فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته 2۹ لیگ برتر فوتبال ایران

 - سیاوش اکبر پور مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال تشکر مى کنم که ما را حمایت کردند.وى اظهارداشت: هر ۲ تیم فوتبال خوبى را به نمایش گذاشتند اما ما بهتر بازى کردیم و مستحق کسب پیروزى بودیم.او ادامه داد: در نیمه اول هر ۲ تیم فوتبال خوبى را انجام ندادند اما در بین ۲ نیمه با توجه به صحبت هاى مربیان در رختکن توانستیم بهتر بازى کنیم و از موقعیت هاى خود استفاده کرده و ۳ امتیاز را بدست بیاوریم.مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد تیم پاس همدان افزود: پاس از جمله تیمهاى خوب فوتبال ما مى باشد و چند فرصت را هم به دست آورد. امیدوارم آنها در آینده بتوانند بهتر نتیجه بگیرند.وى در مورد از دست رفتن فرصتهاى متعدد گلزنى تصریح کرد: قبول دارم فرصتهاى زیاد گلزنى را از دست دادیم اما قول مى دهیم در بازیهاى آینده بهتر عمل کرده و جبران کنیم.اکبرپور در پایان گفت: از هواداران استقلال تشکر مى کنیم که یک سال ما را حمایت کردند. تلاش مى کنیم در سال آینده جواب زحمات آنها را بدهیم. چهارشنبه 26 اسفند 1388

  - على دایى سرمربى تیم پرسپولیس در خصوص پیروزى استقلال مقابل پاس همدان و کاهش فاصله امتیازى تیمش با حریف گفت: نتایج استقلال برایم مهم نیست. او ادامه داد: هیچ گاه به هیچ تیم دیگرى فکر نمى کنم و فقط به دنبال پیروزى تیم خود هستم حتى سایر بازیهاى لیگ را چندان دنبال نمى کنم.وى افزود: هنوز مطمئن هستم که پرسپولیس امسال یک جام کسب مى کند.دایى در مورد شکایتش از فدارسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ گاه از حق و حقوق خود نمى گذرم و همچنان دنبال دریافت پولم از فدراسیون فوتبال هستم.وى خاطر نشان کرد:ما از هر نظر براى بازى جام حذفى آماده هستیم و هیچ مشکلى نداریم، از تمام بازیکنان خود راضى هستم و از آنها انتظار دارم که همه بازیها را جدى بگیرند چون هنوز راه سختى در پیش داریم. چهارشنبه 26 اسفند 1388

  - احمدرضا عابدزاده گفت: طبق حکم کمیته انضباطى من باید پیش از شرکت در تمرینات تیم پرسپولیس و حضور روى نیمکت، ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از باشگاه بگیرم.وى درباره حکم صادره کمیته انضباطى درباره اختلافش با باشگاه پرسپولیس که باید به این تیم برگردد، اظهار کرد: کمیته انضباطى براساس قانون و انصاف عمل کرده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید ابتدا مبلغ ۴۱ میلیون و۵۰۰ هزار تومان را بابت بدهى قبلى به من بدهند. همچنین پس از آن من اجازه دارم در تمرینات تیم شرکت کنم و با حضور روى نیمکت پرسپولیس در مسابقات مختلف، با بازیکنان تیمم ارتباط داشته باشم. وى افزود: باید شخصى از باشگاه پرسپولیس نماینده شود و درخواست هاى فنى شان را به صورت مکتوب از من بخواهند و به طور مثال بگویند با چه سیستمى مى خواهند بازى کنند و چه اطلاعاتى مى خواهند تا من هم با یک نفر طرف باشم.عابدزاده در پاسخ به این سوال که آیا شما در بازى هاى مختلف و براى انجام نت بردارى از مسائل فنى مسابقات، روى سکوها استقرار خواهید داشت یا روى نیمکت مربیگرى پرسپولیس؟ تصریح کرد: این باشگاه براى ماست؛ من سال ها در این فوتبال و تیم پرسپولیس زحمت کشیدم و حاضرم جانم را برایش بدهم. البته طبق راى کمیته باید روى نیمکت حضور داشته باشم. هدف من خدمت به پرسپولیس است و همچنین مى خواهم حقم را هم بگیرم. امثال من سال هاى زیادى براى موفقیت این تیم کوشش کرده اند و ممکن است افرادى با هر سمتى موقتا به پرسپولیس بیایند و مدتى بعد هم بروند. وى خاطرنشان کرد: مى خواهم براى روشن شدن اذهان مردم، بند، بند قراردادم را هم منتشر کنم تا همه ببینند چه توافقاتى با من انجام شده و قراردادم چگونه است؛ آن وقت مى توانند قضاوت درستى درباره این قضیه داشته باشند. چهارشنبه 26 اسفند 1388

  - غلامحسین مظلومى مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: نگاه باشگاه ما به فوتبال، حرفه اى است و تا لیگ تمام نشود با هیچ بازیکنى وارد مذاکره نمى شویم. وى افزود: نگاه تیم باشگاه استقلال به فوتبال حرفه اى است و تا لیگ برتر به اتمام نرسد با هیچ بازیکنى وارد مذاکرده نمى شویم.او گفت: هیچ کس از باشگاه استقلال با غلامى بازیکن استیل آذین وارد مذاکره نشده شاید کسى قصد مزاح با این بازیکن را داشته است.مظلومى در پایان خاطر نشان کرد: شرایط استقلال مطلوب است و هدف ما در ادامه مسابقات لیگ برتر و مسابقات جام باشگاه هاى آسیا کسب موفقیت در لیگ برتر و صعود به مرحله بعد جام باشگاه هاى آسیا است. چهارشنبه 26 اسفند 1388

  - حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اعضاى هیات مدیره باشگاه را در ابتداى سال ۱۳۸۹ معرفى خواهیم کرد.وى اظهار داشت: حضور من و کفاشیان در جلساتى این گونه سؤالات را همیشه زیاد مى کند. امسال سال خوبى براى همه ما بود و جا دارد ابتدا از اصحاب رسانه براى زحماتشان در سال ۸۸ تشکر کنم. او در خصوص هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ۵ ماه و ۱۳ روز است که با دستور سعید لو به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انجام وظیفه مى کنم. باجمع بندى هاى که انجام شده براى هیات مدیره، لیستى ۱۵ نفره تهیه کردیم که در این بین نمایندگان مجلس برخى از تحصیل کرد ه ها و اقتصاددان ها و همچنین پیشکسوتان حضور دارند. در این بین تا به امروز ۳ نفر از اعضا با جمع بندى هاى لازم انتخاب شدند و با انتخاب ۴ نفر دیگر افراد در ابتداى سال ۱۳۸۹ امیدواریم که هیات مدیره قدرتمند پرسپولیس را معرفى کنیم. سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در مدتى که در باشگاه پرسپولیس بودم متاسفانه در این باشگاه کارها تعریف نشده بود. سعید لو نیز مدتى در باشگاه پرسپولیس بود و مى داند که برخى فقط به دنبال این بودند که هر وقت فرصت داشتند در جلسات شرکت کرده و مصاحبه کنند و کارها را بر دوش یک نفر که مدیر عامل بود قرار دهند. اما مى خواهیم با بستر و برنامه ریزى مناسب تمام کارها را تعریف شده انجام دهیم. کاشانى خاطرنشان کرد: باید بگویم پس از مدت ها در سال ۸۸ موفق شدیم با بودجه باشگاه پرسپولیس ۶ آدمک تمرینى بخریم که هر کدام از آنها ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت. قبلا مجبور بودیم از ۶ بازیکن براى تمرینات ضربه کاشته خود استفاده کنیم. باید اعلام کنیم که باشگاه پرسپولیس نیاز به امکانات دارد و باید بستر لازم را آماده کنیم. او همچنین در خصوص ورزشگاه اختصاصى سرخپوشان تهرانى گفت: قرار است سال آینده با کمک شهردارى تهران براى دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصى در نظر گرفته شود. کارهاى اولیه انجام شده و امیدوارم عملى شود. متاسفانه وقتى خواستیم براى سال آینده ورزشگاه صنایع دفاع را اجاره کنیم به ما اعلام کردند که فقط براى تمرین ۳۰۰ میلیون تومان باید بدهیم. این در شان یک باشگاه مردمى و بزرگ مثل پرسپولیس نیست که براى تمرین خود این پول را پرداخت کنند. وى افزود: من امیدوارم با اضافه شدن بودجه ورزش کشور در روزهاى آتى شاهد شکوفایى رشته هاى مختلف باشیم. کاشانى ادامه داد: همه جاى دنیا از شهردارى ها کمک مى گیرند و ما هم امیدواریم با برنامه ریزى که داریم با کمک شهردارى تهران مشکلات پرسپولیس تهران را تا حدى برطرف کنیم. چهارشنبه 26 اسفند 1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد