فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران سه شنبه 4 خرداد 1389

- على دایى سرمربى پرسپولیس گفت: خوشحالم که به دنبال فصلى پر فراز و نشیب توانستیم در جام حذفى ایران به قهرمانى برسیم.وى پس از قهرمانى این تیم در رقابت هاى جام حذفى باشگاه هاى ایران گفت: من هم با خوشحالى هواداران پرسپولیس شاد مى شوم .خدا را شکر که به دنبال فصلى پر فراز و نشیب توانستیم در جام حذفى به قهرمانى برسیم. از تمامى بازیکنان، کادر مدیریت، تدارکات و هوادارانى که همواره پشتیبان ما بودند تشکر مى کنیم. همچنین باید از کادر فنى پیشین پرسپولیس که این تیم را ساخته و پرداخته کردند، تشکر کنم. او درباره بازى هم گفت: ما در این مسابقه مستحق پیروزى بودیم. شاید باید گل هاى بیشترى را به ثمر مى رساندیم. خدا را شکر که این اتفاق هم افتاد، من همواره به حریفان احترام مى گذارم و هیچ حریفى را دست کم نمى گیرم. ما در تبریز بازى سختى را پشت سر گذاشتیم و مى دانستیم که در تهران بازى بسیار راحت ترى را داریم. به نظر من ما کارمان را در تبریز تمام کردیم. دایى ادامه داد: بازیکنان در این بازى به ویژه در نیمه نخست بسیار خوب کار کردند. اخراج دروازه بان آن ها باعث شد تا ما بى تفاوت شویم و فکر کنیم از هر کجا مى توانیم دروازه آن ها را باز کنیم. پس از اخراج دروازه بان آن ها بازى را رها کردیم. سرمربى سال هاى پیش تیم ملى فوتبال ایران در بخش دیگرى از صحبت هایش گفت: به فولاد گستر به خاطرحضورشان در این مرحله تبریک مى گویم. این تیم هرگز تیم کوچکى نبود. آن ها توانسته بودند تراکتورسازى و ذوب آهن را نیز از این رقابت ها حذف کنند. دایى درباره برنامه هایش براى فصل آینده گفت: به نظر من ما استارت مان را براى قهرمانى آسیا زدیم. باید تیم را طورى ببندیم که در آسیا حرفى براى گفتن داشته باشیم. هدف من در سال جارى، قهرمانى در جام حذفى بود. سال آینده قصد دارم با هدف قهرمانى در ۳ جام به میدان برویم. دایى درباره ادامه کارش با حبیب کاشانى هم گفت: من با کاشانى به پرسپولیس آمدم. همواره به او احترام مى گذارم چرا که بزرگ تر من است. همچنین به عشق هواداران اینجا آمدم. مدیریت کاشانى باعث شد تا در پرسپولیس کار راحتى داشته باشم و تنها به مسایل فنى فکر کنم. پرسپولیس تیمى بزرگ و پرحاشیه است اما با مدیریت کاشانى این تیم به باشگاهى آرام و بدون حاشیه تبدیل شد و من توانستم راحت کار خودم را انجام بدهم. دایى گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند. حتى مواقعى که خواسته یا ناخواسته از این تیم دور بودم و در جاى دیگرى کار مى کردم. مطمئنا دل هواداران پرسپولیس پیش این تیم بوده است و نه افراد خاصى. من هم همواره به فکر پرسپولیس بودم اما به خاطر فوتبال حرفه اى در جاى دیگرى مشغول بودم. در صبا و سایپا هم تمام تلاشم را براى آن ها کردم. اکنون با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم. قول نمى دهیم اما مطمئنم با هدف قهرمانى در آسیا به میدان مى رویم. از همین فردا با یارگیرى مناسب نقاط ضعف مان را برطرف مى کنیم. همچنین دایى در ادامه درباره جوابى که قراربود به قطبى بدهد گفت:من از این به بعد به هیچ کس اجازه نمى دهم که درباره من اظهارنظر کند و پشت سر من حرف بزند. قطبى که در دوران جنگ چندین سال از کشور دور بوده و من را نمى شناسد نمى تواند اینگونه راجع به من صحبت کند. دایى در آخر نیز در مورد مصاحبه اى که گفته بود اگر کاشانى از پرسپولیس برود من هم مى روم گفت: من به کاشانى علاقه زیادى دارم او محیط خوبى را براى من در پرسپولیس ایجاد کرده و من افتخار مى کنم در کنار ایشان کار مى کنم.  سه شنبه 4 خرداد 1389

 - فرهاد کاظمى سرمربى تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: باید خدا را شکر کنم که پس از اخراج دروازه بان مان گل هاى زیادى از پرسپولیس دریافت نکردیم. وى پس از شکست ۳ بر یک گسترش فولاد مقابل پرسپولیس درجام حذفى عنوان کرد: این قهرمانى را به پرسپولیسى ها تبریک مى گویم. هرچند در این دیدار علاوه بر ضعف هاى تاکتیکى مشکلات زیادى نیز داشتیم. یک تیم براى رسیدن به قهرمانى باید از اول فصل شرایط ایده آل داشته باشد و ما در این زمینه ضعف هایى داشتیم.وى گفت: پس از مصدومیت دروازه بان اول باید اعتراف کنم که دروازه بان دوم ما شرایط ایده آل را نداشت اما پتانسیل ما همین بود. باید خد را شکر کنم که پس از ۱۰ نفره شدن گل هاى زیادى از پرسپولیس نخوردیم.کاظمى گفت: میثم آریان براى اولین بار بود که به عنوان دروازه بان به میدان مى رفت و ما مجبور بودیم که از وى در این پست استفاده کنیم. به غیر از آریان ۸ بازیکن دیگر هم تیم ما براى اولین بار بود که در ورزشگاه آزادى بازى مى کردند. در این دیدار تیمى که در زمین و روى نیمکت توانمندى بیشترى داشت تیم پیروز میدان شد. کاظمى گفت: من از حمایت مردم آذربایجان نهایت تشکر را دارم اما به دلیل این شکست شرمنده آنها هستم. هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم شاهد قهرمانى تیمشان در آسیا باشند. سه شنبه 4 خرداد 1389

 - حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این شانس را داریم که بتوانیم جشن قهرمانى آسیا را نیز بگیریم.وى پس از قهرمانى پرسپولیس در جام حذفى گفت: هواداران براى رسیدن به این جام سختى بسیارى کشیدند و من این پیروزى را به آنها تبریک مى گویم. امیدوارم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا با قدرت حاضر شویم. او افزود: خیلى خوشبین هستم که تیم قدرتمندى را در فصل آینده ببندیم چون قهرمانى پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست. وى تاکید کرد: در مورد نفراتى که نمى خواهیم؛ تصمیم مى گیریم و آنهایى که مى خواهیم را در تیم خود نگه خواهیم داشت. تیمى مى خواهیم که فاتح لیگ قهرمانان آسیا شویم. کاشانى یادآور شد: باید از بازیکنان گسترش فولاد نیز تشکر کرد و به آنها تبریک گفت چون بازى خوبى انجام دادند و شجاعانه به میدان آمدند اگر چه مى توانستیم با گل هاى بیشترى حریف را شکست دهیم. سه شنبه 4 خرداد 1389

 - کریم باقرى کاپیتان پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم یک هدف که تاکنون در فوتبال به آن نرسیده ام را با قهرمانى پرسپولیس در آسیا تجربه کنم.وى بعد از قهرمانى پرسپولیس در جام حذفى گفت: خوشحالم که یک بار دیگر با تیم پرسپولیس توانستم جام قهرمانى را بالاى سر ببرم تا شرمنده هوادارانمان نشوم. او گفت: در نیمه دوم با تشخیص على دایى به زمین آمدم و مشکلى براى بازى کردن نداشتم. من یک هدف در زندگى ورزشى ام دارم که به آن نرسیدم اما امیدوارم سال آینده با قهرمانى پرسپولیس در آسیا این هدف نیز محقق شود. از زمانى که قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم به فکر قهرمانى در جام حذفى و رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بودم. خوشبختانه امروز این خواسته عملى شد. کاپیتان پرسپولیس تأکید کرد: به دایى تبریک مى گویم و امیدوارم فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا با این همه هوادار قهرمان شویم. وى درباره شرایط حریف تبریزى گفت: گسترش فولاد بازى خوبى انجام داد و من به آنها تبریک مى گویم که تا این مرحله پیش آمدند اما ما مستحق پیروزى بودیم. سه شنبه 4 خرداد 1389

 - براساس اعلام خبرگزارىDPA آلمان مهاجم ایرانى تیم فوتبال بوخوم پس از ۱۱ سال حضور در بوندس لیگا با پیوستن به استیل آذین به وطن بازخواهد گشت.این خبرگزارى در خبرى که منتشر کرد، نوشت: وحید هاشمیان مى خواهد به تهران بازگردد و براساس اخبار و گزارش هاى منابع مختلف قصد بازى در تیم استیل آذین را دارد.DPA نوشت: تیم استیل آذین این اخبار را نه تایید کرده و نه در مقام تکذیب برآمده است. گفته مى شود این مهاجم قرار است در هفته آتى با تیم تهرانى قراردادى دو ساله منعقد کند. این در حالى است که قرارداد او با بوخوم به پایان رسیده و تمدید نیز نخواهد شد. این گلزن باسابقه در سال هاى ۱۹۹۹ الى ۲۰۱۰ در تیم هاى آلمانى هامبورگ، بوخوم، بایرن مونیخ، هانوفر و بار دیگر بوخوم بازى کرده است. وى در صورت حضور در استیل آذین با لژیونرهاى سابق ایران در بوندس لیگا یعنى مهدى مهدوى کیا، على کریمى، فریدون زندى و امیر شاپورزاده هم تیمى خواهد شد.این منبع افزود: استیل آذین فصل باشگاهى لیگ ایران را به کسب عنوان پنجمى به پایان رساند، ولى مى کوشد تا در فصل آتى جزو ۳ تیم نخست لیگ شده تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند. سه شنبه 4 خرداد 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد