فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

پیروزی با ارزش ذوب آهن مقابل الهلال

پیروزی با ارزش ذوب آهن مقابل الهلال

- تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی نوید بخش برابر الهلال عربستان در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا قرار گرفت. در این دیدار که در حضور 15 هزار تماشاگر درورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تیم ذوب آهن با یک گل از سد الهلال (دارنده دو عنوان قهرمانی آسیا) گذشت تا امیدوار به راهیابی به فینال این دوره از رقابت ها باشد. 'قاسم حدادی فر' در دقیقه 57 تنها گل این بازی را درون دروازه تیم الهلال جای داد.
بازیکنان ذوب آهن درابتدای بازی با کنترل میانه میدان حملاتی را بر روی دروازه تیم الهلال طراحی کردند اما مهاجمان این تیم نتوانستند از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.
سفید پوشان ذوب آهن سعی داشتند تا با پاس های کوتاه و کشاندن بازی به کناره ها دروازه حسن علی اوطیبی دروازه بان تیم الهلال را باز کنند اما ایگور کاسترو، محمد قاضی، سید محمد حسینی و محمدرضا خلعتبری موقعیت های ایده آل را از دست دادند.
بازیکنان تیم الهلال نیز در این نیمه با تجمع در یک سوم خط میانی، سعی داشتند از سرعت بازی را کاسته و در ضد حملات دروازه تیم ذوب آهن را تهدید کنند که در دقیقه 42 با این حربه، موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی شدند.
در این لحظه تیم الهلال بر روی یک ضد حمله سرعتی در عمق خط دفاع تیم ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد که شهاب گردان ضربه کریستن ویلهلم سون سوئدی را مهار کرد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
بازیکنان ذوب آهن درنیمه دوم نیز نبض بازی را در دست داشته و همچنان از کناره ها دروازه تیم الهلال را با خطر تهدید کردند که حملات آنان در دقیقه 57 به ثمر نشست.
دراین لحظه تیم ذوب آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم الهلال شد که قاسم حدادی فر با یک شوت تماشایی دروازه اوطیبی دروازه بان باتجربه حریف را باز کرد تا این تیم امیدوار به صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.
آبی پوشان الهلال نیز پس از این گل حملاتی را به خصوص از جناح چپ بر روی دروازه ذوب آهن تدارک دیدند اما با درخشش گردان و مدافعان این تیم این حملات خنثی شد.
در خطرناک ترین فرصت تیم الهلال در نیمه دوم، شوت سنگین 'نواف عابد' در دقیقه 70 به دیرک افقی تیم ذوب آهن اصابت کرد تا بازی به تساوی کشیده نشود.
در اواخر بازی هر دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما مهاجمان موفق به گلزنی نشدند . ذوب آهن دیدار برگشت خود را روز بیست و هشتم مهرماه جاری در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار می کند که برای حضور در فینال نیاز به یک تساوی خواهد داشت .
در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الشباب عربستان سه شنبه شب با نتیجه 4 بر 3 از سد ایلهوا چونما کره جنوبی گذشت.
دیدارهای دور برگشت این مرحله از رقابت ها روز چهارشنبه 28 مهرماه جاری برگزار خواهد شد تا سیمای تیم های صعود کننده به دیدار پایانی مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد