فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389

 قلعه نوعی: تمایل ادامه همکاری با سپاهان را دارم

- امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت که از برخورد برخی هواداران پرسپولیس به هنگام بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس ناراحت شده است.امیر قلعه نوعی پس از جشن قهرمانی سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: از برخورد برخی از هواداران پرسپولیس ناراحت شدم اما کاشانی با حرکتی پهلوانانه ناراحتی من را برطرف و مرا خوشحال کرد. قلعه نوعی افزود: فوتبال ما به مدیران این چنینی نیازمند است و امیدوارم او و دایی بتوانند در پرسپولیس موفق باشند. سر مربی تیم سپاهان در روز قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: این قهرمانی حاصل هماهنگی و همدلی مجموعه سپاهان به ویژه کارگران کارخانه فولاد مبارکه بود.
قلعه نوعی در واکنش به تشویق هواداران تیم استقلال گفت: هواداران تیم استقلال به گردن من بسیار حق دارند و همیشه برای آنها احترام زیادی قائل هستم.
قلعه نوعی اظهار داشت در طول یکسالی که در سپاهان بودم آرامش کاری بسیار خوبی داشتم و تمایل به ادامه همکاری با این تیم دارم.

- على دایى سرمربى پرسپولیس گفت: فغانى در همه صحنه ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در این بازى به ضرر ما قضاوت کرده باشد او را نباید ببخشیم.وى پس از تساوى یک بر یک مقابل سپاهان عنوان کرد: متأسفانه همیشه از مشکلات داورى چشم پوشى کردیم اما امروز همه شاهد این مشکلات بودیم. خدا کند گلى که وسلى وارد دروازه سپاهان کرد آفساد باشد هرچند من فکر نمى کنم که این طور باشد.او تاکید کرد: فغانى در همه صحنه ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در این بازى به ضرر ما قضاوت کرده باشد او را نباید ببخشیم. هادى نوروزى را بارها زمین زدند اما داور خطا نگرفت. تیم ما ۱۰ نفره وارد زمین شد و فغانى به خودش اجازه نداد بازیکنان پرسپولیس را بشمارد و سپس بازى را شروع کند. حق بچه هاى من در این دیدار خورده شد.دایى در مورد بازى گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما با شروع نیمه دوم موقعیت هاى زیادى را براى خودمان خلق کرده و بازى بهترى را انجام دادیم که با بى توجهى و خودخواهى فرصت ها را از دست دادیم و این براى پرسپولیس خوب نیست.وى گفت: توانایى پرسپولیس را دیدید. چند موقعیت گلزنى صددرصد را از دست دادیم و به مراتب برتر از سپاهان بودیم. سال آینده از روز اول دست به کار خواهیم شد و پرسپولیس را از همان روزهاى آغازین خواهیم بست.دایى گفت: از زمانى که آمدم با انجام کارهاى تاکتیکى کاستى ها را جبران کردم اما در فصل بعد چنین نخواهد بود. نمى خواهم بهانه بیاورم اما ما امتیازهاى شیرینى را در نیم فصل اول از دست دادیم و از زمانى که به پرسپولیس آمده ام هرگز ۲ بازى خانگى نداشته ایم اما مى خواهم این ناکامى را در جام حذفى جبران کرده و با حضور ۱۲۰ هزار نفر جشن قهرمانى گرفته و راهى آسیا شویم.سرمربى پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده در تبریز در مسابقه رفت مقابل گسترش فولاد گفت: آنجا شرایط فرق مى کرد. فضاى بدى حاکم بود و فقط سنگ بود که حرف اول را مى زد. داور مسابقه همه اتفاقات را گزارش کرد اما جو تهران فرق مى کند و ما مى توانیم با حضور ۱۲۰ هزار تماشاگر پیروز و وارد لیگ قهرمان آسیا شویم. امسال جاى خالى پرسپولیس در آسیا احساس مى شود.  چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389


- حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان جام حذفى مى مانم و پس از آن در مورد هیات مدیره و وضعیت مدیرعامل تصمیم گیرى مى شود. وى پس از پایان دیدار تیم هاى فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: قلعه نویى از بعضى از هواداران گله مند بود و به نظر من حق با وى بودزیرابایداحترامش حفظ مى شد. وى با تلاش بسیار توانست تیمش را قهرمان کند و به وى تبریک مى گویم.او ادامه داد: من قهرمانى سپاهان را به مردم اصفهان، مدیریت، کادر فنى و بازیکنان سپاهان تبریک مى گویم و اعتقاد دارم این موفقیت حاصل یک کار تیمى موفق بوده است. آنها در طول فصل ازفرصت هاى خود بهتر استفاده کرده و در نهایت قهرمان لیگ برترشدند.سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تماشاگرانى که به ورزشگاه نیامدند یک بازى بسیار زیبا را از دست دادند، ضمن اینکه از کسانى که به ورزشگاه آمده بودند هم تشکر مى کنم.وى در ادامه در خصوص آخرین وضعیت هیئت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا آخر جام حذفى هستم و پس از آن در خصوص اعضاى هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گیرى خواهد شد.کاشانى در پایان در مورد وضعیت على دایى در تیم پرسپولیس گفت: دایى با باشگاه قراردادى یک سال و نیمه دارد و قطعا فصل آینده هم در تیم مى ماندچون قرارداد دارد. چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389

 - صمد مرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قصد دارند لیگ برتر را با خاطره اى خوش به پایان برسانند،گفت: متاسفانه برنامه ریزى لیگ نهم با استانداردهاى روز دنیا همخوانى نداشت به گونه اى که ما مجبور بودیم در ۱۰ روز سه بازى فشرده برگزار کنیم و در مقطعى یک ماه بازى نداشته باشیم! او ضمن بیان این مطلب به دیدار پایانى روز چهارشنبه تیمش برابر پیکان قزوین اشاره کرد و گفت: بازى سختى را برابر این تیم جوان و با انگیزه پیش رو داریم و هر چند امتیاز این دیدار براى پیکانى ها سرنوشت ساز نیست اما طبیعتا نمى خواهند مقابل تماشاگرانشان بازنده باشند.وى ادامه داد: از آنجایى هم که ما براى تثبیت عنوان دومى خود به ۳ امتیاز این بازى نیاز داریم، تصور مى کنم فوتبال زیبا و جذابى را از سوى هر دو تیم شاهد باشیم. ما هم مى خواهیم لیگ را با خاطره اى خوش به پایان برسانیم و به همین دلیل به ۳ امتیاز بازى فکر مى کنیم.سرمربى تیم فوتبال استقلال با رد هرگونه کم فروشى بازیکنانش در طول لیگ نهم گفت: همه بازیکنان و هواداران تیم تلاش کردند تا استقلال به عنوان قهرمانى دست پیدا کند اما برخى بدشانسى ها و ناداوریها این اجازه را به ما نداد و نتوانستیم پاسخ محبت آنها را بدهیم. با این حال از همه بازیکنانم و هواداران استقلال تشکر مى کنم که یکسال با تمام وجود براى موفقیت این تیم تلاش کردند.صمد مرفاوى اظهار نظر در مورد کیفیت نهمین دوره رقابتهاى لیگ برتر را به بحثى مفصل موکول کرد و گفت: ما نیاز به برنامه ریزى دقیق ترى براى لیگ کشورمان داریم تا دیگر شاهد فشردگى هاى لیگ امسال نباشیم. متاسفانه این فصل ما در مقطعى ناچار بودیم در ۱۰ روز سه بازى فشرده انجام دهیم و برخى اوقات نیز یک ماه هیچ بازى نداشتیم.وى خاطرنشان کرد: این برنامه ریزى در هیچ کجاى دنیا وجود ندارد که تیم ها اینقدر نوسان بازى داشته باشند. امیدوارم براى فصل آینده تقویم منظم و منطقى تدوین شود تا همه تیم ها بتوانند براساس برنامه ارائه شده کارشان را آغاز کنند.مرفاوى در پایان از همه هواداران استقلال که در طول رقابتهاى لیگ نهم در سرما و گرما به حمایت از آبى پوشان پرداختند تشکر کرد. چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389

 - واعظى آشتیانى مدیرعامل باشگاه استقلال با بررسى عملکرد استقلال، در خصوص نتایجى که استقلال طى این فصل کسب کرد گفت: امسال استقلال نتایج خوبى گرفت البته درست است که تیم در مقطعى دچار فراز ونشیب هایى شد اما این مسائل در فوتبال طبیعى است و اگر هم در مقاطعى مشکلاتى براى تیم به وجود آمد کار کسانى است که مى خواستند تیم را به بیراهه ببرند و در واقع مى دیدند که منافع مالى شان به خطر افتاده است. با این حال من با توکل به خدا کارم را شروع کردم و به این مسائل اهمیت نمى دهم. براى من پست و مقام اهمیتى ندارد چون براى این موضوعات به استقلال نیامده ام.ما امسال مصدومان مهمى داشتیم. روانخواه ، جبارى، سید صالحى و شکورى بازیکنانى بودند که از دست دادیم اما خدا را شکر سایر بازیکنان همت کردند و جاى خالى آنها را پر کردند و این نشان دهنده تجربه خوب بازیکنان استقلال است. وى در خصوص اینکه گفته شده قرار داد ۱۵ بازیکن تمام شده اضافه کرد: این صحبت ها به هیچ عنوان حرفه اى نیست. ما منابع مالى قوى نداریم و از کمک هاى سازمان استفاده مى کنیم. اسپانسرینگ بخشى از هزینه ها را تامین مى کند اما این همه چیز نیست. با این حال در تلاشیم امسال برنامه ریزى منظم و مدونى داشته باشیم تا بازیکنان نیز دغدغه اى براى مسائل مالى نداشته باشند. آشتیانى ادامه داد: بدشانسى و البته کم لطفى داوران در آسیا از موانعى بود که باعث شد نتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. اگر شرایط درست بود ما مى توانستیم به مراحل بعد برویم اما این تجربیات را در تیم لحاظ خواهیم کرد تا در سال آینده موفقیت هاى بهترى کسب کنیم.واعظى آشتیانى در خصوص اینکه گفته مى شد مرفاوى از وى در خصوص کار فنى مشورت مى گیرد گفت: من به هیچ عنوان در خصوص مسائل فنى دخالت نمى کنم. صمد مسئولیت مستقیم دارد. او در انتخاب بازیکنان و جذب یا انتقال آنها مختار است. ما در پایان فصل از مرفاوى کارنامه مى خواهیم و این مرفاوى است که باید ببیند توانایى هدایت تیم را دارد یا نه. او مى تواند بازیکنانى را که مى خواهد جذب کند و هر کسى را هم نمى خواهد اطلاع دهد. با این حال ما دنبال بازیکن گران قیمت نیستیم. البته تا این لحظه هیچ بازیکنى هم براى دریافت رضایتنامه به ما مراجعه نکرده است و اگر هم کسى چنین تمایلى داشته باشد مى پذیریم چون پوشیدن پیراهن استقلال که یکى از پر افتخارترین تیمهاى آسیا است براى هر بازیکنى افتخار است. آشتیانى همچنین در خصوص ثبت قرارداد مرفاوى ادامه داد: اعتقاد راسخ به مرفاوى دارم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا قرارداد وى را تمدید کنم تا بعد از آن با خیال راحت به چینش بازیکنانمان فکر کنیم. در زمان مقرر نیز براى ثبت قرارداد وى اقدام خواهیم کرد و فعلاً برایمان رسیدن به دومى لیگ از هر چیزى مهمتر است. آشتیانى در پایان در خصوص شایعه برکنارى وى اضافه کرد: شک نکنید کسى مرا بر کنار نمى کند. شاید از این تیم بروم اما اگر قرار به رفتن باشد شک نکنید خودم این تصمیم را مى گیرم نه اینکه برایم تکلیف شود یا برکنارم کنند. با این حال تا لحظه اى که هستم اجازه نمى دهم ناپاکى ها دوباره در استقلال ورود پیدا کنند. چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389

- فریدون معینى، سخنگوى کمیته فنى فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا افشین قطبى در جلسه روز شنبه غایب بود، گفت: من هم نمى دانم قطبى کجاست. دیروز به من گفتند که او مشکل دارد و نمى تواند در جلسه شرکت کند.وى ادامه داد: نمى دانم او در ایران است یا نه اما به هرحال ما جلسه کمیته فنى را برگزار کردیم و درباره «محمد آزادى» به نتایج خوبى رسیدیم.اما صحبت هاى مدیر برنامه هاى قطبى هم در این خصوص جالب است او گفت: همسر قطبى به ایران آمده و او تهران را ترک نکرده است. شاید دلیل غیبتش هم همین باشد. به هر حال مشکلى نیست و در جلسه بعدى کمیته فنى بدون شک شرکت خواهد کرد. سه شنبه 28 اردیبهشت 1389
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد