فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

 کریم باقرى مشاور قطبى در تیم ملى شد
 
تهران - کریم باقرى بازیکن سابق تیم ملى گفت: فقط در کنار قطبى خواهم بود و روى نیمکت نمى نشینم. کریم باقرى پس از جلسه دیروز کمیته فنى در خصوص خداحافظى از فوتبال عنوان کرد:تصمیم خودم را گرفته ام و خداحافظى ام قطعى است. امیدوارم پرسپولیس بتواند در بازى هاى آینده موفق باشد و این روند ناکامى خود را به پایان رساند. وى درباره پیشنهاد براى مربیگرى و یا حضور در هیات مدیره عنوان کرد: کاشانى در این چند سال به من لطف داشته اما هیچ پیشنهادى تاکنون صورت نگرفته و فکر نمى کنم چنین چیزى را در آینده قبول کنم. در هر صورت تصمیم خود را نگرفته ام و باید این برهه به پایان رسد تا در فرصت مناسب درباره آن فکر کنم. بازیکن سابق تیم ملى درباره نتایج امید در بازى هاى آسیایى گوانگجو تصریح کرد: پیروانى برنامه هاى خاص خود را دارد که اگر بتواند به نحوه احسن آنها را انجام دهد مى تواند نتایج خوبى کسب کند. برخى مشکلات در تیم امید وجود داشته و باید هر چه زودتر حل شود. این مسائل باعث دلسردى سرمربى نیز شد. باقرى درباره مربیگرى در تیم ملى فوتبال یادآور شد: افشین قطبى فقط از من درخواست کرد که کنارش باشم نه به عنوان مربى و نه به عنوان کمک مربى بلکه فقط در کنار سرمربى تیم ملى خواهم بود و روى نیمکت نمى نشینم. کاپیتان سابق پرسپولیس درباره نتایج کسب شده این تیم در هفته هاى اخیر گفت: در فوتبال هر اتفاقى رخ مى دهد و این نتایج نیز دور از ذهن نیست. من باید روزى از فوتبال خداحافظى مى کردم و تصمیم گرفتم در این مقطع چنین کارى را انجام دهم. وى درباره اینکه گفته مى شود نتایج ضعیف پرسپولیس به علت خداحافظى باقرى رخ داده اظهار داشت: همیشه براى ۲ تیم پرسپولیس و استقلال حاشیه هاى مختلفى درست مى کنند. موضوع خداحافظى من هیچ ربطى به نتایج پرسپولیس ندارد و حرف و حدیث ها هیچ تاثیرى نخواهد داشت. چرا باید شکست را به گردن من بیندازند؟ پرسپولیس بازیکنان خوبى دارد و مطمئن در آینده مى تواند نتایج بهترى کسب کند.

  

 - افشین قطبى سرمربى تیم ملى فوتبال گفت: باید شخصیت افراد بزرگى مانند کریم باقرى را حفظ کنیم و من خوشحالم که او در جام ملت ها به عنوان مشاور فنى در کنار تیم ملى خواهد بود. وى پس از پایان جلسه کمیته فنى درباره حضور کریم باقرى به عنوان مشاور فنى در کنار تیم ملى گفت: او با توجه به تجربه و شخصیتى که دارد مورد احترام همه مردم ایران است و مى تواند در جام ملت هاى آسیا به من و تیم ملى کمک کند. او در بازى با برزیل هم از فوتبال خداحافظى کرد و ما باید شخصیت چنین افرادى را همواره بزرگ نگه داریم. از فدراسیون فوتبال هم بسیار متشکرم که این گزینه را پذیرفت و قبول کرد که کریم مشاور فنى ما باشد. وى با بیان این که باقرى در تمرین ها حضور خواهد داشت و بازى هاى تیم ملى را از بالا تماشا خواهد کرد، گفت: او در تمرین ها در کنار ما خواهد بود و پس از تماشاى بازى هاى تیم ملى نکات مورد نظرش را به من و اعضاى کادر فنى ارائه خواهد کرد. قطبى در پاسخ به این سوال که آیا حضور این افراد در جام ملت هاى آسیا با ارائه نقطه نظرات به شما همراه خواهد بود یا خیر گفت: فکر مى کنم نقشى که آن ها خواهند داشت براى کمک به کمیته فنى است و آن ها گزارش هایشان را پس از این مسابقه ها به کمیته فنى خواهند داد. سرمربى تیم ملى درباره اشکان دژاگه هم به خبرنگاران گفت: چند روز قبل از ۱۸ دسامبر براى تماشاى تمرین ها و بازى دژاگه به آلمان سفر خواهم کرد تا از نزدیک با وضعیت او آشنا شوم. خبرنگارى پرسید آیا نگران نیستید که سرنوشتى همچون فریدون زندى و امیر شاپورزاده در انتظار دژاگه باشد که قطبى گفت: به اعتقاد من زندى در جام جهانى ۲۰۰۶ خیلى توانست به تیم کمک کند. فکر مى کنم تجربه اى که دژاگه در تیم امید آلمان به عنوان قهرمان اروپا و تیم ولفسبورگ داشته، خیلى مى تواند براى ما مثمر ثمر باشد. وقتى من با پدرش صحبت کردم، متوجه شدم که او چقدر آماده است به تیم ملى کمک کند. به هر حال پس از تماشاى تمرین هاى او دژاگه آن موقع مى تواند تصمیم بگیرد که مى تواند در کنار تیم ملى باشد یا خیر. البته من احساس مى کنم او مى تواند به ما کمک کند، ضمن اینکه از زمان آغاز اردوى نهایى تیم ملى تا شروع جام ملت ها، چهار بازى خواهیم داشت که دژاگه مى تواند در این چهار بازى به وظیفه اش در تیم ملى اشراف پیدا کند. قطبى درباره وضعیت میلاد میداودى هم گفت: با میداودى صحبت کرده ام و دکتر خانلرى هم هر روز وضعیت او را پیگیرى مى کند. میداودى تا آخرین لحظه در فهرست تیم ملى باقى خواهد ماند. وى در پایان از اعلام لیست ۵۰ نفره خود به فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: فدراسیون باید ۷ دسامبر این فهرست را به AFC ارسال کند. سه شنبه 16 آذر 1389


 
 کمیسیون استیناف آراى دوپینگ فوتبال، آراى کمیسیون بدوى را تایید کرد. از ۳ بازیکنى که به تازگى نتایج دوپینگ آن مثبت اعلام شد و کمیسیون بدوى رسیدگى به تخلفات دوپینگ فوتبال محکومیت آنها را صادر کرده بود، ۲ مورد تا پایان مهلت قانونى درخواست استیناف کردند که یکشنبه شب جلسه کمیسیون استیناف تشکیل شد و پس از استماع اظهارات دبیر کمیسیون و بررسى لایحه ارائه شده و مجموع مستندات موجود در پرونده اعتراض اعلام شده را وارد ندانست و آراى کمیسیون بدوى را تایید کرد. بر این اساس محسن بیاتى نیا بازیکن تیم صباى قم از لیگ برتر به ۳ ماه محرومیت، رامین کریمى نژاد از تیم فوتسال شرکت ملى حفارى ایران به مدت ۲ سال و پژمان جعفرخانى از تیم فوتسال آرش بتن قزوین به ۲ سال محرومیت از کلیه فعالیت هاى رسمى در فوتبال و فوتسال محکوم شدند. سه شنبه 16 آذر 1389


 
 در پایان نیم فصل اول لیگ برتر، محمدرضا خلعتبرى هافبک تهاجمى تیم ذوب آهن با ۸ پاس گل بهترین گلساز نیم فصل لیگ دهم شد. جدول بهترین پاسورهاى نیم فصل به شرح زیر است :
۸ پاس گل: محمدرضا خلعتبرى (ذوب آهن)
۷ پاس گل: سعید دقیقى (شهردارى تبریز)
۶ پاس گل: مهرداد پولادى (مس کرمان) جاسم کرار (تراکتورسازى)
۵ پاس گل: امیرحسین فشنگچى، هادى نوروزى (پرسپولیس) ابوذر رحیمى(راه آهن) عباس مرداسى (نفت آبادان) ایمان مبعلى( استقلال تهران)
۴ پاس گل: ابراهیم صادقى (سایپا کرج) مهرداد اولادى( ملوان) اسماعیل فرهادى، حسین ماهینى
( ذوب آهن) على علیزاده(تراکتورسازى) محرم نویدکیا (سپاهان) ستار زارع (شاهین بوشهر) سه شنبه 16 آذر 1389


 
 مهدى تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وقتى غلام پیروانى به خاطر چهارمى تیم امید از مردم عذرخواهى کرد این عذرخواهى کل سیستم فدراسیون فوتبال است. تاج با بیان این که عذرخواهى به مردم را مى پذیریم، گفت: پیروانى خودش از کل سیستم عذرخواهى کرد اما با این حال حمله غیرفوتبالى هم درست نیست. این یک واقعیت است که دنیا روى فوتبال سرمایه گذارى کرده استف با این همه و با احترامى که به سایر رشته ها قائلم و با تبریک به خاطر پیروزى ارزشمند دیگر رشته ها این را باید بگویم که گرفتن مدال طلاى فوتبال بسیار سخت است. ما پس از پیروزى هاى متوالى و تنها با دو باخت چهارم شدیم قطعا مطلوب هیچ کس نیست که به مدال طلا نرسد. یا هیچ فدراسیونى نمى خواهد که تیمش المپیکى نشود . با این حال ما این واقعیت ها را پذیرفته ایم و تلاش مى کنیم که با رفع کمبودها و تغییرات ساختارى نتایج بهترى را در آینده کسب کنیم. سه شنبه 16 آذر 1389


 
 لیگ برتر در نیم فصل اول حدود ۱۵۲۵۰۰۰ نفر تماشاگر داشته است که میانگین حدود ۱۰ هزار نفر براى هر بازى در لیگ دهم ثبت شده است. میانگین تعداد تماشاگر لیگ برتر ایران در آسیا کمتر از تعداد تماشاگران لیگهاى ژاپن، چین، اندونزى و کره جنوبى است و با این حساب لیگ برتر پنجمین لیگ پرتماشاگر قاره آسیا محسوب مى شود. سه شنبه 16 آذر 1389


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد