فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

  شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان 
 
- تیم فوتبال پرسپولیس در برابر سپاهان اصفهان با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک شکست خورد تا در ادامه روند نزولی خود لیگ برتر با شکستی دیگر روبرو شود. تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر دوشنبه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور و در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند.
قضاوت این بازی حساس که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد را 'محسن قهرمانی' بر عهده داشت. با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی و رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان در چند فصل اخیر این دیدار با حساسیت ویژه ای روبرو بود.
پرسپولیس پیش از این دیدار با 27 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی و سپاهان با 23 امتیاز و 2 بازی کمتر تیم ششم جدول رده بندی بود.
سپاهان به دلیل حضور بیش از 3 بازیکن خود در تیم امید پس از یک ماه در مسابقات لیگ برتر پای به میدان گذاشت.
پرسپولیس در این بازی رضا نورمحمدی و حسین بادامکی را به دلیل محرومیت و هادی نوروزی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محسن بنگر هم غایب نامدار سپاهان بود.
سرخ پوشان تهرانی در نیمه نخست این دیدار با ارایه یک بازی هجومی توپ و میدان را در اختیار داشته و در دقیقه 30 به گل برتری دست یافتند.
در این دقیقه پاس رو به بیرون امیرحسین فشنگچی را 'تیاگو فراگو' با شوتی زیبا به گل اول تبدیل کرد.
پس از این گل سپاهان حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 40 ابراهیم توره از اشتباه غلامرضا رضایی استفاده کرد و با ضربه ای فنی کار را به تساوی کشاند.
در دقیقه 43 سانتر زیبای خسرو حیدری با ضربه سر غلامرضا عنایتی همراه شد که علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس با واکنشی زیبا مانع از باز شدن مجدد دروازه تیم خود شد.
در نیمه دوم امیر قلعه نویی دست به تغییرات در ترکیب تیم خود زد و 'یانوش' مهاجم ازبکستانی و 'محرم نویدکیا'را وارد میدان کرد تا سپاهان توپ و میدان را در اختیار بگیرد.
ابراهیم توره در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو موقعیت ایده آل به دست آورد که با واکنش های خوب حقیقی دروازه پرسپولیس باز نشد.
در دقیقه 65 ابراهیم توره توسط مجتبی شیری در محوطه جریمه متوقف شد که محسن قهرمانی در صحنه ای مشکوک و با نظر 'حیدر شکور' کمک داور اول خود اعلام پنالتی کرد.
این توپ را هادی عقیلی درون دروازه پرسپولیس قرار داد تا سپاهان 2 بر یک پیشی بگیرد.
پس از اعلام پنالتی تماشاگران به شدت از عملکرد تیم داوری و مسعود عنایت رییس کمیته داوران انتقاد کردند.
در دقیقه 71 خسرو حیدری مدافع سپاهان اصفهان با فراری زیبا و با اشتباه مجتبی شیری گل سوم سپاهان را به ارمغان آورد.
در دقیقه 85 یانوش مهاجم سپاهان در محوطه جریمه با خطای حمید علی عسگر روبرو شد تا محسن قهرمانی برای دومین مرتبه اعلام پنالتی کند و رضا عنایتی این ضربه را به راحتی تبدیل به گل کرد.
در حالی که تعویض های امیر قلعه نویی باعث تقویت قوای هجومی سپاهان شد در نقطه مقابل علی دایی تغییراتی انجام داد که هیچ سودی در بهبودی روند بازی این تیم نداشت.


 

 

- پرویز مظلومى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنانم مقابل ملوان تلاش جانانه اى براى کسب پیروزى داشتند که به همین دلیل باید به تمامى آن ها خسته نباشید گفت.وى پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل ملوان در بندر انزلى در جمع خبرنگاران گفت: بازى در بندرانزلى با تیم ملوان و با این کیفیت زمین، سخت و دشوار است، در این بازى نیز بیشتر توپ بر روى هوا گردش داشت که همین از کیفیت بازى کاسته بود.او ادامه داد: از نحوه بازى بازیکنان استقلال رضایت کامل دارم چرا که نسبت به بازى هاى گذشته، فوتبال ایده آل ترى به نمایش گذاشتند و به طور قطع کسب این ۳ امتیاز کارمان را براى مراحل بعد راحت تر خواهد کرد.سرمربى استقلال تصریح کرد: پیش از بازى به بازیکنانم گوشزد کردم که تمرکزشان را بر روى کسب ۳ امتیاز قرار دهند که با ارائه یک فوتبال هوشمندانه، این امر را به اثبات رساندند، هرچند ملوان نیز در این دیدار ایده آل ظاهر شد و این باخت چیزى از ارزش هاى تیم ملوان که تا اینجاى لیگ نتایج خوبى گرفته است، کم نخواهد کرد.پرویز مظلومى در ادامه با اشاره به کیفیت نامناسب چمن تختى انزلى متذکر شد: زمین در این دیدار خیلى خراب و نامناسب بود.سال گذشته که در این استادیوم حضور یافتم، این چمن از کیفیت به مراتب بهترى برخوردار بود که مربیان دیگر نیز درخصوص چمن تختى انزلى همین تفکر را دارند.به هر ترتیب وجود چنین زمین بى کیفیتى براى تیم ملوان با این بازیکنان تکنیکى مناسب نیست.هرچند این چمن نسبت به دو هفته پیش که تصویر آن را در تلویزیون دیدم بهتر شده است اما از خطه سرسبز انزلى، توقع مى رود که داراى زمین ایده آل ترى باشد. سرمربى استقلال تهران همچنین درخصوص نتایج تیم ملى امید در بازى هاى آسیایى گوانگجو خاطرنشان کرد: درخصوص تیم ملى امید دیگران به اندازه کافى صحبت کرده اند.به هر حال این تیم پیش از حضور در بازى هاى آسیایى اردوهاى ناقصى را تجربه کرد و چنانچه اشتباه هاى فردى در دیدار مقابل ژاپن نبود، مى توانستیم به عنوان قهرمانى آسیا نیز دست یابیم.وى در پایان متذکر شد: باید به تیم ملى امید فرصت داد و چنانچه نیاز به تقویت دارد، این امر در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد تا بتوانیم با شایستگى به بازى هاى المپیک صعود کنیم. دوشنبه 8 آذر 1389


 
 فرهاد پورغلامى سرمربى تیم فوتبال ملوان بندر انزلى گفت: مقابل استقلال تهران بازى را کاملا تحت کنترل داشتیم و حریف صرفا با استفاده از هنر فردى بازیکنانش به این ۳ امتیاز دست یافت. وى پس از باخت یک بر صفر ملوان مقابل استقلال تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنانم از ابتداى بازى کاملا جریان دیدار را در اختیار داشتند و بازیکنان استقلال در منطقه ى ۱۸ قدم ملوان از هر گونه هنرنمایى بازمانده بودند.ولى با وجود خلق چند موقعیت ایده آل در نیمه اول نتوانستیم به استحقاق مان برسیم.او تصریح کرد: به هر ترتیب در این دیدار به هنر میلاد میداودى در ضربات ایستگاهى باختیم.بازیکنان ملوان تلاش خود را به بهترین نحو براى کسب پیروزى به کار بستند.هرچند استقلالى ها در این بازى وقت کشى زیادى داشتند و داور مى توانست در پایان وقت اضافه بیشترى منظور کند.فرهاد پورغلامى ادامه داد: خداداد افشاریان در چند صحنه از دادن کارت به بازیکنان استقلال اجتناب کرد که در شرایط معمول مى توانست چند بازیکن حریف را با کارت جریمه کند.وى متذکر شد: ۱۰ نفره شدن ملوان در دقایق پایانى، کارمان را دشوار کرد و از آن موقع دیگر نتوانستیم کنترل جریان بازى را در دست بگیریم.هرچند در مجموع از تلاش بازیکنان ملوان رضایت دارم، ولى از کیفیت فوتبال شان راضى نیستم و در این خصوص از تماشاگران ملوان بابت این باخت خانگى عذرخواهى مى کنم.سرمربى ملوان انزلى در پایان خاطرنشان کرد: گلى که ملوان در نیمه دوم به ثمر رساند، به نظرم کاملا درست بود که چنانچه این امر در تصاویر تلویزیونى به اثبات برسد، کادر داورى این دیدار یک عذرخواهى به مردم بندرانزلى بدهکار هستند. دوشنبه 8 آذر 1389


 
 رییس کمیته پزشکى فدراسیون فوتبال از منفى بودن نتایج ۲۴ نمونه کنترل دوپینگ خبر داد.احمد هاشمیان درباره منفى بودن نتایج نمونه هاى کنترل دوپینگ، گفت:صبح امروز (یکشنبه) نتایج ۲۴ نمونه کنترل دوپینگ ارسالى به آزمایشگاه کلن آلمان منفى اعلام شد و هیچ نمونه اى حاوى مواد ممنوعه نبوده است.هاشمیان خاطرنشان کرد :نمونه هاى گزارش شده متعلق به هفته هاى دوازدهم تا چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه هاى کشور، رقابت هاى فوتسال و مرحله نیمه نهایى رقابت هاى فوتبال ساحلى لیگ برتر بوده است. دوشنبه 8 آذر 1389


 
 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: برگزارى بازى تیم هاى پرسپولیس و سپاهان به دلیل آلودگى هوا درهاله اى از ابهام قرار دارد. عزیزالله محمدى افزود: براى برگزارى این دیدار و بازى میان تیم هاى راه آهن و پیکان منتظر مشخص شدن وضعیت آلودگى هواى تهران هستیم. وى ادامه داد: در پایان وقت ادارى دیروز و با کاهش آلودگى هوا مى توانم در خصوص برگزارى این دیدارها در زمان معین شده اظهار نظر کنم. رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در صورت ادامه آلودگى هوا احتمال عدم برگزارى دیدارهایى که در شهر تهران برگزار مى شود وجود دارد. دوشنبه 8 آذر 1389


 
 تیم هاى اول تا سوم جام ملت هاى فوتبال آسیا به دوره بعدى این رقابت ها در سال ۲۰۱۵ صعود مى کنند.کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۰ تصمیم جدیدى در مورد نحوه حضور تیم ها در جام ملت هاى آسیاى ۲۰۱۵ اتخاذ کرد. تیم هاى قهرمان،نایب قهرمان و تیم سوم جام ملت هاى آسیا ۲۰۱۱ قطر به طور اتوماتیک و بدون انجام بازى هاى مقدماتى به دور بعدى جام ملت هاى آسیا که در سال ۲۰۱۵ برگزار مى شود راه مى یابند. این تصمیم توسط کمیته اجرایى AFC مورد تصویب قرار گرفت. جام ملت هاى ۲۰۱۱ آسیا دى ماه سال جارى در قطر برگزار مى شود. دوشنبه 8 آذر 1389

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد