فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ برتر فوتبال ایران در هفته نوزدهم

 علی دایی به رودی برکنار میشود....

کاشانى: تا ۲۴ ساعت آینده در مورد دایى تصمیم گیرى مى کنیم 
 
- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف ۲۴ ساعت آینده در مورد استعفاى دایى تصمیم گیرى مى کنیم و اولویت ما همیشه ایرانى بوده است. حبیب کاشانى پس از جلسه اى طولانى با بازیکنان پرسپولیس در رختکن این تیم و پس از باخت ۴ بر یک برابر صباى قم در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از هواداران عزیز عذرخواهى کنیم که چند هفته است باعث ناراحتى آنها شده ایم. کلماتى هم که آنها گفتند حتما شایسته ما بوده است. آنها انتظار داشتند که تیم در شرایط بهترى قرار بگیرد. به هر حال من دست تک تک آنها را به قول على دایى مى بوسم زیرا براى آنها روز بسیار بدى رقم زدیم. وى ادامه داد: زمانى که من به رختکن تیم رفتم دیدیم دایى اصرار بر رفتن دارد و مى گوید تیم به خون تازه اى نیاز دارد، به او گفتم عصبانى هستى و عجله نکن اما او گفت که این آخرین بارى است که من هستم و تصمیم خود را گرفته ام و از قبل نیز این مسأله مطرح نشده بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: دایى با بازیکنان خداحافظى کرد و همه بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفتند و گریه کردند. وى در مورد اینکه پس از رفتن باقرى در تیم پرسپولیس دو دستگى ایجاد شد، گفت: من این مسأله را قبول ندارم زیرا هر ۱۸ بازیکن امروز پس از باخت صبا گریه مى کردند. باقرى بزرگ فوتبال ما است و قصد ضربه زدن به تیم ما را ندارد او تصمیم گرفت از تیم جدا شود به هرحال هر آمدنى یک رفتنى هم دارد. کاشانى در مورد استعفاى دایى گفت: طبیعى است که ظرف ۲۴ ساعت آینده در مورد این مساله تصمیم گیرى مى کنیم اما هنوز هیچ فکرى در مورد آن نکرده ام و تصمیمى مى گیرم که به سود دایى و پرسپولیس باشد. هرچند دایى مصر است که دیگر برنگردد اما من جلوى در را گرفتم و مى خواستم مانع خروجش شوم. به هرحال هنوز تصمیمى براى استعفاى دایى نگرفته ایم. سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد لوکا و استیلى گفت: یک روز لوکا را مطرح مى کنند و روز دیگر مربى دیگرى را .استیلى یک مربى حرفه اى است و با باشگاه شاهین قرارداد دارد ضمن اینکه ما هنوز تصمیمى براى رفتن دایى نگرفته ایم. هیچ کس از این موضوع خبر ندارد. من او را قسم دادم که عجله نکند؛ وقت هست. دایى اما مى خواست با استعفایش دست باشگاه را باز بگذارد. من از مردانگى و معرفت دایى تشکر مى کنم. وى ادامه داد: در دیدار امروز با صبا بد بازى کردیم. من ۵ دقیقه قبل از بازى شاهد بودم که او به بازیکنان مى گفت که مثلا شماره ۱۴ صبا را بگیرند اما بازیکنان تعلل و قصور کردند. در این باخت بازیکنان، کادر فنى، على دایى و من مقصر هستیم. شاید برنده این بازى هواداران باشند که تصمیم مى گیرند ما همچنان رو پا بایستیم. وى در مورد اینکه اولویت وى مربى ایرانى است یا خارجى گفت: اولویت ما همیشه ایرانى بوده است.

 
شکست سنگین استقلال و پرسپولیس در هفته نوزدهم 
 
- تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه ناکامی‌های خود برابر صبای قم نیز با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک شکست خورد تا پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کند. دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در نیمه نخست فرزاد حاتمی در دقیقه 2، وحید حمدی نژاد در دقیقه 27 و محسن بیات در دقیقه 31 برای صبای قم گلزنی کردند.
پرسپولیس که در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر با شکست های سنگین مواجه شده بود در این بازی نیز هیچ برنامه خاصی برای رسیدن به گل نداشت و به راحتی با شکست روبرو شد.
نتایج دور از انتظار پرسپولیس در هفته های اخیر باعث شد تا از این دیدار تنها حدود 500 تماشاگر دیدن کنند و بارها علیه کادر فنی و بازیکنان شعار سر دادند.
بازی ضعیف پرسپولیس در نیمه نخست باعث شد تا در دقیقه 40 حسین بادامکی جانشین امیرحسین فشنگچی شود.
در آغاز نیمه دوم نیز اشپیتیم آرفی به جای حمیدرضا علی عسگر به میدان آمد تا پرسپولیس با تعداد نفرات بیشتری حملات خود را برنامه ریزی کند.
در دقیقه 50 حمیدرضا میرشفعیان مدافع تیم صبای قم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.
در حالی که با اخراج میرشفعیان انتظار می رفت پرسپولیس برای جبران گل های خورده تلاش کند این تیم صبای قم بود که در دقیقه 59 و در یک ضدحمله سریع با ضربه 'وحید حمدی نژاد' به گل چهارم رسید، سپهر حیدری نیز در دقیقه دوم وقت های تلف شده یکی از گلهای خورده را جبران کرد.
بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بسیار بی انگیزه نشان داده و نمایش ضعیفی داشتند تا علی دایی شکست دیگری را متحمل شود.
علی دایی برخلاف تمامی بازی های قبلی بیشتر زمان بازی را بر روی نیمکت نشسته بود و حرکتی انجام نمی داد.
به نظر می رسد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس برای قبول این شکست آماده بودند.
با این اوصاف باید در انتظار تغییرات اساسی در تیم فوتبال پرسپولیس باشیم.
پرسپولیس با قبول هشتمین شکست فصل خود 27 امتیازی باقی ماند و صبای قم نیز به امتیاز 25 رسید.


تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری 4 بر 1 مقابل استقلال تهران این تیم را نقره داغ کرد. این مسابقه که از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با نتیجه 4 بریک به سود تیم فولاد به پایان رسید.
تیم استقلال تهران که در نیمه نخست با گل های سیامک سرلک‌ از روی نقطه پنالتی دردقیقه 16، آرش افشین دردقایق 31 و 39 و رضا نوروزی در دقیقه 34 از تیم فولاد عقب افتاده بود در نیمه دوم و برای فرار از این شکست سنگین با ایجاد تغییرات تاکتیکی روند رو به جلویی به خود گرفته و بازیکنان این تیم حملات دنباله داری را برروی دروازه تیم فولاد طراحی کردند.
حملات این تیم بالاخره در دقیقه 62 نتیجه داد و به دنبال خطای مدافعان تیم فولاد برروی اسماعیل شریفات مهاجم تیم استقلال درمحوطه جریمه این تیم صاحب ضربه پنالتی شد که فرزاد آشوبی این توپ را به گل تبدیل کرد.
در ادامه ، بازی از سوی هر 2 تیم متعادل دنبال شد و خطر جدی برروی دروازه ها ایجاد نشد و در پایان این بازی نیز با همان نتیجه به پایان رسید.
مسعود مرادی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.حیدر شکور و غلامحسن کهوری کمک های مرادی در این بازی بودند.
مرادی در دقایق پایانی این دیدار حنیف عمران زاده را با کارت زرد جریمه کرد. داور در ادامه و به دنبال اعتراض مجتبی جباری که به این موضوع اعتراض داشت این بازیکن را از نیمکت استقلال اخراج کرد.
البته تیم فوتبال استقلال تهران که با انبوه مصدمان همراه است در این بازی نیز به اجبار مجتبی جباری را دراواخر نیمه نخست و امیر حسین صادقی را درنیمه دوم از دست داد و از بازیکنان جانشین استفاده کرد.
تیم فولاد در دور رفت مسابقات لیگ برتر نیز موفق شده بود تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارد.


 

 
 
  پرویز مظلومى گفت: تیم ما خوب ظاهر شد اما پنالتى که داور به سود فولاد گرفت، شیرازه تیم ما را از هم پاشید و این هدیه اى به فولاد بود. سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از خوردن ۴ گل از فولاد در نشست خبرى پس از بازى گفت: بازى در کنترل ما بود و ما در ۲ نیمه بهتر از حریف ظاهر شدیم. اما قضاوت داور در نتیجه بازى تاثیرگذار بود. با سوت زدن هاى مکرر خود تمرکز بازیکنان ما را بر هم زد. من درخصوص اشتباه هاى داورى تا حالا صحبتى نکرده ام اما در این دیدار مجبورم به نوع قضاوت مرادى اعتراض کنم. وى خاطرنشان کرد: هفته پیش نیز داور بازى گل سالم ما را مردود اعلام کرد. در این بازى داور میدان با سیاست هاى خود سر تیم ما را برید. مظلومى اظهار کرد: فولاد در شرایطى نبود که به ما ۴ گل بزند. این تیم روى ضد حملات توانست به گل برسد. تیم ما نیز موقعیت هاى خوبى را به دست آورد اما خط حمله ى ما قدرت لازم را براى گلزنى نداشت. تیم فولاد نیز همانند بازى هاى گذشته بازى نکرد و ما تنها روى اشتباه هاى فردى گل خوردیم. سرمربى تیم استقلال تهران عنوان کرد: پس از پنالتى که به سود فولاد گرفته شد، در ادامه بازى خط دفاع ما بازى را رها کرد و به جلوتر رفت. همین عدم تمرکز ممکن بود باعث شود تیم ما گل هاى بیشترى در نیمه اول بخورد. وى اضافه کرد: با تعویض هایى که انجام دادیم، قصد داشتیم خط دفاع خود را تقویت کنیم اما مصدومیت امیرحسین صادقى و مجتبى جبارى کار ما را سخت کرد. او افزود: پنالتى که براى فولاد گرفته شده اگر کارشناسان فوتبال آن را پنالتى اعلام کنند من براى همیشه از فوتبال مى روم و خانه نشین مى شوم. آقاى مرادى ابتدا قصد داشت به بازیکن فولاد کارت زرد نشان دهد اما ناگهان آن را به پنالتى تبدیل کرد. سرمربى استقلال تاکید کرد: استقلال در این هفته ها اسیر ناداورى شده است. من قصد صحبت در مورد داورى را نداشتم اما امروز مرادى من را وادار کرد که در این باره حرف بزنم. او با سیاست سر استقلال را برید. فولاد نمى توانست به استقلال ۴ گل بزند اما به لطف داور و بازیکنان عصبى ما به این نتیجه رسید. دوشنبه 29 آذر 1389


 
  على دایى گفت: از پرسپولیس مى روم تا مثل دفعات قبل قربانى ناکامى ها نشوم و پرسپولیس با آرامش به کارش ادامه دهد.سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست سنگین ۴ بر یک برابر صبا از سرمربى گرى پرسپولیس استعفا کرد و در نشست خبرى پس از بازى گفت: ما اصلا خوب نبودیم. اما معتقدم بازیکنان پرسپولیس توانمندى هاى زیادى دارند. من با باشگاه پرسپولیس قطع همکارى مى کنم و تصمیمم را هم به طور جدى گرفته ام، فکر مى کنم در این شرایط نمى توانم به این تیم کمک کنم. من براى خدمت به این تیم و کمک آمده بودم اما اکنون که فکر مى کنم حضورم فایده اى براى این تیم ندارد، از این تیم مى روم.وى افزود از تمام طرفداران این تیم ممنونم که در این مدت من را تحمل کردند. پرسپولیس نتیجه نمى گیرد و آن ها شعار مى دهند و حق دارند. آخر چند بازى را باید باخت؟! با تعداد باخت هاى زیادى که ما داشتیم باید بدتر از این ها را امروز مى شنیدم. من دست تک تک هواداران را مى بوسم و امیدوارم پرسپولیس در تعطیلات پیش رو بتواند با آمادگى خوبى با کادر فنى جدیدش برسد. دایى با بیان این که دلیل ناکامى پرسپولیس را تنها مسائل فنى مى داند، ادامه داد: عدم نتیجه گیرى پرسپولیس به خاطر مسائل فنى است و من هم مسئول مستقیم فنى این تیم هستم که تمام این شکست ها را به گردن مى گیرم. بازیکنان من که نمى خواستند ببازند، امثال دایى ها مى آیند و مى روند. به هیچ وجه نمى توانم قبول کنم که پرسپولیس در یک بازى خانگى هیچ کار ساده اى انجام ندهد و مثل آب خوردن گل بخورد. این یعنى کار فنى تیم ایراد دارد. دوشنبه 29 آذر 1389


 
  برنامه هاى تیم ملى فوتبال ایران تا آغاز جام ملت هاى آسیا اعلام شد. مدیر رسانه اى تیم ملى فوتبال ایران درباره برنامه هاى این تیم از شروع اردوى نهایى تا آغاز جام ملت هاى آسیا گفت: طبق برنامه اعلام شده پس از نشست مطبوعاتى چهارشنبه و اعلام اسامى تیم ملى ۲۷ بازیکن تیم ملى براى برپایى اردو و انجام ۳ دیدار تدارکاتى عازم دوحه مى شوند. تیم ملى هفتم دى با تیم اصلى قطر و یک روز بعد و پشت درهاى بسته با تیم دوم قطر دیدار خواهد کرد. دوازدهم دى هم تیم ملى با یک تیم که به احتمال زیاد آفریقایى خواهد بود مصاف خواهد داد. والى زاده افزود: سیزدهم دى تیم ملى به ایران باز خواهد گشت و پس از سه روز استراحت در ایران و دیدار با خانواده هایشان در روز شانزدهم دى تیم ملى با بیست و چهار بازیکن نهایى عازم قطر خواهد شد تا از روز بیست و یکم دى دیدارهایش را در جام ملت ها آغاز کند.وى درباره دلیل رفت و برگشت تیم ملى در راه ایران و قطر هم گفت: اگر به امید خدا تیم ملى به فینال جام ملت هاى آسیا صعود کند مجبور مى شدیم از آغاز اردو تا دیدار نهایى یک ماه و یک هفته در دوحه بمانیم که این مساله ممکن بود در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد. بنابراین بنا به تصمیم کادر فنى، تیم ملى پس از پایان اردوى نهایى اش به ایران برمى گردد و پس از سه روز دوباره تیم ملى به قطر باز خواهد گشت. وى درباره زمان اعلام فهرست نهایى تیم ملى گفت: فکر مى کنم حول و حوش بازى سوم دوستانه در قطر سه نفر خط خواهند خورد تا فهرست ۲۴ نفره تیم ملى مشخص شود. مدیر رسانه اى تیم ملى درباره زمان اضافه شدن جواد نکونام و مسعود شجاعى به اردوى تیم ملى گفت: فدراسیون فوتبال به باشگاه اوساسونا اعلام کرده که براساس قانون فیفا این باشگاه باید دو بازیکن ایرانى اش را به ما بدهد که این کار هم انجام خواهد شد، اما اینکه این دو مستقیما به دوحه بیایند یا اینکه به ایران بیایند و همراه تیم ملى به دوحه بروند، مشخص نیست. به احتمال فراوان نکونام و شجاعى پس از بازى این هفته اوساسونا به تیم ملى اضافه خواهند شد. دوشنبه 29 آذر 1389


 
  على کریمى گفت: من از استیل آذین قهر نکرده ام و این خبرها کار شایعه سازان است.هافبک تیم فوتبال استیل آذین با تکذیب شایعه هایى که در مورد قهر او از این تیم پس از درگیرى با محمد خاکپور مطرح شده، در سایت شخصى اش اعلام کرد: من در روز بازى با فولاد در لیگ برتر به دلیل شرایط حساس تیم با وجودمصدومیتى که داشتم به میدان رفتم. چون هدفم این بود که به تیم کمک کنم. کریمى ادامه داد: متاسفانه پس از بازى دچار سرما خوردگى شدید شدم، به طورى که دکتر تیم هم در جریان قرار دارد. با این وجود به محل تمرین رفتم، اما موفق به تمرین کردن نشدم و دو روز قبل از بازى با پاس همدان که تا حدودى بهتر شده بودم به تمرین رفتم، اما خاکپور گفت چون کاملا خوب نشده ام و چند جلسه اى هم تمرین نداشتم، همراه تیم به همدان نروم و پس از بازگشت در تمرین حاضر شوم من هم قبول کردم. على کریمى با بیان اینکه از طریق وکیلش با سازندگان این شایعه برخورد خواهد کرد گفت: متاسفانه عده اى که عادت دارند اخبار کذب را از تیم به بیرون ببرند. مسائلى را آن هم در روز بازى مطرح کرده اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد؛ چرا که هیچ قهرى در کار نبوده است. به همین دلیل از وکیلم خواسته ام تا این مسئله راپیگیرى کند، چون این دفعه اجازه نمى دهم با اعتبار ورزشى ام بازى شود و آنها باید ادعاى خود را ثابت کنند. دوشنبه 29 آذر 1389


 
  سرپرست کمیته روابط بین الملل گفت: هنوز فدراسیون فوتبال اعلام نکرده سرمربى آینده تیم ملى صددرصد خارجى باشد.وى در مورد اینکه از کمیته روابط بین الملل خواسته شده براى تیم جوانان سرمربى خارجى پیدا کند، اظهار داشت: در حال رایزنى و بررسى هستیم تا گزینه خوبى را براى هدایت تیم جوانان بیابیم. از من خواسته شده که یک مربى خوب خارجى در رده هاى پایه پیدا کنم و من هم دنبال مربى که حتما هدایت تیم ملى خاصى را بر عهده داشته باشم نیستم. مى خواهم مربى را بیاوریم که در این تیم تاثیر گذار باشد. او در مورد اینکه براى انتخاب سرمربى آینده تیم ملى بزرگسالان در چه مرحله اى بسر مى برد، گفت: من مشغول کارم هستم اما هنوز فدراسیون به طور صد در صد نگفته که مى خواهد سرمربى آینده خارجى باشد. سرپرست کمیته روابط بین اللمل فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تدارکاتى تیم ملى در تاریخ ۱۲ دى گفت: براى این تاریخ در حال مذاکره با یک تیم از قاره آفریقا و در مرحله امضاى قرارداد هستیم و به محض عقد قرارداد نام حریف تیم ملى را اعلام مى کنیم. این بازى در دوحه قطر برگزار مى شود. دوشنبه 29 آذر 1389


 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد