فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

پیروزی تیم فوتبال امید ایران مقابل مالزی

پیروزی تیم فوتبال امید ایران مقابل مالزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی
 
 - تیم فوتبال امید ایران با شکست مالزی به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات آسیایی صعود کرد. تیم های فوتبال امید ایران و مالزی روز دوشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی در ورزشگاه 'یوژیو' به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه سه بر یک به سود تیم ایران به اتمام رسید.
کریم انصاری فر (53)، سید جلال حسینی (60) و امیر شرفی (67) دروازه تیم مالزی را باز کردند و تلاها در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی تک گل تیم مالزی را به ثمر رساند.
تیم ایران در این بازی یک طرفه حدود 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت های زیاد گلزنی به دست آورد. ملی پوشان ایران در نیمه اول این مسابقه بارها دروازه تیم مالزی را تا آستانه فر ریختن پیش بردند، اما کم دقتی بازیکنان در ضربات آخر مانع گلزنی شاگردان غلام پیروانی در این نیمه شد تا نیمه نخست مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که برتری مطلق ایران ادامه داشت و بازیکنان تیم مالزی که از نظر بدنی ضعیف تر بودند در محاصره حملات همه جانبه و پرفشار شاگردان پیروانی در آمدند.
برنامه های هجومی تیم ایران که از تمام نقاط زمین روی دروازه مالزی تدارک دیده می شد سرانجام در دقیقه 53 توسط کریم انصاری فر به ثمر نشست و اولین گل مسابقه توسط این مهاجم جوان وارد دروازه حریف شد تا ملی پوشان با این گل نفس راحتی بکشند.
دومین گل مسابقه نیز هفت دقیقه پس از گل اول، توسط سید جلال حسینی مدافع بلند قامت ایران و روی اشتباه دروازه بان مالزی به دست آمد. حسینی با گل خود در این مسابقه 4 گله شد و همچنان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.
پس از حسینی نوبت به امیر شرفی رسید تا وی نیز در دقیقه 67 سومین گل ایران را با یک شوت از راه دور به نام خود ثبت کند.
سید مهدی رحمتی در مسابقه برابر مالزی یکی از آرام و کم دردسرترین روزهای خود را سپری کرد، چرا که حدود 70 درصد مالکیت توپ در اختیار ملی پوشان ایران قرار داشت و همین مسئله به بازیکنان مالزی اجازه نداد تا دروازه امیدهای کشورمان را تهدید کند.
با وجود این امیدهای مالزی در دقیقه 85 با زیرکی توانستند یک پنالتی از مدافعان ایران بگیرند تا تلاها در دقیقه 86 آن را به تک گل تیم مالزی تبدیل کند.
شلیک 27 شوت شاگردان غلامحسین پیروانی به سمت دروازه مالزی خود گویای دشواری کار مدافعان و دروازه بان این تیم برابر تیم امید ایران بود.
غلامرضا رضایی در این مسابقه به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم امید کشورمان نبود.
تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی در برابر تیم عمان قرار خواهد گرفت. تیم عمان در دیدار امروز تیم هنگ کنگ را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. 

 

 بازى دوستانه تیم هاى ملى فوتبال ایران و نیجریه لغو شد.بازى دوستانه ایران و نیجریه که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود، لغو شد. فدراسیون فوتبال نیجریه با ارسال نامه اى به فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرده که به خاطر عدم حضور بازیکنان لژیونر این تیم در بازى روز چهارشنبه نمى تواند براى انجام این بازى به ایران سفر کند. سه شنبه 25 آبان 1389


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد