فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 90 تایلند را شکست داد

تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 90 تایلند را شکست داد

  تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با پیروزی مقابل تایلند گام به رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2011 میلادی گذاشت. در این دیدار که از گروه پنجم مرحله مقدماتی و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم ایران با یک گل تایلند را شکست داد تا با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه راهی جام ملت های آسیا در سال 2011 میلادی شد. "جواد نکونام" در دقیقه 90 تنها گل تیم ملی فوتبال ایران را وارد دروازه تیم تایلند کرد.
در این دیدار بازیکنان ایرانی بارها فرصت های گلزنی را بدست آوردند اما درخشش مدافعان و "تام ساچانان"‌ دروزاه بان تایلند ، مانع از فرو ریختن دروازه حریف شد.
یکی از نکات قابل توجه این بازی، نبود یک مهاجم کلاسیک در نوک خط حمله تیم ایران بود که در نهایت ناکامی مسعود شجاعی در گلزنی باعث شد تا کریم انصاریفرد در دقیقه 65 جانشین این بازیکن شود.
غلامرضا رضایی و میلاد زیندپور نیز در دقایق پایانی وارد زمین بازی شدند تا قدرت خط حمله تیم ایران افزایش یابد.
حملات تیم ایران در لحظات پایانی بازی ادامه یافت تا اینکه نکونام ملی پوش ایرانی تیم اوساسونا اسپانیا با ضربه سر دروازه تایلند را باز کرد تا ایران با پیروزی دیدارهای خود را در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا پایان دهد.
در دیگر دیدار این گروه تیم اردن با نتیجه دو بر یک از سد سنگاپور گذشت و با کسب 8 امتیاز راهی مرحله پایانی جام ملت های آسیا شد.
جدول رده بندی گروه پنجم
1- ایران 13 امتیاز
2- اردن 8 امتیاز
3- تایلند 6 امتیاز

4- سنگاپور 6 امتیاز

 - سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، همدلی را عامل پیروزی این تیم برابر تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا دانست. "افشین قطبی" بعد از دیدار ایران و تایلند در گفت وگو با خبرنگاران افزود : بازیکنان تیم ایران در دیدار مقابل تایلند فرصت های گلزنی بسیاری را بدست آوردند اما تنها از یک موقعیت خود استفاده کردند. وی در مورد خستگی ملی پوشان ایرانی در دیدار برابر تایلند گفت : آنان هفته سختی را پشت سر گذاشتند، به ملی پوشان حق می دهم که نتوانستند با آمادگی کامل مقابل حریف صف آرایی کنند. قطبی از حضور دوباره علی کریمی در تیم ملی فوتبال ایران ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : این بازیکن عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت و خوشحالم توانستم با کریمی مقابل تایلند به برتری دست یابیم. وی درباره عملکرد تیم تایلند خاطرنشان کرد : این تیم از کیفیت خوبی در این بازی برخوردار بود به طوریکه بازیکنان آن در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برنامه های این تیم برای حضور در جام ملت های آسیا افزود : تیم ملی ایران 10 بازی دوستانه را تا قبل از آغاز جام ملت های آسیا برگزار خواهد کرد. قطبی با بیان اینکه به هیچ وجه با بازگرداندن کریمی دراندیشه افزایش محبوبیت خود نبوده است، گفت : نیازی به این کار ندارم ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید با دعوت از ستارگان تیم خوبی را راهی جام ملت های آسیا کند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بهتر نبود کریمی را برای مرحله جام ملت های آسیا دعوت می کردید؟،‌ اظهار داشت : این بازیکن باید هرچه سریعتر به تیم ملی ملحق می شد تا در کنار بازیکنان خود را برای مرحله پایانی رقابت ها آماده کند. قطبی در مورد تشویق تایلندی ها از سوی تماشاگران ایرانی افزود : حرفی برای گفتن ندارم زیرا رفتار تماشاگران درسکوها، ربطی به من ندارد. پنجشنبه 13 اسفند 138

  - سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال تایلند گفت : ایران با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگی همچون علی کریمی می تواند به مقام قهرمانی جام ملت های آسیا دست یابد. "برایان رابسون" چهارشنبه شب بعداز دیدار دو تیم ایران و تایلند در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ایرانی از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی در شرایط مطلوبی قرار دارند و می توانند به قهرمانی در جام ملت های آسیا خوشبین باشند. وی از ناکامی تیم ملی تایلند در رسیدن به مرحله پایانی جام ملت های آسیا ابزار ناراحتی کرد و اظهار داشتَ: متاسفانه ضعف خط دفاع این تیم باعث شد تا نتوانیم از موقعیت های خود در بازی مقابل تیم ایران استفاده کنیم. رابسون انگلیسی خاطرنشان کرد : مدافعان تیم ملی تایلند در دیدار با ایران عملکرد مطلوبی داشتند اما این تیم همچنان از ضعف خط حمله رنج می برد. وی با بیان اینکه سطح بازی و فیزیک بازیکنان تایلند نسبت به ایران قابل مقایسه نیست، افزود : در مجموع تایلندی ها عملکرد خوبی را در تهران به نمایش گذاشتند. رابسون در پاسخ به این سوال که چرا سبک بازی تیم ملی تایلند مانند تیم انگلیس نیست، گفت : تفاوت های بسیاری در فوتبال این دو کشور وجود دارد، تایلندی ها از نظر فیزیکی ضعیف هستند اما از لحاظ تاکتیکی در شرایط بهتری قرار دارند. بازیکن اسبق تیم منچستریونایتد انگلیس درباره شناختش از سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت :‌ قطبی را زمانی که دستیار سرمربی تیم ملی آمریکا بود، می شناختم. پنجشنبه 13 اسفند 1388

- دیدار تیم های ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تایلند در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در آسوشیتدپرس بازتاب داشت. این خبرگزاری در گزارشی از تهران نوشت : یک گل جواد نکونام در دقیقه 90 بازی به پیروزی یک بر صفر ایران در دیدار چهارشنبه با تایلند در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا منجر شد. " تیم میزبان که حدود 80 درصد مالکیت توپ را در ورزشگاه آزادی در اختیار داشت ، چندین بار توسط دروازه بان تایلند از گلزنی محروم شد". ایران از پنج بازی خود در مرحله گروهی 13 امتیاز کسب کرده است. در دیگر دیدار گروه پنج ، اردن با پیروزی دو بر یک بر سنگاپور موفق به صعود به مسابقات نهایی جام ملت های آسیا در سال 2011 شد. پنجشنبه 13 اسفند 1388

  - ناصر حجازی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران پس از بهبود بیماری خود با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند را تماشا کرد. این مربی نام آشنای فوتبال ایران به علت بیماری چهار ماه از میادین فوتبال به دور بود اما با بهبود بیماری اش امشب از نزدیک نظاره گر این بازی بود. حجازی بارها از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت. پنجشنبه 13 اسفند 1388

  - تیم ملی فوتبال ایران در دومین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سال 2010 با چهار پله سقوط در رده جهانی همچنان در مکان ششم آسیا باقی ماند. در جدیدترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) آمده است: تیم ملی فوتبال ایران در این رده بندی با چهار پله سقوط در مکان شصت و هفتم جهان قرار گرفت. در این رده بندی که تیم ملی فوتبال ایران با 492 امتیاز بعد از تیم های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان سعودی و بحرین در رده ششم آسیا قرار گرفته است. رده بندی 10 تیم برتر آسیا در تازه ترین رده بندی "فیفا" به شرح زیر است:
1 - استرالیا 867 امتیاز بدون صعود و سقوط، همچنان 23 جهان.
2 - ژاپن 672 امتیاز 6 پله سقوط، 46 جهان.
3 - کره جنوبی 616 امتیاز 4 پله سقوط، 53 جهان.
4 - عربستان سعودی 555 امتیاز 2 پله صعود، 57 جهان.
5 - بحرین 507 امتیاز 3 پله سقوط، 63 جهان.
6 - ایران 492 امتیاز 4 پله سقوط، 67 جهان.
7 - ازبکستان 442 امتیاز بدون صعود و سقوط، همچنان 75 جهان.
8 - چین 386 امتیاز 4 پله صعود، 83 جهان.
9 - عراق 373 امتیاز یک پله سقوط، 87 جهان.
10 - کویت با 368 امتیاز 4 پله صعود، 88 جهان.
پنجشنبه 13 اسفند 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد