فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

- حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از شکست سنگین تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان گفت: مى دانم که پرسپولیس خوب بازى نکرد و باز هم شکست خورد.وى در مورد اظهار نظر على دایى که گفته بود کریم باقرى بدون هماهنگى با او از پرسپولیس رفته است، گفت: کنار رفتن باقرى ازپرسپولیس یک تصمیم جمعى بود و آقاى دایى هم در جریان این مساله بود. با این حال تلاش مى کنیم که یک بازى خداحافظى باشکوه را براى وى برگزار کنیم.حبیب کاشانى در مورد غیبت شیث رضایى در خط دفاعى پرسپولیس و تاثیر آن گفت: آقاى دایى تصمیم گرفتند که شیث نباشد و ما هم تابع تصمیمات کادر فنى هستیم. شیث از نظر انضباطى نتوانست نظر مساعد کادر فنى را جلب کند و به همین دلیل کنار گذاشته شد. یکشنبه 14 آذر 1389


 
 على دایى سرمربى پرسپولیس گفت: به دلیل نتایج ضعیف که دور از شأن ما است، از هواداران پرشمار تیم خجالت مى کشم.وى پس از شکست مقابل پیکان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کردیم و از هواداران پرسپولیس خجالت مى کشیم، از آنهایى که ما را همواره حمایت مى کنند. البته از لحاظ فوتبالى تیم برتر میدان بودیم اما با شکست ۳ بر صفر دیگر حرفى براى گفتن نداریم. پیکان از موقعیت هاى خود استفاده کرد و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. او ادامه داد: متاسفانه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. یکشنبه 14 آذر 1389


 
 افشین قطبى سرمربى تیم ملى درباره مساله مالیاتى قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: در قراردادم با باشگاه پرسپولیس ذکر شده که مالیات بر عهده باشگاه است. در بند ۸ قرارداد به صراحت ذکر شده که مالیات قرارداد ۲ ساله ام با باشگاه پرسپولیس بر عهده باشگاه است و مالیات قرارداد را باید باشگاه پرسپولیس بپردازد.سرمربى تیم ملى در ادامه گفت وگویش با سایت رسمى فدراسیون فوتبال درباره لیست تیم ملى گفت: ما ۵۰ نفر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده ایم و تمام مدارک در حال آماده شدن است و ثبت نام این بازیکنان در حال انجام شدن است. انتخاب بازیکنان ما از همین لیست خواهد بود. در لیست ما از هر پست حداقل ۴ بازیکن داریم که البته سعى مى کنیم در انتخاب بازیکنان شخصیت، کیفیت و بالانس را داشته باشیم چرا که هدف همیشه همین بوده که تیمى به جام ملتهاى آسیا برود که بازیکنان سرباز، کارگر، تاکتیک پذیر و با تفکر تیمى و گروهى داشته باشد و بتواند نتایج خوبى بگیرد. حساسیت ما روى این مساله انتخاب تا روز آخر وجود دارد. در نهایت ۲۷ بازیکن را به جام ملتهاى آسیا مى بریم که شامل ۴ گلر و ۲۳ بازیکن است.قطبى درباره برنامه ریزى براى تیم ملى در مدت زمان باقى مانده تا آغاز رقابتهاى جام ملتهاى آسیا گفت: ما اردوى مان را از روز ۲۴ دسامبر در امارات آغاز خواهیم کرد و روز ۲۸ دسامبر با تیم ملى قطر یک دیدار تدارکاتى را برگزار خواهیم کرد. یک روز بعد با تیم دوم قطر پشت درهاى بسته با بازیکنانى که کمتر از شصت دقیقه بازى کرده اند و همچنین بازیکنانى که در دیدار مقابل قطر نبوده اند دیدار تدارکاتى خواهیم داشت. البته فدراسیون فوتبال به دنبال یک بازى با بهترین تیمى که مى شود با آن بازى کرد، است تا در روز ۲ ژانویه با این تیم بازى کنیم. نام این حریف از سوى کمیته روابط بین الملل هفته آینده اعلام خواهد شد. البته سه ژانویه هم درست مثل ۲۹ دسامبر مى خواهیم پشت درهاى بسته یک بازى دیگر را انجام دهیم. من فکر مى کنم که تا بحال برنامه ریزى اینچنین انجام نشده که تیم ملى روز بعد از بازى تدارکاتى براى بازیکنانى که ریکاورى انجام نمى دهند و در بازى روز قبل نبوده اند بازى تدارکاتى انجام دهد. هدف ما هم همین است که همه بازیکنانى که به اردوى امارات برده مى شوند در شرایط بازى باشند، چرا که ما تک تک بازیکنان را با هدف انتخاب کرده ایم.وى ادامه داد: روز سوم ژانویه پس از انجام بازى و همچنین ریکاورى به ایران باز خواهیم گشت و تا ششم ژانویه بازیکنان مى توانند در کنار خانواده هایشان باشند و از لحاظ روحى شارژ شوند و سپس روز ششم ژانویه به قطر خواهیم رفت. یکشنبه 14 آذر 1389


 
 تیم هاى ملى فوتبال ایران و روسیه ۲۰ بهمن در دوبى به مصاف هم مى روند. عباس ترابیان با اعلام این خبر گفت: به دلیل این که نمى خواهیم تاریخ هاى فیفا را از دست بدهیم پس از آن که متوجه شدیم تیم ملى روسیه در بهمن ماه اردویى را در دوبى برپا خواهد کرد پس از انجام مذاکرات با مسئولان فدراسیون این کشور مقرر شد ۲ تیم در تاریخ ۲۰ بهمن ماه در دوبى به مصاف هم بروند. وى افزود: همچنین توافق کردیم تیم امید ایران یک روز پس از این بازى در دوبى به مصاف تیم امید روسیه برود. یکشنبه 14 آذر 1389


 
 محمد خاکپور سرمربى تیم فوتبال استیل آذین گفت: با شرایطى که از بازیکنان استیل آذین در بازى با ذوب آهن دیدم، قول مى دهم این تیم را متحول کنم. وى پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استیل آذین مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبرى پس از بازى اظهار کرد: تیمى که مسئولیت آن را پذیرفته ام پتانسیل بسیار بالایى دارد. باید از مربیان قبلى این تیم که تلاش شان را کرده بودند، تشکر کنم. با شرایطى که در این بازى از بازیکنان دیدم قول مى دهم استیل آذین متحول شود. ما باید ابتدا آسیب شناسى کنیم و با برنامه ریزى دقیق و تلاش بازیکنان به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم. حضور تک تک بازیکنان استیل آذین در هر تیمى مى تواند سرنوشت ساز باشد. خوشحالم با این بازیکنان شروع خوبى داشتیم. شروع خوب بدین معناست که بازیکنان ما همه توان شان را براى موفقیت تیم گذاشتند. وقتى بازیکنى بینى اش شکسته اما به بازى ادامه مى دهد، براى ما باارزش است. وقتى یک بازیکن بیش از ۲۰ تکل را انجام مى دهد، این براى ما مهم است. انگیزه و تلاشى که این بازیکنان داشتند، من را به آینده امیدوار کرد. سرمربى استیل آذین ادامه داد: اما ما با بهترین تیم ایران روبه رو بودیم. ذوب آهن از نظر کادر فنى و بازیکنانى که در اختیار دارد از موفق ترین تیم هاى مملکت ماست. باید به منصور ابراهیم زاده که چنین تیم خوبى را آماده کرده تبریک بگویم، آن ها واقعا فوتبال زیبایى بازى کردند. به هر حال اولین حضور من به عنوان سرمربى استیل آذین همزمان با بازى با این تیم بزرگ شده بود. مى توانم بگویم که مسئولیت استیل آذین را امروز بر عهده گرفته ام اما با این حال از قاعده یک مربى حرفه اى خارج نشده و حتى مسئولیت این شکست را هم به گردن مى گیرم. خاکپور در پاسخ به این سوال که آیا استیل آذین را امروز خودتان ارنج کردید و این که آیا پروین نقشى در تاکتیک امروزتان داشت؟ گفت: من هیچ شناختى از این تیم نداشتم. تنها بخش هایى از فیلم هاى بازى هاى استیل آذین را در شب گذشته دیدم. به کمک مهدى مهدوى کیا، على کریمى و پروین تیم را ارنج کردم. یکشنبه 14 آذر 1389
 

 

 

 شکست سنگین پرسپولیس مقابل پیکان

- تیم مدعی پرسپولیس تهران سومین شکست پیاپی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با هدایت علی دایی تجربه کرد و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب پیکان قزوین شد. پرسپولیس در 3 بازی اخیر خود هشت گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است تا آمار ناامید کننده ای را از خود برجای بگذارد. شکست برابر تیم پیکان قزوین که در جایگاه هفدهم جدول رده بندی قرار داشت، ششمین باخت پرسپولیس در پایان نیم فصل لیگ برتر محسوب می شود. دیدار تیم های پیکان قزوین و پرسپولیس تهران با قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.
علی دایی و شاگردانش پس از شکست سنگین هفته گذشته خود برابر سپاهان در دیدار امروز با پیکان برای کسب 3 امتیاز و بازگشت به جمع مدعیان پای به میدان گذاشتند، اما در پایان باز هم با شکست دیگری روبرو شدند.
از سوی دیگر بازیکنان تیم پیکان قزوین که از زمان سرمربیگری حمید علی دوستی بازی های زیبا و روانتری را به نمایش می گذارند با حمایت تماشاگران خودی برای کسب امتیاز از این بازی بسیار با انگیزه نشان دادند.
پیکان از ابتدای بازی حملات مختلفی را بر روی دروازه میهمان نامدار خود انجام داد و در دقیقه 15 علیرضا عباس فرد مهاجم کهنه کار پیکان از اشتباه مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و گل نخست این دیدار را برای پیکان به ارمغان آورد.
اشتباه مدافعان پرسپولیس در این دیدار بسیار پر تعداد بود و همین اشتباهات باعث شد تا میثم رضاپور بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در دقیقه 27 گل دوم پیکان را به ثمر برساند.
در ادامه نیمه نخست بازیکنان پیکان حملات خود را ادامه دادند و در یک صحنه مشکوک سعید مظفری زاده از اعلام پنالتی به سود میزبان خودداری کرد.
پرسپولیس ها نیز همچون بازی های چند هفته اخیر خود برنامه تاکتیکی خاصی برای انجام حملات و پیروزی در این بازی نداشتند.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دریافت گل نخست اعتراض شدیدی به کمک داور این بازی و جلال مرادی ناظر داوری انجام داد.
در نیمه دوم علی دایی برای جبران نتیجه محمدنوری، امیرحسین فشنگچی و سعید حلافی را به میدان فرستاد، اما حملات بی برنامه سرخ پوشان تهرانی نتوانست دروازه پیکان را بازکند.
ابراهیم میرزاپور سنگربان پیکان و الونگ لونگ مدافع کامرونی این تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و بارها مهاجمان پرسپولیس را در رسیدن به گل ناکام گذاشتند.
در دقیقه 90 این دیدار جهانگیر عسگری مهاجم پیکان قروین با شوتی از راه دور یکی از زیباترین گلهای فصل جاری لیگ برتر را به ثمر ساند.
تماشاگران پرسپولیس پس از دریافت گل سوم علیه بازیکنان تیم خود شعار سرداده و اشیاء مختلفی را به داخل زمین پرتاب کردند.
پیکان با این پیروزی 17 امتیازی شد و پرسپولیس تهران با همان 27 امتیاز هفته های اخیر به طور کامل از جمع مدعیان لیگ دهم خارج شد.

- پرویز مظلومى سرمربى استقلال گفت: بعضى از چشم ها به دنبال صندلى من در استقلال است، اما با این نتایج جایگاه من در استقلال محکم تر مى شود. وى پس از پیروزى تیمش در مقابل پاس همدان در هفته هفدهم لیگ برتر و صدرنشینى موقت در جدول لیگ، درنشست خبرى پس از بازى اظهار کرد: بازى خوبى را از هر ۲ تیم شاهد بودیم. هر دو تیم موقعیت هاى خوبى داشتند ضمن اینکه از بازیکنانم هم راضى هستم. مظلومى ادامه داد: بازیکنانم هر موقع که مى خواستم به بازى سرعت مى دادند و هر موقع مى خواستم هم سرعت بازى را کم مى کردند. با توجه به مصدومیت ۳ بازیکن اصلى مان امروز خیلى خوب بازى کردیم ضمن اینکه در اول بازى هم صادقى مصدوم شده بود، اما با وجود مصدومیتى که داشت او را تا پایان در زمین نگه داشتیم. مجتبى جبارى، ایمان مبعلى و فرهاد مجیدى هم به تازگى از مصدومیت رها شدند و صددرصد آماده نبودند اما با این وجود امروز خوب بازى کردند. وى در ادامه با گلایه از عملکرد بازیکنان استقلال پس از به ثمر رسیدن گل سوم این تیم گفت: وقتى ۳ بر یک جلو افتادیم دیگر بازى را ول کردیم در صورتى که دفاع پاس به هم ریخته بود و مى توانستیم گل هاى بیشترى هم به ثمر برسانیم از این بابت از شاگردانم گله دارم. در مقابل پاس نسبت به بازى که در جام حذفى مقابل ما انجام داد خیلى بهتر بازى کرد. پرویز مظلومى با بیان اینکه بعضى چشم ها به دنبال صندلى او در استقلال هستند، ادامه داد: از روز اولى که به استقلال آمدم فشار و استرس روى من بسیار زیاد و توقعات از استقلال مانند همیشه فراوان بود. هواداران فکر مى کردند که ما اگر بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم و در میان تیم هاى بالاى جدول باشیم کار خوبى انجام دادیم، اما اکنون فشار کار بیشتر شده است و بعضى از چشم ها هم به دنبال صندلى من است اما الحمدالله من در حال نتیجه گرفتن با استقلال هستم و این نتایج کمک مى کند که جایگاه من در استقلال حفظ شود. جا دارد همین جا از دکتر فتح الله زاده، نظرى جویبارى و امیرى تشکر کنم. سرمربى استقلال در رابطه با احتمال جدایى طالب لو از استقلال نیز گفت: هم محمد محمدى و هم وحید طالب لو از تیم هاى دیگر پیشنهاد دارند، اما این کمیته فنى باشگاه است که تشخیص مى دهد کدام بازیکنان از تیم جدا شوند. طالب لو بعد از بازى پرسپولیس در جلسه اى از فتح الله زاده درخواست کرد که از استقلال جدا شود اما در آنجا مقرر شد که تا نیم فصل با ما بماند که انصافا کمک زیادى هم به ما کرده است. ما دوست داریم طالب لو و سایر بازیکنان قدیمى در استقلال بمانند با این حال من اسم ۲ ، ۳ دروازه بان را به باشگاه دادم تا در صورت رفتن طالب لو آنها را به خدمت بگیریم. مظلومى با اشاره به مصدومان استقلال نیز گفت: با توجه به مصدومیت میداوودى در پى این هستیم که یک مهاجم نوک دیگر به خدمت بگیریم البته هنوز مشخص نیست که این بازیکن خارجى است یا داخلى. ضمن اینکه دروازه بان سوم ما نیز مصدوم است و ما نیاز داریم که یک دروازه بان دیگر داشته باشیم. قرار است پس فردا در خصوص جذب بازیکنان جدید جلسه اى با فتح الله زاده داشته باشیم و در این مورد تصمیم گیرى کنیم. سرمربى استقلال در پایان در خصوص داورى این دیدار هم گفت: داورى را همه دیدید که یک کرنر براى ما نگرفت اما به خاطر آن به مجیدى کارت زرد نشان داد.  شنبه 13 آذر 1389


دیدار پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه شهید رجایی قزوین و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 3 بر صفر پیکان خاتمه یافت.

 على اصغر مدیرروستا سرمربى پاس همدان گفت: از زمانى که به پاس آمدم آماده رفتن بودم و اگر هم بگویند بمان با قدرت مى مانم و به کارم ادامه مى دهم.وى پس از شکست تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ در مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبرى پس از بازى با اشاره به جوان بودن تیمش اظهار کرد: شاگردان من در ۲۰ دقیقه ابتدایى تحت تاثیر شرایط ورزشگاه آزادى و نام بزرگ استقلال قرار گرفته بودند و این باعث شد که بازى همیشگى خود را انجام ندهیم و درنیمه اول دو گل بخوریم. مدیرروستا افزود: در نیمه دوم با فروکش کردن استرس بازیکنان، بازى بهترى ارائه دادیم و در بیشتر زمان هاى بازى صاحب توپ و میدان بودیم؛ اما در همین حین گل سوم را دریافت کردیم که این باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد. وى با اشاره به بازى استقلال نیز گفت: استقلال هم تیم بسیار خوبى است و از کادر فنى بسیار خوبى برخوردار است اما ما یکسرى بازیکن جوان داریم و همین موضوع که آنها در دقایقى از بازى توانستند سرتر از بازیکنان استقلال باشند بسیار جاى تقدیر دارد. در عین حال براى بازى بعد باید به ساختار دفاعى تیم بیشتر توجه کنیم و نقایص مان را رفع کنیم چرا که امروز در بازى «من تو من» خیلى کم دقت عمل کردیم. سرمربى پاس همدان در پاسخ به این سوال که با این نتایج نتوانسته اید به آن حد از امتیازاتى که باشگاه براى کسب آن به شما اولتیماتوم داده بود، برسید گفت: من اصلا این چیزها را نشنیدم و نمى دانم راجع به چه اولتیماتومى صحبت مى کنید.هیچ کس به من اولتیماتومى نداده است. از زمانى که من به پاس آمدم این امکان وجود داشت که من را بردارند اما در ۹ هفته اول به دلیل بردهایى که کسب کردیم این موضوع امکان نداشت در عین حال اکنون با عدم نتیجه گیرى این موضوع ها را مطرح مى کنند. من به درخواست ملاحى و استاندار همدان به پاس آمدم چرا که خودم دوست داشتم این فصل در تهران مربیگرى کنم. مدیرروستا ادامه داد: از زمانى که به پاس آمدم همیشه آماده رفتن بوده ام که ساکم را جمع کنم و بروم؛ اما اگر هم بگویند بمان با قدرت مى مانم و به کارم ادامه مى دهم. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم مان نتایج بهترى بگیریم البته الان هم شرایط پاس خیلى بد نیست اما باید زمان بگذرد تا وضع از این بهتر شود. به اعتقاد من در ۱۷ بازى گذشته ما فقط در دو بازى مستحق باخت بودیم و در سایر بازى ها از تیم ها سرتر بودیم و برخلاف جریان بازى گل مى خوردیم. وى با اشاره به اینکه قبول دارد پاس بازى نتیجه گرایى را ارائه مى دهد، گفت: فوتبال مان نتیجه گرا است و مى دانم که به خاطر همین موضوع این مسائل را مطرح مى کنند اما باید توجه کرد که من از بازیکنان بسیار جوانى استفاده مى کنم که همه آنها از آینده خوبى برخوردارند و مى توانند براى ما مثمر ثمر باشند. شنبه 13 آذر 1389

 محمد خاکپور پس از حضور در نخستین تمرین استیل آذین تاکید کرد که به عنوان سرمربى به این تیم آمده و بزودى یک ایرانى دیگر نیز به کادر فنى اضافه خواهد شد. وى ضمن بیان مطلب فوق در مورد اینکه با چه سمتى به استیل آذین آمده است، گفت: من با سمت سرمربى آمدم و آقاى پروین به من گفت این وظیفه را بر عهده بگیر.او در خصوص اینکه چرا هدایت استیل آذین را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: در حالى که سعى کردم بیرون از فوتبال باشم اما على آقا به من دستور داد به همین دلیل براى کمک به استیل آذین آمدم.وى در خصوص اینکه مشکل استیل آذین در کجاست؟ افزود: من به مشکلات فکر نمى کنم و سعى مى کنم نکات مثبت را در نظر بگیرم نه نکات منفى. هرچه در گذشته اتفاق افتاده یا باید به تاریخ سپرد ضمن اینکه من از کسانى که پیش از این در استیل آذین زحمت کشیده اند تشکر مى کنم زیرا آنها هم تلاش کردند مشکلات برطرف کنند. شنبه 13 آذر 1389

 مدیرعامل باشگاه کارابوک از برگزارى دیدار دوستانه تیم هاى ملى فوتبال ایران و ترکیه با توصیه وزیر ورزش ترکیه و نخست وزیر این کشور در اوایل سال میلادى جدید خبر داد.فریدون تانکوت، مدیرعامل باشگاه کارابوک ترکیه که براى امضا تفاهم نامه همکارى با باشگاه سایپا به ایران سفر کرده است از برگزارى دیدار دوستانه تیم هاى ملى فوتبال ایران و ترکیه در اوایل سال جدید میلادى خبر داد. وى در این زمینه عنوان کرد: در جلسه اى که با وزیر ورزش کشورمان داشتیم درباره بازى دوستانه ایران و ترکیه بحث شد که وى نیز در تماسى فورى که با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه داشت از ایشان خواست تا در اوایل ژانویه ۲۰۱۱ این بازى انجام شود. همچنین اردوغان نخست وزیر ترکیه هم براى انجام چنین دیدارى بین دو کشور اصرار دارند و توصیه هاى لازم را به وزیر ورزش ترکیه انجام داده اند.مدیرعامل باشگاه کارابوک تصریح کرد: امیدواریم که این بازى به زودى برگزار شود و این بازى نقطه آغازى براى برگزارى تورنمنت باشگاهى با حضور باشگاه هاى دو کشور شود. شنبه 13 آذر 1389

 على پروین گفت: از محمد خاکپور مى خواهیم که مربیگرى استیل آذین را قبول کند و بازیکنانى چون مهدى مهدوى کیا و على کریمى هم به او کمک کنند. وى درباره شرایط تیم فوتبال استیل آذین و بازگشت دوباره اش به این تیم گفت: نرفته بودم که بخواهم بازگردم. به حسین هدایتى (مالک باشگاه استیل آذین) قول داده بودم تیم را جمع و جور کنم. در چند روز گذشته هم اگر بالاى سر تیم نبودم، دلیل بر کناره گیر ى ام نبود. وى با بیان این که از عابدزاده، پیروانى و شاهرودى، ۳ مربى مستعفى تیم استیل آذین خواسته بود، تا استعفا ندهند افزود: آنها شاگردان خوب من بودند و براى استیل آذین زحمت زیادى کشیدند. از آنها خواستم تا استعفا ندهند اما دیگر قبول نکردند و رفتند. وى در پاسخ به این سوال که آیا خودتان قصد دارید، روى نیمکت مربیگرى استیل آذین بنشینید گفت: به هیچ وجه چنین تمایلى ندارم. بالا نشستن و نظاره کردن بر کار تیم را بیشتر دوست دارم. مطمئن باشید، روى نیمکت استیل آذین نمى نشینم.
پروین گفت: نمى دانیم درد این تیم چیست.نمى دانیم مشکل کجاست. تنها چیزى که مطمئن هستیم، این است که باید دست به دست هم دهیم تا شرایط بهتر شود. باید نتایج تیم براى بازیکنان مهم باشد نه آن که خیلى راحت گل بخورند و وقتى که ۲ بر صفر از حریف عقب هستند، در زمین راه بروند. زمانى که خودمان بازى مى کردیم، وقتى یک گل از حریف عقب بودیم، مى خواستیم آن تیم را تکه و پاره کنیم و به گل برسیم اما، این روحیه اکنون در تیم استیل آذین وجود ندارد. وى درباره علت نرفتنش به تبریز براى دیدار تیم هاى استیل آذین و شهردارى گفت : از اول قرار نبود که به شهرستان ها بروم. آن طور نبود که مشکلى برایم پیش آمده باشد و نرفته باشم. وى در پاسخ به این سوال که آیا به صورت تلفنى دستورات فنى را به تیم مى دادید، گفت: قبلا هم گفته ام که از موبایل و دادن تذکرات فنى به صورت تلفنى بیزارم. قبل از مسابقه تذکراتم را داده بودم. دیگر در حین بازى تیم مربى خودش را داشت. هر کارى را که از دستم بر مى آمده انجام داده ام. حال دیگر با خداست که نتیجه بگیریم یا نگیریم. شنبه 13 آذر 1389

دیدار پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه شهید رجایی قزوین و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 3 بر صفر پیکان خاتمه یافت.
علیرضا عباسفرد در دقیقه 15، میثم رضاپور در دقیقه 30 و جهانگیر عسگری در دقیقه 90 برای پیکان گلزنی کردند.
به این ترتیب سومین شکست پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر رقم خورد و شاگردان دایی بعد از شکست برابر مس کرمان و سپاهان اصفهان به پیکان تیم رتبه هفدهم جدول هم بازی را واگذار کردند.

این پنجمین باخت این فصل پرسپولیس بود. این تیم 27 امتیازی باقی ماند و پیکان هم 17 امتیازی شد.
سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به تیاگو و مهدی شیری از پرسپولیس و میثم رضا‌پور از پیکان کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، علیرضا محمد( از دقیقه 65 سعید حلافی)، مازیار زارع، تیاگو فراگو( از دقیقه 45 محمد نوری)، مهدی شیری، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر و اشپتیم آرفی( از دقیقه 45 امیرحسین فشنگچی)
سرمربی: علی دایی

ترکیب تیم پیکان قزوین:
ابراهیم میرزاپور، رحمان رضایی، الونگ الونگ، علی قربانی، روح الله سلطانی، محمود پوراسدالله، مصطفی صالحی‌نژاد( از دقیقه 80 مهدی تاجیک)، مجید خدابنده‌لو، جهانگیر عسگری، میثم رضاپور( از دقیقه 75 حسن اسلامی) و علیرضا عباسفرد
سرمربی: حمید علیدوستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد