فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اینترمیلان ایتالیا قهرمان اروپا شد

 مورینیو بعد از قهرمانی اینترمیلان: خانه سوم من سنتیاگوبرنابئو است

تهران - "خوزه مورینیو" سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از رساندن این تیم به سومین قهرمانی خود در این فصل گفت: احتمالا خانه سوم من سنتیاگوبرنابئو خواهد بود.

   
به گزارش ایرنا، سایت گل روز یکشنبه نوشت: اینترمیلان شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو با دو گل "دیه گو میلیتو" مقابل بایرن مونیخ آلمان 2 بر 0 به برتری دست یافت و بعد از 45 سال قهرمان اروپا شد.
مورینیو در این فصل اینترمیلان را به دو عنوان قهرمانی دیگر در مسابقات جام حذفی و همچنین سری آ ایتالیا هم رسانده بود.
این مربی پرتغالی بعد از بازی با بایرن مونیخ گفت: کار من در اینجا تمام شده است و به آنچه می خواستم رسیدم. از اینتر می روم تا انگیزه های جدیدی در یک باشگاه بزرگ دیگر پیدا کنم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد احتمال پیوستن به رئال مادرید، گفت: بله، فصل خیلی خوبی بود،‌اما در حال حاضر نمی توانم احساسم را توضیح بدهم، چون خیلی خوشحالم و افتخار می کنم.
مورینیو افزود: در عین حال ناراحت هم هستم، چون این آخرین حضور من در اینترمیلان بود.
وی گفت:‌ اینتر هم مثل چلسی خانه من است، رفتنم از اینتر، همانند رفتنم از چلسی سخت خواهد بود، اما زندگی و فوتبال همین است.
مورینیو افزود: بعد از ترک چلسی فکر می کردم غیر ممکن است بتوانم همان رابطه را با هواداران یک تیم دیگر پیدا کنم، اما اتفاقی که در چلسی افتاد دقیقا در اینتر تکرار شد و به همین دلیل اکنون هم استمفوردبریج و هم سن سیرو خانه من هستند و احتمالا خانه سوم من سنتیاگو برنابئو خواهد بود.
او به سوال دیگری در مورد این که چرا می خواهد به مادرید برود، پاسخ داد: چون تنها باشگاهی است که مرا می خواهد! گزینه دیگری جز این تیم ندارم.
مورینیو با اشاره به علاقه ای که به فوتبال انگلیس دارد، تاکید کرد: همه از شدت علاقه من به فوتبال انگلیس خبر دارند، بالاخره یک روز به انگلیس بر می گردم، اما یک بازیکن بزرگ یا یک مربی بزرگ اگر حضور در رئال مادرید را تجربه نکرده باشد همواره در طول دوران حرفه ای خود احساس خلاء خواهد کرد.
سرمربی اینتر ادامه داد: قبل از رفتنم به انگلیس می خواهم با سه باشگاه مختلف به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم.
بنا بر این گزارش، مورینیو با "ماسیمو موراتی" رییس باشگاه اینترمیلان به توافق رسیده بود که در صورت قهرمانی این تیم بتواند قراردادش را فسخ کند با وجود این اگر موراتی زیر قولش بزند، باشگاه رئال مادرید باید حدود هفت میلیون یورو بابت آقای خاص بپردازد.
مورینیو در پایان به زبان پرتغالی گفت: هنوز با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده ام، اما از تمایل رئال مادرید خبر دارم و خودم هم اشتیاق زیادی برای رفتن به این تیم دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد