فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

آرژانتین له شد!!!!!!!!!!!!!!!

آلمان به نیمه نهایی راه یافت
 تیم ملی فوتبال آرژانتین با هدایت "دیه گو مارادونا"‌ بازیکن افسانه ای خود با شکست سنگین برابر آلمان از رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی حذف شد.

در این دیدار که در ورزشگاه "گرین پوینت" شهر کیپ تاون برگزار شد، تیم ملی آلمان با چهار گل حریف خود را در هم کوبید و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.
"توماس مولر" ‌در دقیقه 3، "میروسلاو کلوزه"‌در دقایق 68 و 90 و "آرنه فردیش"‌ در دقیقه 74 برای تیم آلمان در این دیدار گلزنی کردند.
بازیکنان تیم آلمان در نیمه نخست با ارائه یک بازی هوشیارانه توانستند ارتباط میان خطوط میانی و حمله تیم آرژانتین را با تجمع در میانه زمین خودی قطع کنند.
دفاع فشرده آلمانی ها در یک سوم خط میانی زمین خودی باعث شد تا هافبک های آرژانتینی نتوانند سه مهاجم سرشناس خود را به خوبی تغذیه کنند به طوری که در نیمه نخست آنان فرصت گلزنی ایده آلی را برای گلزنی به دست نیاوردند.
آلمانی ها که بازی را با تفکرات تهاجمی آغاز کرده بودند در دقیقه سه بر روی یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ به گل رسیدند.
در این صحنه، باستین شواین اشتایگر بازیکن تاثیرگذار آلمانی ها سانتر زیبایی را بر روی دروازه "سرجیو رومرو"‌ ارسال کرد که مولر مهاجم جوان این تیم با ضربه سر توپ را درون دروازه آرژانتینی ها جای داد تا چهارمین گل خود را در جام نوزدهم به ثمر برساند.
پس از این گل، آلمانی ها با تمرکز در میانه زمین خودی، سعی در کنترل و گرفتن سرعت بازی را داشتند تا اجازه خودنمایی به بازیکنان خلاق آرژانتینی ها را ندهند.
آنان در این نیمه بر روی ضد حملات سرعتی صاحب دو موقعیت گلزنی شدند که ضربات میروسلاو کلوزه و لوکاس پودولسکی به خارج از دروازه رفت.
آرژانتینی ها که در نیمه نخست اسیر دفاع منطقی آلمانی ها شده بودند در اواخر نیمه نخست روی به شوتزنی آوردند، اما ضربات "فابین دی ماریا"‌و "‌گونزالز هیگواین" را "‌مانوئل نویر" دروزاه بان آلمان ها مهار کرد تا آرژانتینی ها با شکست به رختکن بروند.
بازیکنان آرژانتین در نیمه دوم سعی داشتند تا توپ را در یک سوم میانی تیم آلمان حفظ کرده و با پاس های کوتاه فرصت های گلزنی برای مهاجمان خود طراحی کنند، اما ضربات دی ماریا، کارلوس ته وز و گونزالز هیگواین بی ثمر ماند تا فشار بر روی آنان افزایش یابد.
آلمانی ها در نیمه دوم، با ارائه یک بازی منطقی، یارگیری نفر به نفر بازیکنان حریف و بستن فضاهای خالی مانع از درخشش مهاجمان آرژانتینی شدند.
آلمانی ها در اواسط نیمه دوم با استفاده از ضعف مفرط جناح چپ تیم آر‍‍ژانتین سه گل وارد دورازه این تیم کردند تا شکست سنگینی را در کارنامه تیم مارادونا و آرژانتین به ثبت برسانند.
تیم آلمان در مرحله نیمه پایانی جام جهانی به مصاف برنده تیم های ملی اسپانیا و پاراگوئه می رود.
دیدار تیم های ملی فوتبال پاراگوئه و اسپانیا امشب در ورزشگاه الیس پارک ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد