فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار کوتاه از فوتبال ایران وآسیا

 

استقلال با 13 گل ذرت کاران را درهم کوبید

 - تیم فوتبال استقلال تهران در چهارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور برابر تیم گمنام ذرت کاران پارس آباد مغان اردبیل به برتری پرگل 13 بر صفر دست یافت. این بازی در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر آغاز شد که نیمی از حاضرین در ورزشگاه را هواداران تیم ذرت کاران پارس آباد تشکیل می دادند. در این بازی سیدمهدی سیدصالحی مهاجم استقلال به تنهایی چهار بار موفق به گلزنی شد و در دقایق 5، 8، 21 و 26 برای آبی پوشان تهرانی گلزنی کرد.
دیگر گل های استقلال را در این بازی آرش برهانی در دقایق 29، 33 از روی نقطه پنالتی و 83، سیاوش اکبرپور در دقیقه 12 و 90، میلادی نوری 58 و 90 به علاوه 3، هادی شکوری 61 و پائولو رینالدو در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.
در این بازی آرش برهانی، سیدمهدی سیدصالحی، مهدی امیرآبادی و حنیف عمران زاده بازیکنان استقلال تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
مهرشاد مومنی مهاجم جوان استقلال در دقیقه 84 یک ضرب پنالتی را از دست داد.
با این اوصاف استقلال روز 30 بهمن ماه در مرحله بعدی جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف استیل آذین تهران خواهد رفت.
امیرحسین صادقی مدافع باتجربه استقلال که مورد غضب کادر فنی این تیم قرار گرفته است از روی سکوها این بازی را تماشا می کرد.
تعداد اندک تماشاگران استقلال در این بازی بارها علیه علی دایی و حبیب کاشانی شعار داده و به تشویق صمدمرفاوی و امیر رضا واعظی آشتیانی پرداختند.
بازیکنان تیم ذرت کاران پارس آباد مغان اردبیل شب گذشته را در خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی سپری کردند.

 

- صمد مرفاوى سرمربى استقلال گفت: هواداران واقعى استقلال باز هم یار و یاور ما بودند و باعث شدند بازیکنان ما روحیه تازه اى بگیرند.وى پس از پیروزى ۱۳ بر صفر مقابل ذرت کاران پارس اظهار داشت: هر بازى شرایط خاص خودش را دارد. ضمن احترام به تیم حریف سعى داشتیم بازى خودمان را انجام دهیم. از ابتداى مسابقه بازى را جدى شروع کردیم و در نهایت به گل هاى زیادى رسیدیم. او ادامه داد: تیم حریف براى ما قابل احترام است و از این جهت که با اعتماد به نفس اینجا آمده و مقابل ما بازى کرده است متشکرم و براى آنها آرزوى موفقیت مى کنیم. مرفاوى تاکید کرد: از بازیکنان خودم تشکر مى کنم که با تمام وجودشان بازى کردند و به هیچ وجه عقب نشینى نکردند. ضمن آنکه هواداران واقعى تیم استقلال امروز باز هم یار و یاور ما بودند و باعث شدند بازیکنان ما روحیه تازه اى بگیرند. سرمربى استقلال در ادامه در خصوص اخطارهاى پیاپى بازیکنان این تیم در این بازى گفت: قبول دارم کارت هاى زیادى در این مسابقه آسان گرفتیم اما این نشان مى دهد که بازیکنان ما بسیار جدى بازى کردند. مرفاوى در خصوص عدم حضور امیرحسین صادقى در تمرینات گروهى تیم استقلال گفت: این بازیکن اخراج نشده و به خاطر مسائل انضباطى تیمى پس از دیدار با پرسپولیس به او اجازه تمرین ندادم. در استقلال از لحاظ فنى من تصمیم گیرنده هستم و کمیته انضباطى باید در خصوص وى تصمیم گیرى کند. سه شنبه 20 بهمن 1388

- ولى الله پناهى سرمربى تیم فوتبال ذرت کاران گفت: بازیکنان ما در این مسابقه دوندگى زیادى داشتند اما بضاعت ما همین است.وى پس از شکست ۱۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما یک تیم شهرستانى هستیم که بازیکنانمان براى اولین بار در ورزشگاه آزادى حضور پیدا مى کردند. حتى عده اى از این بازیکنان در خارج از استان نیز بازى نکرده اند و ما یک یار کمکى هم براى این بازى به خدمت نگرفتیم. بضاعت ما همین است. او در خصوص حضور تماشاگران اردبیلى در این مسابقه گفت: ما شرمنده شدیم زیرا آنها بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر را پیموده اند تا براى این مسابقه به ورزشگاه بیایند. در مجموع از آنها تشکر مى کنم و دست تک تک شان را مى فشارم. پناهى در خصوص اینکه آیا تنها براى این مسابقه سرمربى ذرت کاران شده یا خیر گفت: چنین مسأله اى نیست. البته من تنها۱۰ روز است که هدایت این تیم را برعهده گرفتم و قبل از این مسابقه نیز بازى هاى استقلال را از تلویزیون تماشا کرده بودم و با سیستم این تیم کاملا آشنایى داشتم اما ابزار لازم در اختیارم نبود. ضمن آنکه بازیکنان ما در این مسابقه دوندگى زیادى داشتند و تعصب خود را نشان دادند اما بیش از این نمى توانستیم قدرت خود را نشان دهیم. سه شنبه 20 بهمن 1388

 - باشگاه استقلال نام مرتضى محصص را در فهرست لیگ قهرمانان معرفى کرد.نام مرتضى محصص طى نامه اى به کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مربى معرفى شد.به این ترتیب مشاور فنى استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همان نقشى را بر عهده دارد که اریش روته مولر در نیم فصل نخست لیگ برتر بر عهده گرفته بود.محصص در سفر به عربستان استقلال را همراهى نمى کند اما پس از دیدار با الاهلى به کادرفنى آسیایى آبى پوشان اضافه خواهد شد.وى هم اکنون به عنوان عضو کمیته فنى و مشاورفنى در کنار مربیان تیم بزرگسالان استقلال است. سه شنبه 20 بهمن 1388

 - تعداد بازى هاى جواد نکونام در لیگ اسپانیا از ۱۰۰ گذشت تا همین مساله گویاى موفقیت این لژیونر ایرانى شاغل در لالیگا باشد. نکونام در این باره اظهار داشت: از روزى که به اسپانیا آمدم این تصور را داشتم که سال ها مى خواهم در اینجا بمانم اما نمى خواستم بازیکن عادى در این تیم باشم. اگر در اوساسونا نیمکت نشین مى شدم، مطمئن باشید خیلى زود این تیم را ترک مى کردم و شاید حتى به ایران بر مى گشتم چون من اصلا تحمل نیمکت نشینى را ندارم و وقتى در زمین هستم دوست دارم بهترین باشم و با این طرز فکر کارم را در اسپانیا شروع کردم. ۱۰۰ بازى در فوتبال اسپانیا انجام دادم واز این بابت خوشحالم اما این سقف آرزوهاى من نیست.او درخصوص دربى ۶۸ و پیروزى قرمزهاى پایتخت در این بازى گفت: اصلاً دوست ندارم درخصوص دربى صحبت کنم چرا که این مساله به من ربطى ندارد. این هم یک بازى بود که تمام شد و رفت و من هم حرفى در خصوص آن ندارم.لژیونر ایرانى شاغل در اسپانیا در ارتباط با بازگشت مهدوى کیا به ایران هم گفت: مهدى بازیکن بزرگى است و به نظر من او مى توانست همچنان در فوتبال اروپا بماند. با این حال باید از او همه جور کمک گرفت چون حضور مهدوى کیا در سطح اول فوتبال اروپا مى تواند به فوتبال ایران کمک کند. سه شنبه 20 بهمن 1388

- وحید هاشمیان در مورد خداحافظى اش از تیم ملى گفت: به هر حال هر کسى مى داند که حضور در میادین فوتبال حد و اندازه اى دارد. من هم از زمانى که پیراهن تیم ملى را به تن کردم، مى دانستم که یک روز باید با فوتبال ملى وداع کنم. این یک مسأله طبیعى است. دوران خوبى همراه با تیم ملى داشتم، این اواخر ناکامى هایى هم با تیم ملى تجربه کردم. به هر حال امیدوارم تیم ملى روزهاى درخشانى را تجربه کرده تا به جام جهانى بعدى راه یابد.او در مورد عملکردش در فصل جارى بوندس لیگا گفت: رباط پاى راست من در ابتداى فصل آسیب دیده بود و این مسأله باعث دورى ۶ هفته اى من از میادین شد. پس از آن هم در ناحیه کمر احساس ناراحتى مى کردم که این آسیب دیدگى هم یک هفته دیگر مرا از میادین دور کرد. روى هم رفته ۷ هفته قادر به بازى نبودم و با توجه به فرصت هایى که براى بازى کردن به من داده شد، با ۲ گل و ۲ پاس گل بهترین عملکرد را درمیان همتیمى هایم داشته ام.وى در مورد احتمال بازگشتش به فوتبال ایران مثل مهدى مهدوى کیا گفت: در فوتبال هر احتمالى وجود دارد. فوتبال پر از فراز و نشیب است. به نظر من، در حال حاضر صحبت کردن پیرامون مسأله اى که مربوط به آینده اى نامشخص است بى مورد است. شرایط من با یک بازیکن آسیایى تازه وارد متفاوت است. من به فوتبال انگلستان علاقه زیادى داشته ام و فکر مى کنم سطح فوتبالم با استانداردهاى فوتبال جزیره برابرى مى کند.بازیکن تیم بوخوم درمورد اینکه چه تیمى امسال قهرمان بوندس لیگا مى شود، گفت: فکر مى کنم بوخوم در پایان فصل بین رده دوازده تا پانزدهم قرار خواهد گرفت. در مورد قهرمان این فصل هم فکر مى کنم لورکوزن از بخت بالایى براى قهرمانى برخوردار است اما هرگز نمى توان بایرن مونیخ را پیش بینى کرد.هاشمیان در مورد آینده فوتبال ایران و عملکرد تیم ملى در جام ملتهاى آسیا گفت: فوتبال ما از پتانسیل بالایى برخوردار است اما به نظرم وضعیت این روزهاى لیگ فوتبال ما نگران کننده است. به جاى اینکه تمرکز ما به بازیها باشد، به مسائل حاشیه اى متمرکز شده و این حاشیه هاى بیهوده، بازیکنان و شاید حتى مربیان را هم به ستوه آورده است. فکر مى کنم باید وقت خود را صرف کارهاى مفید کرده و با بهره گرفتن از مدیران متخصص بتوانیم این وضعیت را بهبود بخشیم. سه شنبه 20 بهمن 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد