فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استقلال اشک هوادارنش را در یک بازی برتر درآورد!!


شکست استقلال مقابل الشباب عربستان

ت- تیم فوتبال الشباب عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر 2 در برابر استقلال تهران به برتری دست یافت تا استقلال از راهیابی به جمع 8 تیم برتر آسیا بازماند.استقلال تهران که در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفته بود سه شنبه شب در عربستان و در ورزشگاه شبه لانه زنبوری الشباب عربستان به دیدار این تیم رفت و با آنکه در نیمه اول بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت با گل دقایق پایانی تیم عربستانی با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد تا با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.فیصل السلطان (21) اولین گل بازی را به ثمر رساند که خیلی زود سیاوش اکبرپور (23) از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.در ادامه حسین کاظمی (30) گل دوم استقلال را به ثمر رساند. فرهاد مجیدی نیز یک موقعیت مسلم گل در نیمه اول این بازی از دست داد.الشباب عربستان در ابتدای نیمه دوم توسط الطیب (47) بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی نیز الجزانی (88) گل سوم الشباب را به ثمر رساند.

 - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با وجود شکست برابر تیم الشباب عربستان در بازی شب گذشته، تیم خود را به لحاظ فنی و تاکتیکی برتر از حریف دانست. صمد مرفاوی پس از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در سخنانی اظهار داشت: الشباب در خانه خود بازی می کرد اما تیم استقلال در جریان این دیدار عملکردی به مراتب بهتر نسبت به حریف داشت. وی یادآور شد: این بازی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ موقعیت های بی شمار ایجاد شده بسیار زیبا بود ضمن آنکه تعداد گل های زده شده نیز بر جذابیت های آن افزوده بود. سرمربی تیم استقلال با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: تمام بازیکنان من فوق العاده بازی کردند و جریان کار را در دست داشتند. مرفاوی خاطرنشان کرد: گل سوم حریف خیلی دیر زده شد با این وجود بازیکنان استقلال کار را واگذار نکرده و تا دقیقه آخر برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردند. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389

- سرمربی تیم فوتبال الشباب گفت: تنها با انجام تغییرات در برنامه های فنی خود در نیمه دوم، موفق به شکست تیم استقلال ایران در بازی شب گذشته شدیم. کارلوس آلبرتو پریرا پس از پیروزی برابر استقلال تصریح کرد: به رغم اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفتیم، اما با انجام تغییرات تاکتیکی در نیمه دوم، صاحب گل مساوی شده و با انجام حملات پی درپی موفق به کسب پیروزی در این بازی حساس شدیم. وی ادامه داد: ما برای رسیدن به این سطح، سخت کار کرده بودیم و به همین دلیل از دیدن صعود تیم خود به مرحله بعدی این رقابت ها هیجان زده ام. به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرمربی تیم الشباب در خصوص تیم استقلال نیز تصریح کرد: استقلال عملکرد خوبی داشت. آنان بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در هر مسابقه ای برنده شوند. بازیکنان استقلال چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ فنی سطح بالایی داشتند. تیم فوتبال استقلال با شکست 3 بر 2 برابر الشباب عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از گردونه این مسابقات خارج شد. بازی ها از مرحله یک چهارم نهایی به بعد به صورت رفت و برگشت خواهد بود. فینال لیگ قهرمانان هم قرار است در توکیو پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389

 - افشین قطبى در نشست خبرى که صبح دیروز برگزار شد، گفت: تیم ملى ایران براى موفقیت در جام ملت ها و کلا پیشرفت در فوتبال باید در ۳ زمینه مبارزه کند. وى اظهار کرد: ما برنامه هاى مختلفى براى آماده سازى تیم ملى ایران جهت حضور قدرتمند در جام ملت هاى آسیا داریم که مى خواهم آنها را در این نشست بیان کنم، ضمن اینکه خوشحالم این نشست را با تعداد بیشترى از مربیان تیم ملى برگزار مى کنیم و من آنها را به شما معرفى خواهم کرد. معتقدم تیم ایران براى موفقیت در جام ملت ها و کلا پیشرفت در فوتبال باید در ۳زمینه مبارزه کند. در یک بخش ما باید در بیرون از زمین فوتبال و داخل کشور تلاش کنیم. مى دانم خیلى جریان ها بیرون از فوتبال در ایران وجود دارد و همه باید به هم کمک کنند تا تیم کشورشان موفق باشد. فدراسیون نیز تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد تا پس از ۳۵ سال ایران بتواند قهرمان جام ملت ها شود. همچنین مهم ترین قسمت این ۳ زمینه در داخل زمین است که براى هر مربى پراهمیت ترین عامل به شمار مى آید. به عنوان سرمربى تیم ملى فکر مى کنم فوتبال ایران این کیفیت را دارد که در درون زمین بتواند بهتر از رقبایش در آسیا باشد. ما بازیکنان و استعدادهاى خوبى در کشور داریم و از این نظر مشکلى نخواهیم داشت. بخش سوم نیز مربوط به شرایط بیرونى خارج از کشور است که مسئولان فدراسیون در امور بین الملل تلاش مى کنند تا ما ارتباط خوبى در این زمینه با دیگران داشته باشیم. قطبى درباره انتخاب دستیارانش در تیم ملى گفت: از حدود یک سال پیش که سرمربى تیم ایران شدم، صحبت هاى زیادى بر سر انتخاب دستیارانم مطرح شد و خوشحالم اکنون پس از گذشت یک سال توانستم انتخاب هاى خوبى در این زمینه داشته باشم و امیدوارم آنها بتوانند نقش مفیدى در تیم ملى داشته باشند. عده اى مى گفتند قطبى مربیان ایرانى را قبول ندارد اما من مى گویم اگر قطبى چنین اعتقادى دارد یعنى خودش را قبول ندارد، چون او نیز یک مربى ایرانى است. ما یک سال پیش تلاش کردیم منصور ابراهیم زاده را که تفکرات خوبى دارد، و مربى موفقى است به تیم ملى بیاوریم نه آن که او خودش نخواهد بیاید اما به دلیل قراردادى که با تیم ذوب آهن داشت، نتوانست به جمع ما ملحق شود. من تصور داشتم فقط اضافه کردن یک اسم جدید به جمع کادر فنى تیم ملى مهم نیست. نکته حائز اهمیت آن است که ما فردى را بیاوریم که ضمن داشتن دانش بالا، از تجربه خوبى هم برخوردار باشد. سرمربى تیم ملى ادامه داد: ملاک هاى متعددى براى این انتخاب داشتم، اول آن که کسى باشد که کفش تیم ملى را به پا کرده و در لیگ برتر هم به میدان رفته باشد. همچنین مدتى از لژیونرهاى ما هم بوده باشد. از دیگر ملاک هایم این بود که سنش به بازیکنان ملى پوش نزدیک باشد. من به رنگ پیراهن او در دوران بازیگرى اش نگاه نکردم. عده اى گفتند که با انتخاب علیرضا منصوریان کادر فنى تیم ملى دیگر آبى شد، اما معتقدم این ها نباید مهم باشد. نکته حائز اهمیت شخصیت این مربیان است. اکنون از انتخابم خوشحالم و مطمئن هستم او آینده خوبى در کار مربى گرى خواهد داشت. قطبى درباره انتخاب مربى بدنساز تیم ملى گفت: بحث هاى مختلفى در این زمینه مطرح شد؛ یکى دیگر از اهداف ما در تیم ملى این است که گروه پزشکى را به کادر فنى نزدیک کنیم لذا ضمن بررسى گزینه هاى مختلف افرادى را انتخاب کنیم که تجربیات و دانش بیشترى در زمینه هاى مربوطه داشته باشند. ما براى ۲ اردوى طولانى مدت که در تابستان و پیش از جام ملت ها خواهیم داشت براى گرفتن تست هاى پزشکى از بازیکنان و ارزیابى ملاک هاى بدنى، به منظور بالا بردن قدرت انتخاب مربیان، به فرد دیگرى در کادر فنى نیاز داریم. شخصى که مد نظرم است، در آکادمى ملى فوتبال نیز کار کرده اما چون هنوز قراردادى با فدراسیون نبسته است نمى خواستم اسمش را بیاورم، در رسانه ها اسمى از او برده شد که نام اولش درست نبود. آن شخص سیامک آزادى است. ما سعى مى کنیم در اردوى اتریش پس از انعقاد قرارداد این شخص با فدراسیون فوتبال از وجودش استفاده کنیم. ما براى انتخاب مربى بدنساز هم ملاک هایى را در نظر داریم و مشغول بررسى گزینه هاى مختلف هستیم. هر زمان که به تصمیم نهایى رسیدیم آن را اعلام مى کنم. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389

- علیرضا منصوریان دستیار جدید افشین قطبى در تیم ملى گفت: امیدوارم بتوانم ارتباط عاطفى خوبى بین سرمربى و بازیکنان ایجاد کنم.وى که در نشست مطبوعاتى دیروز افشین قطبى کنار سرمربى تیم ملى نشسته بود در پاسخ به این سوال که آیا شما به خاطر فعالیت هاى اقتصادى تان و همکارى با برخى از مسئولان فدراسیون به عضویت تیم ملى درآمدید، اظهار کرد: شایعاتى در این زمینه مطرح بود اما من سکوت مى کردم. البته هر سکوتى علامت رضا نیست. رفتار من طى سالیان گذشته براى همه خبرنگاران مشخص بوده و تقریبا اکثر آنها مى دانند که چه فعالیت اقتصادى دارم. با پایان یافتن دوران بازیگرى ام فعالیت اقتصادى مى کنم و اگر وقتى باشد آن را به فوتبال اختصاص داده ام. ویژگى هاى شخصیتى من به گونه اى است که در کاراقتصادى سرک مى کشم و بعد از فوتبال همیشه به کارهاى درآمدزا علاقه داشتم. سعى مى کنم در فعالیت هایم شریک نداشته باشم. فقط یک شریک تاکنون گرفته ام که آن هم همسرم است. با هیچ کدام از مسوولان فدراسیون در هیچ کارى شریک نیستم و علاقه اى هم به داشتن شریک ندارم. اصولا آدمى هستم که دوست دارم شریک نداشته و تمام سود و منفعت یک فعالیت اقتصادى را یک جا خودم ببرم و همه مى دانند که من یک چاپخانه چى هستم. او گفت: وقتى قطبى به ایران آمد، اطلاعاتم در حد شما بود. از ابتدا به ساکن به چشم یک رقیب به او نگاه مى کردم. من در آن زمان در استقلال بودم و او در پرسپولیس کار مى کرد، به همین خاطر بر روى کار او تمرکز کردم. ۲۳ سال فوتبال رسمى انجام دادم. در ۵۰ بازى ملى حضور داشتم و سابقه سه چهار سال حضور در آلمان را داشتم. مدت کمى هم به عنوان سرمربى در کنار تیم پاس بودم.وى افزود: با توجه به اینکه سنم از قطبى کمتر است و شرایط سنى ام به گونه اى است که مابین بازیکنان و قطبى هستم، امیدوارم بتوانم کمک حال تیم ملى باشم و فضاى عاطفى بین بازیکنان و کادر فنى ایجاد کنم. وى در پاسخ به این سوال که آیا نقش شما تنها ایجاد یک رابطه عاطفى بین بازیکنان و مربى است و آیا پیش از حضور شما در تیم ملى رابطه عاطفى بین مربیان و بازیکنان وجود نداشته است، گفت: بخشى از صحبت من درباره مسائل عاطفى بود اما شما به بقیه بخش هاى صحبت من توجه نکردید. او به شوخى گفت اگر این طور است سعى مى کنم که کمتر در مورد مسائل عاطفى صحبت کنم. منصوریان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تجربه اندک شما به عنوان سرمربى پاس همدان مى تواند ضمانتى براى موفقیت شما در تیم ملى باشد، گفت: همان طور که گفتم تجربه ۲۳ سال بازى در فوتبال را دارم و در پرافتخارترین تیم ملى ایران پس از انقلاب ۵۰ بازى انجام دادم و چند سال در فوتبال آلمان بودم. من ادعاى سرمربى بودن تیم ملى ندارم و فکر مى کنم تجربیاتم براى کمک به تیم ملى به عنوان نفر دوم و سوم کافى باشد. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389

- پیش نویس تفاهم نامه ورزشی میان ایران و ترکیه در دیدار دکترسعید لو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی و وزیر ورزش ترکیه تدوین شد.این تفاهم نامه که میان دکتر علی سعید لو و فاروق نافذ اوزاک" که در راس یک هیات عالیرتبه به منظور بررسی پیش نویس تفاهم نامه ورزشی و ایجاد زمینه های همکاری بیشتر بین ورزش دو کشور ایران و ترکیه به ایران سفر کرده بود فصل جدیدی در روابط ورزشی ایران و ترکیه خواهد بود.بر اساس این تفاهم نامه سفر تیم های ورزشی ایرانی به ترکیه و بالعکس تسهیل خواهد شد.همچنین بر اساس این تفاهم نامه همکاری باشگاه فولاد خوزستان ،سپاهان، پرسپولیس وبا 3 تیم ترکیه ای که پیش از این برادر خوانده شده بودند، بیشتر خواهد شد.همچنین با پیشنهاد سازمان تربیت بدنی و موافقت وزیر ورزش ترکیه قرار شد برای دیدار تیم های ملی ایران و ترکیه جلسه ای میان مسوولان فدراسیون فوتبال ایران و ترکیه برگزار شود. چهارشنبه 22 اردیبهشت 138

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد