فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

ایران مقابل ایتالیا بازنده ای سربلند بود

تهران - تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان در یک بازی نزدیک و خوب ضمن کسب امتیاز دو گیم از تیم ملی ایتالیا (میزبان رقابتها)، در کمال شایستگی از ادامه حضور در این پیکارها بازماند. 
  
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ملی پوشان والیبال کشورمان در این دیدار که در شهر میلان ایتالیا برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم میزبان شدند.
تیم والیبال ایران در حالی شکست از ایتالیا را پذیرا شد که در گیم نخست بازی بسیار روان و بدون استرسی از خود به نمایش گذاشت ولی با امتیاز 25 بر 21 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
در گیم دوم ملی پوشان والیبال ایران دچار استرس شدند به طوریکه هماهنگی تیمی خود را از دست داده و با امتیاز 25 بر 10 از حریف مدعی خود شکست خوردند.
گیم سوم این بازی نیز با بازی خوب ملی پوشان کشورمان آغاز شد و ورود 'فرهاد نظر افشار' زیبایی این بازی را دوچندان کرد که در نهایت موفق شدند با حساب 25بر21 تیم میزبان را شکست دهند.
در گیم چهارم تیم ایران به روند بازی خوب خود ادامه داد و در یک بازی سنگین و نزدیک ملی پوشان ایتالیا را 28 بر 26 شکست داد تا بازی به گیم پنجم (گیم رالی) کشیده شود.
در گیم پنجم دفاع روی تور ملی پوشان کشورمان بسیار خوب بود و پاسهای 'سعید معروف' تکمیل کننده تلاش بازیکنان بود اما بازیکن شماره 7 ایتالیا (لاسکو) به داد این تیم رسید و 15 بر 13 نتیجه بازی را به سود ایتالیا رقم زد.
در مجموع تیم والیبال کشورمان باوجود شایستگی 3 بر 2 بازی را واگذار کرد و شکست با اختلاف در گیم دوم باعث کم شدن معدل تیم ایران شد،‌به گونه ای که در مکان چهارم گروه 'آ' قرار گرفت و از راهیابی به دور بعد بازماند.
قبل از بازی تیم ایران برابر ایتالیا، دو تیم مصر و ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم ژاپن با شکست تیم مصر و کسب 4 امتیاز به عنوان تیم سوم راهی دور بعدی شد.
تیم های ایتالیا و مصر نیز به عنوان تیم های اول و دوم از گروه ایران به دور بعدی راه یافتند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد