فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

 - پرویز مظلومى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روى گلهایى که نفت در این بازى به ثمر رساند، داور اشتباهاتى داشت.او اظهار داشت: صنعت نفت در این بازى بسیار خوب ظاهر شد اما برخلاف جریان بازى به گل رسید، به خصوص روى صحنه گل اول که باید ما توسط فرهاد مجیدى به گل مى رسیدیم اما این نفتیها بودند که روى ضدحمله دروازه ما را گشودند.وى افزود: از عملکرد بازیکنان استقلال در این بازى راضى نیستم و برخى از آنها خواسته هاى مرا در زمین بازى پیاده نکردند، ضمن اینکه در دقایق آخر به علت مصدومیت فرهاد مجیدى، وى نتوانست به خوبى بازى کند و ما عملا ۱۰ نفره به بازى ادامه دادیم.مظلومى تصریح کرد: روى گلهایى که نفت در این بازى به ثمر رساند، داور اشتباهاتى داشت. متاسفانه بعد از بازى مقابل پرسپولیس از ناحیه داورى فشار فراوانى روى تیم ما وارد شده و در بازیهاى قبلى نیز این وضعیت مشاهده شده است.سرمربى استقلال تهران تاکید کرد: صنعت نفت در این فصل بسیار عالى ظاهر شده و اگر اینچنین ادامه دهد مى تواند در پایان رقابتهاى فصل جارى در نیمه نخست جدول حضور داشته باشد.مظلومى گفت: در بازى امروز براى اولین بار بود که حتى یک تماشاگر هم نداشتیم. نمى دانم چه شد که تماشاگران ما نخواستند یا نتوانستند براى حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند.وى در خصوص مصدومیت مجتبى جبارى در بازى با صنعت نفت آبادان گفت: مصدومیت جبارى سیستم تیم را به هم ریخت و حتى مبعلى که به عنوان جانشین وى وارد زمین شد بدون گرم کردن بدنش مشغول بازى شد و تا ۱۵ دقیقه اول سردرگم بود.سرمربى استقلال تهران در خصوص آینده تیمش گفت: اولین هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست اما در کل هدف ما این است که قهرمان لیگ برتر شویم. شنبه 15 آبان 1389


دایى: مرا با یک شکست اخراج کردند اما مربى اى که با فامیل بازى سر کار آمده ابقا مى شود

تهران - على دایى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل یک شکست من را اخراج کردند اما مربى اى که با فامیل بازى سر کار آمده ابقا مى شود.وى در پایان نشست خبرى دیدار پرسپولیس و نفت تهران که با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید در گفت و گویى با دوربین یکى از برنامه هاى ورزشى ناگفته هایى را از زمان سرمربى گرى اش در تیم ملى بیان کرد. او گفت: زمانى که من سرمربى تیم ملى بودم بخشى از حرف ها را زدم و یکسرى ناگفته هم دارم اما یک سؤال برایم مطرح است اینکه چطور من پس از شکست برابر عربستان برکنار مى شوم اما سرمربى تیم ملى نوجوانان با وجود آنکه تیمش در مرحله مقدماتى آسیا حذف مى شود همچنان ابقا مى شود. این مربى با زد و بند فامیلى بر سر کار آماده و سرمربى شده اما به خاطر شکست برابر عربستان حق و حقوقم را فدراسیون نمى دهد. با شرایط کنونى فوتبال ایران به جایى نمى رسد اما اگر دادکان به فوتبال بازگردد به دلیل تسلطش به این رشته مى توانیم پیشرفت کنیم. دایى با اشاره به ناکامى تیم جوانان عنوان کرد: على دوستى کارنامه اش در فوتبال ایران مشخص است و تیم را قهرمان کرده و مربى زحمتکشى است. سرمربى سابق تیم ملى در مورد بازى هاى تدارکاتى این تیم عنوان کرد: آن موقع من دیدار با تیم ملى سودان را در آلمان هماهنگ کرده بودم و به مهدى تاج گفتم مکاتباتش را انجام دهید اما این کار انجام نشد و یک هفته بعد ایمیلى از سودان گرفتم که با توجه به عدم اقدام فدراسیون شما سودان با تیم دیگرى بازى مى کند. فدراسیون با تیمى که خودش مى خواست براى ما بازى تدارکاتى گذاشت. متاسفانه مهدى تاج تمام برنامه هایش را در یک تقویم مى نویسد که این روش کارى مربوط به سال هاى خیلى دور است. وى افزود: فدراسیون براى تیم ملى در زمانى بازى گذاشت که مورد تائید من نبود و وقتى به آنها گفتم، گفتند لیگ را تعطیل کرده ایم و اگر در این تاریخ بازى نگذاریم آبرویمان مى رود. همکارانم نیز از من انتقاد کردند در حالى که اطلاعات کاملى نداشتند و با سنگالى بازى کردیم که حتى پیراهن دوم نداشت و به جاى سودان براى ما با لیبى بازى گذاشتند. دایى در مورد برنامه هایش در تیم ملى گفت: براى تک تک روزهایى که در تیم ملى حضور داشتم برنامه داشتم و یک روز مى توانم همه این برنامه ها را به همگان اعلام کنم. سرمربى پرسپولیس با انتقاد از تدارک فدراسیون براى تیم ملى جوانان گفت: شماره پیراهن بازیکنان تیم جوانان را با ماژیک نوشتند و این مایه آبروریزى بود و همه دنیا آن را دیدند. حتى در اجلاس فیفا آن را به من نشان دادند. یک نفر در فدراسیون هم رئیس امور مالى و هم سرپرست تیم هاى ملى نوجوانان و جوانان امید است. مگر یک نفر چقدر توانایى دارد که مى تواند ۳ ، ۴ مسئولیت را با هم انجام دهد. این مساله در هیچ جاى دنیا ممکن نیست.
وى تاکید کرد: براى محمود رفیعى داور مسابقه متاسفم. نمى دانم چه بگویم. گرفتن آن پنالتى به سود نفت فاجعه بود این تصمیم رفیعى مى توانست ما را از برد دور کند به همین دلیل من به بازیکنانم گفته ام همواره فکر کنیم ۲ بر صفر بازنده هستیم. امروز داور مسابقه از تمام صحنه ها دور بود. من با ۱۱۰ کیلو وزن آماده تر از محمود رفیعى بودم. نمى دانم چه اتفاقى افتاده که مثل آب خوردن علیه ما پنالتى مى گیرند. 
 قابل توجه آقای دایی: علی جان شما مهمترین عامل حذف تیم ملی از جام جهانی بودی.قبل از مربی گری تیم ایران در جام جهانی مربی کدام تیم ملی بودید؟کدام آزمایش مربی گری را پس داده بودید؟اصلا چه طور شد .....خجالت هم.... 


  - اشپیتیم آرفى مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها بیشتر به من اعتماد مى شود و من هم جواب اعتماد کادر فنى و دایى را مى دهم.با وجود برد برابر نفت، فکر مى کنم خیلى بهتر مى توانستیم بازى کنیم اما خوشحالم که ۳ امتیاز بازى را گرفتیم. وى ادامه داد: من در تمام طول این مدت مصاحبه اى نکردم و فقط به تمرینات و نشان دادن قابلیت هاى خودم به کادر فنى و نیز اضافه شدن شدن به ترکیب فکر کردم. کمتر صحبت کردم و بیشتر تمرین داشتم.آرفى در آخر تاکید کرد: از نظر من پرسپولیس بهتر خواهد شد و هواداران بازى هاى بهترى را شاهد خواهند بود. شنبه 15 آبان 1389


 
  - افشین پیروانى گفت: فکر مى کنم حسین هدایتى باید شخصا وارد عمل شود و استیل آذین را از این شرایط برهاند. سرمربى تیم فوتبال استیل آذین پس از شکست ۳ بر صفر تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر در مقابل راه آهن اظهار کرد: بازیکنان ما نسبت به بازى هاى قبل کمى بهتر شده بودند و بازى بهترى از خود ارائه دادند اما پس از آنکه گل دوم راه آهن وارد دروازه ما شد شیرازه تیم ما از هم پاشید. پیروانى در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استیل آذین در این بازى یا بازى هاى قبل کم کارى مى کنند یا خیر، گفت: خیر، من اصلا با این موضوع موافق نیستم، نه در گذشته، نه در زمان حاضر و نه در آینده نیز هیچ کدام از بازیکنان ما کم کارى نکردند و نمى کنند. شنبه 15 آبان 1389


 
  - با تصمیم اعضاى هیئت مدیره باشگاه استیل آذین على پروین سرمربى سابق تیم ملى فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان همه کاره این باشگاه در امور فوتبال منصوب شد و قرار است از روز شنبه تمرینات این تیم تهرانى را زیر نظر بگیرد. پس از شکست تیم فوتبال استیل آذین برابر راه آهن شهررى اعضاى هیئت مدیره این باشگاه به طور تلفنى جلسه اى را برگزار کردند و در پایان تصمیم گرفتند تا على پروین را به عنوان مرد همه کاره فوتبال این باشگاه انتخاب کنند.قرار است على پروین از روز شنبه کلیه امور فوتبالى باشگاه استیل آذین را زیر نظر بگیرد و با حضور در تمرینات سرخپوشان تهرانى، کلیه امور فنى را زیر نظر بگیرد. شنبه 15 آبان 1389


 
  - تیم ملى فوتبال نیجریه ۲ تن از بازیکنان اصلى خود را براى دیدار دوستانه مقابل ایران به تهران نمى آورد. در حالى که فدراسیون فوتبال نیجریه ۲۰ بازیکن را براى دیدار دوستانه تیم ملى این کشور با ایران اعلام کرده، نام ۲ تن از بازیکنان اصلى نیجریه که در جام جهانى در ترکیب ثابت این تیم قرار داشتند، به چشم نمى خورد. «وینسنت انیه ما» دروازه بان تیم ملى نیجریه در جام جهانى که چند واکنش خوب را هم در این بازى ها از خود نشان داد به همراه »جوزف یوبو« کاپیتان نیجریه در این رقابت ها، از ترکیب این تیم آفریقایى براى بازى دوستانه مقابل ایران کنار گذاشته شدند تا در کنار »جان اوبى میکل« هافبک چلسى غایبان نیجریه در این بازى باشند. شنبه 15 آبان 1389

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد