فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار کوتاه از فوتبال ایران وآسیا

اخبار کوتاه

ISN - برایان رابسون مربى تایلند بعد از تساوى تیمش مقابل اردن گفت: فقط با بدشانسى مواجه شدیم.وى افزود: بازیکنانم همه کار کردند و من نمى توانستم چیز بیشترى از آنها بخواهم. ما فقط کمى شانس مى خواستیم که گل بزنیم. ما اکنون در جاى دوم جدول هستیم و سرنوشتمان در دست خودمان است. همه مى گویند ایران تیم فوق العاده اى است و نمى شود آنها را شکست داد اما من چنین عقیده اى ندارم. او گفت: من به بازیکنانم ایمان دارم و مى دانم که آنهامى توانند در تهران نتیجه بگیرند. ما باید برنده شویم و تیمم را براى این نتیجه آماده مى کنم. شنبه 19 دی 1388

ISN - شیث رضایى مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: على دایى با کسى شوخى ندارد و قطعا در تیم او حاشیه اى وجود نخواهد داشت و بازیکنان همواره باید باانگیزه باشند. وى اظهار کرد: قبلا با على دایى کار کرده ام، او با کسى شوخى ندارد و قطعا از هر بازیکنى که عملکرد بهترى داشته باشد در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد. مطمئنا تیم او تا پایان فصل حاشیه اى نخواهد داشت و همواره بازیکنان با انگیزه در تمرینات ظاهر مى شوند. طراوت و جدیتى که بازیکنان در تمرین دارند را در دوبى هم داشتیم و مطمئنم تا پایان فصل وضعیت به همین شکل خواهد بود، براى دایى اسم ها مهم نیست و هرکس بهتر باشد از او استفاده مى کند. او درباره دیدار با ذوب آهن نیز گفت: ۳ امتیاز این مسابقه براى ما اهمیت بسیار زیادى دارد چرا که باید در یک بازى خانگى مقابل هواداران مان پیروز شویم، ضمن این که ما در جدول سوم هستیم و ذوب آهن در رده دوم قرار دارد لذا بردن آنها پرسپولیس را به رده بالاتر نزدیک تر مى کند، تمام سعى و تلاش مان را خواهیم کرد که بهترین بازى را انجام دهیم و در ادامه مسابقات لیگ هم عملکرد بهترى نسبت به گذشته داشته باشیم. هدف اصلى پرسپولیس انجام بازى هاى خوب و حداقل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. شیث درباره جدیت و برخوردى که با برخى از بازیکنان جوان تیم در تمرینات دارد گفت: این مسائل در تمرینات طبیعى است. من به عنوان کاپیتان دوم تیم مسئول هستم که رفتار قاطع و جدى اى در تمرینات داشته باشم. خوشبختانه در پرسپولیس هم هیچ مشکلى بین بازیکنان نیست و همه باهم رفیق هستیم. دیده مى شود که جوان ترها همواره احترام قدیمى تر ها را دارند و این رفتار بالعکس هم هست. شنبه 19 دی 1388

ISN - فراز کمالوند که هفته گذشته با جدایى از تراکتورسازى به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست به یک باره تصمیم خود را عوض کرد و دوباره به تبریز بازگشت تا هدایت تیم سرخپوش این شهر را برعهده بگیرد. وى در این باره گفت: پس از آنکه تصمیم به جدایى گرفتم بعضى ها خواستند این موضوع را به مسائل مالى ربط بدهند؛ در صورتى که من، ناصر شفق و آنهایى که در باشگاه تراکتور هستند به خوبى مى دانستند که مشکلات دیگرى وجود دارد و من به خاطر حاشیه ها از این تیم جدا شدم. متاسفانه بعضى ها مى خواستند در ذهن مردم و طرفداران تراکتورسازى این موضوع را جا بیندازند که کمالوند به خاطر پول به صنعت نفت رفته و من هم خواستم خیلى چیزها را ثابت کنم و به همین دلیل برگشتم تا نگویند که کمالوند پولکى است. کمالوند ادامه داد۵۰: روز بود که مدام از حاشیه ها حرف مى زدم و گفتم که چه مشکلاتى وجود دارد. من بارها گفتم که بعضى ها به دنبال بر هم زدن آرامش در تراکتورسازى و ایجاد حاشیه هستند و به همین دلیل جدا شدم. با جرات مى گویم که هیچ مربى در ایران به اندازه من با تماشاگران تراکتورسازى رابطه عاطفى ندارد و وقتى دیدم که بعضى از افراد مى خواهند ذهنیت آنها را نسبت به من خراب کنند، تصمیم به بازگشت گرفتم. من تا الان فقط ۸۰ میلیون تومان از تراکتورسازى گرفته ام و آنهایى که مى گویند کمالوند به خاطر پول به صنعت نفت رفت، حالا که به تراکتورسازى برگشته ام بیایند و حرف بزنند. من روز پنجشنبه جلسه ۲ ساعته اى با شفق داشتم و در نهایت همه چیز حل شد تا دوباره به تراکتور سازى برگردم. شنبه 19 دی 1388

ISN - على دایى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نخستین بازى پرسپولیس با سرمربیگرى من برایم حساسیت چندانى ندارد.وى پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: درست است که این مسابقه نخستین بازى پرسپولیس با سرمربیگرى على دایى است اما، از این نظر برایم حساسیت زیادى ندارد. این مسابقه براى ما باید مانند سایر بازى ها باشد و تلاش کنیم تا ضمن استفاده از آماده ترین و بهترین نفرات پرسپولیس از مصاف دشوار مقابل ذوب آهن سربلند بیرون بیاییم. دایى درباره حضور هوارمحمد در تمرینات تیم گفت: این بازیکن عراقى به خاطر تصمیم باشگاه به تمرینات آمده و اکنون به صورت اختصاصى تمرین مى کند تا به آمادگى مطلوب برسد و ببینیم چه زمان مى توانیم از وى استفاده کنیم. دایى درباره حضور هواداران پرسپولیس در مسابقات این تیم گفت: هوادارانى که به استادیوم مى آیند، به عشق پرسپولیس حضور یافته و تیم شان را تشویق مى کنند و ربطى به حضور یا عدم حضور من در این تیم ندارد. امیدوارم با پیروزى مقابل ذوب آهن بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. در حال حاضر بازیکنان ما انگیزه بسیار زیادى براى شکست ذوب آهن دارند که امیدوارم به این مهم برسیم. سرمربى پرسپولیس در ارزیابى اش از تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خوب و منسجمى است که به دلیل بازى کردن نفراتش در سالیان طولانى کنار هم تاکتیک پذیرى بالایى داشته و به صورت تیمى فوق العاده عمل مى کند اما پرسپولیس هم ضمن احترام به این تیم و مربیانش چاره اى جز برد ندارد.دایى درباره میزان آمادگى بازیکنان ملى پوش پرسپولیس که به تازگى بازگشتند، گفت: آنها مشکلى در تمرینات نداشتند و شرایط شان بد نبود اما، باید صحبت هایى را با این ۲بازیکن داشته باشم و ببینم در چه سطحى هستند تا بتوانیم به درستى براى انتخاب ترکیب نهایى تصمیم گیرى کنیم. شنبه 19 دی 1388

ISN - حکم سرپرستى حبیب کاشانى در باشگاه پرسپولیس تمدید شد.حمید سجادى رئیس مرکز توسعه ورزش هاى قهرمانى اظهار کرد: حکم سرپرستى حبیب کاشانى در باشگاه پرسپولیس با دستور على سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنى تمدید شده است. وى درباره انتخاب اعضاى هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: در صحبت هایى که با سعیدلو داشتم وى گفت که در حال بررسى است و به زودى با تکمیل شدن افراد مدنظرش هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را معرفى خواهد کرد. سجادى همچنین درباره آخرین وضعیت تغییرات رؤساى فدراسیون ها، تصریح کرد: جلسات مختلفى را با مسئولان فدراسیون ها داشتیم و تنها رسیدگى به برنامه هاى چند فدراسیون باقى مانده است. وى ادامه داد: متأسفانه برخى از مدیران غیر ورزشى که در رأس فدراسیون ها حضور دارند براى ما شاخ و شانه مى کشند، به طورى که یکى از آنها به من گفت کینه اى از شما در دل من باقى مانده و اکنون به دشمنى تبدیل شده است که تا آخر عمر با من خواهد بود. تغییرات در چند فدراسیون دیگر در حال بررسى است که نتایج آن به زودى اعلام خواهد شد. سجادى خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به امور ورزش کشور به مردم پاسخگو باشیم، بنابراین افراد اجازه دهند وظایف مان را انجام دهیم. شنبه 19 دی 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد