فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

واعظی آشتیانی از مدیریت باشگاه استقلال کناره گیری کرد


- امیر رضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد. پس از پایان جلسه شب گذشته علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، تمامی اعضا به جز امیدوار رضایی از سمت خود به صورت شفاهی استفعا کردند. پس از این استعفای شفاهی، واعظی آشتیانی به صورت رسمی از مدیریت باشگاه استقلال کناره گیری کرد تا وضعیت این باشگاه در شرایط حساس کنونی مبهم باقی بماند. گفتنی است، خسرو دانشجو، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خبر استعفای آشتیانی را تایید کرد.
واعظی آشتیانی حدود یک فصل و نیم مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت و توانست در پایان اولین فصل حضورش در استقلال با امیر قلعه نویی عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ را کسب کند.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 11 خرداد 1389


- امیررضا واعظى آشتیانى مدیرعامل مستعفى باشگاه استقلال با اعلام استعفایش گفت: از این پس دیگر به استقلال و فوتبال فکر نمى کنم و هیچ اظهارنظرى هم درباره این باشگاه نخواهم داشت.وى درباره دلیل استعفاى خود از مدیریت باشگاه استقلال گفت: زمانى که در سازمان تربیت بدنى بودم متوجه شدم نمى توانم با سعیدلو و تیم مدیریتى جدید سازمان تربیت بدنى همکارى کنم. پیش از بازى برگشت مقابل پرسپولیس هم قصد استعفا داشتم، اما در حضور سعیدلو و زریبافان گفتم مى خواهم استعفا دهم، اما این ۲ نفردرخواست داشتند که به دلیل اینکه ممکن است این مساله شوکى را به تیم وارد کند اینکار را انجام ندهم. پس از این موضوع یک ماه بعد در حضور زریبافان، سعیدلو و اعضاى هیات مدیره تاکید کردم که مى خواهم به کارم در استقلال پایان دهم اما اعضاى هیات مدیره خواستند که براى اینکه ممکن است این مساله مشکلاتى را براى تیم ما که آن زمان در کورس بود ایجاد کند از تصمیمم صرف نظر کنم و من هم به خاطر دل هواداران و احترام به نظر هیات مدیره این کار را انجام ندادم.وى افزود: آخرین بارى هم که این مساله را مطرح مى کردم به جلسه مشترک با سعیدلو و کاشانى باز مى گشت. در آن جلسه سعیدلو پیشنهادى که یک بار قبلا داده بود را دوباره خطاب به من مطرح کرد و من دوباره این پیشنهاد را رد کردم و گفتم دیگر نمى خواهم در استقلال بمانم. من علاقه اى به همکارى با مدیریت جدید سازمان تربیت بدنى نداشتم و نهایتا پس از جلسات متعددى که با هیات مدیره داشتم و دوستان با وجود اینکه مى دانستند تعارفى در استعفایم ندارم آن را نمى پذیرفتند. اگر هم تحملى بود به خاطر این بود که احیانا تیم در شرایط خاص قرار نگیرد که خوشبختانه در نهایت استقلال به مقام سوم رسید. آشتیانى درباره جلسه یک شنبه شب هیات مدیره استقلال با سعیدلو گفت: گزارش جامعى را در حضور سعیدلو و اعضاى هیات مدیره از وضعیت استقلال ارائه کردم. همچنین اشاره اى به وضعیت فوتبال و وضعیت ناهنجار مدیریت فوتبال داشتم و سعیدلو هم اذعان داشت که از بسیارى از مسایل ناهنجار مدیریتى فوتبال اطلاع دارد. البته گفتم که این فوتبال شایسته همین مدیران است و اگر قرار است فوتبال رشد کند به آدم هایى نیاز دارد که برنامه ریز و مدبر باشند. همچنین در این جلسه من در رابطه با مسایل مالى هم صحبت کردم. سازمان تربیت بدنى نزدیک به ۵ ماه است که هیچ پولى به باشگاه استقلال نداده است.سعیدلو در این جلسه صراحتا گفت که پول ندارد و نمى تواند به استقلال کمک کند. او همچنین به روشنى گفت که برایش مدال و قهرمانى اهمیتى ندارد و ترجیح مى دهد پول ورزش را خرج ورزش همگانى کند. سعیدلو در وسط صحبت هایش گفت که وقتى «تیم ما» در رده دهم بود تغییر مربى دادیم و بعد من متوجه شدم منظورش از تیم ما، پرسپولیس است. البته من به او متذکر شدم که اشتباه نکنید زمانى که کرانچار از پرسپولیس رفت این تیم سوم بود و در نهایت پس از تغییراتى که انجام گرفت استقلال در جایگاه پرسپولیس قرار گرفت و پرسپولیس چهارم شد. مدیرعامل مستعفى باشگاه استقلال ادامه داد: ناگفته نماند که من براى آدم هاى نیک که البته تعدادشان هم کم نیست احترام قائلم. انسان هایى که مى توانند تاثیرگذار باشند اما فوتبال ما اینقدر بحران دارد که صداى آنها به جایى نمى رسد.
آشتیانى افزود: على انصارى هم یک هفته پیش از حضور در هیات مدیره استقلال استعفا داده بود و به همین خاطر در جلسه شب گذشته شرکت نکرد و با عدم حضورش نشان داد که دیگر علاقه اى به حضور در هیات مدیره استقلال ندارد. هواداران استقلال هم بدانند که از این پس بستن استقلال برعهده سازمان تربیت بدنى است. بنده همین جا با صراحت مى گویم که همکارى من، دانشجو، نفریه و انصارى با استقلال به پایان رسیده است و اگر تا اینجاى کار با این شرایط مدارا کردیم براى این بود که خداى ناکرده وضعیت تیم بحرانى نشود. مجموعه هیات مدیره استقلال با تدبیر خوبش بحران هاى مالى را کنترل کرد و جا دارد اینجا از خدمات اقتصادى انصارى تشکر کنیم. خدماتى که اگر وجود نداشت نمى توانستیم به این روند ادامه دهیم. وى با بیان اینکه در سطح جامعه برداشت این طوربود که مشکلات مالى براى استقلال مشکل ساز شده است، گفت: این برداشت حتى در کوچه و بازار و در مراجعه مردم به ما هم دیده مى شد. البته امیدوارم اینگونه برداشت صحیح نباشد اما در جلسه یک شنبه شب سعیدلو با صراحت گفت که به استقلال پول نمى دهم. ما مى خواستیم تیم خوبى را براى فصل آینده ببندیم اما سعیدلو گفت که بودجه ابلاغ نشده و از بند «ب» هم پولى وجود ندارد که این مساله با اعتراض دوستان همراه شد. پس از این اتفاق اعضاى هیات مدیره به جز رضایى که فردى سیاسى است و مى داند چطور تصمیم گیرى کند، اتمام حجت کردند و پس از آن از استقلال استعفا دادند. البته توصیه دوستان این بود که من در استقلال بمانم اما در زندگى ام هیچ وقت باور و اعتقادم را با پول و مقام عوض نکردم. کسانى که من را مى شناسند به این مساله اعتراف خواهند کرد.
آشتیانى خطاب به هواداران گفت: نیازى هم به گزارش عملکرد نداریم چرا که کارشناسان و هواداران مى توانند عملکرد هیات مدیره را طى این دو سال ارزیابى کنند. ضمن اینکه من بعید مى دانم با توجه به جایگاهى که استقلال و پرسپولیس دارند و علاقه مردم به این دو تیم محبوب جزو سیاست هاى دولت باشد که به این دو تیم پولى پرداخت نشود و به نظر مى رسد بحث ندادن پول بحثى سلیقه اى است. هواداران بدانند که من این صحبت ها را جهت روشن شدن افکار عمومى مطرح کردم و این صحبت ها تنها گوشه اى از اتفاقاتى است که براى تیم محبوبشان رخ داده است.
واعظى آشتیانى درباره مدیریت فدراسیون فوتبال هم گفت: زمانى که در جلسه راجع به مدیریت فدراسیون فوتبال صحبت کردم، سعیدلو اذعان کرد که مدیریت کفاشیان در فدراسیون فوتبال ضعیف است، اما گفت که مگر کفاشیان را او انتخاب کرده است؟
وى ادامه داد: از کفاشیان مى خواهم که اجازه بدهد راجع به او چیزى نگویم اگر بگویم که قرار است چه تصمیم هایى درباره او بگیرند آن اعتبار کم باقیمانده او هم از دست مى رود. بهتر است که کفاشیان بیشتر از این خودش را به چالش نکشد. در توصیف کارنامه مدیریتى کفاشیان همین بس که در مدت حضور او در فدراسیون فوتبال ما به غیر از هرج و مرج و بى برنامگى چیز دیگرى ندیدیم. کسى مى تواند مدعى باشد که کارنامه موفقى داشته باشد. از کفاشیان مى خواهم که اجازه دهد بیشتر از این درباره او اظهارنظر نکنم. چرا که شاید مسایلى مطرح شود که نه در شان و شخصیت من است و نه در شان و شخصیت او. باید بگویم کفاشیان هنوز به بلوغ جسارت نرسیده که بخواهد درباره من صحبت کند. با این حال من سعى مى کنم مدارا کنم و دیگر راجع به کفاشیان و همکاران او صحبت نکنم.آشتیانى در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید که پس از رفتن من از استقلال مدیر بعدى مى تواند از ساختارى که ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد و آیا آینده استقلال با مدیر بعدى اش براى شما مهم است؟ گفت: براى من مهم نیست که نفر بعدى چه کارى مى خواهد انجام دهد او اگر فکر مى کند که اگر ساختارى که ما درست کرده ایم صحیح است مى تواند به آن ادامه دهد، اما اگر فکر مى کند این رویه درست نیست مى تواند راه دیگرى را پیش بگیرد. شاید مدیربعدى تمام اختیارات را به سرمربى بدهد، شاید هم دوباره همان رویه اى را انجام دهد که ما انجام دادیم.وى افزود: براى فصل بعد با ۳ بازیکن جدید قرارداد بستیم و با یک هافبک درجه یک تیم ملى قرارداد داخلى بستیم که امیدوارم نفر بعدى بتواند قرارداد این بازیکن را قطعى کند. در بعد بین المللى هم کارهاى زیادى انجام شد که مى توان به خواهرخواندگى با باشگاه هاى بوتافوگو برزیل، الغرافه قطر و الوصل امارات اشاره کرد.واعظى آشتیانى افزود: براى استقلال آرزوى موفقیت دارم اما باید بگویم تاسف مى خورم که در فوتبال و ورزش ما تملق و چاپلوسى و نمامى گرى (سخن چینى) حرف اول را مى زند و این آدم هایى که نقش شومن ها را اجرا مى کنند مى خواهند همه جایگاه ها را بگیرند. باید براى مجموعه ورزش فوتبال تاسف خورد. من تصور مى کنم که در این ورزش صداقت وجود ندارد و تنها باید بر مدار صداقت اشک ریخت. مطمئن باشید که از این پس حرف جدیدى نخواهم داشت و دیگر درباره استقلال صحبتى نخواهم کرد. سه شنبه 11 خرداد 1389

 - حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر بدانم مى توانم مفید باشم به استقلال خدمت خواهم کرد.وى در خصوص استعفاى دسته جمعى اعضاى هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من کار خوبى انجام دادند. آنها باید خودشان بگویند که دلیل شان چیست. وى ادامه داد: وقتى آقاى سعیدلو به باشگاه استقلال رفته حتما در آنجا اتفاقى افتاده است. او گفت: اگر آقاى سعیدلو جایگزین هاى خاصى در نظر دارد، تصمیم معقولى گرفته است و اعتقاد دارم در زمان مناسبى اعضا جدا مى شوند و فرصت کافى براى بستن تیم وجود دارد.پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شایعه پیشنهاد به وى براى سرمربیگرى گفت: هیچ کجاى دنیا هیات مدیره و مدیرعامل، مربى را انتخاب نمى کنند. در ابتدا کمیته فنى تشکیل مى شود و این کمیته در خصوص انتخاب سرمربى تصمیم مى گیرد. وى در خصوص اینکه در صورت ارائه پیشنهاد آیا حاضر است سرمربى استقلال شود، گفت: اگر اختیار تام داشته باشم، صد در صد این کار را انجام خواهم داد. همین حالا هم اگر بدانم مى توانم مفید باشم، به استقلال خدمت خواهم کرد. سه شنبه 11 خرداد 1389

- على کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حدود یک ماه پیش به سعیدلو اعلام کرده بودم واعظى آشتیانى در جهت مثبت قدم برنمى دارد و خواهان برکنارى او شده بودم.وى در خصوص بیانیه باشگاه استقلال پس از اعلام موضع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: برخلاف صحبت برخى ها، جام حذفى ۵ بازى نیست و دسته اولى ها تعداد بازى بیشترى انجام مى دهند. بازى هاى حذفى اضافه بر مسابقات لیگ برتر است. وقتى یک باشگاه دسته یکى به فینال رقابت هاى حذفى راه پیدا مى کند نشان از پتانسیل بالاى آن تیم دارد.وى اظهار داشت: صحبت هاى آشتیانى و باشگاه استقلال باید با بررسى و استدلال بیان شود. باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهیم و براى انجام این کار مراحل زیادى را طى کنیم. کفاشیان در مورد اینکه باشگاه استقلال گفته بود در فدراسیون فوتبال روحیه مناظره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون با کسى صحبت مى کنند که اطلاعات کافى داشته باشد. وقتى افراد بى دلیل و بدون اطلاعات بر حرف خود پافشارى مى کنند، مسئولان هم نمى توانند با آنها صحبت کنند و به همین خاطر دلیلى ندارد با واعظ صحبت کنیم. ما نظرات و استدلال ها را مى گیریم و اگر درست باشد به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه مى دهیم. رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه اى ارسال کرده و گفته یک ماه و نیم دیگر جلسه کمیته ها و باشگاه هاى حرفه اى برگزار خواهد شد. مسئولان آسیایى نظرات را در مورد مسائل مختلف جمع مى کنند، اما هنوز هیچ باشگاهى به ما جواب نداده است. به همین دلیل مسئولان فدراسیون ایران مجبور مى شوند از خودشان مطالبى را نوشته و ارائه کنند.وى در خصوص بیانیه باشگاه استقلال و حمله لفظى به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من و عزیز محمدى در ۳ جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده ایم، اما مسئولان باشگاه استقلال تنها در یکى از این جلسه ها حضور داشتند. پرسپولیسى ها هم به صورت کامل دراین جلسات شرکت نکرده اند. کفاشیان گفت: آنجا یک مترجم همزمان حضور دارد. جایى هم که لازم باشد من صحبت خواهم کرد. سازمان لیگ و فدراسیون تمام پیشنهادات خود را ارائه داده اند، اما باشگاه ها هیچ مساله اى را اعلام نکرده اند. اگر مقرراتى هم قرار است تصویب شود به اندازه کافى از آن دفاع خواهیم کرد. کفاشیان در خصوص استعفاى دسته جمعى اعضاى هیات مدیره و رفتن آشتیانى از باشگاه استقلال گفت: حدود یک ماه پیش به سعیدلو اعلام کرده بودم آشتیانى در جهت مثبت قدم برنمى دارد و خواهان تغییر و تحولات در باشگاه استقلال شده بودم. سعیدلو به سرنوشت این باشگاه ها حساس است و نظارت کافى بر آنها دارد. رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از باشگاه استقلال مى خواهم پیشنهادات خود را منتشر کنند، گفت: حالا که از سمت خود استعفا داده و رفته اند دیگر شکایت خود را ادامه نخواهم داد و آن را پیگیرى نمى کنم. سه شنبه 11 خرداد 1389

 - سیاوش اکبرپور پس از پیوستن به استیل آذین گفت : انتخاب عاقلانه اى داشتم چراکه استیل آذین پتانسیل قهرمانى را دارد.مهاجم فصل گذشته استقلال که بعدازظهر دیروز پس از مذاکره با مصطفى آجورلو، قرارداد ۲ ساله خود را با این باشگاه امضا کرد دراین خصوص گفت: پیوستنم به استیل آذین به هیچ وجه از روى تفکرات مالى نبود و فقط به خاطر پول این باشگاه را انتخاب نکردم. پس از بررسى شرایط و ارزیابى این تیم به این نتیجه رسیدم که باشگاهى خوب، با امکانات، داراى مدیران قوى و کاربلد و داراى پتانسیل قهرمانى است. به نظر خودم و بسیارى از نزدیکانم که با فوتبال و مسائل آن آشنا هستند این یک انتخاب درست و عاقلانه بوده است.اکبرپور ادامه داد: حضور ستاره هایى مثل على کریمى، مهدى مهدوى کیا و حسین کعبى نشان مى دهد که این ستاره ها فقط براى پول به استیل آذین نیامده اند بلکه سوداى قهرمانى با این تیم را در سر دارند. من هم مطمئنا در کنار این بازیکنان بزرگ به درخشش در لیگ دهم امیدوارم و فقط به قهرمانى با استیل آذین و صعود به رقابت هاى آسیایى مى اندیشم. حضور این بازیکنان، حسین هدایتى و سردار آجورلو در پیوستنم به این باشگاه کاملا نقش داشت و با وجود پیشنهادهایى که داشتم از جمله پیشنهاد سپاهان، تصمیم گرفتم پیراهن استیل آذین را به تن کنم. سه شنبه 11 خرداد 1389

- آرش برهانى مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم باز هم در استقلال بمانم و دوباره صداى هواداران که مى گویند« آرش آقاى گل» را بشنوم.وى اظهارداشت: این روزها در دوبى مشغول استراحت هستم و فعلا قصد مذاکره با تیمى را ندارم.او ادامه داد: تمام مصاحبه هایى که از قول من در روزنامه ها و خبرگزاریها بوده، کذب محض است. شماره موبایل من عوض شده است و نمى دانم چگونه از قول من مصاحبه منعکس مى کنند!برهانى در مورد شایعه حضور در استیل آذین یا سپاهان تصریح کرد: از سوى استیل آذین صحبتهایى شده است اما هنوز پاسخى به آنها نداده ام. در مورد سپاهان هم باید بگویم هیچ مذاکره اى با این تیم نداشته ام. اولویتم حضور دوباره در استقلال است و دوست دارم باز هم در این تیم بمانم و دوباره صداى هواداران که مى گویند «آرش آقاى گل» را بشنوم.وى در مورد استعفاى مرفاوى و حضورش در مس افزود: از استعفاى مرفاوى در استقلال ناراحت شدم. من در طول تمام سالهایى که بازى کرده ام هیچ وقت پشت مربى خود صحبت نکرده ام. امیدوارم ایشان در مس کرمان موفق شوند.برهانى در پایان گفت: مى خواهم امسال ناکامى فصل گذشته خود را جبران کنم و دوباره به همان آرش آقاى گل تبدیل شوم. سه شنبه 11 خرداد 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد