فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی جام ملت های آسیا

صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی جام ملت های آسیا

تهران www.zavyeh.com- تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی 3 بر یک برابر سنگاپور جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های جام ملت های 2011 آسیا را به دست آورد.در دور پنجم از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15 با قضاوت "سان بااوجی" از چین در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف تیم ملی این کشور رفت. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ایران با 7 و سنگاپور با 6 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار داشتند که تیم ایران با این پیروزی صاحب 10 امتیاز شد و جواز حضور در جام ملت های آسیا را به دست آورد.
رقابت های جام ملت های آسیا اواسط سال 2011 میلادی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.
افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران در این دیدار مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، خسروحیدری، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، پژمان نوری، مهرزادمعدنچی، محمدرضا خلعتبری و میلاد می داوودی را به زمین فرستاد.
در دقیقه 10 بازی معدنچی توسط مدافع سنگاپور سرنگون شد که داور چینی خطای پشت محوطه جریمه اعلام کرد، اما کمک داور دوم بازی نقطه پنالتی را نشان داد.
هادی عقیلی این ضربه پنالتی را به گل اول ایران تبدیل کرد.
یک دقیقه بعد مهرزاد معدنچی بار دیگر از اشتباه مدافعان حریف استفاده کرد و با ضربه ای دقیق تیم ملی ایران را 2 بر صفر پیش انداخت.
پس از این گل سنگاپور حملات جست و گریخته ای را انجام داد تا در دقیقه 31 بازی روی یک ضربه کرنر توسط کاپیتان خود "عالم شاه" به گل برسد.
در بین دو نیمه غلامرضا رضایی جانشین زنیدپور شد و در دقیقه 70 کریم انصاری فری به جای می داوودی به زمین آمد و حسین کعبی نیز در وقت های تلف شده جانشین محمدرضا خلعتبری شد.
در ابتدای نیمه دوم سنگاپور روی به ارسال توپ های بلند آورد و یکبار نیز تیر دروازه ایران را به لرزه انداخت.
در دقیقه 62 بازی پاسکاری زیبا و بی نقص محمدرضا خلعتبری و میلاد می داوودی و ضربه فنی غلامرضا رضایی گل سوم ایران را در پی داشت.
پس از این گل بازیکنان سنگاپور روی به تکل های خشن آوردند که در یک صحنه آندرانیک تیموریان و عالم شاه با یکدیگر درگیر شدند.
در این بازی داور چینی به مستوویچ و عالم شاه از سنگاپور و همچنین غلامرضا رضایی کارت زرد نشان داد.
گفتنی است،‌ بازی تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند در دور پایانی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که دیداری تشریفاتی خواهد بود، اواسط اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد