فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته ۱۵ لیگ برترایران-ذوب آهن حریف رقیب کره ایی نشد

   شکست ذوب آهن برابر سئونگنام کره جنوبی 
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل سئونگنام کره جنوبی با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا حسرت تیم های ایرانی در آسیا برای کسب جام 18 ساله شود. تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و سئونگنام کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود سئونگنام به اتمام رسید. ساشا اوگونوفسکی کاپیتان تیم سئونگنام( 29)، چو بیونگوک(53) و کیم چوا هو(83) برای سئونگنام گلزنی کردند و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 67 گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
نیشیمورای ژاپنی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به حسین ماهینی، محمد علی احمدی و سینا عشوری از ذوب آهن و جوچا اول از سئونگنام کارت زرد نشان داد.
نماینده کشورمان در حالی فینال لیگ قهرمانان را آغاز کرد که در چند دقیقه ابتدایی، بازی را در کنترل خود داشت و خط دفاع تیم سئونگنام را در همان دقایق ابتدایی با سرعت بالای محمدرضا خلعتبری و تکنیک ایگورکاسترو محک جدی خورد. البته تیم سئونگنام نیز در چند صحنه از سمت راست ، دفاع ذوب آهن که نفوذ پذیر نشان می داد صاحب موقعیت هایی شد که از دست رفت.
با وجود برتری ذوب آهن در دقایق ابتدایی مسابقه، سئونگنام بر خلاف جریان بازی با یک پرتاب اوت و اشتباه سید محمد حسینی توسط ساشا اگونونوفسکی گل اول مسابقه را به ثمر رساند تا ذوب آهن نبض بازی را از دست بدهد.
مهمترین موقعیت ذوب آهن در نیمه اول در دقیقه 45 توسط سید محمد حسینی در مقابل دروازه تیم سئونگنام از دست رفت تا تلاش شاگردان ابراهیم زاده برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه اول بی نتیجه بماند.
نیمه دوم این مسابقه تحت تاثیر درخشش شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت. به رغم این که ذوب آهن از حریف خود عقب بود اما فشار تیم سئونگنام با دو فرصت مولینا، در دقایق 50 و 52 خودنمایی کرد که با عکس العمل دروازه بان ذوب آهن این موقعیت ها هدر رفت.
با این حال عزم بازیکنان سئونگنام برای به ثمر رساندن گل های بیشتر در دقیقه 53 ثمر بخش بود و چوبیونگوک توانست برای دومین مرتبه دروازه ذوب آهن را باز کند.
پس از این گل ،‌منصور ابراهیم زاده که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با تغییر برنامه های خیمه حملات تیمش را بر روی دروازه حریف برپا کرد. در مهمترین این موقعیت ها محمدرضا خلعتبری در دقایق 57 و 64 دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.
با این حال تیم ذوب آهن در یک توپ برگشتی توسط خلتعبری در دقیقه 67 با یک ضربه سر اختلاف گل را به حداقل رساند.
بازیکنان ذوب آهن پس از گل اول حملات زیادی را برای به تساوی کشاندن مسابقه طراحی کرده و دفاع و دروازه حریف را به شدت آزار دادند اما از این فرصت ها بهره ای نبردند.
سرانجام کیم چواهو در دقیقه 83 آب سرد را بر پیکر تیم ذوب آهن ریخت و سومین گل تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کرد تا طلسم ناکامی نمایندگان ایران در آسیا 18 ساله شود.

 

 

- پرویز مظلومى،سرمربى استقلال گفت:شاهین خیلى خوب بازى کرد اما تقصیر ما و داور نیست که مهاجمان آنها نتوانستند گل بزنند. مظلومى تاکید کرد:به جرات مى گویم حق استقلال در این بازى پیروزى نبود. نبود یک هافبک مثل جبارى و کم و کسرى هایى که داشتیم خط حمله استقلال را دچار مشکل کرده بود اما هدف سه امتیاز بازى بود. تیم ناخواسته به دفاع روى آورد. شاهین بوشهر با حملات خود ما را وادار کرد که دفاع کنیم. وى درباره شعار هواداران استقلال علیه این تیم مبنى بر اینکه استقلال دفاعى نمى خواهند گفت:بعضى اوقات این حرف ها پیش مى آید. شاهین در همه بازى هاى لیگ همین مقدار هجومى بوده و گفته بودم غفلت کنیم گل مى خوریم. در این شرایط امتیازگیرى برایمان مهم است. به فوتبال زیبا امتیاز نمى دهند. استقلال هفته پیش هم چند موقعیت داشت که آنها را گل نکرد. شنبه 22 آبان 1389


 
  - حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:با وجود اینکه بازیکنانم فوتبال زیبایى را به نمایش گذاشتند اما در نهایت نتوانستیم از پس داور بربیائیم. وى که پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال با خبرنگاران گفت و گو مى کرد ضمن بیان این مطلب افزود:متاسفانه عملکرد داور صدرصد بر روى نتیجه بازى تاثیرگذار بود. ما ۱۴ هفته است که از قضاوت داوران لطمه مى خوریم و امروز هم داور دو پنالتى مشکوک براى استقلال گرفت و یک پنالتى مشکوک ما را نگرفت.وى ادامه داد:همین قضاوت ناعادلانه داور تمرکز بازیکنان ما را از بین برد و با وجود فوتبال زیبا و قابل قبولى که به نمایش گذاشتند نتوانستند از موقعیت ها براى رسیدن به گل استفاده کنند. ما امروز حریف استقلال شدیم اما نتوانستیم از پس داور بربیاییم.سرمربى تیم فوتبال شاهین بوشهر به عذرخواهى از هواداران این تیم گفت:همه دیدند که ما در این بازى برتر از استقلال بودیم و صاحب موقعیت هاى زیادى نیز شدیم. انها فقط دو موقعیت داشتند که منجر به پنالتى شد و به گل رسیدند. من از بازیکنانم راضى هستم که برابر تماشاگران استقلال با این شهامت و جسارت بازى کردند.وى ادامه داد:قسم مى خورم که پس از این بازى تمام بازیکنانم در رختکن گریه مى کردند و از اینکه به راحتى حق شان پایمال شده است ناراحت بودند. شنبه 22 آبان 1389


 
  - غلامحسین پیروانى سرمربى تیم فوتبال امید ایران گفت: هیچ وقت قول قهرمانى در بازى هاى آسیایى را نداده و نخواهم داد. وى درباره بازى با ویتنام گفت: ویتنام تیم خوبى است اما این تیم با تیمى که ما مدتى پیش با آن بازى کرده و باختیم متفاوت است. آن تیم، بزرگسالان ویتنام بود و تیم امید واقعى آنها، همین تیم است. ما کارى به باخت شش بر دو ویتنام برابر ترکمنستان نداشته و آنها را دست کم نمى گیریم. تیم ایران به رغم صعود به مرحله بعدى باید ویتنام را هم شکست دهد. شنبه 22 آبان 1389


 
  - على پروین با بیان اینکه ملوان ۵ نفره دفاع مى کرد گفت: استیل آذین بازیکنان بزرگى دارد که من به آنها افتخار مى کنم. رئیس سازمان باشگاه استیل آذین پس از تساوى بدون گل مقابل ملوان اظهار داشت: نتیجه بدى کسب نکردیم. هرچند بازیکنان بازى خوبى را از خود به نمایش نگذاشتند اما به این نکته باید توجه داشت که ملوانى ها با ۵ بازیکن دفاع مى کردند و براى کسب یک امتیاز به تهران آمده بودند. او در مورد اینکه اعلام کرده تیم دهه ۶۰ را خواهد ساخت، یادآور شد: نباید عجله کرد. استیل آذین بازیکنان بزرگى دارد و مطمئن باشید در آینده حرف هاى زیادى براى گفتن خواهد داشت. تنها بیمارى که تیم را آزار مى دهد وضعیت بدنى بازیکنان است که باید این موضوع را اصلاح کنیم. رئیس سازمان باشگاه استیل آذین درباره جمع آورى موبایل بازیکنان خاطرنشان کرد: من به شدت مخالف موبایل هستم و هر زمانى که خودم وارد هتل مى شوم موبایلم را خاموش مى کنم و از تمام بازیکنان چنین تقاضایى دارم. شنبه 22 آبان 1389


 
  - مجید کنگانى مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش برابر استقلال گفت:سه روز است دنبال آقاى عنایت مى گردیم اما ایشان را پیدا نمى کنیم!وى که در طول برگزارى دیدار دیروز تیمش مقابل استقلال به عملکرد سعید بخشى زاده اعتراض داشت پس از شکست تیمش به خبرنگاران گفت:سه روز است که با تلفن همراه آقاى عنایت تماس مى گیریم تا به ایشان بگویم این داور را براى ما نگذار اما موبایل او خاموش است. مجبور شدیم به سازمان لیگ بگوییم که فایده اى نداشت.او ادامه داد:ما این بازى را به یاردوازدهم استقلال باختیم. نمى دانم آقاى داور چطور آن دو صحبنه را پنالتى گرفت و خطاى بازیکنان استقلال روى بازیکنان ما را نگرفت. البته قبول دارم که ما در نیمه دوم ضعف تمام کننده داشتیم اما قضاوت داور در این شکست بى تاثیر نبود.کنگانى خاطرنشان کرد:مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال چه چیزى هستند. اگر دنبال قهرمانى تیم هاى خاصى هستند لیگ را با حضور همین چهار تیم بالاى جدول برگزار کننده و بقیه را آزار ندهند. ما با این داوریها چگونه جواب تماشاگرانمان را بدهیم.مدیرعامل شاهین ادامه داد:حق تیم ما نیست که اینطور مورد بى مهرى داوران قرار گیرد. ما امروز فوتبال خوبى را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.وى ادامه داد:با این شرایط نمى دانم چرا به على دایى مى گویند که اعتراض نکند. داوران به راحتى سر تیم ها را مى برند و حتما هم کسى نباید اعتراض کند. شنبه 22 آبان 1389
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد