فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

ذوب آهن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

 ذوب آهن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

- تیم ذوب آهن اصفهان با کسب نتیجه تساوی یک بریک در دیدار برگشت مقابل پوهانگ استیلرز کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.برای تیم پوهانگ ، سونگ در دقیقه 10 و برای تیم ذوب آهن ، محمدرضا خلعتبری دردقیقه 80 گلزنی کردند. دیدار تیم های پوهانگ و ذوب آهن اصفهان از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام قهرمانان باشگاه های آسیا در ورزشگاه استیل یارد کره جنوبی برگزار شد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید تاتیم ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند.
درنیمه نخست این دیدار تیم پوهانگ فشار زیادی بر روی دروازه تیم ذوب آهن وارد کرد این فشارها در دقیقه 10 جواب داد و مهاجم تیم کره ای با استفاده از فضای بین مدافعان تیم ذوب آهن نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.
این روند همچنان ادامه یافت و بازیکنان پوهانگ بارها بر روی دروازه ذوب آهن خطر ساز شد اما نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند.
البته بازیکنان تیم ذوب آهن نیز برروی دروازه تیم پوهانگ موقعیت هایی را بدست آورند که مهم ترین آنها ضربه سر محمدرضا خلعتبری بود که از کنار دروازه تیم پوهانگ به خارج از زمین رفت.
درنیمه دوم بازهم بازیکنان تیم کره ای با حرکات هجومی ابتکار عمل را از تیم ذوب آهن گرفته و بارها برروی دروازه این تیم خطر سازشدند که با بی دقتی مهاجمان تمامی این موقعیت ها از دست رفت.
بازیکنان تیم ذوب آهن دراواسط نیمه دوم بربازی مسلط شده و موقعیت های متعددی برای دست یابی به گل پیدا کردند که با هوشیاری مدافعان و دروازه بان تیم پوهانگ تمامی این فرصت ها از دست رفت.
درادامه حملات گسترده تیم ذوب آهن نتیجه داد و این تیم بازی را با گل دقیقه 80 محمدرضا خلعتبری به تساوی کشاند.
درادامه رجب زاده با دریافت 2 کارت زرد متوالی از بازی اخراج شد اما حملات پوهانگ دراین دقایق نتیجه نداد و این بازی با همان نتیجه تساوی به پایان رسید.
با این نتیجه تیم ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کرد.
دیدار رفت این 2 تیم را ذوب آهن اصفهان با نتیجه 2 بر 1 به سود خود خاتمه داده بود.
بنجامین ویلیامز استرالیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.وی برای این دیدار درنیمه اول 2 و در نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه کرد.
ذوب آهن در مرحله بعد به دیدار برنده مسابقه تیمهای الهلال عربستان و الغرافه قطر می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد