فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار کوتاه از فوتبال ایران وآسیا

 هادى نوروزى زننده گل اول پرسپولیس در خصوص بازى انجام شده مقابل استقلال گفت: ما خیلى خوب بازى کردیم و بازى زیبایى از خود ارائه دادیم برخلاف اینکه مى گویند استقلال بهتر بود من چنین اعتقادى ندارم که استقلال تیم خوبى و پر مهره اى است اما تیم ما خیلى توانست نسبت به حملات آبى واکنش نشان دهد. وى گفت: به دلیل اهمیت دربى هر ۲ تیم با نیت برد پا به میدان مى گذارند اما تیمى برنده دربى مى شود که از موقعیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند. ما تمام قصد و هدفمان پیروزى بود که به لطف خدا به این مهم دست پیدا کردیم و توانستیم هواداران خود را خشنود سازیم. مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص گل به ثمر رسانده گفت: من همیشه آرزو داشتم که در دربى گل به ثمر برسانم و خوشحالم و خداراشکر مى کنم که به آرزویم رسیدیم. نوروزى در مورد اینکه به سمت هواداران استقلال نرفته است گفت: من به سمت تماشاگران پرسپولیس رفتم و به قدرى خوشحال بودم که مى خواستم این خوشحالى را با هواداران تقسیم کنم. پنجشنبه 15 بهمن 1388

- فرهاد مجیدى کاپیتان تیم استقلال تهران بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس با ابراز ناراحتى از این باخت گفت: قلبا از باخت استقلال در این مسابقه ناراحتم. در این بازى شرمنده هواداران شدیم و من به عنوان کاپیتان تیم از هواداران عذرخواهى مى کنم که نتوانستیم پیروزى این مسابقه باشیم. وى درخصوص اینکه گفته مى شد او با سایر بازیکنان پاسکارى نمى کرده است گفت: دلیلى براى تک روى در این بازى نداشتیم چرا که یک گل هم زده بودم. اصلا این موضوع را قبول ندرام و معتقدم همه ما در هر وضعیتى باشیم به بازیکن در موقعیت بهتر پاس مى دهیم چرا که ما براى موفقیت استقلال تلاش مى کنیم نه موفقیت شخصى مان. او ادامه داد: قسمت نبود که پیروز این مسابقه ما باشیم. پرسپولیس هم بازى را برد تا شایعه تبانى در این میان از بین برود اما به نظرم ما باید پیروز این مسابقه مى بودیم چون تیم برتر بودیم. او درخصوص داورى این دیدار نیز گفت: تیم داورى عملکرد خوبى نداشت و علیه تیم ما سوت هاى زیادى زد. تیم داورى باید پاسخگوى این قضاوت باشد. پنجشنبه 15 بهمن 1388

- صمد مرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: داور دربى در حد این دیدار نبود و با سوت هاى خود بازى را از جریان انداخت.وى پس از باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز به پرسپولیس تبریک مى گویم. بازى خوبى بود و ۲ تیم براى این بازى برنامه داشتند. در دقایقى نظم تیمى و تاکتیکى استقلال به هم خورد و با اشتباه مدافعان گل اول را دریافت کردیم.او افزود: نیمه دوم بازى متعادل بود و استقلال خوب بازى مى کرد که با شوت ناگهانى کریم باقرى گل دوم را دریافت کردیم و دیگر فرصتى براى تغییر نتیجه نداشتیم. سرمربى استقلال درباره قضاوت سعیدمظفرى زاده عنوان کرد: از داورى راضى نیستم. تیمم باخته و به پرسپولیس هم تبریک مى گویم اما داورى در حدى نبود که این بازى را سوت بزند. تمام سوت ها طورى بود که بازى را از جریان مى انداخت و سرعت آن را مى گرفت. او علیه استقلال سوت مى زد و در حد این بازى نبود.مرفاوى در پاسخ به سوال یکى از خبرنگاران مبنى بر اینکه چرا به اشتباهات فنى خود اشاره نمى کند، گفت: شما همیشه سوال هاى عجیب و غریب مى پرسید. وقتى بحث داورى پیش مى آید من هم در مورد آن صحبت مى کنم.سرمربى آبى پوشان درباره اینکه از مهاجمان خود در دربى راضى بوده یا خیر، اظهار داشت: مهاجمان زحمت خود را کشیدند و تلاش کردند. قبل از اینکه گل دوم را دریافت کنیم سیدصالحى موقعیت خوبى را از دست داد. طبیعى است که وقتى موقعیتى از دست بدهید هر آن ممکن است گل بخورید. این اتفاقات طبیعى است. آنها تلاش خودشان را کردند اما نتوانستند از موقعیت هااستفاده کنند.وى تصریح کرد: با توجه به بازى هاى قبلى و مشکلاتى که داشتیم، تمرینات خود را تغییر دادیم تا ضریب اشتباهات خود را پایین بیاوریم. در تمرینات مشخص بود که مى خواهیم اعتماد به نفس را به تیم بازگردانیم. امروز مستحق شکست نبودیم اما هر تیمى که از موقعیت ها به خوبى استفاده کند و ضریب اشتباهات کمترى داشته باشد، موفق مى شود. مرفاوى با بیان اینکه اشتباهات بازى امروز را فراموش مى کند، گفت: ما ادامه لیگ بازى هاى جام حذفى و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید این اشتباهات را کنار بگذاریم. سرمربى استقلال در باره قهر امیرحسین صادقى قبل از شروع بازى گفت: من از چنین موضوعى خبر ندارم که یک بازیکنى قهر کرده باشد و او را برگردانده باشند. سرمربى استقلال درباره انتقاد هواداران این تیم به وى و واعظى آشتیانى عنوان کرد: من هم به اندازه هواداران استقلال ناراحت هستم و نمى خواستیم این بازى را ببازیم. استقلال مستحق باخت نبود. یک شوت باعث شد بازى را واگذار کنیم و این جزو اتفاقات فوتبال است. من به آنها حق مى دهم چون دوست ندارند شکست تیم خود را ببینند اما نمى توانیم جلوى اتفاقات فوتبال را بگیریم باید واقع بین باشیم. بچه ها تلاش خود را کردند اما نتوانستیم چیزى را که مى خواهیم به دست آوریم. پنجشنبه 15 بهمن 1388

- على دایى، سرمربى تیم پرسپولیس پس از پیروزى تیمش در دربى پایتخت گفت: ما آذرى ها یا قول نمى دهیم یا اگر وعده اى دادیم پاى آن مى ایستیم. همانطور که از اول گفتم تا پرسپولیس را درست نکنم از این تیم نمى روم، حالا هم به وعده ام پایبندم و با قدرت این تیم را مى سازم.پس از این بازى، دایى امیدوارانه تر درمورد قهرمانى پرسپولیس صحبت مى کند، او ادامه داد: تا پایان مسابقات ۸ بازى دیگر باقى مانده است و چیزى بعید نیست.دایى در رابطه با این دیدار بیان کرد: ۲ تیم موقعیت هاى زیادى داشتند و شرایط بازى نشان داده هیچ کدام براى مساوى به میدان نیامده بودند. البته ما اگر دقت مى کردیم با اختلاف ۳ ۴، گل مى بردیم.وى ادامه داد: در ۲۰ دقیقه اول استقلال برتر از ما بود و ما روى اشتباه بچگانه مدافع مان گل خوردیم. باید پذیرفت در این دیدار پرسپولیس سرتر از استقلال بود و همه شاهد بودند در نیمه دوم چند موقعیت صد در صد گلزنى از دست دادیم. هر چند استقلال هم یک موقعیت خوب توسط سید صالحى بدست آورد که حقیقى آن را مهار کرد.دایى افزود: اطمینان داشته باشید حتى اگر بازى با تساوى به پایان مى رسید در این دیدار هیچ تبانى وجود نداشت. وقتى بازیکنان با بى دقتى از ۶ قدمى دروازه توپ را به بیرون مى زند، دیگر تبانى معنایى ندارد.البته با توجه به شرایط مى دانستم که پیروز میدان خواهیم شد. دایى اظهار داشت: این باخت چیزى از ارزش هاى مرفاوى و استقلال کم نمى کند و امیدوارم هواداران این تیم به حمایتشان ادامه دهند تا دوباره به اوج باز گردد.زمانیکه استقلال و پرسپولیس در اوج هستند، تیم ملى هم روز هاى خوبى دارد.وى ادامه داد: هواداران بدانند تا به امروز على دایى هیچ قرار دادى با پرسپولیس ندارد.دایى یادآور شد: آقایانى که در تیم ملى با من کار مى کردند از دایى حمایت نکردند اما حالا نیازى به قرارداد ندارم چرا که کار کردن براى میلیون ها نفر که حالا خوشحالند خوب است. سرمربى سرخپوشان در مورد عملکرد کریم باقرى گفت: باقرى مثل یک جوان ۲۰ ساله است. او با تعصب بازى مى کند و حتى به ذهنم نرسید او را تعویض کنم.دایى در رابطه با درگیرى شیث رضایى و علیرضا حقیقى عنوان کرد: من باید صحنه درگیرى را از تلویزیون ببینم اما او یک دروازه بان ۲۰ ساله است و طبیعى است در دیدار حساس مثل دربى فشار استرس زیادى داشته باشد.وى در پایان در مورد داورى نیز اظهار داشت: من نمى خواهم در مورد نحوه قضاوت، صحبت کنم اما اگر قرار است اعتراضى باشد ما معترضیم چون در چند صحنه به ضرر ما سوت زد. پنجشنبه 15 بهمن 1388

 - وحید طالب لو روز گذشته ۲ گل را دریافت کرد که البته به قول خودش در این زمیه مقصر اصلى نبوده است. دروازه بان استقلال در این باره اظهار داشت: من مقصر گل اول استقلال نبودم و وقتى یک تیم گل مى خورد همه در آن مقصر هستند نه من. البته در کل همه ما خیلى شرمنده هواداران هستیم و امیدواریم در بازى هاى بعدى جبران کنیم. این را هم اضافه کنم بازى برد و باخت دارد و ما هم اگر قدر فرصت هایمان را دانسته بودیم حتماً به گل مى رسیدیم اما از دست دادن موقعیت ها سبب شد تا ما این بازى را ببازیم. پنجشنبه 15 بهمن 1388  

 

بقیه در ادامه مطلب

کریم باقرى: خوشحالم که گل برترى پرسپولیس را زدم

- کریم باقرى کاپیتان تیم پرسپولیس که زننده گل برترى تیمش بود در خصوص بازى با استقلال گفت: بازى خیلى خوبى بود در نیمه اول هر ۲ تیم بازى پایاپایى را از خود به نمایش گذاشتند اما در نیمه مربیان تیم ما بود که توانست با استفاده از موقعیت هاى به دست آمده، پیروز میدان باشد. وى در رابطه با گلى که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: در یک لحظه چشمم به دروازه استقلال افتاد که طالب لو از آن بیرون آمده بود بنابراین تصمیم گرفتم که سریع شوت بزنم و خوشحالم که گل برترى تیمم را به ثمر رساندم. وى در ادامه افزود: این پیروزى علاوه بر خوشحال کردن هواداران پرسپولیس باعث شد تا شایعاتى که مبنى بر تساوى بودن بازیها به وجود آمده بود از بین برود. باقرى در پایان در مورد حضور ۹۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس گفت: من چه در پرسپولیس و چه در تیم ملى با على همبازى بودم و علاوه بر این ما دوستى خیلى خوبى هم با یکدیگر داریم. اگر او در اواسط بازى هم مرا تعویض کند اعتراضى نخواهم داشت وبه تصمیم او احترام خواهم گذاشت 

هادى شکورى: گل باقرى کاملا اتفاقى بود

- هادى شکورى مدافع تیم استقلال تهران پس از باخت ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس درخصوص این بازى و نتیجه به دست آمده گفت: این بازى ۲ نیمه متفاوت براى ما درپى داشت. در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم اما درنیمه دوم نتوانستیم برترى فنى مان را به حریف اثبات کنیم و متأسفانه گل هایى کاملا اتفاقى دریافت کردیم. وقتى گل فرهاد مجیدى به ثمر رسید فکر کردیم بازى تمام شده است و متأسفانه در ادامه ۲ گل دریافت کردیم. این باخت باعث نخواهد شد تا روند رو به رشدى را که طى چند بازى گذشته داشته ایم از دست بدهیم و قطعا در بازى هاى آتى ۳ امتیاز هر مسابقه را از آن خود خواهیم کرد. واقعا نمى دانم چه اتفاقى افتاد که با وجود برترى فنى نتیجه را به حریف واگذار کردیم. پرسپولیس موقعیت هاى زیادى نداشت و شوت کریم باقرى نیز کاملا اتفاقى بود هر چند که این نیز بخشى از فوتبال است. وى درخصوص داورى این دیدار نیز گفت: ضمن احترامى که به داور مسابقه قائلم اما به نظرم داور بعد از گل پرسپولیس احساسى برخورد کرد. 

سیدصالحى: مسئول شکست استقلال من هستم

- سیدمهدى سیدصالحى مهاجم استقلال خود را مسئول شکست این تیم در دربى ۶۸ نامید.وى پس از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئول باخت استقلال من هستم. از هواداران عذرخواهى مى کنم و شرمنده ام. اگر فرصت صددرصد گلزنى را از دست نمى دادم اکنون نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال بود و این شکست رقم نمى خورد. مهاجم استقلال ادامه داد: گل دقیقه ۸۵ کریم باقرى شیرازه تیم ما را از هم پاشید و ۳ امتیاز را از دست دادیم. فقط مى توانم بگویم که در آینده این اشتباه را جبران خواهم کرد. او در مورد اینکه کادر فنى استقلال در مورد ضربات از راه دور باقرى به بازیکنان توصیه کرده بود یا نه، عنوان کرد: کادر فنى صحبت کرده بود اما وقتى یک بازیکن از ۴۰ مترى گل مى زند و من نمى توانم از ۶ قدمى دروازه پرسپولیس را باز کنم کادر فنى چه مى تواند بکند.  

برهانى: مى خواستیم طلسم را بشکنیم اما نشد

- آرش برهانى مهاجم ریزنقش تیم استقلال تهران که در دربى به عنوان بازیکن تعویضى به میدان آمد در خصوص ناراحتى اش پس از این بازى گفت: ناراحت نیستم که به عنوان بازیکن تعویضى به میدان رفتم بلکه ناراحتى ام از باخت استقلال در این مسابقه است. با این شرایط فکر مى کنید باید خوشحال باشم که تیمم نتیجه را واگذار کرده؟! تیم محبوب من چند سال است که پیروز دربى نبوده و مى خواستیم در این بازى طلسم را بشکنیم اما متأسفانه نتیجه به ضرر ما بود. او ادامه داد: قسمت نبود تا در این بازى گل بزنم هر چند که خیلى دویدم و تلاش زیادى هم کردم تا براى تیم محبوبم گلزنى کنم. او در خصوص عملکرد داورى در این مسابقه نیز گفت: بهتر است من در این خصوص صحبت نکنم و کارشناسان نظراتشان را در این خصوص اعلام کنند. با این حال به نظرم داور در بعضى از صحنه ها خوب نبود و مى توانست قضاوت بهترى در این بازى داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد