فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ فوتبال هفته ۱۷

ISN - خداداد افشاریان داور دیدار استقلال تهران - پیکان قزوین گفت: در این بازى بازهم دیوارى از دیوار داوران کوتاه تر پیدا نشد و با وجود اشتباهات بازیکنان استقلال ما را عامل شکست آبى پوشان عنوان کردند. خداداد افشاریان ضمن بیان این مطلب افزود: قضاوت دیدار استقلال - پیکان تا پیش از آنکه توپ به اوت برود و گل پیکان به ثمر برسد، آسان بود و روال عادى خود را طى مى کرد اما بعد از وقوع این اتفاق روند بازى به گونه اى شد که کار قضاوت براى ما وحشتناک شده بود. تا پایان نیمه اول بازى به همین صورت دنبال شد اما در آغاز نیمه دوم بازى به شرایط عادى بازگشت.او با اشاره به اینکه تیم داورى مسابقه استقلال - پیکان روز سختى را پشت سر گذاشته اند، افزود: من فیلم بازى را مجددا تماشا کردم و متوجه شدم پیش از به ثمر رسیدن گل دوم پیکان توپ از خط گذشته و اوت شده بود. در این صحنه وظیفه من نبود که اعلام اوت کنم و حتى به کمک داورم نگاه کردم اما او هم پرچم نزد و به همین خاطر ترجیح دادم راى به ادامه بازى دهم چرا که براى من محرز نشده بود که توپ از خط گذشته است.داور دیدار استقلال - پیکان با تاکید بر اینکه قضاوت در این صحنه براى داور که ۳۰ متر با خط زمین فاصله داشته، دشوار است، افزود: گرچه در این صحنه باید کمک داور اعلام اوت مى کرد اما ما یک تیم داورى هستیم و نباید فقط او را مقصر بدانیم. در این صحنه ۲ بازیکن استقلال و پیکان براى گرفتن توپ تکل رفته و روى خط حائل شده بودند، به شکلى که جلوى دید کمک داور را گرفته بودند.افشاریان ادامه داد: شاید در هر ۲۰۰ بازى یک بار چنین اتفاقى رقم بخورد و نه داور و کمک داور خروج توپ از خط زمین را نبینند. متاسفانه این اتفاق در بازى استقلال - پیکان رقم خورد و تیم پیکان یک گل نادرست را به ثمر رساند.وى در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال به خطاى هند مدافع پیکان در دقایق پایانى دیدار این ۲ تیم گفت: این خطاها تعریف شده است و از هر کارشناسى در مورد این صحنه سئوال کنید، خواهد گفت که بازیکن پیکان مرتکب خطاى پنالتى نشده است. البته من در آن صحنه مى توانستم با اعلام پنالتى به سود استقلال، اشتباه نیمه اول را جبران کرده و خود را نجات دهم اما این کار را نکردم، چرا که نمى توانم اشتباه را با اشتباه جبران کنم.این داور بین المللى خاطرنشان کرد: من آن صحنه را هند ندیدم و شاید اگر هزار بار دیگر چنین اتفاقى در محوطه جریمه پیکان رقم مى خورد اعلام پنالتى نمى کردم. حتى اگر فشار بیشتر از این هم بود به اشتباه در سوت خود نمى دمیدم تا تماشاگران و هواداران تیم استقلال را راضى کنم. من اصلا چنین کارهایى را بلد نیستم. دوشنبه 9 آذر 1388

ISN - پژمان منتظرى مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: خداداد افشاریان باعث شد تا تیم ماتمرکز خود را از دست بدهد.وى اظهار داشت: بازى خوبى مقابل پیکان به نمایش گذاشتیم و مستحق باخت نبودیم.او ادامه داد: در این فصل داورى ها خیلى به ضرر ما بوده است و این باعث شده تمرکز لازم را در بازى نداشته باشیم.وى در مورد تیم پیکان افزود: پیکان تیم خوبى بوده و آنها همپاى ما در زمین دوندگى لازم را داشتند و جا دارد بدین خاطر به حمیددرخشان تبریک بگویم.مدافع استقلال در مورد گل دوم پیکان تصریح کرد: در آن صحنه من به بازیکن حریف نزدیک بودم و دیدم توپ از خط دروازه رد شده بود. به همین خاطر به داور اعتراض کردم که او گفت کمک داور باید ببیند. جالب تر اینکه کمک داور هم که اعلام کرد من تشخیص ندادم!منتظرى در خاتمه گفت: تلاش خواهیم کرد در بازیهاى آینده طلسم ناکامى ها را بشکنیم و بتوانیم دوباره نتایج خوبى کسب کنیم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. دوشنبه 9 آذر 1388

ISN - محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسى حرکت شیث را تایید نمى کند، او ناراحت بود و من از طرف شیث قول مى دهم این حرکت دیگر تکرار نشود.وى درباره دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازى را باید به ۲ قسمت تقسیم کرد. زمانى که شیث اخراج شد بهتر بازى کردیم و بازیکنان خوب دویدند و نشان دادند نسبت به نیم فصل اول بهتر شدیم. خوردبین در مورد کارت زرد معمارزاده قبل از شروع مسابقه گفت: در جلسه قبل از آغاز مسابقه لباس معمارزاده تأیید شده بود اما قبل از شروع بازى داور به خاطر بارش برف و احتمال خطاى دید با رنگ لباس معمارزاده، به او دستور تعویض رنگ لباس را داد. نمى دانم چرا داور به معمارزاده کارت زرد نشان داد. خوردبین درباره حرکت شیث رضایى در پرتاب کردن بازوبند کاپیتانى عنوان کرد: شیث در این حرکت اشتباه کرد و کسى حرکت او را تأیید نمى کند. او ناراحت بود و من از طرف شیث قول مى دهم این حرکت دیگر تکرار نشود. چون او باید به فکر بالا بردن کیفیت بازى خود باشد. دوشنبه 9 آذر 1388

ISN - شیث رضایى کاپیتان تیم پرسپولیس که در بازى مقابل سپاهان مرتکب خطا شد و از زمین اخراج گردید از شدت ناراحتى بازوبند خود را به زمین پرت کرد اما با این حال مدافع پرسپولیس مدعى است وزش باد بازوبند را به زمین پرت کرده نه، عصبانیت او. وى در این رابطه گفت: نظر داور را در مورد اخراجم قبول دارم و خطاى خود را مى پذیرم . در مورد بازوبند کاپیتانى هم باید بگویم ؛بازوبند با وزش باد شدید از دست من رها شد و به زمین افتاد و من هرگز از شدت عصبانیت آن را به زمین پرت نکردم. دوشنبه 9 آذر 1388

ISN - محسن بنگر مدافع سپاهان در دیدار با پرسپولیس که یک پنالتى مشکوک را مرتکب شد در رابطه با پیروزى مقابل این تیم گفت: اگر شرایط آب و هوایى مساعد بود و زمین لغزنده نبود ۵ گل به پرسپولیس مى زدیم. وى در رابطه با دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه در دیدار دیروز داورى یک طرفه اى را شاهد بودیم. من در حال دویدن بودم که زارعى خودش را به من زد و داور در میان تعجب پنالتى گرفت. گلى که سپهر حیدرى زد صددرصد آفساید بود. میثاق معمارزاده بایستى پس از خطا روى کریمیان کارت زرد مى گرفت و اخراج مى شد. میثاق یک توپ را نیم متر توى دروازه برد و همه دیدند گل شد و داور ندید. داور همچنین یک پنالتى صددرصد روى بهمن طهماسبى نگرفت. مگر مى شود داور در یک مسابقه این همه اشتباه تاثیرگذار داشته باشد؟ با این وجود خدا را شاکریم که بازى را با برد پشت سر گذاشتیم. او در مورد کیفیت بازى هم گفت: در چنین مسابقاتى تیمى که جنگنده تر باشد پیروز است و خوشحالیم که توانستیم پیروز میدان باشید. شک نکنید که اگر شرایط آب و هوا مساعد بود و مى شد روى زمین بازى کرد با ۵ گل پرسپولیس را شکست مى دادیم. دوشنبه 9 آذر 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد