فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار بعد از دربی پایتخت

 

علی دایی: شرمنده هوادارنمان شدیم

تهران  - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پایان رقابت این تیم در برابر آبی پوشان پایتخت ،‌تیمش را مستحق شکست در شهرآورد 69 ندانست. علی دایی پس از شکست مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: به هواداران استقلال بابت این موفقیت تبریک می گویم اما به هیچ عنوان مستحق شکست در این مسابقه نبودیم. داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد و دلیل تصمیم او را نفهمیدم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: داور سر ما را در این مسابقه برید و با این مشکل ما شرمنده هوادارنمان شدیم.
دایی یادآور شد: نمی دانم شاید زمانی که می خواهم حقم را از فدراسیون فوتبال بگیرم این موضوع به مذاق برخی از افراد خوش نمی آید. متاسفم برای قضاوتی که نتیجه ما را در این مسابقه حساس به سادگی تغییر داد.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مشکلات شما با فدراسیون فوتبال می تواند در اشتباهات داوری موثر باشد یا خیر؟ تصریح کرد: نمی خواهم در این باره چیزی بگویم اما نمی فهمم چرا در دو دیدار متوالی ما چنین اشتباهات عجیبی از داوران رخ می دهد و سر تیم ما را به این راحتی می برند.
وی تصریح کرد: در کادر فنی و بازیکنان ما تصمیم داور برای هیچ کس باور کردنی نبود و این برای دومین بار متوالی در دیدارهای ماست که چنین تصمیمات غیر قابل باوری از سوی داوران گرفته می شود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص این مسابقه گفت: تیم ما در هر دونیمه بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد و استقلال در نیمه دوم از تنها موقعیت خود به خوبی استفاده کرد.
دایی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس پس از مردود شدن گل تا پایان نیمه شوکه بودند و اطمینان داشته باشید اگر گل ما سالم اعلام می شد برنامه دقیقی برای به ثمر رساندن گلهای بیشتری داشتیم.
وی افزود: بازیکنان تیم استقلال هم باور نمی کردند با این بازی بتوانند به ما در دقایق پایانی گل بزنند.
سرمربی پرسپولیس درباره تمجید برخی از مسئولان فوتبال کشور از عملکرد داور گفت: تنها کاری که ما بلد هستیم آنرا انجام دهیم دفاع بی دلیل از خود و عملکردمان است.
دایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتراض هواداران پرسپولیس به عملکردش در این مسابقه تاکید کرد: من احساس می کنم این صحبت ها را شما خبرنگاران بیان می کنید زیرا همانطور که همه دیدند در پایان مسابقه هوادارن مرا به شدت تشویق کردند و اینگونه که مشخص است شما با من اختلاف شخصی دارید.
وی افزود: اطمینان داشته باشید اگر هواداران اعلام کنند که مرا نمی خواهند پرسپولیس را ترک می کنم. هواداران به خوبی فوتبال را می فهمند و متوجه شدند چگونه در زمین حق را ناحق کردند.
سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: فوتبال برد و باخت دارد و یقین داشته باشید که من پرسپولیس را در بازی های آینده درست می کنم.
دایی در خصوص اظهارات مظلومی مبنی بر اینکه نسبت به نقاط ضعف و قوت پرسپولیس شناخت داشتیم، گفت: نمی دانم اگر توپ در یک صحنه زیر پای محمد نوری گیر نمی کرد و گل ما صحیح اعلام می شد آیا باز هم این حرف ها زده می شد؟
وی در رابطه با نشستن بر روی نیمکت پس از پایان بازی برای دقایقی خاطرنشان کرد: دلیل خاصی از این کار نداشتم و تنها می خواستم کمی آرام تر شوم.
سرمربی پرسپولیس همچنین درباره حضور دیرهنگام کریم باقری در زمین مسابقه گفت: درصد آمادگی کریم باقری را من به عنوان سرمربی بهتر از هر کس دیگری می دانم و به همین خاطر خواستم از توانایی های او در این دقایق استفاده کنم.
در نشست خبری علی دایی بین خبرنگاران پرسپولیسی و استقلالی برای چند بار درگیری لفظی بوجود آمد.
تیم فوتبال پرسپولیس در شصت و نهمین شهرآورد تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال شد.

 

 - پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت :‌ با پیروزی برابر پرسپولیس تهران، دین خود را به هواداران آبی پوش ادا کردم. مظلومی در گفت وگو با خبرنگاران افزود:‌تیم استقلال را با مشکلات فراوانی در اختیار گرفتم اما توانستم این تیم را پس از 5 سال مقابل پرسپولیس به پیروزی برسانم. وی با بیان اینکه به نیمکت تیم استقلال چسبیده نیست،اظهار داشت :‌ از این پس هدف آبی پوشان، قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های ایران است. مظلومی با قدردانی از هواداران تیم استقلال تهران گفت:‌آنان حمایت خوبی از بازیکنان در این بازی حساس کردند و این پیروزی ارزشمند را تقدیم هواداران استقلال می کنم. سرمربی استقلال در باره سطح کیفی شصت و نهمین شهرآورد پایتخت افزود:‌ همیشه استرس و فشار روانی زیاد باعث کاهش سطح فنی بازی می شود. وی خاطر نشان کرد: ‌تیم استقلال در نیمه نخست قصد داشت تا با استفاده از فضاهای پشت مدافعان پرسپولیس به گل دست یابد که در 15 دقیقه نخست، سه موقعیت تک به تک به دست آورد که متاسفانه مهاجمان استقلال نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و گرنه این تیم درهمان نیمه اول کار را یکسره می کرد. مظلومی گفت : قبول دارم که تیم پرسپولیس در نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار داشت اما هیچ امتیازی به مالکیت توپ در فوتبال نمی دهند. وی تصریح کرد :‌ بازیکنان استقلال در نیمه دوم با صبر و حوصله فراوان توانستند از خلع پشت مدافعان پرسپولیس استفاده کرده و با پیروزی به رختکن بروند. سرمربی تیم استقلال درباره قضاوت 'مسعود مرادی'‌ افزود : داور میدان تاثیری در تغییر نتیجه بازی نداشت، در رختکن گل محمد نوری را مشاهده کردم و معتقدم که این گل در موقعیت 100 درصد آفساید زده شد. وی درخصوص عملکرد آرش برهانی در این دیدار اظهار داشت :‌ برهانی بازیکن خوبی است که با هوش بالای می تواند خود رادر موقعیت های گلزنی قرار دهد این بازیکن در زدن ضربات آخر بد عمل می کند که کادر فنی استقلال سعی دارد تا برهانی را دوباره به آقای گل لیگ برتر تبدیل کند. مظلومی در مورد وضعیت مجتبی جباری گفت : این بازیکن یک ماه بود که از تیم استقلال دور بود اما تلاش کردیم که جباری به این بازی حساس برسد. سرمربی استقلال درباره عملکرد 'آندره لوییز'مدافع این تیم در دیدار برابر پرسپولیس افزود :‌ سیستم تهاجمی ما و کمک نکردن هافبک های تیم باعث شد تا این بازیکن در چند صحنه مرتکب اشتباه شود. وی مدعی شد روزی که قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد به همه قول دادم که پرسپولیس را شکست خواهم داد زیرا مهرماه همیشه برای من خوش یمن بوده است. وی شایعه اخراجش از تیم استقلال را تکذیب کرد و گفت : سرپرست باشگاه قبل از بازی اعلام کرد که هر نتیجه ای که در شهرآورد پایتخت به دست آید من به فعالیت خود در استقلال ادامه خواهم داد. شنبه 24 مهر 1389


 
 - مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مطمئن بودم که مجیدی از فرصتی که با پاس در اختیارش گذاشتم استفاده می کند. جباری پس از پایان دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کادر فنی تیم تشخیص داد که در نیمه دوم میدان بروم و خیلی خوشحالم که پاس من به پیروزی تیم استقلال کمک کرد. وی ادامه داد: موفقیت تیم از بازی کردن من مهم تر است و اعتراضی به نیمکت نشینی در ابتدای بازی ندارم. جباری در مورد گل تیم استقلال گفت: می‌دانستم مجیدی بازیکن فرصت‌طلبی است و خدا را شکر می‌کنم که وی پاس من را به گل تبدیل کرد تا به سه امتیاز بازی بدست آوریم. وی ناکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم موفقیت استقلال بیش از نیمکت نشینی من اهمیت داشت، به همین دلیل به نظر مظلومی احترام می‌گذارم. جباری در پایان گفت: پس از خاتمه بازی وقتی شادی هواداران استقلال را دیدم به خود بالیدم و خوشحالم که به آنها خدمت می‌کنم. شنبه 24 مهر 1389


 
 - معاون اورژانس منطقه غرب تهران ، آمار مجروحان شصت و نهمین شهرآورد پایتخت را 97 نفر اعلام کرد. 'محمد حسین مهدیان'‌ افزود:‌در مجموع پنج تماشاگر دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تهران به بیمارستان های فیاض بخش و حضرت رسول (ص) منتقل شدند. وی اظهار داشت :‌ دو تماشاگر به علت مسمومیت و دو هوادار به دلیل تصادف مقابل یکی از درهای ورزشگاه آزادی به بیمارستان فیاض بخش و یک تماشاگر به خاطر شکستگی مچ دست به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شدند. وی خاطر نشان کرد:در مجمع 92 هوادار نیز تا پایان شهرآورد پایتخت به صورت سرپایی در ورزشگاه آزادی مداوا شدند. مهدیان با بیان اینکه تمامی ایستگاه های اورژانس و بیمارستان های غرب تهران برای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در حال آماده باش بودند، افزود :‌ کار امدادرسانی اورژانس تهران تا یک ساعت بعد از این بازی ادامه یافت تا مشکلی برای هواداران به وجود نیاید. وی خاطر نشان کرد : هشت دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و دو دستگاه موتورسوار در ورزشگاه آزادی تهران مستقر بودند. شنبه 24 مهر 1389


 
 - حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران به دنبال باخت این تیم در برابر آبی پوشان استقلال اعلام کرد : شرمنده هواداران تیم خود هستیم. حبیب کاشانی افزود :‌تیم ما در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما پیش از این نمی توانم در خصوص دیدار دربی اظهار نظر کنم. وی ادامه داد: ما هیچ بازیکنی را پس از دیدار مقابل استقلال ممنوع المصاحبه نکردیم و آنها می توانند حرف های خود را بزنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران به خوبی در این دیدار از ما حمایت کردند و ما شرمنده تمامی آنها شدیم. شنبه 24 مهر 1389


 
 - محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد : گلی که وارد دروازه استقلال کردم به اشتباه مردود اعلام شد. محمد نوری پس از شکست مقابل استقلال تهران گفت: گلی که در این دیدار به ثمر رساندم کاملا سالم بود و با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد. وی ادامه داد: امیدوارم کمک داور بازی بتواند راحت بخوابد زیرا با این اشتباه با احساسات میلیون ها نفر بازی کرد. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کمیته داوران به این موضوع رسیدگی کند. وی تصریح کرد: این شکست یکی از بدترین خاطرات زندگی ورزشی ام بود که امیدوارم بتوانیم آن را در دیدار برگشت جبران کنیم. شنبه 24 مهر 1389


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد