فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ فوتبال هفته ۱۹

ISN - عزیز محمدى رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: با شرایط کنونى باشگاههاى لیگ برترى حق دارند از سازمان لیگ و بنده انتقاد کنند. وى در واکنش به انتقاد برخى از تیمهاى لیگ برترى به تصمیم سازمان لیگ مبنى بر تعطیلى ۲ هفته اى لیگ اظهارداشت: باشگاه ها حق دارند انتقاد کنند اما مسأله اینجاست که مقصر من نیستم. مسئولین و مربیان تیم ملى تصمیم گرفته اند در تاریخهاى اعلام شده براى تیم ملى بازى بگذارند و به ما نیز نامه زدند و ابلاغ کردند که برنامه لیگ را طورى را طراحى کنیم تا با بازیهاى تیم ملى تداخل پیدا نکند.او افزود: من شخصا حامى باشگاهها هستم و حتى در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون هم از حق باشگاهها دفاع کردم اما گفتم که مقصر این مسأله من نیستم و باید از سایرین بپرسید که چرا لیگ را ۲ هفته تعطیل کردند.رئیس سازمان لیگ در خاتمه اضافه کرد: ما طبق اعلام فدراسیون برنامه لیگ را طراحى کردیم و ایرادى نیز وارد نیست. سه شنبه 24 آذر 1388

ISN - مجتبى شریفى، رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت هاى اخیر برخى از مربیان لیگ برترى گفت: این درست نیست که یک مربى وقتى تیمش نتیجه نمى گیرد، در مورد مال و اموال مربى دیگرى حرف بزند. ما تصمیم گرفته ایم اگر مربى یا بازیکنى علیه شخص دیگرى صحبت کند بدون اینکه او را به کمیته انضباطى احضار کنیم، از حضور در لیگ برتر منعش کنیم و به این شکل محروم شود. سه شنبه 24 آذر 1388

ISN - زلاتکو کرانچار سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به زودى مشکل گلزنى تیم برطرف خواهد شد.وى در خصوص شرایط پرسپولیس و غیبتش درروزهاى اخیر اظهار داشت: قهر نکرده بودم. با توجه به مشکلى که برایم پیش آمده بود باید به کشورم مى رفتم و از اینکه کاشانى با این مرخصى موافقت کرد از وى تشکر مى کنم. او افزود: تیم را از لحاظ تاکتیکى براى بازى با پاس همدان آماده خواهم کرد. مسئولان باشگاه از نزدیک با بازیکنان صحبت کرده اند و با مشکلات آنها آشنا شده اند. سرمربى پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما روند رو به رشدى دارد. باید شکست مقابل استقلال اهواز را فراموش کینم. با برنامه هایى که براى بازیکنان دارم به زودى مشکل گلزنى تیم پرسپولیس برطرف خواهد شد. کرانچار ادامه داد: در غیاب من عبدى و ایتکوویچ به خوبى با بازیکنان تمرین کردند و من هم با حضورم تلاش مى کنم تا آخرین نکات را پیش از بازى به پاس همدان به بازیکنان منتقل کنم. وى در رابطه با غیبت هوارمحمد در تمرین دیروز تصریح کرد: همه باید بدانند باشگاه قوانین خاصى دارد و تمام اعضاى تیم باید در این چهارچوب حرکت کنند. من هم تابع نظر مسئولان باشگاه هستم. بازیکنان باید بدانند که اول باید براى پیراهن پرسپولیس و بعد براى سایر مسائل بازى کنند. سرمربى پرسپولیس در رابطه با بازى هفته بیستم مقابل تیم پاس همدان گفت: بازى سختى در پیش داریم؛ اما باید شایستگى هاى خود را مقابل پاس همدان نشان دهیم و هرچه زودتر دل هواداران را به دست آوریم. سه شنبه 24 آذر 1388

ISN - صمدمرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به راى کمیته انضباطى باشگاه درباره محرومیت عنایتى، اکبرپور و کاظمى احترام مى گذارم و در خصوص بخشش آنها صحبتى نمى کنم. وى در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه پس از کسب پیروزى مقابل مقاومت سپاسى شیراز تمرینات منظمى را پشت سر گذاشتیم و از نظر روحى در شرایط مطلوبى به سر مى بریم. وى در خصوص دیدار روز پنجشنبه مقابل فولاد گفت: فولاد تیم بسیار خوبى است و ما کارى به نتایج نیم فصل اول این تیم نداریم. مجید جلالى یک مربى بزرگ و قابل احترام است و مطمئنا در اهواز کار بسیار سختى را پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم هر ۳ امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم. مرفاوى درمورد آخرین وضعیت وحید طالب لو گفت: این بازیکن هنوز آماده نشده و کماکان استراحت مى کند. وى در خصوص اینکه آیا طالب لو در دیدار مقابل فولاد به میدان مى رود یا خیر گفت: لطفا ارنج تیم را از من نپرسید اما محمدى وضعیت خوبى دارد و ما در روز مسابقه ترکیب تیم را مشخص خواهیم کرد. مرفاوى در خصوص وضعیت بازیکنان خارجى که در لیگ ایران مى آیند گفت: فکر مى کنم باید در این خصوص مطالعات بیشترى صورت بگیرد و از طریق فیلم وسى دى نمى توان عملکرد یک بازیکن را سنجید. براى جلب بازیکنان خارجى مى تواند به نمایندگان باشگاه وظیفه محول کرد تا آنها عیار فوتبالیستى که قرار است به لیگ ما بیایند را بسنجند.سرمربى استقلال در خصوص اینکه چه کسى از جذب بازیکنان خارجى بى کیفیت در لیگ ما سود مى برند عنوان کرد: وقتى یک مربى تحت فشار باشد و از لحاظ فنى نیاز به بازیکن داشته باشد مجبور است بازیکن خارجى به خدمت بگیرد. متاسفانه شرایط آیین نامه اى لیگ برتر ما به شکلى است که تیم ها در نیم فصل اول یا اصلا به یکدیگر بازیکن نمى دهند یا خیلى کم این کار را انجام مى دهند. به اعتقاد من باید قوانین مسابقات به گونه اى باشد که باشگاه ها با یکدیگر صحبت کرده و به یکدیگر براى پوشش نقاط ضعف خود بازیکن بدهند. مرفاوى در پایان در خصوص آخرین وضعیت عنایتى، اکبرپور و کاظمى ۳ بازیکنى که با محرومیت انضباطى مواجه شده اند ،گفت: من در این خصوص نظرى نمى دهم و راى کمیته باشگاه انضباطى استقلال براى من قابل احترام است. سه شنبه 24 آذر 1388

ISN - حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه اى که با بازیکنان داشتم جلسه خداحافظى ام نبود.وى درباره جلسه اش با بازیکنان پس از تمرین دیروز اظهار داشت: یکسرى مشکلات در باشگاه وجود داشت که با بازیکنان در میان گذاشتم. در هفته هاى قبل نیز چنین جلساتى با بازیکنان داشتم و از این به بعد نیز هر زمان که نیاز باشد با آنها جلسه مى گذارم. او افزود: جلسه اى که با بازیکنان داشتم جلسه خداحافظى ام نبود. همیشه بعد از تمرین با بازیکنان خداحافظى مى کنم. رفتن من از پرسپولیس معنا ندارد و چنین چیزى نیست. کاشانى درباره به پایان رسیدن دوران سرپرستى اش در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در مورد این موضوع باید از سعیدلو سؤال کنید. من نمى توانم در مورد ماندن یا رفتنم از پرسپولیس اظهار نظر کنم. سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ماندن یا رفتن کرانچار در پرسپولیس گفت: به کسى در باشگاه اولتیماتوم نداده ایم. مربى در اختیار باشگاه است و هر زمان که احساس کنیم حضورش در تیم موثر نیست قراردادش فسخ مى شود. وى با اشاره به تخلف هوار محمد گفت: هوار محمد براى کاهش جریمه اش به باشگاه نامه نوشته بود که در رابطه با راى کمیته انضباطى با او جلسه اى داشتم. طبق یکى از بندهاى قراردادش وقتى او در یک دیدار یا یک جلسه از تمرین شرکت نکند، باشگاه مى تواند او را مجازات کند. کاشانى ادامه داد: به همین دلیل باشگاه او را به دلیل عدم حضور در یک دیدار ۱۵ درصد از مبلغ قراردادش جریمه کرد و این موضوع کاملأ قانونى است اما با توجه به مشکلاتى که او مطرح کردکمیته استیناف ۵ درصد به او تخفیف داد و این میزان قطعى است و تغییر نمى کند. سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فسخ قرارداد براى همین روزهاست. اگر محمد نمى تواند کار کند باید بگوید. همیشه باشگاه است که تکلیف بازیکن را مشخص مى کند نه اینکه بازیکن تکلیف باشگاه را مشخص کند. بقیه با خود محمد است که تمایل به ماندن دارد یا مى رود.وى ادامه داد: هر تیم در چهارچوب تعریف شده اى باید حرکت کند تا دچار مشکل نشود. هر کسى که تخلف کند جریمه مى شود، چه هوار محمد چه بازیکنان دیگر، البته او امروز هم در تمرین حاضر نشد که امیدوارم پاسخ قانع کننده اى براى این موضوع داشته باشد. کاشانى با اشاره به جلسه اى که صبح دیروز در دفتر سعیدلو برگزار شد، گفت: جلسه خوبى با رئیس سازمان تربیت بدنى داشتم. ۳ نفر از اعضاى هیأت مدیره در این جلسه از سوى وى معرفى شدند اما این اسامى باید توسط خود سعیدلو اعلام شود نه من چون او رئیس مجمع باشگاه است. من به عنوان سرپرست در این جلسه حاضر شدم. کاشانى افزود: از باخت مقابل استقلال اهواز ناراحتم اما از وضعیت کنونى رضایت دارم. تا زمانى که سعیدلو بگوید به کارم در پرسپولیس ادامه مى دهم و به حواشى به وجود آمده کارى ندارم. سه شنبه 24 آذر 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد