فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

حسن کامرانى فر: از این که نتوانستم بیشتر قضاوت کنم، ....

حسن کامرانى فر: از این که نتوانستم بیشتر قضاوت کنم، عذرخواهى مى کنم 
 
- حسن کامرانى فر، تنها نماینده فوتبال ایران در جام جهانى ۲۰۱۰ آفریقاى جنوبى که به زودى به ایران بازخواهد گشت، به دلیل عدم موفقیتش در کسب قضاوت در ادامه مراحل این جام از مردم و جامعه فوتبال عذرخواهى کرد. وى در گفت وگو با سایت کمیته داوران خراسان رضوى، تصریح کرد: تیم داورى ما بعد از ۲ قضاوت در مرحله اول، در مرحله حذفى قضاوت نخواهد داشت و من بعد از پایان مرحله حذفى به ایران بازخواهم گشت و فقط احتمالا یک بازى کمک داور ذخیره هستم. او افزود: تمام توانایى خودم را به کار گرفتم تانماینده خوبى براى داورى کشورم باشم و اینکه در این راه موفق بودم یا نه را دیگران باید نظر بدهند. من هیچ گاه خود را برتر از دیگران ندانسته و نمى دانم و فقط باید بگویم که انصافا تلاش خود را انجام داده ام و خوشحالم توانستم روحیه اى تازه در جامعه داورى به وجود آورم. کامرانى فر تاکید کرد: همین جا لازم مى دانم از تمام کسانى که در دوران داورى بنده در این راه من را کمک کرده اند، از پیشکسوتان داورى تا پایین ترین رده داوران، قدردانى کنم و از اینکه نتوانستم بیشتر از این قضاوت کنم، از همه عذرخواهى مى کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد