فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل مالی

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل مالی

تهران IranSport.Net - تیم ملی فوتبال ایران در جریان تورنمنت چهارجانبه قطر پس از شکست مقابل تیم میزبان در برابر تیم آفریقایی مالی هم 2 بر 1 مغلوب شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات چهارجانبه قطر از ساعت 16:30 چهارشنبه در ورزشگاه بن حمد دوحه با قضاوت "عماد طرابلسی" از تونس به مصاف تیم مالی رفتند. تیم ایران که در بازی نخست خود با حساب 3 بر 2 برابر میزبان شکست خورده بود، با امید فروان به مصاف مالی رفت تا بتواند با کسب 3 امتیاز شانس خود برای کسب عنوان در تورنمنت صداقت قطر را حفظ کند، اما بازهم شکست خورد تا به بازی سوم خود برابر کره شمالی فکر کند.
از این بازی حدود پانصد تماشاگر دیدن کردند که اکثر آنها را ایرانیان مقیم قطر تشکیل می دادند.
"محمد دیارا" هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در این بازی به عنوان کاپیتان مالی به میدان آمد و "موسی اندیایه" از مارسی و "دیا کیته" از نیس فرانسه نیز در ترکیب اصلی مالی قرار داشتند.
"فردریک کانوته" مهاجم نامدار سویا اسپانیا و "محمد سیسکو" هافبک یونتوس ایتالیا در این بازی نیمکت نشین بودند.
در این دیدار ابتدا کریم انصاری فر مهاجم جوان کشورمان روی پاس زیبای فریدون زندی در دقیقه 9 تیم ایران را پیش انداخت،اما در ادامه بازیکنان تیم مالی توپ و میدان را در اختیار گرفته و توسط "تنما اندیایه" در دقیقه 28 و "باکایه ترائوره" در دقیقه 29 دو بار برای نماینده آفریقا گلزنی کردند تا در پایان نیمه اول ایران برابر مالی با شکست مواجه شود.
در این بازی تیم ایران با ترکیب وحیدطالب لو، محمد نصرتی، امیر حسین فشنگچی، سپهرحیدری، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، مهرزاد معدنچی، کریم انصاری فر، غلامرضا رضایی و محسن خلیلی به میدان رفتند که نسبت به بازی اول برابر قطر هر یازده بازیکن تیم ملی ایران تغییر کرده بودند.
در نیمه اول ضعف مفرط و کم کاری هافبک های ایران و اشتباهات متعدد خط دفاعی باعث شد تا تیم مالی با رهبری "استفان کشی"علاوه بر دوبار گلزنی چندین مرتبه نیز موقعیت های مسلم گلزنی را از دست بدهد.
در ابتدای نیمه دوم افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران هادی عقیلی را در خط دفاعی جانشین سپهر حیدری کرد و میلاد زنیدپور نیز به جای محسن خلیلی به میدان آمد و در دقیقه 72 میلاد می داوودی به عنوان آخرین بازیکن تعویضی ایران جایگزین فریدون زندی شد.
تیم ایران هرچند در نیمه دوم توانست دقایق کوتاهی توپ و میدان را در اختیار بگیرد، اما حتی یک موقعیت گلزنی هم نداشت تا با همان نتیجه دو بر یک شکست را برابر تیم مالی بپذیرد.
این پنجمین شکست تیم ایران در سیزدهمین دیداری بود که افشین قطبی به عنوان سرمربی فعالیت می کند.
ملی پوشان کشورمان در اولین دیدار خود در تورنمت چهارجانبه قطر در برابر تیم میزبان 3 بر 2 شکست خورده بود.
تیم ایران در آخرین بازی خود در رقابت های چهارجانبه قطر عصر روز شنبه آینده به مصاف کره شمالی خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد