فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استیل آذین در دیداری پرگل استقلال را شکست داد

تیم فوتبال استیل آذین تهران در دیداری پرگل و به یادماندنی استقلال تهران را با نتیجه پنج بر چهار شکست داد و به جمع هشتم تیم پایانی جام حذفی راه یافت. تیم های فوتبال استقلال و استیل آذین تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی و با قضاوت تورج حق وردی به مصاف یکدیگر رفتند. در ابتدای بازی استیل آذین حملات متعددی را روی دروزاه استقلال طرح کرد که با درخشش مدافعان و دروازه بان استقلال روبرو شد. در دقیقه 22 بازی فرهاد مجیدی کاپیتان آماده استقلال روی سانتر زیبای حسین کاظمی گل اول این بازی را برای آبی پوشان تهران به ثمر رساند.
چهار دقیقه بعد حنیف عمران زاده مدافع ملی پوش استقلال ارسال خطرناک مهدی مهدوی کیا کاپیتان استیل آذین را به اشتباه وارد دروزاه خودی کرد تا این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
در نیمه دوم و در دقیقه 56 مهدی مهدوی کیا با یک ضربه آزاد دیدنی گل دوم را برای استیل آذین به ثمر رساند.
در دقیقه 62 بازی اشتباه فاحش و عجیب کیانوش رحمتی توپ را به بازیکنان استیل آذین رساند که حسین کعبی دروازه خالی استقلال را برای سومین مرتبه باز کرد.
سیاوش اکبرپور در دقیقه 74 با شوتی از راه دور دروازه استیل آذین را باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.
در دقیقه 77 حنیف عمران زاده توپ ارسالی را با ضربه ای دیدنی به گل مساوی تبدیل کرد تا اشتباه خود در نیمه اول را جبران کند.
فابیو جانواریو هافبک برزیلی استقلال تهران در دقیقه 80 گل چهارم آبی پوشان تهران را به ثمر رساند.
در حالی که استقلالی ها خود را برای جشن پیروزی آماده می کردند علی کریمی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند تا این بازی دیدنی و پرگل در پایان 90 دقیقه با تساوی چهار بر چهار به پایان رسیده و کار به وقت اضافه بکشد.
در دقیقه 105 رضا نوروزی مهاجم استیل آذین با حرکتی انفرادی و ضربه چیپ گل پنجم را به ثمر رساند.
در این بازی حنیف عمران زاده، خسرو حیدری و کیانوش رحمتی از استقلال و لک چیه را و حمیدشرفی از استیل آذین با کارت زرد داور جریمه شدند و هادی شکوری و سیاوش اکبرپور بازیکنان استقلال نیز در ثانیه های پایانی اخراج شدند.
از این بازی حدود 15 هزار تماشاگر دیدن کردند که در اواسط نیمه نخست بارش شدید باران باعث پراکنده شدن آنان شد.
علیرضا دبیر قهرمان کشتی آزاد وزن 60 کیلوگرم المپیک 2000 سیدنی عضو شورای شهر تهران و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استیل آذین از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.
در ابتدای بازی حمید استیلی سرمربی و دیگر اعضای تیم استیل آذین به سوی نیمکت تیم استقلال رفته و با آبی پوشان به خوش و بش پرداختند.
هوادران استقلال در زمان صاحب توپ شدن علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی و مهدی ومهدوی کیا بازیکنان اسبق پرسپولیس و حال حاضر تیم استیل آذین علیه آنان شعار
سر دادند.
حنیف عمران زاده با وجود اینکه با اشتباهی فاحش دروازه تیم خودی را باز کرد به شدت مورد تشویق هوادران استقلال گرفت.
استیل آذین با این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و شاهین بوشهر خواهد رفت .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد