فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

جواب دندان شکن! فدراسیون فوتبال به علی دایی!!

بیانیه چهاربندی فدراسیون: دایی وجهی را طلب می‌کند که برایش کار نکرده
 
فدراسیون فوتبال کشورمان با صدور اطلاعیه ای به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی پاسخ داد و نوشت: آقای دایی وجهی را از بیت المال مطالبه می نمایند که در قبال آن عملکردی نداشته اند و اصرار بر این موضوع به مصلحت ایشان و جامعه قهرمانان نمی باشد.
به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود آورده است:

1- جناب آقای علی دایی در تاریخ 12/12/86 به عنوان سرمربیگری تیم ملی فوتبال مشغول به خدمت بوده و در تاریخ 8/1/88 به دلیل باخت خانگی 2 بر یک تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم ملی فوتبال عربستان در استادیوم آزادی و در مقابل دیدگان نزدیک به یکصد هزار نفر هواداران حاضر در تالار ملی فوتبال ایران(استادیوم آزادی) و میلیون ها ببینده در سراسر جهان از تیم ملی کنار رفته اند. در طول مدت همکاری دائما از حمایت های همه جانبه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی برخوردار بوده اند.

2- آقای علی دایی شب قبل از اعزام به تورنمنت عمان که از سفر مکه مکرمه و مدینه منوره به تهران برگشته بودند، به علت عدم پرداخت بخشی از طلب خود بابت قرارداد حق مربیگری تیم ملی فوتبال در مرحله اول، به صورت قهر اردوی تیم ملی راترک کرده و به خانه رفته که طی جمع بندی به عمل آمده در فدراسیون، مقرر گردید جناب آقای مهدی تاج - نایب رئیس فدراسیون - به منزل ایشان رفته و پس از برگزاری جلسه مفصل و ذکر این نکته که عدم همراهی جناب آقای دایی در آستانه اعزام به تورنمنت عمان به دلیل دریافت وجه مورد مطالبه به مصلحت جامعه فوتبال و تیم ملی فوتبال نمی باشد، خواهان همراهی نامبرده با تیم ملی شده که ایشان پذیرفتند و بعد از آن جلسه وجه قرارداد ایشان به تدریج و کاملا پرداخت گردید.

3- در خصوص ادعای عدم حمایت از سرمربی وقت تیم ملی توسط جناب آقای تاج و هیات رئیسه محترم فدراسیون به استحضار عموم جامعه فوتبال و هواداران فهیم فوتبال می رساند که فدراسیون و هیات رئیسه از تمامی برنامه های اعلامی سرمربی محترم تیم ملی به طور همه جانبه و در حد بضاعت حمایت نموده ولی پس از باخت خانگی مقابل تیم ملی عربستان که حتی اگر درآن مسابقه نتیجه مساوی هم به دست آمده بود تیم ملی فوتبال با اندوخته های بعدی به جام جهانی صعود می کرد و فدراسیون فوتبال (و به تعبیر آقای دایی سازمان متبوع) با تصمیم جمعی اعضا محترم هیات رئیسه نسبت به تغییر سرمربی تیم ملی بزرگسالان اقدام نموده است. لازم به ذکراست تمامی تیم های ملی ایران در بخش فوتسال، تیم های پایه، فوتبال ساحلی و بانوان موفق بوده اند بجز تیم ملی بزرگسالان.

4- در خصوص شکایت جناب آقای دایی در خصوص مطالبه وجه مورد نظر بابت استمرار قرارداد با فدراسیون به اطلاع می رساند که این شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون در حال بررسی و رسیدگی می باشد و تاخیر در رسیدگی به دلیل اتمام مسابقات لیگ حرفه ای می باشد. ولی آنچه که مسلم است جناب آقای دایی، فدراسیون و عموم مردم می دانند که ایشان قبل از بازی با عربستان وجه کار خود را تماما دریافت کردند ولی درخصوص استمرار قرارداد در مرحله دوم و در چارچوب مقررات هم چنانچه رای به پرداخت وجه به ایشان می باشد، ایشان و مردم شریف، خوب می دانند که آقای دایی وجهی را از بیت المال مطالبه می نمایند که در قبال آن عملکردی نداشته اند و اصرار بر این موضوع به مصلحت ایشان و جامعه قهرمانان نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد