فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

 حسین عبداللهی در واکنش به صحبت‌های دایی که آن‌ها را "دو پهلو" می‌خواند گفت: پوست کمیته انضباطی کلفت‌تر از این حرف‌هاست اما بهتر بود که دایی چنین حرف‌هایی را مطرح نمی‌کرد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به ابلاغ حکم ممنوع المصاحبه بودن علی دایی گفت: دایی اگرچه ابتدا اعلام کرده بود که به حکم کمیته انضباطی تمکین می‌کند اما دوشنبه شب حرف‌های دوپهلویی را در برنامه نود مطرح کرد. دایی در شرایطی چنین حرف‌هایی را زد که ما او را از صحبت در مورد مسایل فنی و تخصصی فوتبال منع نکردیم.

 وی افزود: حتی ما از عادل فردوسی پور هم گله‌مند هستیم، او ابتدا به دایی گفت که قبول دارید درباره داوری تند صحبت کردید و بعد گفت که تصمیم ممنوع المصاحبه بودن دایی مخالف با آزادی بیان است. می‌خواهم این را بپرسم که آیا آزادی بیان به این معناست که ما هرچه می‌خواهیم بگوییم. از طرفی دیگر دایی با نیش و کنایه گفت حتما در لیگ قهرمانان آسیا هم نمی‌توانم مصاحبه کنم. اولا ما برای او دعا می‌کنیم که محرومیتش به درازا نکشد اما اگر لازم باشد محرومیت او را بیشتر خواهیم کرد. همه چیز به رفتار خود او بستگی دارد.

 عبداللهی با بیان اینکه کبریت صحبت‌های دوپهلوی دایی را فردوسی پور زد، گفت: با این صحبت‌هایی که شد تصور می‌کنم وجهه خود آقایان در مواجهه با میلیون‌ها نفر قرار گرفت و این صحبت‌ها شان کمیته انضباطی را پایین نیاورد. ضمن این که ما در تصمیم‌های‌مان مسایل شخصی و سلیقه‌ای را وارد نمی‌کنیم. امیدوارم همانطور که ابتدا دایی عنوان کرد که از تصمیم کمیته انضباطی تمکین می‌کند به این شیوه ادامه دهد. چرا که در غیر این صورت حرف‌های نیش دار و طعنه آمیز ممکن است ما را وادار به تصمیم دیگری کند.

 وی درباره این مسئله که قانون ممنوع المصاحبه کردن افراد با قوانین فیفا در تضاد است، گفت: در بند 22 آیین نامه انضباطی آمده است که این کمیته می‌تواند برای افراد محرومیت از شرکت در فعالیت‌های مرتبط با فوتبال را در نظر بگیرد. این بندی است که عینا از آیین نامه انضباطی فیفا ترجمه شده است و می‌دانید که مصاحبه هم جزیی از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال به حساب می‌آید. دوستانی مانند نصیرزاده که انتقاد می‌کنند دانش‌شان از ما بیشتر است و می‌دانند که این بند وجود دارد. ضمن این که اگر چنین بندی در آیین نامه فیفا نبود ما می‌توانستیم براساس مقررات داخلی که به تصویب مجمع فدراسیون فوتبال و هیات دولت رسیده‌ است این قانون را اجرا کنیم.

عبداللهی با بیان این که دایی می‌تواند در مسایل فنی و تخصصی فوتبال اظهارنظر کند گفت: مربیان اجازه ندارند درباره مسایل داوری اظهارنظرهایی مانند آنچه که دایی انجام داد داشته باشند. یک داور باید در یک لحظه هم صحنه را ببیند و هم درباره آن قضاوت کند. پرواضح است که امکان دارد داور تصمیم اشتباهی هم اتخاذ کند. اما اینکه بگوییم یک بچه پنج ساله هم می‌توانست درباره آن صحنه به درستی قضاوت کند و یا من با 110 کیلو وزن وضعیت بهتری به لحاظ بدنی دارم حرف‌های درستی نیست.

 وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی حکم نهایی درباره دایی صادر می‌شود گفت: ظرف چند روز آینده حکم نهایی را صادر می‌کنیم اما براساس آیین نامه انضباطی می‌توانیم از یک ماه تا یکسال فرد خاطی را ممنوع المصاحبه کنیم. ای کاش دایی به همان حرف‌هایی که ابتدا زده بود و گفته بود به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذارد بسنده می‌کرد و حرف‌های نیش‌دار و کنایه آمیز نمی‌زد. البته نمی‌خواهم بگویم که این حرف‌ها ممکن است محرومیت او را بیشتر کند چرا که پوست کمیته انضباطی کلفت‌تر از اینهاست. کما اینکه چند وقت پیش دایی حرف‌های تندی را علیه شریفی مطرح کرد و ما برخوردی با او نکردیم. 

 

 

 

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی دوستانه خود با تیم روسیه به تساوی 3 بر 3 رسید.

 این مسابقه در شرایطی در اصفهان انجام شد که تیم ملی ایران تا کنون موفق به پیروزی بر روسیه نشده بود و تمایل داشت در این مسابقه پیروز بازی باشد.

دو تیم در نیمه اول نبردی پایا پای داشتند اما کمتر توانستند بر روی دروازه یکدیگر خطر ایجاد کنند. نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که روس‌ها هوشمندتر نشان می‌دادند و همین مسئله باعث شد تا آنان به سرعت به سه گل دست پیدا کنند تا ملی پوشان ایران با یک باخت تلخ روبرو شوند. اما سفیدپوشان ایرانی به سرعت به خود آمدند و توانستند سه گل خورده را جبران کنند و پس از آن نیز در دقایق پایانی بازی بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کردند.

تیم ملی فوتبال روسیه که با تمام توان خود برای انجام دو بازی دوستانه به اصفهان سفر کرده است، چهارشنبه بار دیگر به مصاف ملی‌پوشان ایران خواهد رفت.

دو تیم در جام جهانی کوچک که در برزیل برگزار شد به تساوی 2 بر 2 رسیده بودند.ایران در رده‌بندی جهانی در مکان چهارم و روسیه در مکان پنجم قرار دارد

 

علی دایی ممنوع ‌المصاحبه شد  
- حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: علی دایی تا اطلاع ثانوی حق مصاحبه مرتبط با فوتبال را ندارد. عبداللهی اعلام کرد: به دلیل مصاحبه‌های اخیر علی دایی که متن آن در خبرگزاری‌های رسمی کشور موجود است، سرمربی پرسپولیس تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه مصاحبه مرتبط با فوتبال محروم شده است. وی همچنین از احتمال احضار علی دایی به کمیته انضباطی خبر داد و گفت: البته ممکن است کمیته انضباطی بدون احضار دایی تصمیم قطعی را اعلام کند.
  - حریف تیم ملى فوتبال کشورمان روز ۲۴ آبان براى برگزارى دیدارى تدارکاتى وارد تهران خواهد شد. بازیکنان تیم ملى فوتبال نیجریه که از باشگاه هاى مختلف اروپایى به تیم ملى این کشور دعوت شده اند روز دوشنبه هفته آینده از کشورهاى مختلف خود را به تهران خواهند رساند. براساس برنامه ریزى صورت گرفته تیم ملى فوتبال نیجریه پس از ورود به تهران روز سه شنبه یک جلسه تمرین را پشت سرخواهد گذاشت تا براى برگزارى دیدار روز چهارشنبه آماده شود.کاروان تیم ملى فوتبال نیجریه چهارشنبه شب و پس از برگزارى دیدار باملى پوشان کشورمان تهران را به مقصد کشورشان ترک خواهد کرد. دوشنبه 17 آبان 1389


 
  - «مجتبى جبارى» هافبک تیم فوتبال استقلال که در بازى برابر صنعت نفت مصدوم شد به احتمال زیاد سه هفته از میادین دور خواهد بود.مدیر روابط عمومى باشگاه استقلال افزود: جبارى روز گذشته آزمایش MRI داد و هنوز جواب نهایى این آزمایش مشخص نشده است اما به نظر مى رسد این بازیکن حدود بیست روز از میادین دور باشد. او گفت: قرار است جبارى امروز به همراه پزشکان در تمرین حاضر شود تا نتیجه نهایى خود را به کادر فنى اعلام کند. دوشنبه 17 آبان 1389


 
  - سخنگوى باشگاه پرسپولیس تهران گفت: امیرحسین فشنگچى و علیرضا محمد لیاقت حضور در اردوى تیم ملى را داشتند.منصور بیک محمدلو افزود: بازیکنان دعوت شده از تیم ما به تیم ملى همگى لیاقت حضور در اردوى تیم ملى داشتند و حتى قطبى مى توانست فشنگچى و محمد را نیز در لیست خود قرار دهد. وى در خصوص وضعیت شیث رضایى گفت: هنوز دایى تصمیم خود را اعلام نکرده است. سخنگوى باشگاه پرسپولیس تهران گفت: روز گذشته نامه خود را براى جذب عماد رضا به باشگاه الزماک مصر ارسال کردیم وامیدواریم این بازیکن در نیم فصل به تیم ما بپیوندد. وى تصریح کرد: میثم بائو بازیکن فصل گذشته ما دیروز در باشگاه حاضر شد و توافق مالى براى پرداخت طلب این بازیکن صورت گرفت. وى در خصوص آخرین وضعیت سکوبرت اظهار داشت: این بازیکن از لحاظ فنى مورد تایید على دایى قرار گرفته و با مشخص شدن جواب تست پزشکى با او قرارداد امضا خواهیم کرد. محمد لو شایعه معاوضه شیث رضایى و حسن اشجارى را تکذیب کرد. دوشنبه 17 آبان 1389


 
  - سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با این فدراسیون به جایى نمى رسیم و فدراسیون فوتبال کسى مانند دادکان را مى خواهد. على دایى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: فوتبال ما به روزهاى بد خود رسیده است و مسئولان فوتبال نمى توانند براى ما کارى انجام دهند و تا زمانى که کسى مانند دادکان در راس فدراسیون فوتبال قرار نگیرد روز به روز بیشتر افت مى کنیم. دوشنبه 17 آبان 1389


 
  - باشگاه النصر امارات ، هرگونه مذاکره با محمدرضا خلعتبرى مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را تکذیب کرد . عبدالرحمن محمد سخنگوى باشگاه النصر در گفت وگو با روزنامه الاتحاد امارات، با اشاره به اینکه النصر مى تواند براى تقویت خود در لیگ فوتبال این کشور،بازیکن جدید به خدمت بگیرد افزود:هیچ مذاکره اى بین این باشگاه و بازیکن ایرانى (خلعتبرى) انجام نشده است و هر زمان که این اتفاق افتاد باشگاه به طور رسمى اعلام مى کند. در عین حال محمدرضا خلتعبرى بازیکن خط میانى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از مذاکرات باشگاه النصر با وى خبرداد و گفت: باشگاه النصر قصد دارد در ماه ژانویه در نقل و انتقالات زمستانى براى نیم فصل دوم لیگ حرفه اى امارات وى را به خدمت بگیرد. دوشنبه 17 آبان 1389
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد