باید آنچه که من مى خواهم انجام دهد. بازیکنى که وظیفه اش را انجام ندهد جایش در زمین نیست. حالا این بازیکن مجیدى باشد یا بزرگتر از مجیدى.وى افزود: من در آن صحنه نکاتى را به مجیدى گوشزد کردم و هواداران نمى دانستند که بین من و او چه کلماتى رد و بدل مى شود. من از هواداران ناراحتم. آنها باید بدانند که من بیشتر از هواداران دوست دارم که استقلال پیروز شود. حالا هر کس مى خواهد اعتراضى کند این کار را انجام دهد به من ارتباطى ندارد. استقلال باید پیروز شود چه با فرهاد مجیدى چه با مجتبى محبوب مجاز. مرفاوى با بیان اینکه وظیفه مجیدى گلزنى است، گفت: شاید اگر من آن فریاد را بر سر مجیدى نمى کشیدم او گل نمى زد. وى درپاسخ به این سوال که چرا پس از برد مقابل راه آهن تماشاگران استقلال با شعار «مرفاوى حیا کن استقلال را رها کن» به استقبال شما آمدند، گفت: گوش من از این حیاکن رهاکن ها پر است. من با آنهایى که بدون غرض چنین مى کنند کارى ندارم اما آنهایى که با غرض شعار مى دهند به خدا واگذار مى کنم. حالا از هر طرف مى خواهند حمایت شوند. ۲ بازى دیگر مانده و ما کار خودمان را انجام مى دهیم. تیم من در این بازى برنده است ، شاید اگر بازى را نمى بردیم شنیدن چنین شعارهایى طبیعى بود اما به هر حال همان طور که گفتم گوش من از این حیاکن ها پر است. پیش از این که من به استقلال بیایم بسیارى از مربیانى بودند که ارتباط بدترى با بازیکنان داشتند اما صداى کسى درنیامد. دلیلش هم این است که آنها روى سکوها آدم دارند اما من فقط خدا را دارم. دلم پر است و فقط به خاطر حق و حقانیت است که چنین حرف هایى را مى زنم.
مرفاوى در پاسخ به این سوال که منظور شما از مربیان گذشته چه کسى است و آیا فکر نمى کنید شما هم باید مانند همان مربیان گذشته کمى سیاستمدارانه برخورد کنید و حداقل ظاهر را حفظ کنید؟ گفت: من کارى به این مربى و آن مربى ندارم. منظورم هم شخص خاصى نیست. سال هاست که در فوتبال حضور دارم و اتفاقاتى اینچنینى را بارها به چشم خود دیده ام. بدانید مرفاوى دنبال چیزى نیست فقط مى خواهد عدالت را رعایت کند.
وى افزود: ما نباید دنبال این ستاره، آن ستاره باشیم. بازیکن باید در زمین وظیفه اش را انجام دهد. متاسفانه در فوتبال ایران کسى به دنبال حق و حقانیت نیست. همه دنبال فرع هستند. کسى نمى آید بگوید که مربى حق دارد که از بازیکنش چیزى را بخواهد. من یقه مجیدى و بزرگتر از مجیدى را هم مى گیرم. بازیکن باید به وظیفه اش عمل کند. سرمربى استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مجیدى را به کمیته انضباطى خواهد سپرد؟ گفت: نمى دانم مجیدى به کمیته انضباطى مى رود یا نه اما قبل از اینکه احتمالا بخواهد به کمیته انضباطى برود من باید درباره او تصمیم گیرى کنم. مرفاوى در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد با این شرایط مجیدى در بازى با الشباب در ترکیب استقلال قرار نگیرد؟ گفت: نه تنها مجیدى بلکه همه بازیکنان را من براى حضور در ترکیب انتخاب مى کنم و باید منتظر آن روز باشیم. وى در پاسخ به این سوال که به غیر از مجیدى، سیاوش اکبرپور هم هنگام تعویض رفتار درستى را از خود نشان نداد، گفت: چنین چیزى نیست، چرا دنبال این مسائل حاشیه اى هستید؟ وقتى اکبرپور از زمین خارج شد، تشکر کرد و با هم دست دادیم. تنها اتفاقى که افتاد در رابطه با مجیدى بود که همان طور که گفتم یقه چنین بازیکنى را مى گیرم.مرفاوى درباره بازى با راه آهن هم گفت: از ابتدا تسلط خوبى بر روى بازى داشتیم. هر دو نیمه ابتکار عمل در دست ما بود. در نیمه اول با یک تفکر و در نیمه دوم با تفکر دیگر بازى کردیم تا بتوانیم ۳ امتیازى بازى را بگیریم. حریف هم دفاع بسته اى را ارائه مى داد. هر تیم تاکتیکى دارد و تاکتیک راه آهن هم همین بود. اتفاقا آنها در انجام تاکتیک شان موفق عمل کردند اما در نهایت با فشارى که وارد کردیم گل پیروزى بخش مان را به ثمر رساندیم.وى درباره عملکرد یدالله جهانبازى هم گفت: نمى خواهم در مورد داورى صحبت کنم داور هم یک انسان است و باید در یک لحظه تصمیم بگیرد. اما به هر حال ما در این فصل از داورى خیلى متضرر شدیم. شاید اگر اشتباهات داورى نبود ما هم اکنون صدرنشین لیگ بودیم.


http://easysport.blogsky.com - آرش برهانى مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل راه آهن باید با ۳ گل پیروز مى شدیم.وى پس از دیدار مقابل راه آهن اظهار داشت: بازى خوبى انجام دادیم. در طول ۹۰ دقیقه، برترى کامل بر حریف داشتیم. باید در این مسابقه ۳ گل به راه آهن مى زدیم. موقعیت هاى بى شمارى داشتیم که تبدیل به گل نشد. او با انتقاد از داور مسابقه گفت: متاسفانه آقاى حاجى پور یک پنالتى صد در صد را به سود تیم ما نگرفت. وى بارها و بارها با سوت هاى پیاپى روند بازى را متوقف کرد. برهانى درباره بازى آینده استقلال مقابل الشباب، گفت: در این مقطع حساس همه باید به فکر باشیم که تیم موفق شود و با تمرکز بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم با شکست نماینده عربستان یکى از تیم هاى مدعى قهرمانى بمانیم. شنبه 18 اردیبهشت 1389

http://easysport.blogsky.com  - امیر واعظى آشتیانى در واکنش به خبر درگیرى لفظى مرفاوى و مجیدى به اظهار نظر پرداخت. وى گفت: هیچ درگیرى فیزیکى در رختکن به وجود نیامد و همه شایعات دروغ است.وى ادامه داد: من قصد مصاحبه کردن ندارم اما تاکید مى کنم«بزن بزنى» در کار نبوده است. حالا ۴ نفر با هم اختلاف دارند و یا حتى با هم حرفى مى زنند که طبیعى است اما دعوا و درگیرى در کار نیست.واعظى آشتیانى در پاسخ به این سوال که آیا درگیرى لفظى هم به وجود نیامده ، افزود: اینکه یک عده با صداى بلند با هم حرف بزنند اسمش نه «بزن بزن» است نه دعوا و نه درگیرى لفظى. این اسمش فقط بلند حرف زدن است و نباید این مساله را بیش از حد بزرگ کرد. شنبه 18 اردیبهشت 1389
 
http://easysport.blogsky.com  - منصور ابراهیم زاده سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه اول یک شانس گل داشت که بر اثر اشتباه دروازه بان ما به گل رسید .او اظهارداشت: تیم ما در نیمه اول چند موقعیت گل داشت که به نتیجه نرسید اما در نیمه دوم بازى کاملاً در اختیار تیم ذوب آهن بودبطوریکه علاوه بر انجام یک بازى خوب موفق شدیم گل مساوى را بدست آوریم . ابراهیم زاده گفت: بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان اواخر بازى بازهم به حملات خود ادامه دادند به طوریکه صاحب دو موقعیت خوب شدند لیکن سرانجام بازى یک بر یک خاتمه یافت . از وى در خصوص تیم ذوب آهن در مسابقات آسیایى سوال شد که ابراهیم زاده گفت: با توجه به تجربیاتى که در مرحله مقدماتى بدست آوردیم انشالله در دور بعد بهتر ظاهر خواهیم شد ضمن آنکه حریف ما تیم خوب مس کرمان است . ابراهیم زاده در پاسخ به این سؤال که در فصل آینده و اینکه در ذوب آهن خواهد ماند یا خیر، پاسخ داد: قبلاً با مسئولان این باشگاه در این خصوص صحبت کرده ام اما تازگى ها خیر. شنبه 18 اردیبهشت 1389

http://easysport.blogsky.com - على دایى سرمربى تیم فوتبال پیروزى تهران پس از شکست تیمش مقابل تیم ابومسلم خراسان گفت: این ضعیف ترین بازى بود که در طول عمرم از پرسپولیس دیدم. وى در جمع خبرنگاران افزود: ما بازى را بد شروع کردیم، بد ادامه دادیم و بد هم تمام کردیم این ضعیف ترین بازى عمرم بود و هیچ بهانه اى براى این شکست ندارم. او ادامه داد: در نیمه اول که بچگانه گل خوردیم و قبول چنین اتفاقى واقعا برایم سخت است. ما چند بازى است که نمى توانیم خوب بازى کنیم، اما اینجا آبروى پرسپولیس در میان است و نمى توانیم براى این شکست هیچ بهانه اى بیاوریم.
دایى تصریح کرد: مگر مى شود به سختى گل زد اما خیلى راحت و به فاصله یک دقیقه گل خورد. بازیکنانم امروز اصلا به بازى فکر نمى کردند و حرفى براى گفتن در زمین نداشتیم. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج ضعیف تیمش درچند بازى اخیر گفت: خیلى وقت است که احساس خطر کردم. ما نه تنها نتیجه نگرفتیم بلکه از نظر فوتبال نیز بسیار بد بودیم. اما خودم هم مانده ام که مشکل کار از کجاست. باید با کادر فنى ام بنشینم و دلایل این ضعف را پیدا کنیم. دایى در پاسخ به سوالى در خصوص ادعاى یکى از بازیکنان تیمش مبنى بر عجیب بازى کردن بازیکنان تیم ابومسلم گفت: به این چیزها کارى ندارم. ما بد بازى کردیم و بازیکنانم دنبال بهانه هستند. ما نمى توانیم براى این بهانه ها شکست خود را توجیح کنیم اگر بخواهیم چنین بازى را در جام حذفى انجام دهیم در این جام نیز شکست خواهیم خورد. وى افزود: این تیم متعلق به میلیون ها هوادار است و ما نباید اینطور با احساسات هوادارانمان بازى کنیم. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالى در خصوص ضعف خط حمله تیمش گفت: مهاجمانم ضعیف کار کردند و خودم هم نمى توانم لباس بپوشم و به داخل زمین بروم. ما درون زمین همه کار مى کنیم اما، نمى توانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. هرچند که در این بازى نتوانیستیم موقعیت چندانى نیز خلق کنیم. دایى درخصوص داورى این دیدار تصریح کرد: داورى مشکل خاصى نداشت اما، یک پنالتى ما را ندیده گرفت ولى با این حال داورى را دخیل در شکست تیمم نمى دانم. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برنامه اش براى جذب بازیکنان جدید براى فصل آینده لیگ برتر نیز گفت: تا چند روز پیش به فکر تغییرى در ترکیب بازیکنانم نبودم اما با این چند بازى اخیر که انجام دادیم نظرم عوض شد و امکان دارد تغییراتى در ترکیب بازیکنان انجام دهم، اما باز هم همه چیز بستگى به آنها دارد و اگر بتوانند در ۳ بازى آینده بهتر باشند و خود را تغییر دهند شاید نظر من هم تغییر کند. وى با اشاره به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات بازیکنان خاطرنشان کرد: این روزها خیلى ها مواظب ساق هاى پایشان هستند و روزنامه ها نیز مدام در خصوص نقل و انتقالات مى نویسند که این مساله در ذهن بازیکنان تاثیرگذار است اما رسما اعلام مى کنند که تاکنون نه با یک نفر صحبت کردم و نه با کسى قرارداد بستیم و هیچ کدام از این موارد در ذهن ما نبود. على دایى همچنین در پاسخ به این سوال که با وجود قول قهرمانى که در زمان حضور در پرسپولیس داده بودید اما تیم هم اکنون در مکان چهارم جدول قرار دارد، گفت: هیچ وقت قول قهرمانى ندادم. باید شرایط تیم را نیز درنتیجه گیرى آن در نظر بگیریم. اکثر بازیهایى که انجام دادیم در خارج از خانه بوده است و خیلى مسایل در کنار هم قرار گرفت که نتوانیم نتیجه بگیریم. باید ببینیم تیم در نیم فصل دوم چه نتیجه اى گرفته بود و از زمانى که من آمدم چه نتیجه اى گرفته است. وى افزود: زمانى که من به پرسپولیس آمدم ۱۵ امتیاز از سپاهان عقب بودیم. مگر مى شود در چنین وضعى قول قهرمانى بدهم. من سعى کردم در جام حذفى نتیجه بگیریم اما با این حال از لیگ نیز غافل نشدیم. شنبه 18 اردیبهشت 1389

http://easysport.blogsky.com  - حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از باخت به ابومسلم گفت: از هواداران پرسپولیس به خاطر کسب این نتیجه ضعیف عذرخواهى مى کنم و امیدورام بتوانیم در ادامه با بازى خوب در جام حذفى از خجالت آنها دربیاییم. وى افزود: واقعا حیف است با چنین پتانسیلى در تیم ابومسلم و چنین کادر فنى خوب و هواداران پرشور شاهد سقوط ابومسلم به دسته اول باشیم. او درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس نیز تصریح کرد: هرچه قدر ابومسلم با استرس کمترى پا به این میدان گذاشته بود بازیکنان ما استرس بالایى داشتند. بازیکنان ما در فکر جایگاهشان در لیگ و نتیجه فینال جام حذفى بودند که مجموع آن باعث شد نیمى ار توانایى هاى خود را به نمایش نگذارند. کاشانى تاکید کرد: به هر حال این بازى تمام شده و ما از همین امروز به فکر بازى هاى نهایى جام حذفى هستیم. شنبه 18 اردیبهشت 1389
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد